Skoči na vsebino

MotoGP 2009


Geiger Sturzflug

Priporočene objave

bolj ziher da mu rossi razvija motor on pa samo pelje pa malo joka da parih drobnarij nima, kot pa da pri ducatiju sam nekaj proba vodit al pa se pridruži melandriju pa haydnu whistle.gif

Točno!grim.gif

Edino Rossi je imel "jajca" ko je zapustil najboljši motocikel in šel k Yamahi in jo naredil najboljšo,pa so jo prej vsi popljuvali. Zato doktorworship.gif .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha confirm Jorge Lorenzo as rider for The Fiat Yamaha MotoGP Team For 2010

Jorge Lorenzo and Yamaha Motor Company have signed a one year extension to the current rider agreement that will see Lorenzo, presently second in the 2009 MotoGP World Championship standings, as team mate of reigning MotoGP champion Valentino Rossi for another year.

Lin Jarvis, Managing Director of Yamaha Motor Racing, said "We are obviously delighted that Jorge has decided to stay at Yamaha for the next season and we hope that he will remain at Yamaha for many years to come. Jorge has shown his talent, his ability to learn and to compete at the highest level with many excellent performances in 2008 and 2009. We have no doubt that he has the ability and drive to become MotoGP World Champion and we are proud that he has decided to remain with Yamaha, despite having received some very serious approaches from some of our competitors. This timely decision now allows us to focus on the present championship, where our riders are currently first and second, and to make definitive plans for our 2010 MotoGP program."

"I am very happy!" said Jorge Lorenzo. "Today is a good day because I have decided to remain with the Yamaha Factory Team in 2010. It was a very important decision and that's why I have had to take the last few weeks to make it, but I think that this is the best decision for me in this moment. I want to thank Yamaha because they have always done everything that they have promised, and I especially would like to say thank you to Lin Jarvis and Masao Furusawa."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je Rossi imel jeklene pirhe, ko je prestopil k Yamahi.

Sam nekaj eni pozabljate, da je samo potegnu pol ekipe in fajn stručkota.whistle.gif

Brez Avstralca ne bi bili tam, kjer so. Se pravi na vrhu worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez Avstralca ne bi bili tam, kjer so.

Katerega? Briggsa, Colemana ali Burgessa? (hec) Zanimivo je, da se je s prestopom prvi strinjal Ansiau (možakar, ki nastavlja vzmetenje), ki pa ni avstralec... :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fortuna_yamaha_team_700p.jpg

Rossijevi mehaniki:

Za motorjem, od leve proti desni: Gary Coleman / Alex Briggs / Jeremy Burgess / Matteo Flamigni

Pred motorjem, od leve proti desni: Brent Stephens / Bernard Ansiau

("prestopniki" iz Honde so "boldani")

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katerega? Briggsa, Colemana ali Burgessa? (hec) Zanimivo je, da se je s prestopom prvi strinjal Ansiau (možakar, ki nastavlja vzmetenje), ki pa ni avstralec... :fredy:

da je tehnik za vzmetenje navijal za prestop je morda mal povezano z dejstvom, da tovarniška honda še vedno vozi na vzmetenju Showa. Pravijo da je takrat to vzmetenje zabilo zadnji žebelj v Biaggijevo krsto.

BTW: Honda je v Brnu po dirki na tovarniškem stroju prvič testirala Ohlins.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ... v tej temi ste več al manj poznavalci GP dirk ... malo prej smo se s sodelavci pogovarjali in nas je zanimalo sledeče:

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

Hvala :)

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ... v tej temi ste več al manj poznavalci GP dirk ... malo prej smo se s sodelavci pogovarjali in nas je zanimalo sledeče:

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

Hvala :)

Rossi in Elias pravitza da to počneta nevede. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

to Suzukija pozdravljajo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

Na TT dirkah si lahko to zasledil že leta nazaj.Tud men kdaj bolj kot ne nevede ugre dol.Zanimivo,da le leva in to pred ovinkom,mislim,da kadar pozno zaviram-kot bi si nastavil motor za v ovinek.

Pa ko sem na zadnjem in me nese proti robu jo dam bolj ven ali celo dol,da si poravnam motor :krneki:

Je pa res,da se je z Rossijem to začelo bolj opažat!

Bi moral pripombo odebeliti,da bi jo mašinca opazil!

Popravljeno . Popravil sesir
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ... v tej temi ste več al manj poznavalci GP dirk ... malo prej smo se s sodelavci pogovarjali in nas je zanimalo sledeče:

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

Hvala :)

ravnotežje, v dežju pa včasih tudi malo potipajo kako spolzka je pista. kaj še nisi tega nikoli počel na kolesu ali pa poglej one pri trial koliko klamoterijo z nogami :whistle:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ... v tej temi ste več al manj poznavalci GP dirk ... malo prej smo se s sodelavci pogovarjali in nas je zanimalo sledeče:

Zakaj dirkači, pred ovinkom kr neki stegnejo nogo oziroma jo dajo s tačke dol ? Tega v prejšnjih letih niso počeli. Prosim za resne odgovore in resno sprašujem... (ne mi pisat, da je stopu na drek in puca škorenj po safaltu al pa kj podobnega).

Hvala smile.gif

Takole je Rossi razložil tole: "Some people have been asking me recently about my ‘new’ riding style, with my leg hanging off the side of the bike. The simple answer is that I feel when I am on the bike that it puts more weight onto the front wheel and therefore gives me more confidence going into the corner. When we have looked at the data afterwards it seems there is actually no difference and it doesn’t make me go any faster! But it definitely feels better to me so I will continue to do it, and I see some other riders are also trying it already so I am considering asking them all to pay me ten euros each time! "trance_44_wink5.gif

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se to bi Rossi rad prodal... :lol1:

Lorenzo pa verjetno vidi, da ima hitr bike in da ce nebi fliknil 3x letos, da bi lahko postal prvak.... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Capirossi bo še eno leto dirkal, Suzuki potrdil da bo naslednje leto poleg Bautiste :)

Škoda za Vermuelna, je nekako zbledel v zadnjem letu, WSBK vabi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati očitno še vedno išče svoj par za sezono 2010,:hmm:

Loris Capirossi je potrdil, da je zavrnil ponudbo sstrani ekipe iz Bologne, saj je sodelovanje že obljubil Suzukiju.Italijan, ki je drugi najuspešnejši Ducatijev dirkač za Caseyjem Stonerjem, je rdeče zapustil ob koncu sezone 2007. Pravi, da ni imel niti najmanjšega interesa za vrnitev. "Z lahkoto sem jih zavrnil. Enostavno sem jim rekel: 'Ne, me ne zanima.'":fight2:

Čeprav so pri Hondi v Brnu oznanili, da so s Pedroso in Andreo Doviziosomsodelovanje podaljšali do konca leta 2011, do dejanskega podpisa pogodbše ni prišlo. Španec naj bi s podpisom zavlačeval, saj Ducatijev apetitpostaja vse večji. "Nič še ni gotovega. S Hondo dobro kaže in to je zelo pomembno. Če pa se zanimajo pri Ducatiju, je tudi to opcija.":naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezultati prvega treninga:

1 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team HONDA 1'51.507 6 16 268.0

2 Nicky HAYDEN USA Ducati Team DUCATI 1'51.662 24 24 0.155 0.155 266.8

3 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team YAMAHA 1'51.814 16 16 0.307 0.152 269.3

4 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team YAMAHA 1'51.894 23 23 0.387 0.080 266.3

5 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini HONDA 1'52.264 9 22 0.757 0.370 275.6

6 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 1'52.888 9 18 1.381 0.624 269.5

7 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 1'52.928 18 19 1.421 0.040 270.2

8 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 1'53.128 20 22 1.621 0.200 267.1

9 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team HONDA 1'53.151 9 23 1.644 0.023 278.7

10 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team KAWASAKI 1'53.590 8 22 2.083 0.439 260.9

11 Mika KALLIO FIN Ducati Team DUCATI 1'53.967 24 24 2.460 0.377 268.5

12 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 1'54.554 15 20 3.047 0.587 247.9

13 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP HONDA 1'55.674 7 9 4.167 1.120 256.3

14 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini HONDA 1'55.788 22 22 4.281 0.114 259.0

15 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing DUCATI 1'56.204 18 19 4.697 0.416 264.4

16 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP HONDA 1'56.594 8 23 5.087 0.390 263.0

17 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing DUCATI 1'58.244 15 23 6.737 1.650 233.7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner je pa res uganka, a je bolan al ga kej drugega moti, če se je Ducatija neveliču lahko enostavno pove :whistle:

Drugač pa Espargaro kar dobro za prvič :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hjah ma podpisano za naslednjo sezono :P

drgač pa trening je potekal v dežju...

espargaro je sicer fajn pelou, sam vseen 5 sekund zadi, v suhem vremenu bi utegnil biti še manj konkurenčen... ampak kar je vsaj blizu ostalih je zanj izjemen uspeh...

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!