Skoči na vsebino

MotoGP 2009


Geiger Sturzflug

Priporočene objave

Tako je tudi prav....res me zanima kaj bodo prinesle Bridgestonke na vseh motociklih pa Hayden na Italijanu...bomo spremljali testiranja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
...bomo spremljali testiranja :naughty:

Evo rezultati testiranja v Jerez-u:

1. Dani Pedrosa – Repsol Honda - 1´39.525 (41)

2. Valentino Rossi – Fiat Yamaha - 1´40.135 (39)

3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha – 1´41.163 (51)

4. Colin Edwards - Tech 3 Yamaha - 1´41.390 (49)

5. Alex De Angelis - San Carlo Honda Gresini - 1´41.468 (53)

6. James Toseland - Tech 3 Yamaha- 1´41.539 (50)

7. Andrea Dovizioso - Repsol Honda - 1´41.655 (48)

8. Toni Elias – San Carlo Honda Gresini – 1´41.679 (74)

9. Niccolo Canepa - Alice Team Ducati - 1´42.074 (50)

10. Nicky Hayden – Ducati Marlboro - 1´42.098 (69)

11. Mika Kallio – Alice Team Ducati - 1´42.837 (58)

12. Sete Gibernau – Onde 2000 Ducati - 1´42.943 (40)

13. Vittoriano Guareschi – Ducati - 1´43.642 (36)

14. Yuki Takahashi - Scot Racing Honda – 1´44.360 (64)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jerez, 27 novembre - I tempi finali

1. Valentino Rossi (Yamaha) – 1’39”429 (54 giri)

2. Dani Pedrosa (Honda) – 1’39”447 (47)

3. Jorge Lorenzo (Yamaha) – 1’40”426 (58)

4. Toni Elias (Honda) – 1’40”448 (56)

5. Alex De Angelis (Honda) – 1’40”486 (49)

6. Nicky Hayden (Ducati) – 1’40”486 (70)

7. Mika Kallio (Ducati) – 1’40”564 (54)

8. Colin Edwards (Yamaha) – 1’40”604 (39)

9. James Toseland (Yamaha) – 1’40”752 (51)

10. Sete Gibernau (Ducati) – 1’40”856 (48)

11. Andrea Dovizioso (Honda) – 1’40”966 (46)

12. Niccolò Canepa (Ducati) – 1’41”077 (48)

13. Vittoriano Guareschi (Ducati) – 1’42”906 (46)

14. Yuki Takahashi (Honda) – 1’42”918 (60)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V MotoGP-ju? :blink:

Mal preveč sem SBK zadnje cajte spremljal, pa sem na polni črti mem udaru SRY :blush: :blush: :blush: ,

drugače se jih pa tudi v Moto GP ne bi branil :glare: .

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossy bi rad odpeljal SBK dirko in iziva Baylissa (no prav tako bi rad odpeljal eno f1 ampak to ni zanimivo :D)

Sicer ne razumem I sam to bi bil pa dogodek... :worship:

Obema isti motor, in to tazga k ga se noben ni vozu.

Recino obema Suzukija al pa Kawasakija pa da jih vidmo. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je bil baylis skos dober. Ampak se mi zdi da je zdej na koncu kariere res dosegu en zelo visok nivo, tud zadnjih nekaj dirk ko mu ni blo treba tvegat je šel na vse, pa tud če je fuknu, mu je blo čist vseeno, sam da je dal vse od sebe. Dirkač k ma tko pošlihtan pri sebi je res :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi,Rossi,Rossi.Rossi,Rossi,Rossi

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship:

Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship:

Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: .

pod to se podpišem :) X

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bayliss je eden in edini, glede tega kako je je on vstopil v motociklizem in kdaj, pri katerih letih, če preberete ali spremljate njegovo kariero, se lahko samo poklonim :worship: :worship: :worship:

Rossi je/bo ostal legenda, se mi pa zdi, da se ju ne da primerjat :closedeyes: .

to je sicer res WSBK debata, al ipaq, zdi se mi, de smo mal pozabli na Kinga Carla. mislim da je Foggy še vedno merilo za WSBK pilota. Bayliss close second.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Šravila za 600ccm motorje, "Moto2" nadomestek serije gp 250 so kar zabavna. Malenkost se zgledujejo po Finskih amaterskih dirkah z avti, kjer je določena vrednost avtomobila. po dirki lahko kdorkoli kupi katerikoli avtomobil iz dirke po fiksno določeni ceni. tukaj bo to šlo takole, velja pa samo za agregat,

“The engine (excluding exhaust, throttle bodies and ECU) used in a race is available to be purchased by another competitor in the same race for a fixed price of €20,000 (Euro). Such purchase request must be made in writing to Race Direction within the protest period that is within 60 minutes after the official end of the race.

Engine

1.1 4-stroke engines only.

1.2 Engine capacity: maximum 600cc.

1.3 4 cylinders maximum.

1.4 No oval pistons.

1.5 Engines must be normally aspirated. No turbo-charging, no super-charging.

1.6 Engine speed limited to maximum:

16,000 rpm. 4-cylinder engines

15,500 rpm. 3-cylinder engines

15,000 rpm. 2-cylinder engines

An electronic system supplied by the Organisers will be permanently attached to monitor and control

engine speed.

1.7 Pneumatic valve operation is not permitted.

1.8 Inlet and Exhaust valves must be of conventional type (reciprocating poppet valves).

1.9 Variable valve timing or variable valve lift systems are not permitted.

1.10 Only wet-sump type engine lubrication systems are permitted.

1.11 Minimum weight of complete engine with throttle body, dry:

53 kg 4-cylinder

50 kg 3-cylinder

47 kg 2 cylinder

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva pravila, ampak po moje bi blo bolš da bi pustil mal več svobode vsaj pri krmiljenju ventilov in njihovemu delovanju, saj bodo ti motorji podobni serijskim motociklom in tako bi lahko tehnologija prišla v serijsko proizvodnjo ceneje in prej....no res da je tu še motogp in neke razlike morajo biti pa vseeno.... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seznam dirkačev za sezono 2009!

DANI PEDROSA, REPSOL HONDA TEAM

ANDREA DOVIZIOSO, REPSOL HONDA TEAM

COLIN EDWARDS, TECH 3 YAMAHA

CHRIS VERMEULEN, RIZLA SUZUKI MOTOGP

RANDY DE PUNIET, LCR HONDA MOTOGP

ALEX DE ANGELIS, SAN CARLO HONDA GRESINI

JOHN HOPKINS, KAWASAKI RACING TEAM

TONI ELIAS, SAN CARLO HONDA GRESINI

CASEY STONER, DUCATI MARLBORO TEAM

MARCO MELANDRI, KAWASAKI RACING TEAM

MIKA KALLIO, PRAMAC RACING

VALENTINO ROSSI, FIAT YAMAHA TEAM

JAMES TOSELAND, TECH 3 YAMAHA

SETE GIBERNAU, GRUPO FRANCISCO HERNANDO

LORIS CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI MOTOGP

NICKY HAYDEN, DUCATI MARLBORO TEAM

YUKI TAKAHASHI, SCOT RACING TEAM MOTOGP

NICCOLO CANEPA, PRAMAC RACING

JORGE LORENZO, FIAT YAMAHA TEAM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!