Skoči na vsebino

BMW K 1300 2009


Priporočene objave

Objavljeno

meni so na avtovalu za servis na 40k pobrali 300 eurou, s tem da so mi menjali še zadnje ploščice, in me je to koštalo cca 50 eurou
ker so zaj***** in klicali fotra čeprou sm pustu mojo številko (motor je pisan na njega), bi še teh 50 pršparal
tko da 250 eurou se mi niti nezdi pretirano

Objavljeno

ima kdo repair manual za k1200r ali k1300r. Obstaja neka starejša verzija, ki pa za novejše letnike ne ustreza. Mora bit od cca 2008 dalje.

Objavljeno
22 hours ago, Bear said:

meni so na avtovalu za servis na 40k pobrali 300 eurou, s tem da so mi menjali še zadnje ploščice, in me je to koštalo cca 50 eurou
ker so zaj***** in klicali fotra čeprou sm pustu mojo številko (motor je pisan na njega), bi še teh 50 pršparal
tko da 250 eurou se mi niti nezdi pretirano

Če prav razumem, je v teh 300€ vštet tudi material (olje, filtri, ...)? Potem pa ne razumem, zakaj so mene "odganjali" s 300€, ki naj bi mi jih vzeli samo za storitev:?

Objavljeno

Ocitno si jih narobe razumel,tavelik servis na 30000 cirka 400 eur z materijalom.

Objavljeno
Ob ‎20‎.‎9‎.‎2016 at 7:36, tomash pravi:

ima kdo repair manual za k1200r ali k1300r. Obstaja neka starejša verzija, ki pa za novejše letnike ne ustreza. Mora bit od cca 2008 dalje.

Poskusi "tukaj"

tukaj

 

Objavljeno
7 hours ago, luxsa said:

Ocitno si jih narobe razumel,tavelik servis na 30000 cirka 400 eur z materijalom.

Bom sicer še enkrat poklical, vendar sem dokaj artikulirano razložil, da imam servis na 30kkm, da bom prinesel olje, oljni filter, oba zračna filtra in svečke s seboj in da me zanima, koliko me bo stala sama storitev. Pa mi je možak na drugi strani povedal, da jim bo to vzelo 5 ur in da ura dela stane 60€. O porabljenem času težko sodim, ker tega nisem nikoli počel, vem pa, da je 60€/uro že bliže tarifam Zdravniške zbornice Slovenije kot pa serviserjem mopedov :huh:

Objavljeno
pred 11 minutami, Frogson pravi:

Bom sicer še enkrat poklical, vendar sem dokaj artikulirano razložil, da imam servis na 30kkm, da bom prinesel olje, oljni filter, oba zračna filtra in svečke s seboj in da me zanima, koliko me bo stala sama storitev. Pa mi je možak na drugi strani povedal, da jim bo to vzelo 5 ur in da ura dela stane 60€. O porabljenem času težko sodim, ker tega nisem nikoli počel, vem pa, da je 60€/uro že bliže tarifam Zdravniške zbornice Slovenije kot pa serviserjem mopedov :huh:

Jest sem imel servis pri Avtovalu pred cca 3 meseci na 30K vključno z ventili.

Pogledam na račun in ti javim

:book:

Objavljeno (popravljeno)

Frogson

Servis na 30K imel maja letos - Avtoval. Vse komplet je bilo nekaj čez 300 eur (olje, filtri, svečke, preverjanje zračnosti ventila . Sami ventili pa 66 EUR + DDV.

Je pa res, da ko sem sam spraševal sem razumel podobno kot ti. Odgovor je bil približno:

"Ja to bo mal draži veste so še ventili za štelat to bo ene 300 EUR"

Pol pa nisem vedel ali so samo ventili tolk al komplet servis. No odgovor imaš.

:004

 

 

Popravljeno . Popravil alko1
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se mi se zmeri mal kolca po njemu,proti temu k ga mam zdaj je raketa.:blush:

Objavljeno

Men se učas tud mal po bivših kolca samo tanove so ponavad mlajše.

Luxsa uživam letos bo simpaticnih10K+

Zame kar uspeh predvsem pa užitek:D

Objavljeno
5 minutes ago, alko1 said:

Men se učas tud mal po bivših kolca samo tanove so ponavad mlajše.

Luxsa uživam letos bo simpaticnih10K+

Zame kar uspeh predvsem pa užitek:D

Kar se teme bivših in tanovih tiče, se mi ob tem vedno prikrade v misli star nepalski pregovor, ki pravi nekako takole: saj ni važn, da je mlajša. Niti, da je lepša. Važn, da je druga :smoke:

pa hvala za odgovore, bom še enkrat poklical Avtoval.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bi pomagalo če lahko nekdo prilepi sliko računa za servis na 30k, da nas ne bodo ostale nategovali ;)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

je kdo menjal auspuh za kej druzga ko akrapota, kr 1600 eurou za lonc mi res ni dajat ? :D 
al pa predelovau original, zaenkrat mam namen preluknjat uno loputico oz jo eliminirat da bo cel čas odprta

Objavljeno
pred 12 minutami, Bear pravi:

je kdo menjal auspuh za kej druzga ko akrapota, kr 1600 eurou za lonc mi res ni dajat ? :D 
al pa predelovau original, zaenkrat mam namen preluknjat uno loputico oz jo eliminirat da bo cel čas odprta

Samo kupi simulator in ga priklopi na odstranjen servo motorček ki regulira tisto loputo , drugače ti bo motor javljal napako na agregatu !!!

Objavljeno

še vedno iščem navodila za bmw k1200r od letnikka2008 dalje. Rabim repair manual ne owner. Kje bi to našel. Lp

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

K1300s očitno vsem brez problemov deluje, zato je tema malce zamrla. Ali pa ste jih že vsi na odpad odpeljali

No, moj je v petek iz čistega miru sredi vožnje dobil nekam drugačen glas, ropotal, kot da bi delal na treh cilindrih. To je trajalo kaka 2 km, potem se je spet "preklopil" na normal...

Včeraj sem ga prižgal, je takoj začel s čudnim glasom, ko ga ugasnem in spet prižgem, dela normalno. Potem sem se zapeljal kakih 70 km, je delal normalno, sem se ustavil za kavo, ko sem ga vžgal, spet "tricilinderski" glas. Tako sem se peljal par kilometrov proti domu, pa ni nič kazalo, da se bo naveličal. Sem ga ugasnil, prižgal, je do doma spet delal brez problema... nobena lučka se ne prižge, sem pa opazil, da je izpušni lonec nenavadno vroč tudi pri dušilcu, pa tudi malce se je na zlatkasto obarval, kar pomeni, da mu je toplo...

a ima kdo kakšno idejo, a bo moral k dohtarju?

Objavljeno
27 minutes ago, Frogson said:

K1300s očitno vsem brez problemov deluje, zato je tema malce zamrla. Ali pa ste jih že vsi na odpad odpeljali

No, moj je v petek iz čistega miru sredi vožnje dobil nekam drugačen glas, ropotal, kot da bi delal na treh cilindrih. To je trajalo kaka 2 km, potem se je spet "preklopil" na normal...

Včeraj sem ga prižgal, je takoj začel s čudnim glasom, ko ga ugasnem in spet prižgem, dela normalno. Potem sem se zapeljal kakih 70 km, je delal normalno, sem se ustavil za kavo, ko sem ga vžgal, spet "tricilinderski" glas. Tako sem se peljal par kilometrov proti domu, pa ni nič kazalo, da se bo naveličal. Sem ga ugasnil, prižgal, je do doma spet delal brez problema... nobena lučka se ne prižge, sem pa opazil, da je izpušni lonec nenavadno vroč tudi pri dušilcu, pa tudi malce se je na zlatkasto obarval, kar pomeni, da mu je toplo...

a ima kdo kakšno idejo, a bo moral k dohtarju?

Pa pozabil sem napisati, da so svečke nove... 2kkm...

Objavljeno

Imam za podarit prednje ploscice od prejsnjega mopeda k1300s.

Objavljeno
10 minutes ago, luxsa said:

Imam za podarit prednje ploscice od prejsnjega mopeda k1300s.

Se mi zdi, da to ne bo rešilo mojega problema z nemirnim oz. tricilinderskim tekom:cry:

sem pa vseeno kandidat za ploščice, saj jih bom (vsaj upam), slej ko prej znucal. Kam in kdaj jih lahko pridem iskat? Pa kakšno pivo piješ?

Objavljeno

Lasko,poklic jutri zjutraj na 041 741 412 pa se bova zmenila,,ker se bom zjutri itak okol vozu pa jih lahko prinesem.

Objavljeno
1 hour ago, luxsa said:

Lasko,poklic jutri zjutraj na 041 741 412 pa se bova zmenila,,ker se bom zjutri itak okol vozu pa jih lahko prinesem.

Super, se slišva.

Objavljeno

Katere gume vozite in kaj priporočate? Imel do sedaj Pirelli Angel GT in Metzeler Z8.

Objavljeno
Ob 4. 6. 2017 ob 15:00, Frogson pravi:

K1300s očitno vsem brez problemov deluje, zato je tema malce zamrla. Ali pa ste jih že vsi na odpad odpeljali

No, moj je v petek iz čistega miru sredi vožnje dobil nekam drugačen glas, ropotal, kot da bi delal na treh cilindrih. To je trajalo kaka 2 km, potem se je spet "preklopil" na normal...

Včeraj sem ga prižgal, je takoj začel s čudnim glasom, ko ga ugasnem in spet prižgem, dela normalno. Potem sem se zapeljal kakih 70 km, je delal normalno, sem se ustavil za kavo, ko sem ga vžgal, spet "tricilinderski" glas. Tako sem se peljal par kilometrov proti domu, pa ni nič kazalo, da se bo naveličal. Sem ga ugasnil, prižgal, je do doma spet delal brez problema... nobena lučka se ne prižge, sem pa opazil, da je izpušni lonec nenavadno vroč tudi pri dušilcu, pa tudi malce se je na zlatkasto obarval, kar pomeni, da mu je toplo...

a ima kdo kakšno idejo, a bo moral k dohtarju?

Nikjer nisi omenil koliko imaš prevoženih km? Sicer pri k1200 je nagajala veriga ventilov, ker se je preveč raztegnila, napenjalec verige pa še ni bil pod polnim pritiskom.. Ampak je zvok tolčenja kovine ob kovino... Če pa dejansko začene delati na treh cilindrih, potem pa vrjetno kaj z cinšpulo, saj ima vsaka svečka svojo..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!