ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Verjetno Kalliu http://www.youtube.com/watch?v=3YdH8Jd61-U Zanimivo. Včer nisem gledal dirke ... sej vsake tolk lahk Rossi tut brez mojga navijanja zmaga :-) Reims, PoreRoman in Furioso 3
KennyJR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 (popravljeno) samo neki... kako lahko bautista gre k suzukiju, če prvo leto ne smeš vozit za tovarniško moštvo? ka majo v mislih kej privatnega al kaj??? drgač pa dvomim da bi kr izstopili, kawasaki je bil le tisti 6 let v motogp in od tega nobenih vidnih rezultatov, medtem ko pa je bil suzuki v brnu v borbi za štengce, s capirossijem, ki je pomoje že mal aut... bautista bi naslednje leto lahko mal zapretil, če se nebo po pesku valal. pa nasploh majo nekaj dobrih rezultatov, sploh če primerjamo s sezonami 2003-2005 ko je bil polom. oni majo neko tradicijo, naslove prvakov v zadnjem času s schwantzem in robertsom, kawasaki pa je imel par stopničk nakana in ene de punieta, pa nobene tradicije. Cartman se celo strinjava glede lorenza 100% ga niso izdali živci... ker so živci povezani z možgani, torej potrebuješ možgane!!! ok v sachu je bil rossi kr nekoliko počasnejši od lorenza, ampak v zadnjih dveh krogih mu rossi ni dal niti najmanjše možnosti da bi prehitel. odčital mu je tako lekcijo da se mi je kr zasmilu in mu dal mislt. seveda je lorenzo po dirki rekel da pač sam še ne zavira tako dobro kot rossi in da bi ga moral prej prehiteti ni končati vsaj z manjšo prednostjo. bil je nekoliko hitrejši in lahko bi mu uspelo... v brnu je bil na warm upu sicer razred zase s pol sekunde, ampak na dirki je pa rossi dosegal iste čase, horhe pa 4 desetinke slabše... začel je pametno, ne preveč zaletavo, "previdno" in sm bil kr mal ponosen nanj da se je nekaj naučil od lani... rossi ga je poskušal streti, ampak mu ni uspelo. po nekaj krogih je lorenzo začel delati hitrejše čase in takoj ob prvi priložnosti prehitel rossija. hotel se je nekoliko odpeljati, ker je vedel da v finišu nebo mel šans... ampak že tako sploh ni bil toliko hitrejši, praktično sta bila enako hitra (tist rekord je lorenzo dosegel ker je bil pač na rossijevi riti, kar je majhna prednost) in jasno je bilo da ko bo rossi vozil za njim bo samo še hitrejši. takrat sem že vedel da bo lorenzo končal dirko le v primeru da rossi pade prej kot on... seveda se to ni zgodilo. torej ko je hotel pobenit ni vozil tako obrambe linije in je po ravnini rossiju pustil dosti prostora na notranji strani. rossi se mu je nalepil v zaveterje in takega napada vsaj rossiju mislm da ne moreš ubraniti. napaka je bila že da mu je ponudil priložnost. takrat bi mu pač moral spustiti in se sprijazniti da bo treba ponovno prehiteti, ampak horhe očitno verjame vase in zgleda je mislil da mu bo uspelo na tak način ostati pred rossijem... rezultat pa 50km/ prehitro v ovinek... to je bilo pa res neumno... problem je v tem, lani s stonerjem in letos z lorenzom, da oba vesta, da v neposrednem boju z rossijem nimata kej dosti šans. jima pač manjka izkušenj, rossi pa je vse skupaj naredil že 100x. rossija se vidno bojita in to čist upravičeno. njuna možnost je da pač se odlepita in mislm da je lorenzo tega zmožen, ker je zeloo hiter, samo lahko bi dojel da v brnu tega pač ni bil zmožen... mislm da je bil bistvenega pomena štart. horhe je spet zajebal in ostal zadaj, rossiju je uspel dober štart in zelo pomembno je bilo da je prehitel pedroso takoj. tudi sam se je tega zavedal in verjetno ni bilo čisto brez tveganja. če bi se takrat znašel lorenzo za rossijem bi bil precej nevaren, ampak mogoče ne ravno dolgo lorenzo se bo mogel mal umirit pa mal razmišlat začet, pol bo pa šlo... sicer mi je bilo vseeno kdo zmaga, ker če ni stonerja takintak ni pomembno, samo vseeno sem navijal za lorenza, še raje pa bi videl rossija v pesku, pa ne zato ker bi njemu privoščil ampak da bi videl vsaj 100.000 dolgih nosov, ki so se lani tak navdušeno drli ob stonerjevem padcu... dirka je bila pa zanimiva, škoda ker ni bilo zaključka, ampak je pač horhe mal prej zaključu, ampak je bil vseen lep zaključek naslednje leto verjetno ostaja pri yamaha, kar da vedet, da se ni kej preveč zanimal za hondo, če je je le mal grozil yamahi. lahko bi se pa s stonerjem zamenala, če si želi nove ekipe nevem pa kaj se je kallio razburjal na melandrija ob padcu. je bil jezen ker melandri ni uporabil portal načina, da bi šu lahko skozenj? meni se je pač zdela povsem jasno njegova krivda saj ga je zbil od zadaj... se pa vidi da factory ducati ni tolk drgačn od privatnega, pomojem da sta oba kr na nivoju, ker ni bil kej boljši kot pa recimo že dkaj prej, še posebi ker je horhe padu pa ni bilo stonerja, pa spet za haydnom. že to da vozi za tovarniško moštvo z istim motociklom bi moral bit določen plus. fabrizio ostaja na naslednjih dirkah? bautista pa tud kekec sm šu ravno za pit iskat gor nad tribuno in sem mel lepo pogled na predstavo vsaj enga sem videl v živo, ker bradl, espargaro in kallio s se mi pred nosom stresl pa sm jih zamudu... drgač je blo pa fajn, lepo vreme, pa čeprav je žgal ko nevem kaj. ponoči je blo pa kr mrz. tud od dirke je neki blo in nasploh so ble vse tri zanimive. kvaifikacije so trajale celo uro in ne 10 minut kot lani, tk da fajn. Popravljeno Avgust 17, 2009. Popravil KennyJR PoreRoman, Reims in Furioso 3
suzuki Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 ja sm prebral use, ampak še zmer ne kupim. zdi se mi de to postaja floskula za vsako napako. . . v senzacionalističnem slogu pač. dost bl pomembmo se napiše cracked under pressure kot pa made a mistake. jez bi bil ful vesel, če bi se udarla, in se bi tolkla vsaj ene 3 kroge. glede team Suzuki pa: srčno upam de za 2011 nebodo nardili Kawasakija. . . en rep med noge. . . rezultati so kr tapravi za to. . . Hola, ja sej do neke mere se strinjava: ja, he made a mistake - ampak ker je bil under pressure, sicer je IMHO ne bi... whatever, napetoje blo škoda le ker je tko kratko trajalo... hja, če bi vozilo 20 dirkačev več, tko kot včasih, pol bi ble pa to resne dirke, in resno svetovno prvenstvo, tko pa... Suzukijivci so sicer res bumbarji, to so dokazali že večkrat, ampak da bi naredili kawasakija pa IMHO ne... tudi z Alvarom so podpisali za dve leti, torej za 10 in 11... živi bili pa vidjeli gandi 1
KennyJR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 toni je pa tut smešn lani se je na tiskovni konferenci ponujal na okrog češ da je še brez pogodbe, letos pa spet jamra, da neve kolk voznikov ki so na stopničkah nima pogodbe sedeža za nasledje leto ampak letos pa res ni več prostora nikjer zanj, vsaj po mojem mnenju ne Furioso, Reims in PoreRoman 3
T-boy Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 toni je... ...ampak letos pa res ni več prostora nikjer zanj, vsaj po mojem mnenju ne Skoda, ce bodo (bi) Tonija res brcnili iz GP-ja. Jaz mu Estorila nikoli ne bom pozabil, ceprav sem Vale-jev navijac. Se enkrat: ne daj se, Toni...
suzuki Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Hola, evo tkole je blo proti koncu prvega kroga gandi 1
Gorgh Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 (popravljeno) samo neki... kako lahko bautista gre k suzukiju, če prvo leto ne smeš vozit za tovarniško moštvo? ka majo v mislih kej privatnega al kaj??? k suzukiju lahko gre, ker suzuki nima satelitske (privatne) ekipe Popravljeno Avgust 17, 2009. Popravil Gorgh
KennyJR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 aha tako torej... hvala za info Furioso, Reims in PoreRoman 3
KennyJR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 "Team manager Daniele Romagnoli indicated that the pressure of racing Rossi, who has beaten Lorenzo by less than 0.1sec twice so far this season, was the main factor in the fall." to je bilo verjetno mišljeno kot to da je lorenzo hotel pač pobegniti, ker je vedel da v finišu nima možnosti. zato torej padec... dvomim pa da bi bil lorenzo živčen ali kej podobnega. Reims, PoreRoman in Furioso 3
billy Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Odkar tist čupačups več ne liže lizike mu nekak ne gre več!! :grim :lol:
KennyJR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 kaj a je blo lani kao kej drgač? :evilgrin: Furioso, PoreRoman in Reims 3
TakeALookAround Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Rossi bi lahko sel tud h Suzukiju pa bi se zmer nascal Lorenzota
KennyJR Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 no dejte nehat spet s takimi bedarijami. vsak ki ima vsaj mal pojma ve, da je razlika samo tolk, da je rossi bolj izkušen in da je to velika prednost v zaključkih dirke. mogoče je lorenzo sem ter tja celo malce hitrejši. če bi šel rossi na suzuki bi v brnu sicer verjetno dobil stopničke, sej capirossi ni bil daleč, ampak bi bil pa vseeno ene 20s zadaj sej vem da je bilo bolj v šali mišljeno... samo tud 4-5 let nazaj so se vsi važili rossi bi zmagal povsod, na kawasakiju, pa tomosu pa nevem kje, pa je takoj v naslednjih dveh sezonah pokazal da tudi on ni vsemogočen in brez konkurenčnega motorja ne more nič. sm tut zasledil nekaj glede tega da ni več pravo dirkanje ker ni dovolj velikega števila dirkačev. po eni strani je to sicer res, ampak raje vidim 17 dirkačev pa da se jih vsaj 10 bori za stopničke kot pa 30 dirkačev pa 5 recimo v boju za stopničke... potrebno bi bilo imeti čim več konkurenčnih ekip... ne pa da je yamaha razred zase, honda bol tak tak in ducati ki ga za stopničke lahko pelje samo stoner, pa še ta je bolan... privatna moštva bi morala začet zmagovat, al pa vsaj redno stopničke dosegat, tako kot včasih, ne pa da je bil elias prvi letos ki mu je to uspelo v normalnih pogojih. časi sta zmagovala melandri in sete pri gresiniju al pa biaggi pr ponsu, stopničke so dosegali še manjši. pa sej takrat tud ni blo nevem kolk več voznikov. bil je harris pa blata, pa roberts s protonom, aprilia povsem nekonkurenčna... vsi ti so bli bolj za statistiko pa jih je blo vseen samo ene 22-24. danes vse nekako uhaja izpod nadzora. stroški so visoki in tovarne privatnikom ne ponujajo najboljšega materiala. tako imamo pogojno le 6 konkurenčnih motociklov (če štejemo še tonijevega 7), suzukija ne štejem, ker si ne zaslužijo da bi jih štel, žal, pa še to ni nujno ker imajo določene ekipe težave, določeni motorji so malo bolj specifični, določeni dirkači si ne zaslužujo sedeža na teh motorjih, pa ga vseen imajo še za prihodnje leto, tisti ki si bi ga pa bolj zaslužil, ga pa ne dobijo niti v kaki slabši ekipi... tako pridemo na max 4 konkurenčne dirkače, ki se odpeljejo naprej, pa še to v najboljšem primeru. potrebno bi bilo tudi med privatne ekipe razdelit konkurenčno robo. mogoče omejit razvoj, pa vsem najnovejše izdelke, da bo ceneje, da si bodo tovarne lahko privoščile... ali pa vsaj tretje motocikle v tovarniške ekipe, karkoli. Reims, PoreRoman in Furioso 3
MihaJ Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Si kar zadel bistvo, MotoGP gre žal po sledeh F1 izpred 10-15 let, ko se je šlo v hudo ekskluzivo, gledalcev pa vedno manj. Bernie je že začel popuščat organizatorjem v Doningtonu, kmal bo mogla tut Dorna in FIM.
Cartman Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Rossi bi lahko sel tud h Suzukiju pa bi se zmer nascal Lorenzota najbrž to drži. v eni sezoni bi tudi iz suzukija, tako kot iz yamahe, s pomočjo Burgeesa spet naredu hondo, najbol prjazen najbol vozen in sploh sweet motor. Kakšne bi ble posledice za ekipo lahko vidmo v repsolovi garaži. Burgees ima zelo debelo knjigo, ki jo piše že od časa pred Doohanom. . . .v njej je rešen marsikateri problem, za katerega ostali ljudje sploh ne vedo, da ga imajo.
salo Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 najbrž to drži. v eni sezoni bi tudi iz suzukija, tako kot iz yamahe, s pomočjo Burgeesa spet naredu hondo, najbol prjazen najbol vozen in sploh sweet motor. Kakšne bi ble posledice za ekipo lahko vidmo v repsolovi garaži. Burgees ima zelo debelo knjigo, ki jo piše že od časa pred Doohanom. . . .v njej je rešen marsikateri problem, za katerega ostali ljudje sploh ne vedo, da ga imajo. podpišem PoreRoman 1
radirka Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Pa ni blo rečeno, da bodo počasi spet začeli z 1000 kubiki dirkat, namesto 800? Ravno zaradi tega, da bi znižali stroške. Pol bi pomoje tud privatne ekipe znale kaj narest (ni nujno, je pa bolj verjetno). Ampak ne vem no.. Mogoče je to bil samo predlog, ni nujno da je blo rečeno s strani šefov
casper7 Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 najbrž to drži. v eni sezoni bi tudi iz suzukija, tako kot iz yamahe, s pomočjo Burgeesa spet naredu hondo, najbol prjazen najbol vozen in sploh sweet motor. Kakšne bi ble posledice za ekipo lahko vidmo v repsolovi garaži. Burgees ima zelo debelo knjigo, ki jo piše že od časa pred Doohanom. . . .v njej je rešen marsikateri problem, za katerega ostali ljudje sploh ne vedo, da ga imajo. Tud jz se strinjam s tem....
KennyJR Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 (popravljeno) najbrž to drži. v eni sezoni bi tudi iz suzukija, tako kot iz yamahe, s pomočjo Burgeesa spet naredu hondo, najbol prjazen najbol vozen in sploh sweet motor. Kakšne bi ble posledice za ekipo lahko vidmo v repsolovi garaži. Burgees ima zelo debelo knjigo, ki jo piše že od časa pred Doohanom. . . .v njej je rešen marsikateri problem, za katerega ostali ljudje sploh ne vedo, da ga imajo. se strinjam, verjetno bi iz suzukija lahko naredi kar konkurenčen motor. moje je bol letelo na trenutnega suzukija... ampak motogp ni več tisto kar je bil takrat in tudi suzuki je malce slabši recimo kot je bila pa yamaha takrat. veliki stroški bi rossiju in jeremmyju ter ostalim otežili delo, stroški so vse večji, suzuki ima pa sigurno manj denarja na razpolago kot yamaha, predvsem pa je bistvo to, da je yamaha ogromna tovarna, ki ima bogato tradicijo in ogromno naslovov, da so bili v vrhu že toliko let, prvak je bil roberts, pa rainey, pa mogoče sem še koga spustu. suzuki je manjši, pri suzukiju nenazadnje tut nimajo takih mojstrov kot so jih meli pri yamahi. Težko bi bilo, bi pa suzuki sigurno močno napredoval, yamaha pa bi verjento kmau padla tako kot je honda in mogoče bi že še lorentaza premagal, samo tukaj je na povsem drugi veji še vedno stoner, ki mislm da zdrav lahko vsaj sledi rossiju in lorenzu, saj je ducati precej konkurenčn. rossi pa sigurno nebi bil več tako suveren kot je na yamahi. vsaj ne še tako kmalu. sej vem da je blo mogoče že povedano, al pa v tistem času tako splošno znano, možno tudi da sem vedel, pa sem že pozabil, ampak kako to da rossi ni šel k ducatiju takrat? bili so boljši kot pri yamahi. nenazadnje italjansko moštvo in po šele enem letu v motogp so se res izkazali. Popravljeno Avgust 18, 2009. Popravil KennyJR Furioso, Reims in PoreRoman 3
jest7 Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 (popravljeno) sej vem da je blo mogoče že povedano, al pa v tistem času tako splošno znano, možno tudi da sem vedel, pa sem že pozabil, ampak kako to da rossi ni šel k ducatiju takrat? bili so boljši kot pri yamahi. nenazadnje italjansko moštvo in po šele enem letu v motogp so se res izkazali. Rossi v svoji biografiji piše, da naj bi bil takrat k je šel k Yamahi razpet med Ducatijem in njimi. Nakonc ga je prepričal odnos Yamahe, bl oseben in človeški naj bi bil. Pr Ducatiju naj bi blo takrat podobno kot pri Hondi, vse podrejeno motorju, niso dajali poudarka dirkaču. To naj bi ga takrat prepričal. Naj bi pa kr konkretni stiki obstajal. Aja pa k je omenu da bi svojo ekipo sabo vzel niso z očmi zavijal pr Yamahi. Tud sam bi ga raje vidu na ducatuji. Upam da nekoč pa le... Popravljeno Avgust 18, 2009. Popravil jest7
VmasIna Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 (popravljeno) Fotke iz Brna 2009 Popravljeno Avgust 18, 2009. Popravil VmasIna
gsx750f Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 V redu fotke. Hvala za objavo in možnost ogleda . Fotke iz Brna 2009
gsx750f Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Krasen položaj fotografa . Tele se je mogl fino pa dost videt. Hola, evo tkole je blo proti koncu prvega kroga
KennyJR Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 (popravljeno) Rossi v svoji biografiji piše, da naj bi bil takrat k je šel k Yamahi razpet med Ducatijem in njimi. Nakonc ga je prepričal odnos Yamahe, bl oseben in človeški naj bi bil. Pr Ducatiju naj bi blo takrat podobno kot pri Hondi, vse podrejeno motorju, niso dajali poudarka dirkaču. To naj bi ga takrat prepričal. Naj bi pa kr konkretni stiki obstajal. Aja pa k je omenu da bi svojo ekipo sabo vzel niso z očmi zavijal pr Yamahi. Tud sam bi ga raje vidu na ducatuji. Upam da nekoč pa le... svoja biografija = avtobiografija drgač pa to moram 1x prebrat... čudno se mi zdi da bi pri ducatiju vse podrejali motociklu, ker stoner kar naprej hvali, kako vozniku pustijo delati kar hoče in ga ves čas poslušajo, nihče ga ne sili v nič in nobenega pritiska rezultatov. to da pa niso hoteli, da rossi celo ekipo s sabo pripelje, je pa itak logično, sej jo ja italijani nevem kako bi blo če bi šel na ducati, tak da ne morem trdit da bi blo zame bolš če bi šel tja (denimo lahko bi si zajebal celo nadaljno kariero, ali pa bi mu vsaj stoner če bi ga takrat tudi vzeli dal lekcijo na tem motorju, v primeru, da se rossi nebi znašel) ampak z njegove strani gledano se je pa definitivno pravilno odločil. yamaha je mela eno samo slabo sezono leta 2006 pa še takrat bi verjetno z lahkoto postal prvak če nebi mel toliko smole (ali pač), 2007 je bla pomoje vseeno najboljši motor, amapk žal na napačnih gumah... glede slikc pa, kak take lepe slikce delate jst sm mel lani s sabo našga digitalca pa sm do konca pobližal pa se je komi mal motorja vidlo, pa še vse je blo spacano Popravljeno Avgust 18, 2009. Popravil KennyJR PoreRoman, Furioso in Reims 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se