krek Objavljeno Oktober 11, 2008 Deli Objavljeno Oktober 11, 2008 lp! Imam uprašanje.Ve kdo mogoče kje bi staknil kakšne načrte za motor?sicer imam use orig.papirje od motorja ampak nikjer ni to upredeljeno kar js rabim..rabil bi ''cake''kjer so npr cahni, kok so štelani ventili itd..?!mi je kdo v stanju pomagaT? :D aja motor pa je letnik 04. lp in Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Oktober 11, 2008 Deli Objavljeno Oktober 11, 2008 lp! Imam uprašanje.Ve kdo mogoče kje bi staknil kakšne načrte za motor?sicer imam use orig.papirje od motorja ampak nikjer ni to upredeljeno kar js rabim..rabil bi ''cake''kjer so npr cahni, kok so štelani ventili itd..?!mi je kdo v stanju pomagaT? :D aja motor pa je letnik 04. lp in Hvala probaj TUKAJ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krek Objavljeno Oktober 11, 2008 Avtor Deli Objavljeno Oktober 11, 2008 probaj TUKAJ Bom počekiral maloo...Hvala če pa ima kdo še kaj pa se priporočam... lp in hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Butnglavc Objavljeno Oktober 11, 2008 Deli Objavljeno Oktober 11, 2008 Cahne imaš na zobniku za odmično gred in na glavni gredi. Ponavadi je to pika, ki se poravna na rob glave. Tako je na bilo na Husi in na KTM-u 660. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 11, 2008 Deli Objavljeno Oktober 11, 2008 na bloku motorja imaš imbus vijak, ošraufaš, odstraniš debelo podložko, daš ojnico/bat v zmt in nazaj zašraufaš. Pazit moraš da zadaneš pravo luknjo, tako imaš glavno gred fiksirano in v pravilnem položaju. Odmična gred ima pa dve črtici, te dve morata biti vzporedni z robom glave, pa ne je za 180° falit. Sem imel priložnost intimno spoznat tak agregat. :whistle: Takole prek neta je bolj žalost razlagat, najboljš da si potegneš dol en service manual, vse piše pa s slikcami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krek Objavljeno Oktober 12, 2008 Avtor Deli Objavljeno Oktober 12, 2008 na bloku motorja imaš imbus vijak, ošraufaš, odstraniš debelo podložko, daš ojnico/bat v zmt in nazaj zašraufaš. Pazit moraš da zadaneš pravo luknjo, tako imaš glavno gred fiksirano in v pravilnem položaju. Odmična gred ima pa dve črtici, te dve morata biti vzporedni z robom glave, pa ne je za 180° falit. Sem imel priložnost intimno spoznat tak agregat. :whistle: Takole prek neta je bolj žalost razlagat, najboljš da si potegneš dol en service manual, vse piše pa s slikcami. ja sej je tk...prek net-a je use skup u kurcu... :rolleyes: js sicer mal neki sm že šraufal sam tk globoko pa še nism šou :rolleyes: ker zdj pa da bom šou enmu devat da mi šraufa me bo pa koštalo 200€ min.!si ti kej cenejši?:D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2008 Deli Objavljeno Oktober 12, 2008 Kaj pa maš podrto oz. kaj je narobe? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krek Objavljeno Oktober 13, 2008 Avtor Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 Kaj pa maš podrto oz. kaj je narobe? lp! podrto ni nič ampak nekak smešn se mi zdi da use skup laufa...malenkost se mi zdi da so tud ležaji na blajerci na glasni..in bi pač čez zimo ko je čas to mal prečekiral... lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2008 Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 Ta mašina je vedno glasna, ležaji na glavni gredi so eni ogromni valjčni, ki sigurno še nimajo lufta. Brezveze podirat, edino poglej ketno odmične, ventile naštelaj pa če te tošl tišči še bat zamenjaj. Za odmično pa pogledaš tako, da odstraniš šponar in pogledaš kolk zob je še do konca. Pa pazi, da ti ketna odmične ne preskoči. Povej, če te bolj podrobno zanima kako pa kej. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krek Objavljeno Oktober 13, 2008 Avtor Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 (popravljeno) Ta mašina je vedno glasna, ležaji na glavni gredi so eni ogromni valjčni, ki sigurno še nimajo lufta. Brezveze podirat, edino poglej ketno odmične, ventile naštelaj pa če te tošl tišči še bat zamenjaj. Za odmično pa pogledaš tako, da odstraniš šponar in pogledaš kolk zob je še do konca. Pa pazi, da ti ketna odmične ne preskoči. Povej, če te bolj podrobno zanima kako pa kej. LP ne ne js sm sicer učen mehanik tk da načeloma ni panike :D ampak KTM-a res še nikol nism šraufal:D ni blo potrebe..sam pač kupu sm moped in se mi zdi da use skup mal prevč ropota:D edino kar ne vem glede ventilov..kok se štelajo 12 15 ali 15 17? mi lahko to zaupaš? Popravljeno Oktober 13, 2008. Popravil krek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno Oktober 13, 2008 Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 ti ju3 poskeniram skice od 525 motorja. aja vziga ne boš znal nastavit :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno Oktober 13, 2008 Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 problematični so lezaji na odmični,če niso bili ventili vredu nastavljeni oz premalo olja. tako da dobijo luft in ponavadi kaksna matica se tam odtegne in ti jo med verigo vrze. pol pa so čudni zvoki motorja. poznam problem iz 640sm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2008 Deli Objavljeno Oktober 13, 2008 (popravljeno) ne ne js sm sicer učen mehanik tk da načeloma ni panike :D ampak KTM-a res še nikol nism šraufal:D ni blo potrebe..sam pač kupu sm moped in se mi zdi da use skup mal prevč ropota:D edino kar ne vem glede ventilov..kok se štelajo 12 15 ali 15 17? mi lahko to zaupaš? ventili so 0.12 sesalni in izpušni. ti ju3 poskeniram skice od 525 motorja. aja vziga ne boš znal nastavit :whistle: vžiga nimaš kej nastavljat. problematični so lezaji na odmični,če niso bili ventili vredu nastavljeni oz premalo olja. tako da dobijo luft in ponavadi kaksna matica se tam odtegne in ti jo med verigo vrze. pol pa so čudni zvoki motorja. poznam problem iz 640sm ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino. košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko. Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško. Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič. Popravljeno Oktober 13, 2008. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krek Objavljeno Oktober 14, 2008 Avtor Deli Objavljeno Oktober 14, 2008 ventili so 0.12 sesalni in izpušni. vžiga nimaš kej nastavljat. ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino. košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko. Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško. Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič. jutro! torej je 100% da se ventili enako štelajo al kaj?matr to mi je tk čudn...pri nobenem motorju niso enako naštelan pri ktmu pa bi bli al kk? Vžiga nimam kej razštelat?niti ga ne bom štelal!? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 14, 2008 Deli Objavljeno Oktober 14, 2008 jah, tako pač piše v navodilih in tako sem tudi štelal. Verjetno so izpušni bolj na tesno zaradi avtomatskega dekompresorja, da lažje vžge. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno Oktober 14, 2008 Deli Objavljeno Oktober 14, 2008 ventili so 0.12 sesalni in izpušni. vžiga nimaš kej nastavljat. ja to velja za starejše agregate kjer ležaji odmične dobijo luft ali pa jih zdrobi. Fajn jih je preventivno zamenjat. Pa na zobniku odmične je vijak z matico kamor nalega avtomatski dekompresor in obstaja možnost da se losa in pade v mašino. Mislim da šele od 05 naprej nimajo več vijaka ampak na izboklino. košara sklopke tudi ruži, pa fajn je še pogledat matico na glavni gredi pri primarnem pogonu, na unem zobniku ki poganja sklopko. Tukaj imaš ogromno napisanega o ktm-ih, če vsaj nekaj znaš angleško. Aja, pa rado začne curit iz luknjice pri vodni pumpi, takrat je eden od semeringov zanič. 06 se ma to matico :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se