PURPLE Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Objavljam Članek avtorja g. Andreja Krbavčiča o varni vožnji motoristov v kolonah, predvsem z razlogom, ker mislim, da še vedno ne "znamo" pravilno voziti v kolonah. Vsaka nasvet nam lahko nekdaj pomaga. Powerpoint dokument Prosim za konstruktivne prispevke, brez nepotrebnega smetenja.
moto rider Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 (popravljeno) Končno spet nekaj koristnega! Dodam eno, ali pa dve malenkosti: 1) Pri prehitevanju, (pa tudi sicer), naj bodo vsi v miselni "povezavi". Se pravi, če vidiš, da bo vodja prehiteval in (normalno) za seboj "potegnil" ostalo moto kolono, naj gre (če je mogoče), v fazo prehitevanja, torej na levi pas ZADNJI, tako "zapre" za sabo ostali promet, ki bi bil eventuelno hitrejši, da se avto ne vrine v motoristično kolono, jo razdvoji in raztegne. 2) Zelo pomembno je, če prehitevaš, da se ob ponovni vključitvi v kolono umakneš na notranjo stran in daš kolegu za sabo prostor, da se varno vključi v kolono. (Se pravi, da ga ne pustiš "na cedilu) pred prihajajočo kolono z nasprotne strani majkomilo!!! 3) Za skupinsko vožnjo si moraš predstavljati (ker se vozi v zamiku, cik-cak), kot da vsak motorit(ka) vozi v svojem kvadratu, kateri se ne sme dotakniti drugega. Tako se dva (ali več), ne more-ta zaleteti med sabo. 4) Pa fejst je tudi, če hodijo vsi skupaj naenkrat v sekret... in ne vsak posebej!! :D :P No, zaenkrat toliko. V bistvu še tol'k nisem mislu povedat'... :grrr Popravljeno Oktober 21, 2008. Popravil moto rider
sesir Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 osebno če vozim prvi ostanem dokler vidim na levem pasu,da že če kdo pride nasproti zmanjša hitrost oziroma postane pozoren
bladzo Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 V članku se strinjam predvsem z zadnjim stavkom, ki praktično povzame bistvo vsega. Pri podpisih slik, se strinjam le s prvim, ostala dva pa sta nevarna in celo nezakonita. Prehitevanje kolone ni dovoljeno in za to obstajajo povsem tehtni razlogi. Na cesti se moramo zanašati predvsem na SVOJE oči in ne na ostale, ki naj bi za nas gledali do kdaj je "varno". Moje mnenje je, da pri kakršnem koli "izrednem" manevru na cesti, kar je lahko tudi prehitevanje, so osnovna pravila varnosti nad vsemi ostalimi, pa naj gre za vožnjo v skupini ali pa za samostojno križarjenje. Blaž
bica Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Ekola se v Power Pointu. http://www.blueknights.si/pps/pravila.pps
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 osebno če vozim prvi ostanem dokler vidim na levem pasu,da že če kdo pride nasproti zmanjša hitrost oziroma postane pozoren Daj raje naslednjič, ko te bo prijelo, da bi se šel vozit, ostani doma ... Resno mislim.
bladzo Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 osebno če vozim prvi ostanem dokler vidim na levem pasu,da že če kdo pride nasproti zmanjša hitrost oziroma postane pozoren Po mojem mnenju je ta način zgrešen! Vozilo, ki prihaja pravilno po svojem pasu, ima absolutno prednost pred vozilom, ki je na tem pasu zaradi prehitevanja. Torej, tvoja edina naloga je, da poskrbiš, da vozilu s prednostjo ni potrebno zaradi tvojih dejanj vožnje prilagajati tebi in se zato kar se da varno pospraviš na svoj vozni pas. Daj raje naslednjič, ko te bo prijelo, da bi se šel vozit, ostani doma ... Resno mislim. Kaj pa je tebe pičl...A se ne da lepo povedat? :hmm: :hmm:
HHV Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 ..Kaj pa je tebe pičl...A se ne da lepo povedat? :hmm: :hmm: Ja, lahko bi rekel drugače. Npr.: Kurbe ciganske, kaj mislite, da je cela cesta vaša in se morajo vsi drugi vam prilagajat, ko se frajerišite in napihujete? :evilgrin:
motoristek Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 V članku se strinjam predvsem z zadnjim stavkom, ki praktično povzame bistvo vsega. Pri podpisih slik, se strinjam le s prvim, ostala dva pa sta nevarna in celo nezakonita. Prehitevanje kolone ni dovoljeno in za to obstajajo povsem tehtni razlogi. Na cesti se moramo zanašati predvsem na SVOJE oči in ne na ostale, ki naj bi za nas gledali do kdaj je "varno". Moje mnenje je, da pri kakršnem koli "izrednem" manevru na cesti, kar je lahko tudi prehitevanje, so osnovna pravila varnosti nad vsemi ostalimi, pa naj gre za vožnjo v skupini ali pa za samostojno križarjenje. Blaž Pri tretji sliki eni odobravajo :headbang: jaz ne bi rad imel za ritjo nobenega motorista, razen, da sam preceni, da ima dosti prostora za ta manever. In pol ti reče, zakaj se nisi odmaknil, ko da vidim za seboj kakšne težave ima on. :headbang:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Kaj pa je tebe pičl...A se ne da lepo povedat? :hmm: :hmm: Eni 'lepo povedanih reči' očitno ne razumejo. Lepo so jim povedali že v avtošoli, pa še na Motosvetu je bilo marsikaj že povsem lepo razloženo, pa je še kr tako, kot je . :(
Cartman Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 (popravljeno) Po mojem mnenju je ta način zgrešen! Vozilo, ki prihaja pravilno po svojem pasu, ima absolutno prednost pred vozilom, ki je na tem pasu zaradi prehitevanja. Torej, tvoja edina naloga je, da poskrbiš, da vozilu s prednostjo ni potrebno zaradi tvojih dejanj vožnje prilagajati tebi in se zato kar se da varno pospraviš na svoj vozni pas. ma ti ne razumeš. on ma motor. in se mu morjo umikat. pa žlajfat. u glavnem reševat ga morjo. zažlajfajo, ker pametnejši odneha. U glavnem, vozt ekipno je cela znanost. nism vedu. nam kar nekako spontano rata, če se slučajno slučajno dobimo trije. u koloni vozt k ovca pa še de ti kdo diktira tempo, tud ni noben užitk, . . . . I Perfer To Ride Alone. . . Popravljeno Oktober 22, 2008. Popravil Cartman
hajoktejn Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 u koloni vozt k ovca pa tud ni noben užitk, če ti nekdo diktira tempo. . . . I Ride Alone. . . Itak :yea2: .
HHV Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 ... u koloni vozt k ovca pa še de ti kdo diktira tempo, tud ni noben užitk, . . . . Je tako. Je namreč odgovornost do sebe in ostalih in zahteva še dodatno pozornost če si npr. road captain. Tako da za tiste ki so nesposobni odgovornosti, skupinska vožnja res ni.
VS800 Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Nism vedu da je u koloni vozit cela znanost...pol nam res vedno čist po naklučju rata brez težav pridt na cilj :krneki: :whistle:
Kawl Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Nism vedu da je u koloni vozit cela znanost...pol nam res vedno čist po naklučju rata brez težav pridt na cilj :krneki: :whistle: Ja če izzuzamš da se pr vas vedno kšn po tleh vala pol pridete ja :)
VS800 Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Ja če izzuzamš da se pr vas vedno kšn po tleh vala pol pridete ja :) :rolleyes: ja nee....to sam takrat k s ti zravn :winkiss: .)
Kawl Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 :rolleyes: ja nee....to sam takrat k s ti zravn :winkiss: .) Z vami sem se pa letos samo enkrat pelov, pa še to je blo 20km :) no takrat je bla aprilia še v popolnem stanju :)
VS800 Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Z vami sem se pa letos samo enkrat pelov, pa še to je blo 20km :) no takrat je bla aprilia še v popolnem stanju :) ja morš večkrat iz garaže moped vn prpelat :P .)
ataIBA Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Končno spet nekaj koristnega! Dodam eno, ali pa dve malenkosti: 1) Pri prehitevanju, (pa tudi sicer), naj bodo vsi v miselni "povezavi". Se pravi, če vidiš, da bo vodja prehiteval in (normalno) za seboj "potegnil" ostalo moto kolono, naj gre (če je mogoče), v fazo prehitevanja, torej na levi pas ZADNJI, tako "zapre" za sabo ostali promet, ki bi bil eventuelno hitrejši, da se avto ne vrine v motoristično kolono, jo razdvoji in raztegne. 2) Zelo pomembno je, če prehitevaš, da se ob ponovni vključitvi v kolono umakneš na notranjo stran in daš kolegu za sabo prostor, da se varno vključi v kolono. (Se pravi, da ga ne pustiš "na cedilu) pred prihajajočo kolono z nasprotne strani majkomilo!!! 3) Za skupinsko vožnjo si moraš predstavljati (ker se vozi v zamiku, cik-cak), kot da vsak motorit(ka) vozi v svojem kvadratu, kateri se ne sme dotakniti drugega. Tako se dva (ali več), ne more-ta zaleteti med sabo. 4) Pa fejst je tudi, če hodijo vsi skupaj naenkrat v sekret... in ne vsak posebej!! :D :P No, zaenkrat toliko. V bistvu še tol'k nisem mislu povedat'... :grrr Jaz bi dodal pripombo k točki 2. Zelo pomembno je, če motorist za menoj prehiteva tako, da sam oceni, da lahko. In ne na pamet. Če bo računal, da bom jaz popravljal njegove napake, bo kmalu sranje, če ga enkrat spregledam. Ali pa bom sebe zajebal, ker bom gledal kaj on dela. Kajti, če jaz potegnem naprej, vidim da sem zajebal in stopim na žlajfe, sem najebal, saj me nabaše kolega od zadaj!? Ne dovolim sebi, ne pričakujem in ne zahtevam od sprednjega, da misli samo ena glava, ki lahko zajebe dva. Pomeni, da kot drugi ne grem prehitevat, če nisem prepričan, da lahko. Kot prvi grem prehitevat, če ocenim, da lahko sam pridem varno mimo. Ali se bo oni za mano zakuplal, premalo pogledal cesto, se na pamet zakadil za mano,... pa ne ocenjujem in ne kontroliram!!! Tako je pri gostejšem prometu nasproti vozečih. Ne bom in ne dovolim ter tudi ne pričakujem, da bo nekdo s svojim manevri ogrožal mene ali obratno, jaz njega. Pustiti koga na suhem ali na cedilu????? To pomeni, da jaz prevzemam odgovornost za njegovo nespametno ravnanje in divjanje? A bom lahko šel prehitevat samo če je prostora za dva? Če ponovno poudarim: jaz naj odgovarjam zanj in mu delam prostor zraven sebe na levi strani???? Ravno narobe: če jaz kot drugi prehitevam za prvim, pričakujem, da on ostane pri črti, saj bo šel prehitevati naprej. Umaknem se na njegovo desno stran, vzporedno. Ko on potegne naprej, sem že na njegovem mestu, ocenim situacijo in za njim. Jaz vem kako potegne moj motor in če hočem hitro prehitet bom potegnil! Ni vedno placa za dva!!! Drugi se mora samostojno odločiti ali lahko gre varno za mano ali naj raje počaka. Pa saj ne podiramo rekordov v prihodu. Taka vožnja je samo možna pri divjanju dveh uigranih dirkačev na nož in pri puni buli, ampak samo nekaj 10 km. Je nisem, je ne priporočam, če kdo tako vozi, sva zelo hitro narazen. Se je že zgodilo! Vožnja v koloni je zelo odvisna od gostote prometa. Prvi v koloni vozi samostojno in gleda samo, da je v vidnem kontaktu z naslednjim motoristom, ki gleda naslednjega,.... Noben motorist ne potegne naprej, ampak drži v vidnem polju motor za seboj. Na tak način je povprečna hitrost manjša, kolona se ne razbija, prehitevanje je varnejše in brez rizika. Zaradi tekoče vožnje se lahko prevozijo večje razdalje. LP.
motoristek Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Tako se govori in nič drugače... :yea1: Tisti, ki je ta članek napisal :evilgrin: je obični idiot in celo leto šteje samo mrtve motoriste.
moto rider Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Pa dejte moderatorji zapreti role temo! A ni brez veze, brezveznikom flancat' o varnosti v prometu. Krbavčič je napisal kakor je, vi TAPAMETNI (samo nekateri!) pa dopolnjujte njegove pomanjkljivosti. O bog se vas usmil??! :slap: Gre samo za to, da se nebi po nepotrebnem pobijal'. Pa dejte že enkrat vsaj to pofolgat no!
motoristek Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Druga in tretja slika :hmm: tukaj si me pa razočaral, če je pa ta gospod tvoj prijatelj :evilgrin: se ti pa opravičujem, če sem te prizadel z mojimi izrečenimi besedami. Lp ps: daj razloži kaj je ataiba narobe napisal...
Cartman Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 (popravljeno) Pa dejte moderatorji zapreti role temo! A ni brez veze, brezveznikom flancat' o varnosti v prometu. Krbavčič je napisal kakor je, vi TAPAMETNI (samo nekateri!) pa dopolnjujte njegove pomanjkljivosti. O bog se vas usmil??! :slap: Gre samo za to, da se nebi po nepotrebnem pobijal'. Pa dejte že enkrat vsaj to pofolgat no! Kolega, tvoj post je bil DRUGI v temi, in PRVI ki je dopolnjeval. men se zdi, da če se folk dovolj pozna, in če se skupej vozijo podobno hitri/počasni, ni treba delat elaboratov. Problem nastane, ko se skup vozjo ovce, take in drugačne, ki mislijo da bo un drugi mislu da oni mislijo tako. . . ne fantje. jaz prehitim ko mislim da lahko varno prehitim. od za mano vozečega kolega pričakujem tak isto. Ps: Vidim da je ataIBA pred mano že povedal se opravičujem za nenamerno neplonkanje. Great minds think a like B) Popravljeno Oktober 22, 2008. Popravil Cartman
moto rider Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Kolega, tvoj post je bil DRUGI v temi, in PRVI ki je dopolnjeval. men se zdi, da če se folk dovolj pozna, in če se skupej vozijo podobno hitri/počasni, ni treba delat elaboratov. Problem nastane, ko se skup vozjo ovce, take in drugačne, ki mislijo da bo un drugi mislu da oni mislijo tako. . . ne fantje. jaz prehitim ko mislim da lahko varno prehitim. od za mano vozečega kolega pričakujem tak isto. Ps: Vidim da je ataIBA pred mano že povedal se opravičujem za nenamerno neplonkanje. Great minds think a like B) Cartman, kdo je pa reku, da sem tvoj kolega? :o :P Letna "bilanca" bo povedala, kdo 'ma prav. Sicer pa zaključujem temo, ker je brez veze. Pa ne zaradi tebe Cartman, ampak zato, ker se je kot (skoraj) vsaka tema, željna poduka, izrodila.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Gre samo za to, da se nebi po nepotrebnem pobijal'. Pa dejte že enkrat vsaj to pofolgat no! Pa zakaj se ne bi? Tisti, ki so neumni, pač naj se fentajo/fentamo ... Itak je preveč folka na planetu ....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se