Cartman Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 (popravljeno) Prosim samo za mnenja, če je kdo vozil oba motorja. Teorije in ugibanja me ne zanimajo. kupujem rabljen motor. favorita sta ta dva. Oba motorja sta zame dovolj velika, dovolj močna in prehitra. ZZR mi na pogled deluje nerodnejši in bol podoben FJR kot CBR, ampak videz lahko vara. kdor ima kdo izkušnje z enim, drugim ali obema, prosim povejte.. . . Hvala Popravljeno Oktober 27, 2008. Popravil Cartman
sesir Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Z obema sem naredu okol 100km!xx je bil l.98 ali 99.zzr pa starejsi ne več točno!Osebno bi se sigurno odločil za xx.Vodljivejši,bolj gre(čeprav oba..),za zavore pa bi težko reko!Osebno bi reko da ma xx bolj enakomeren navor in je manj zaletav.Končne hitrosti pa nisem sprobal,ker sem se vozil po cesti.Pa velik plus pri meni ma xx ker sem ga videl z več kot 100.000kilometri in potrjeno servisno knjižico pa je reku lastnik,da nikoli problemov! :worship:
Einherjar Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Zal vem samo za XX, ker jo pac vozim. 76.000km... nobenih ampak nobenih problemov... Navor je res zelo linearen, kar je problem, ker se hitro razvadis in gres v ovinek 40 v 6. prestavi, za kar pa je tudi ta zverina malo presvoh :)
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Zal vem samo za XX, ker jo pac vozim. 76.000km... nobenih ampak nobenih problemov... Navor je res zelo linearen, kar je problem, ker se hitro razvadis in gres v ovinek 40 v 6. prestavi, za kar pa je tudi ta zverina malo presvoh :) lep cifra. lepo slišat. ima tvoja še karburatorje? (men se zdi de za lepo z vbrizgom nebom našparal) @sesir: zzr 1200 so začeli delat leta 2002, tako de si ti ziher vozil kak hud prototip :unsure: al pa zzr 1100, ki je vsaj generacijo starejši. . .
sesir Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Jep pardon! 1100 sem vozu!Se opravičujem!Sem res pozabil,da je bil 1200vmes,sem mel v glavi sam 1100 in 1400
Einherjar Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 lep cifra. lepo slišat. ima tvoja še karburatorje? (men se zdi de za lepo z vbrizgom nebom našparal) @sesir: zzr 1200 so začeli delat leta 2002, tako de si ti ziher vozil kak hud prototip :unsure: al pa zzr 1100, ki je vsaj generacijo starejši. . . Nope, moja ima ze injektor (2001). Kot zanimivost... gledal sem mal motorje, ce bi menjal, kaj bi vzel in ugotovil, da bom zelo verjetno novejso XX nabavil, ker je enostavno super motor.
T Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Mene mot sam da nima ABS... Sem si pač vtolkel v glavo da naslednji motor ga bo mel. Glede na moje izkusnje se splača :whistle: Drgač je pa zelo dober motor (mel sm 2002l.)
point Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Definitivno XX. Linearno pospeševanje, moči in navora vedno dovolj, zavore odlične, kar za ZZR 1200 ne bi mogel reči. Mislim, da je 1200 le preoblečen 1100. Pa tudi prodal ga boš lažje, ZZRji (1200) pa se le valajo po oglasih.
mkosir Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Imel ZZR 1200 in z njim naredil prečudovitih 8kkm. Vetrna zaščita je dobra vodljivost tudi, ciklistika pa na strani xx, vendar le tega nisem imel možnost preiskusiti. Bil sem navdušen nad dizelskim navorom in zalogo moči. Moj je imel prevoženih nekaj čez 50 kkm ,ko sem ga prodal , celotno sezono mi je zvesto služil brez neumnosti. Zamenjal sem ga za mlajšega, večjega brata. Z enim rezervarjem sem naredil od 320 do 380 km. Z ZZR 1200 sem bil zelo zadovoljen.
no_name Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 dobra vodljivost tudi, ciklistika pa na strani xx, vendar le tega nisem imel možnost preiskusiti. :slap: Trditev popolnoma brez teže. Dejte vsaj prebrat kaj pišete... Sicer že staro vendar na XX in ZZR ni bilo neke revolucije v 10 letih... http://www.zx11.info/zx11/uk9.htm vsak berač svojo malho hvali... http://www.zx11.info/zx11/de2.htm :OK:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Prosim samo za mnenja, če je kdo vozil oba motorja. Teorije in ugibanja me ne zanimajo. kupujem rabljen motor. favorita sta ta dva. Oba motorja sta zame dovolj velika, dovolj močna in prehitra. ZZR mi na pogled deluje nerodnejši in bol podoben FJR kot CBR, ampak videz lahko vara. kdor ima kdo izkušnje z enim, drugim ali obema, prosim povejte.. . . Hvala Trapasto vprašanje sigurno "Hondo" za njo Yamha,Suzuki pa...... Kawasaki ! :headbang:
suhi Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Trapasto vprašanje sigurno "Hondo" za njo Yamha,Suzuki pa...... Kawasaki ! :headbang: In kje so argumenti?
Cartman Objavljeno Oktober 28, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Definitivno XX. Linearno pospeševanje, moči in navora vedno dovolj, zavore odlične, kar za ZZR 1200 ne bi mogel reči. Mislim, da je 1200 le preoblečen 1100. Pa tudi prodal ga boš lažje, ZZRji (1200) pa se le valajo po oglasih. teoretiziraš? seveda. ker oglase gledam že ene tri mesce, ti povem, de se XXe čih tolk valajo po njih. :slap: Trditev popolnoma brez teže. Dejte vsaj prebrat kaj pišete... Sicer že staro vendar na XX in ZZR ni bilo neke revolucije v 10 letih... http://www.zx11.info/zx11/uk9.htm vsak berač svojo malho hvali... http://www.zx11.info/zx11/de2.htm :OK: lepo sm prosu, za ljudi k so jih pelali. enga al pa druzga. poguglat za testi znam sam. hvala. ZZR 1100 NI ZZR 1200 Trapasto vprašanje sigurno "Hondo" za njo Yamha,Suzuki pa...... Kawasaki ! :headbang: vsekakor nebo bmw. Tvojmu podobnega kardanarja dobim za 8K€ ampak se mi niti pod razno ne zdi vreden. Kwak mi je grd, ampak. . jih mam rad :blush: @mkosir: hvala. zgleda de si edini k je mel ZZR1200 na tem forumu.
Katana Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 A ne bi mogoče raje po vrstnem redu: Kawa, Suzuki, Yamaha pa Honda ? Moji noni se lepše ta vrstni red sliši..... Vozil oba zgornja. Eni močno pretiravate da je Honda boljša ? Jaz bi recimo raje vzel Kawo. Eden od razlogov: nikakor mi niso sedle bremze CBS..., pa precej dražje vzdrževanje Honde.. Trapasto vprašanje sigurno "Hondo" za njo Yamha,Suzuki pa...... Kawasaki ! :headbang:
Ni3ous Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Vozim XX-o, vendar nisem vozil Kawasaki ZZR. Testiral sem pa res precej drugih motorjev. Kompaktnost, kvaliteta izdelave XXe je res fenomenalna, vse natančno odmerjeno in na svojem mestu. Slabost zame je, da ima ZZR vplinjače in ne elektronskega vbrizga, kar se zagotovo odraža v nekoliko višji porabi. XX-a je nekaj kilogramov lažja, kar je pri že tako dovolj težkem motorju tut nekaj vredno. CBS deluje fenomenalno in ti lahko reši kako kritično situacijo, čeprav nekaterim CBS ni všeč ampak pravega razloga za to ni. Stroški vzdrževanja ne bi smeli biti bistveno različni. Redni servis narediš sam, olje in filter te prideta za XX-o manj kot 60€. Veriga, gume ipd. pa za oba stane približno isto. Oblikovno XX-a prednjači pred ZZR in dobro botruje svojim letom. XX-a je vrhunski motor in se jih je ravno zato tudi zelo veliko prodalo, in jih je v slo veliko. Zato jih najdeš tut na netu kar precej. Kljub vsemu pa nekih drastičnih razlik ni in če sta ti oba približno in se ne moreš odločit pač kupi tistega ki boš najdel zelo ohranjenega z mal kilometri in ugodno in boš vsekakor zadovoljen.
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Vozu oba, pa morm reč, da je bla honda boljša. Kawasaki je pri višji hitrosti postal bolj nemiren, je pa za v ostre zavoje boljši ker je kot prednjih vilic bolj strm. Tudi armatura mi nekako ni všeč pri kawi, ker deluje preveč plastično. Definitivno je xx narejena tudi za voznike z višjo rastjo, se boš pa mogu itak sam odločit, kaj ti bolj ustreza.
no_name Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 CBS deluje fenomenalno in ti lahko reši kako kritično situacijo, čeprav nekaterim CBS ni všeč ampak pravega razloga za to ni. Seveda je! Ko se duvaš pa delaš burnout mimogrede še zadnjo zavoro scvreš...
Pervy Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 v prejšnji številki motorrada (22 - 10.10.08) imaš na 4 straneh opisano vse o nakupu rabljene XX-ke, cene letnikov, modelne spremembe, na kaj moraš bit pozoren itd. če ti kaj pomaga (znaš nemško) ti poskeniram in prilepim.
Cartman Objavljeno Oktober 29, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 (popravljeno) v prejšnji številki motorrada (22 - 10.10.08) imaš na 4 straneh opisano vse o nakupu rabljene XX-ke, cene letnikov, modelne spremembe, na kaj moraš bit pozoren itd. če ti kaj pomaga (znaš nemško) ti poskeniram in prilepim. ne pomaga :cry: brez panike angleško, in taljansko še nekako, po nemško znam sam pivo pit. hvala useeno. se mi zdi de sm se odloču, ko jih bom pa enga zravn druzga vidu, bom pa hondo uzel, ker ZZr je s profila grd za :SS: Popravljeno Oktober 29, 2008. Popravil Cartman
Ni3ous Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Seveda je!Ko se duvaš pa delaš burnout mimogrede še zadnjo zavoro scvreš... He he, no če bi res dalj časa palil gumo so zadnje ploščice v nevarnosti.
T Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Cbs pri paljenju gume ne vpliva na zavore, saj se mora prednja čeljust premikat da se ustvari pritisk na cilinderček. Praktično CBS na deluje če je kolo blokirano... Kolkor se jest spoznam na CBS. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se