Port Folio Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 K si pa tko pokazu, bo pa to kmalu, sam en kratek medvedji spanec pa je april :whistle: .
dive Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Tako je tudi prav....res me zanima kaj bodo prinesle Bridgestonke na vseh motociklih pa Hayden na Italijanu...bomo spremljali testiranja :naughty:
fp4492 Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 ...bomo spremljali testiranja :naughty: Evo rezultati testiranja v Jerez-u: 1. Dani Pedrosa – Repsol Honda - 1´39.525 (41) 2. Valentino Rossi – Fiat Yamaha - 1´40.135 (39) 3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha – 1´41.163 (51) 4. Colin Edwards - Tech 3 Yamaha - 1´41.390 (49) 5. Alex De Angelis - San Carlo Honda Gresini - 1´41.468 (53) 6. James Toseland - Tech 3 Yamaha- 1´41.539 (50) 7. Andrea Dovizioso - Repsol Honda - 1´41.655 (48) 8. Toni Elias – San Carlo Honda Gresini – 1´41.679 (74) 9. Niccolo Canepa - Alice Team Ducati - 1´42.074 (50) 10. Nicky Hayden – Ducati Marlboro - 1´42.098 (69) 11. Mika Kallio – Alice Team Ducati - 1´42.837 (58) 12. Sete Gibernau – Onde 2000 Ducati - 1´42.943 (40) 13. Vittoriano Guareschi – Ducati - 1´43.642 (36) 14. Yuki Takahashi - Scot Racing Honda – 1´44.360 (64)
Port Folio Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Ni še Bmw-eja in Aprilije :trance_33_sleep: .
fp4492 Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Ni še Bmw-eja in Aprilije :trance_33_sleep: . V MotoGP-ju? :blink:
doctorrossi Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Jerez, 27 novembre - I tempi finali 1. Valentino Rossi (Yamaha) – 1’39”429 (54 giri) 2. Dani Pedrosa (Honda) – 1’39”447 (47) 3. Jorge Lorenzo (Yamaha) – 1’40”426 (58) 4. Toni Elias (Honda) – 1’40”448 (56) 5. Alex De Angelis (Honda) – 1’40”486 (49) 6. Nicky Hayden (Ducati) – 1’40”486 (70) 7. Mika Kallio (Ducati) – 1’40”564 (54) 8. Colin Edwards (Yamaha) – 1’40”604 (39) 9. James Toseland (Yamaha) – 1’40”752 (51) 10. Sete Gibernau (Ducati) – 1’40”856 (48) 11. Andrea Dovizioso (Honda) – 1’40”966 (46) 12. Niccolò Canepa (Ducati) – 1’41”077 (48) 13. Vittoriano Guareschi (Ducati) – 1’42”906 (46) 14. Yuki Takahashi (Honda) – 1’42”918 (60)
Port Folio Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 V MotoGP-ju? :blink: Mal preveč sem SBK zadnje cajte spremljal, pa sem na polni črti mem udaru SRY :blush: :blush: :blush: , drugače se jih pa tudi v Moto GP ne bi branil :glare: . .)
Dolenc™ Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Rossy bi rad odpeljal SBK dirko in iziva Baylissa (no prav tako bi rad odpeljal eno f1 ampak to ni zanimivo :D)
T Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Rossy bi rad odpeljal SBK dirko in iziva Baylissa (no prav tako bi rad odpeljal eno f1 ampak to ni zanimivo :D) Sicer ne razumem I sam to bi bil pa dogodek... :worship: Obema isti motor, in to tazga k ga se noben ni vozu. Recino obema Suzukija al pa Kawasakija pa da jih vidmo. :evilgrin:
Matic doc Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Rossy bi rad odpeljal SBK dirko in iziva Baylissa (no prav tako bi rad odpeljal eno f1 ampak to ni zanimivo :D) Prepozno, ga je Bayliss že izzval v MotoGP-ju (mislim da v Valenciji), izid dirke pa poznamo :naughty:
Dolenc™ Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Sej je bil baylis skos dober. Ampak se mi zdi da je zdej na koncu kariere res dosegu en zelo visok nivo, tud zadnjih nekaj dirk ko mu ni blo treba tvegat je šel na vse, pa tud če je fuknu, mu je blo čist vseeno, sam da je dal vse od sebe. Dirkač k ma tko pošlihtan pri sebi je res :worship:
sesir Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 (popravljeno) Rossi,Rossi,Rossi.Rossi,Rossi,Rossi Popravljeno November 30, 2008. Popravil sesir
doctorrossi Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Rossi,Rossi,Rossi.Rossi,Rossi,Rossi Je car!!! :winkiss: ;)
Port Folio Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship: Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: .
Schmid87 Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship: Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: . pod to se podpišem :) X
Cartman Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship: Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: . to je sicer res WSBK debata, al ipaq, zdi se mi, de smo mal pozabli na Kinga Carla. mislim da je Foggy še vedno merilo za WSBK pilota. Bayliss close second.
sbrkop Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Prepozno, ga je Bayliss že izzval v MotoGP-ju (mislim da v Valenciji), izid dirke pa poznamo :naughty: jst ne kwa je blu
brembo Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 jst ne kwa je blu prišel-videl-zmagal-šel bayliss seveda B)
Cartman Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 (popravljeno) Šravila za 600ccm motorje, "Moto2" nadomestek serije gp 250 so kar zabavna. Malenkost se zgledujejo po Finskih amaterskih dirkah z avti, kjer je določena vrednost avtomobila. po dirki lahko kdorkoli kupi katerikoli avtomobil iz dirke po fiksno določeni ceni. tukaj bo to šlo takole, velja pa samo za agregat, “The engine (excluding exhaust, throttle bodies and ECU) used in a race is available to be purchased by another competitor in the same race for a fixed price of €20,000 (Euro). Such purchase request must be made in writing to Race Direction within the protest period that is within 60 minutes after the official end of the race. Engine 1.1 4-stroke engines only. 1.2 Engine capacity: maximum 600cc. 1.3 4 cylinders maximum. 1.4 No oval pistons. 1.5 Engines must be normally aspirated. No turbo-charging, no super-charging. 1.6 Engine speed limited to maximum: 16,000 rpm. 4-cylinder engines 15,500 rpm. 3-cylinder engines 15,000 rpm. 2-cylinder engines An electronic system supplied by the Organisers will be permanently attached to monitor and control engine speed. 1.7 Pneumatic valve operation is not permitted. 1.8 Inlet and Exhaust valves must be of conventional type (reciprocating poppet valves). 1.9 Variable valve timing or variable valve lift systems are not permitted. 1.10 Only wet-sump type engine lubrication systems are permitted. 1.11 Minimum weight of complete engine with throttle body, dry: 53 kg 4-cylinder 50 kg 3-cylinder 47 kg 2 cylinder Popravljeno December 12, 2008. Popravil Cartman
dive Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 Zanimiva pravila, ampak po moje bi blo bolš da bi pustil mal več svobode vsaj pri krmiljenju ventilov in njihovemu delovanju, saj bodo ti motorji podobni serijskim motociklom in tako bi lahko tehnologija prišla v serijsko proizvodnjo ceneje in prej....no res da je tu še motogp in neke razlike morajo biti pa vseeno.... :hmm:
ZaLLaR Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 Seznam dirkačev za sezono 2009! DANI PEDROSA, REPSOL HONDA TEAM ANDREA DOVIZIOSO, REPSOL HONDA TEAM COLIN EDWARDS, TECH 3 YAMAHA CHRIS VERMEULEN, RIZLA SUZUKI MOTOGP RANDY DE PUNIET, LCR HONDA MOTOGP ALEX DE ANGELIS, SAN CARLO HONDA GRESINI JOHN HOPKINS, KAWASAKI RACING TEAM TONI ELIAS, SAN CARLO HONDA GRESINI CASEY STONER, DUCATI MARLBORO TEAM MARCO MELANDRI, KAWASAKI RACING TEAM MIKA KALLIO, PRAMAC RACING VALENTINO ROSSI, FIAT YAMAHA TEAM JAMES TOSELAND, TECH 3 YAMAHA SETE GIBERNAU, GRUPO FRANCISCO HERNANDO LORIS CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI MOTOGP NICKY HAYDEN, DUCATI MARLBORO TEAM YUKI TAKAHASHI, SCOT RACING TEAM MOTOGP NICCOLO CANEPA, PRAMAC RACING JORGE LORENZO, FIAT YAMAHA TEAM
primozh Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 moj favorit za 2009 oziroma navijal bom zanj ............
Buzdovan Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Jaz pa za mostvenega soborca.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se