Skoči na vsebino

Varna vožnja


PURPLE

Priporočene objave

Vožnja v koloni je zelo odvisna od gostote prometa. Prvi v koloni vozi samostojno in gleda samo, da je v vidnem kontaktu z naslednjim motoristom, ki gleda naslednjega,.... Noben motorist ne potegne naprej, ampak drži v vidnem polju motor za seboj. Na tak način je povprečna hitrost manjša, kolona se ne razbija, prehitevanje je varnejše in brez rizika. Zaradi tekoče vožnje se lahko prevozijo večje razdalje.

LP.

hud doktorat si napisu , IBA, a bistvo je le eno - vsak naj pazi predvsem nase ... in ne računa na druge, ker ga lahko drugi pozabijo upoštevati v kalkulacijah ... in pol je lahk pizdarija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, kdo je pa reku, da sem tvoj kolega? :o :P

Letna "bilanca" bo povedala, kdo 'ma prav.

Sicer pa zaključujem temo, ker je brez veze. Pa ne zaradi tebe Cartman, ampak zato, ker se je kot (skoraj) vsaka tema, željna poduka, izrodila.

sm liberal, salonski levičar, skor komunist, in kot tak ljudi ki jih spoštujem in smatram sebi enake, naslavljam s kolega. Včasih pa zgolj iz vljudnosti. več al manj se izrodi vse kar želi podučevat ljudi. vere, vse vere na svetu so zato, da podučijo ovce, pa so izrojene vse po vrsti, in same sebi namen. Narod ni neumen. kdor pa se bo takih navodil držal kot pjanec plota, pa mu bo zelo težko na tem svetu, in na naših cestah.

Vem de je blo to štartano z dobrimi nameni, ampak je tako površno da je izpadlo nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hud doktorat si napisu , IBA, a bistvo je le eno - vsak naj pazi predvsem nase ... in ne računa na druge, ker ga lahko drugi pozabijo upoštevati v kalkulacijah ... in pol je lahk pizdarija.

In to vidimo tudi butasti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm liberal, salonski levičar, skor komunist, in kot tak ljudi ki jih spoštujem in smatram sebi enake, naslavljam s kolega. Včasih pa zgolj iz vljudnosti. več al manj se izrodi vse kar želi podučevat ljudi. vere, vse vere na svetu so zato, da podučijo ovce, pa so izrojene vse po vrsti, in same sebi namen. Narod ni neumen. kdor pa se bo takih navodil držal kot pjanec plota, pa mu bo zelo težko na tem svetu, in na naših cestah.

Vem de je blo to štartano z dobrimi nameni, ampak je tako površno da je izpadlo nevarno.

Cartman, tole si pa tolk segajoče v srce napisu, da te bom kar takoj dirket uprašu, če sem lohk še jst tud tvoj kolega?? :D :P

Ampak tema je vseeno mim'! To pa veva oba! :grim

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak tema je vseeno mim'! To pa veva oba! :grim

:yea1:

Spoštovani prijatelj!

Na tem forumu si med hudo redkimi, ki delate nekaj dobrega za vso motoristično populacijo. Tvoji nasveti o varni vožnji in predvidevanjih so zlata vredni :worship: :worship: . Ne bodi užaljen pri drugačnem mnenju. :beer2:

Vendar o tej točki 2 sem moral povedati svoje mnenje, ker sem prevečkrat videl nespametno divja prehitevanja in sledenja na pamet. Saj tvoj nasvet o umikanju je dober, ampak jaz take vožnje ne maram in ne dovolim. Tako lahko vozita samo dva uigrana motorista in enakega znanja. Zakaj? Saj taka vožnja zahteva stalno menjavanje vodstva. Prvi gre na desno, drugi je sedaj na levi in pri naslednjem prehitevanju postane drugi vodilni, da ne štrikata....

Moj namen je bil samo to povdariti. Predvsem pa, da je potrebno voziti po svojih sposobnostih in ne pričakovati, da te bo nekdo drug reševal.

Bom ti pa sedaj tudi razložil neumnost, ki se mi je zgodila in zakaj sem se vključil v debato.

Z enim motoristom sva imela plan se odpeljati okoli Velebita za Velo luko. V Starigradu Paklenica, kamor sva prispela po cca 400 km vožnje, me je začel nadirati, da sem ga pustil 5 x na cedilu, kako mu nisem dal prostora in ni mogel zaviti za mano, kako je imel "srečo," saj je vedno malo manjkalo, da se ni zaletel v nasproti vozečega,.. Začel me je obremenjevati s svojo vožnjo in ko sem mu hotel razložiti, da se tako ne vozi itd, je postal celo agresiven, češ, kje pa piše, da se tako vozi, kot jaz razlagam (kot sem zgoraj napisal!). Torej, on je tako idiotsko vozil, ker je nekje to prebral!! Prehitevati je šel na nož ali mm ter se hotel riniti med dva avtomobila in zraven drugega motorja. Ogrožal sebe, mene, prehitevano vozilo in nasproti vozečega...Prepričan, da dela prav, ker je nekje to prebral. In, če bi se kaj zgodilo, bi bil jaz kriv???? Razšla sva se za stalno, fura je bila pokvarjena, on pa verjetno še sedaj misli, da je imel prav, "ker je nekje prebral"...A je glava za misliti ali za simetrijo telesa???

Ne me napačno razumeti. Nikogar ne posiljujem s svojim mnenjem!!! Lahko so strokovnjaki varne vožnje ugotovili, da se tako vozi. Lahko dajejo navodila itd. Hotel sem in upam, da mi je uspelo, povedati samo moje mnenje in opozoriti na morebitne napake. In, povdarjam, osebno ne priporočam take vožnje, ker je prerizična (sem že zgoraj razložil, da se ne bom ponavljal).

Lep pozdrav in srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj taka vožnja zahteva stalno menjavanje vodstva. Prvi gre na desno, drugi je sedaj na levi in pri naslednjem prehitevanju postane drugi vodilni, da ne štrikata....

Tak pristop je komplet bulšit in mislim, da ga malokdo uporablja ... Prvi je spredaj in gre - če sta kolikor tolikor zrela oba, ali vsi - v glavnem vedno on prvi naprej ... Več ko je 'preskakovanja', več je možnosti za sranje. No, lahko pa se tudi prehitevajo vsi po vrsti, tudi motoristi med sabo ... ampak za tak princip pa tudi največji butli vejo ,da prej ali slej povzroči veliki pok, ko iz motorja in voznika lahko nastane tisoče unkatnih in raztresenih koščkov ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet bulšit si napisal. Prvi je spredaj in gre - če sta kolikor tolikor zrela oba, ali vsi - v glavnem vedno on prvi naprej ... Več ko je 'preskakovanja', več je možnosti za sranje. No, lahko pa se tudi prehitevajo vsi po vrsti, tudi motoristi med sabo ... ampak za tak princip pa tudi največji butli vejo ,da prej ali slej povzroči veliki pok, ko iz motorja in voznika lahko nastane tisoče unkatnih in raztresenih koščkov ...

A nimaš občutka, da sem ravno to povdaril? Več je možnosti za sranje!

Če gre prvi na desno ima drugega vzporedno na svoji levi. Če gre naprej spet desni, se mu mora levi umakniti, zabremzati, odvzeti gas,...ali pa potegne naprej kot prvi, do naslednjega takega prehitevanja, kjer se situacija ponovi. Če si sedaj razumel, pričakujem razlago bulšita..., ki bi ga naj napisal :angry: .

Drugače pa je Krbavčičeva razlaga za vožnjo v koloni, ko vozijo čoperji cca 10 - 20 km hitreje od kolone na desni, pri redkem prometu nasproti... :whistle: . Za drugo, po moje ni.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim so postavljena neka pravila je zmeraj tako, da se najde bizgec, ki jih začne kršit........zato se ponavadi vozim sam....... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako lahko vozita samo dva uigrana motorista in enakega znanja. Zakaj? Saj taka vožnja zahteva stalno menjavanje vodstva. Prvi gre na desno, drugi je sedaj na levi in pri naslednjem prehitevanju postane drugi vodilni, da ne štrikata....

Ej, ataIBA, samo veš kako zna biti takšna vožnja zabavna? Je pa res, da zahteva obilo koncentracije in tudi fizičnega napora in včasih se je treba malo skrit, ko greš tankat, da te ne nabijejo.... :lol1: :kva2: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim so postavljena neka pravila je zmeraj tako, da se najde bizgec, ki jih začne kršit........zato se ponavadi vozim sam....... :trance_33_sleep:

...jes-jes....SOLO RIDERS...rules....!!!Zna pa bit res kaka fajn jeba na kakšni panoramski vožnji ali kar tako če so adrenalini na on v skupinski vožnji!!! :krneki:

post-11527-1224746182.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ataIBA, samo veš kako zna biti takšna vožnja zabavna? Je pa res, da zahteva obilo koncentracije in tudi fizičnega napora in včasih se je treba malo skrit, ko greš tankat, da te ne nabijejo.... :lol1: :kva2: :whistle:

Poznam, poznam, vendar ne kolona ampak v paru... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam, poznam, vendar ne kolona ampak v paru... :whistle:

Seveda. Takšni vožnji ljubkovalno rečemo tudi nizko letenje... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je Krbavčičeva razlaga za vožnjo v koloni, ko vozijo čoperji cca 10 - 20 km hitreje od kolone na desni, pri redkem prometu nasproti... :whistle: . Za drugo, po moje ni.

LP

Jaz si lahko predstavjam samo grupo mrtvohladnihnadutih HOGovcev,ki s to tehniko zaspano krujzajo kowst to kowst...

Članek ima gotovo pozitiven namen,ampak mislim da je moto skupina vedno le seštevek individualcev.Vožnja v grupi ni neko klasično timsko delo kjer se delijo naloge.Predvsem hitrost-tempo je treba prilagoditi "najšibkejšemu" členu,ampak prehitevanje,varnostna razdalja itd.so stvar vsakega posebej,ki pa ne sme računat na "pomoč" drugih.Lepo se je furat skupaj ampak takoj ko postane eden odvisen od drugega je bolje da gremo vsak svojo pot. LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal pripombo k točki 2.

...

...Prvi v koloni vozi samostojno in gleda samo, da je v vidnem kontaktu z naslednjim motoristom, ki gleda naslednjega,.... ...

:hmm: Mislim, da je čas, da se najavim dohtarju za pregled.

Nekaj ni v redu z menoj, če se skoraj v popolnosti strinjam z Ibekom. :kva1:

A je še upanje. Mu bom namreč sšimfal zadnjo trditev, zgoraj citirano.

Road captain mora imeti vedno vse svoje kokoške na broju! V nasprotnem primeru je potrebno določiti razbitje na dve jati in dodatnega road captaina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame osebno so skupinske vožne beda,groza,dolgčas :headbang:

Že, že! Ampak, luštno pa je, če se zbere nekaj "zdrave" družbe in jo pihne na izlet, ki je pogojen z disciplino, ki velja za vožnjo v skupini.

Normalno pa, da morajo imeti skupne želje in potrebe.

Sicer je res najboljši, solistični nastop! :worship: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame osebno so skupinske vožne beda,groza,dolgčas :headbang:

So fucking what?! Saj te ni nihče nič vprašal!

Naslov teme je jasen, pogovarjamo se o varnosti pri vožnji v kolonah.

Če se ti voziš v koloni ali ti je to všeč ali ne, pa itak nikogar ne briga.

V skladu z naslovom teme pa tvoja beda prav sigurno ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So fucking what?! Saj te ni nihče nič vprašal!

Naslov teme je jasen, pogovarjamo se o varnosti pri vožnji v kolonah.

Če se ti voziš v koloni ali ti je to všeč ali ne, pa itak nikogar ne briga.

V skladu z naslovom teme pa tvoja beda prav sigurno ni!

Prenapet si prjatu........ :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala bivši kolega :hmm:

Če se dva peleta še ni skupina.....

Tist k je za nama se reče kolona,zadrževanje prometa :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja v koloni je zelo odvisna od gostote prometa. Prvi v koloni vozi samostojno in gleda samo, da je v vidnem kontaktu z naslednjim motoristom, ki gleda naslednjega,.... Noben motorist ne potegne naprej, ampak drži v vidnem polju motor za seboj. Na tak način je povprečna hitrost manjša, kolona se ne razbija, prehitevanje je varnejše in brez rizika. Zaradi tekoče vožnje se lahko prevozijo večje razdalje.

LP.

Če nadaljujem za tiste, ki sami ne sklepajo kaj pomeni vidni kontakt v koloni. Motorist, ki vozi spredaj zmanjšuje hitrost, če nima v vidnem polju motorja za seboj. Tudi počaka, če je potrebno. Pomeni, da ga na tak način motorist za njim tudi zadržuje, njega naslednji... in preprečuje prehitro vožnjo bilo katerega spredaj vozečega. Zakaj bi se razbijali v trojke, četvorke,....

Moje mnenje. Zadnjič nas je šlo v koloni 8 brez problema.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenapet si (HHV) prjatu........ :hmm:

Ne ni!

Samo preveč nervozen je.

So fucking what?! Saj te ni nihče nič vprašal!

Naslov teme je jasen, pogovarjamo se o varnosti pri vožnji v kolonah.

Če se ti voziš v koloni ali ti je to všeč ali ne, pa itak nikogar ne briga.

V skladu z naslovom teme pa tvoja beda prav sigurno ni!

1) Vprašal me, razen tebe, ni nihče. Pa tudi jaz ne tebe.

2) Kar se naslova teme tiče, je bila lepo začeta, pa se je na račun takih kot si ti, že davno tega izrodila!

3) Kar se tiče vožnje v koloni, raje ostaniva vsak pri svojem. Kaj je kdo, in kakšen pogled na motorizem imava, naj sodijo ljudje.

4) A beda praviš?...? :lol1: :lol1: :lol1: :D

Kdo je kaj in kaj je kdo, pa naj sodijo ljudje?!

P.S.

Pa še tole: Včasih sem te imel za pametnega forumaša. :yes: Sedaj: :nono:

Za kaj več me porufaj na PM, da ne bova, kot sva že, izpadla dva bedaka!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nimaš občutka, da sem ravno to povdaril? Več je možnosti za sranje!

Če gre prvi na desno ima drugega vzporedno na svoji levi. Če gre naprej spet desni, se mu mora levi umakniti, zabremzati, odvzeti gas,...ali pa potegne naprej kot prvi, do naslednjega takega prehitevanja, kjer se situacija ponovi. Če si sedaj razumel, pričakujem razlago bulšita..., ki bi ga naj napisal :angry: .

Drugače pa je Krbavčičeva razlaga za vožnjo v koloni, ko vozijo čoperji cca 10 - 20 km hitreje od kolone na desni, pri redkem prometu nasproti... :whistle: . Za drugo, po moje ni.

LP

ataIBA ne leti direktno na tebe, ampka si napisal, zato:

Z komer koli se peljem (najbrž vozijo tako tudi nekateri drugi), peljemo tako kot si napisal: Če gre prvi na desno ima drugega vzporedno na svoji levi. Če gre naprej spet desni, se mu mora levi umakniti, zabremzati, odvzeti gas,.. vendar brez vsega tega (umakniti, zabremzati, odvzeti gas,). Namreč ostaneva v kolikor se da diagonali (/) in ko ga vidim v ogledalu se samo prestaviva (\). Vedno seveda ne gre, v primeru ko komaj sam pridem med avta, nasprotno pa brez problema, zakaj, zato ker tisti ki je puto vođa, naj bo skozi prvi.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebom preveč :topic:

Dobro je da se pred vožnjo v skupini oz koloni s katero se prvič pelješ "pozanimaš" kako vozijo, ker koliko sem razbral iz prebranega, vozimo zelo različno in prav hitro se zgodi, da pride do čudnih situacij v manevru prehitevanja - priključevanja. Sam najraje vozim zaden, oz velikokrat moram prvi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!