Skoči na vsebino

Ktm 525 SX


Priporočene objave

Objavljeno

lp!

Imam uprašanje.Ve kdo mogoče kje bi staknil kakšne načrte za motor?sicer imam use orig.papirje od motorja ampak nikjer ni to upredeljeno kar js rabim..rabil bi ''cake''kjer so npr cahni, kok so štelani ventili itd..?!mi je kdo v stanju pomagaT? :D aja motor pa je letnik 04.

lp in Hvala

Objavljeno
lp!

Imam uprašanje.Ve kdo mogoče kje bi staknil kakšne načrte za motor?sicer imam use orig.papirje od motorja ampak nikjer ni to upredeljeno kar js rabim..rabil bi ''cake''kjer so npr cahni, kok so štelani ventili itd..?!mi je kdo v stanju pomagaT? :D aja motor pa je letnik 04.

lp in Hvala

probaj TUKAJ

Objavljeno
probaj TUKAJ

Bom počekiral maloo...Hvala če pa ima kdo še kaj pa se priporočam...

lp in hvala

Objavljeno

Cahne imaš na zobniku za odmično gred in na glavni gredi. Ponavadi je to pika, ki se poravna na rob glave. Tako je na bilo na Husi in na KTM-u 660.

Objavljeno

na bloku motorja imaš imbus vijak, ošraufaš, odstraniš debelo podložko, daš ojnico/bat v zmt in nazaj zašraufaš. Pazit moraš da zadaneš pravo luknjo, tako imaš glavno gred fiksirano in v pravilnem položaju.

Odmična gred ima pa dve črtici, te dve morata biti vzporedni z robom glave, pa ne je za 180° falit.

Sem imel priložnost intimno spoznat tak agregat. :whistle:

Takole prek neta je bolj žalost razlagat, najboljš da si potegneš dol en service manual, vse piše pa s slikcami.

Objavljeno
na bloku motorja imaš imbus vijak, ošraufaš, odstraniš debelo podložko, daš ojnico/bat v zmt in nazaj zašraufaš. Pazit moraš da zadaneš pravo luknjo, tako imaš glavno gred fiksirano in v pravilnem položaju.

Odmična gred ima pa dve črtici, te dve morata biti vzporedni z robom glave, pa ne je za 180° falit.

Sem imel priložnost intimno spoznat tak agregat. :whistle:

Takole prek neta je bolj žalost razlagat, najboljš da si potegneš dol en service manual, vse piše pa s slikcami.

ja sej je tk...prek net-a je use skup u kurcu... :rolleyes: js sicer mal neki sm že šraufal sam tk globoko pa še nism šou :rolleyes: ker zdj pa da bom šou enmu devat da mi šraufa me bo pa koštalo 200€ min.!si ti kej cenejši?:D

Objavljeno
Kaj pa maš podrto oz. kaj je narobe?

lp!

podrto ni nič ampak nekak smešn se mi zdi da use skup laufa...malenkost se mi zdi da so tud ležaji na blajerci na glasni..in bi pač čez zimo ko je čas to mal prečekiral...

lp

Objavljeno

Ta mašina je vedno glasna, ležaji na glavni gredi so eni ogromni valjčni, ki sigurno še nimajo lufta.

Brezveze podirat, edino poglej ketno odmične, ventile naštelaj pa če te tošl tišči še bat zamenjaj.

Za odmično pa pogledaš tako, da odstraniš šponar in pogledaš kolk zob je še do konca. Pa pazi, da ti ketna odmične ne preskoči. Povej, če te bolj podrobno zanima kako pa kej.

LP

Objavljeno (popravljeno)
Ta mašina je vedno glasna, ležaji na glavni gredi so eni ogromni valjčni, ki sigurno še nimajo lufta.

Brezveze podirat, edino poglej ketno odmične, ventile naštelaj pa če te tošl tišči še bat zamenjaj.

Za odmično pa pogledaš tako, da odstraniš šponar in pogledaš kolk zob je še do konca. Pa pazi, da ti ketna odmične ne preskoči. Povej, če te bolj podrobno zanima kako pa kej.

LP

ne ne js sm sicer učen mehanik tk da načeloma ni panike :D ampak KTM-a res še nikol nism šraufal:D ni blo potrebe..sam pač kupu sm moped in se mi zdi da use skup mal prevč ropota:D edino kar ne vem glede ventilov..kok se štelajo 12 15 ali 15 17? mi lahko to zaupaš?

Popravljeno . Popravil krek
Objavljeno

ti ju3 poskeniram skice od 525 motorja. aja vziga ne boš znal nastavit :whistle:

Objavljeno

problematični so lezaji na odmični,če niso bili ventili vredu nastavljeni oz premalo olja. tako da dobijo luft in ponavadi kaksna matica se tam odtegne in ti jo med verigo vrze. pol pa so čudni zvoki motorja. poznam problem iz 640sm

Objavljeno (popravljeno)
ne ne js sm sicer učen mehanik tk da načeloma ni panike :D ampak KTM-a res še nikol nism šraufal:D ni blo potrebe..sam pač kupu sm moped in se mi zdi da use skup mal prevč ropota:D edino kar ne vem glede ventilov..kok se štelajo 12 15 ali 15 17? mi lahko to zaupaš?

ventili so 0.12 sesalni in izpušni.

ti ju3 poskeniram skice od 525 motorja. aja vziga ne boš znal nastavit :whistle:

vžiga nimaš kej nastavljat.

problematični so lezaji na odmični,če niso bili ventili vredu nastavljeni oz premalo olja. tako da dobijo luft in ponavadi kaksna matica se tam odtegne in ti jo med verigo vrze. pol pa so čudni zvoki motorja. poznam problem iz 640sm

ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino.

košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko.

Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško.

Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
ventili so 0.12 sesalni in izpušni.

vžiga nimaš kej nastavljat.

ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino.

košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko.

Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško.

Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič.

jutro! torej je 100% da se ventili enako štelajo al kaj?matr to mi je tk čudn...pri nobenem motorju niso enako naštelan pri ktmu pa bi bli al kk? Vžiga nimam kej razštelat?niti ga ne bom štelal!?

lp

Objavljeno

jah, tako pač piše v navodilih in tako sem tudi štelal.

Verjetno so izpušni bolj na tesno zaradi avtomatskega dekompresorja, da lažje vžge.

Objavljeno
ventili so 0.12 sesalni in izpušni.

vžiga nimaš kej nastavljat.

ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino.

košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko.

Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško.

Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič.

06 se ma to matico :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!