Skoči na vsebino

MotoGP 2009


Geiger Sturzflug

Priporočene objave

najbrž iz istga razloga kot je kufre spakiral rossi, kljub nespornemu primatu je Baros za zadnji dve dirki dobil boljšo rcv 211, in ker bi se mu zgodilo podobno kot se je Haydnu, Prvakove želje so gladko ignorirali in motor razvijali isključno po pedrosinih idejah. hondina politika ni jasna skoraj nikomur.

no sem malo pobrskal in ugotovil, da je razlog bil odhod Rothmans Honde iz prvenstva za katero je Eddie vozil

Q. You won the world championship for Rothmans in 1989, did their drop out from the sport surprise you? Did you have prior knowledge of their intention?

A. Ah not really. It's my understanding, and I don't know how much money they were exactly putting in the program, but I don't believe it was that much money. I didn't know before hand, I found out when everyone else found out.

Če koga zanima cel intervju: http://www.superbikeplanet.com/eddie93.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlike so res male med top 4... in tudi ne tako velike med ostalimi...

Ogromno dejavnikov vpliva na razplet dirke...veliko zunanjih (na katere nimamo toliko vpliva in pa notranji, iz katerih je "sestavljen" voznik)

Rossi ma po mojem mnenju trenutno skoraj vsepovsod rahlo prednost oz. vsaj povprečno gledano in jo je bl k ne skoz mel.Jst mislim, da je zato GOAT, ker je toliko stabilen in zna najbolje reševati takšne ali drugačne težave nasplošno (psihične in fizične ...trenutne in dolgotrajne)

Rossi se je rodil nadarjen in je svojo nadarjenost dodelav... veliko muje pripomoglo to, da je bil ob pravem času na pravem mestu... dogodkioz. sama statistika, mu daje veliko moči in tudi privržencev, da sepočuti močnega že celo življenje...

To, da je kdo kdaj hitrejši oz. ga poowna v kakem ovinku, ali zmaga par dirk zaporedoma, ga še ne nardi nasplošno boljšega ampak pač v tistem obdobju močnejšega... odvisno spet od dejavnikov...

Mislim, da je to jasno vsem... veliko jih je zmagovalo ampak there could only be one... in že dolgo časa je zelo iztopal Rossi... tudi v letu 2007 ne moreš rečt, da je rossi bil slabši (zunanji dejavniki so igrali odločilno vlogo med njima). Očitno je bilo, da je Stoner+ducati+bridgestone daleč najhitrejša kombinacija v tistem letu!

Če gledaš na same voznike... koliko napak si je kdo privoščil? Od teh najboljših... Rossi zihr najmanj... mam prav? Itak...drugače ne gre. Ne rečem, na dan dirke ali pa vikenda... na sezono.

Če te neki jebe, hitr nardiš napako... ko si sproščen, glih prav samozavesten z malo straha... je forma popolna. To Rossiju rata največkrat!

Jst zaradi Rossija toliko bolj obožujem motogp... sem pa že naviju tudi za Haydna 2006 (dokler ni mel Rossi težave) in pa za Stonerja 2007 (ki sem ga že opazil 2006, ampak mi tudi ni bil več všeč odkar je dirke naredil dolgočasne)...slepil sem se da bo kdo prišel še boljši...sam sem videl, da ga ne bo noben v mojem življenju "premagal". Tk da sem zvest od polovice 2007 Rossiju! In naj še podre rekord Agostinija in gre v penzijo, ko bo na vrhu.... sam mam filing da bo še kdaj zgubil kak naslov in bo še kaka 2 ali več osvojil ter šel v penzijo okol 2015 B)

Pa spremljam "motogp" od 1995... in sem vesel, če pride kaki novi talent in izzove trenutno najbolj močnega/hitrejšega/boljšega... privoščim zmago še komu, sam Lorenzotov karakter (podoben Rossiju) bi mi mogoce pasal kdaj drugic, ceprav hvala bogu, da je vsaj on letos izzival.Upam, da bosta Spies in Simoncelli naslednjo leto ze zacela psihicno najedat te vspredi... sam ,da ne bi bili tolk razmaknjeni vspredi... oz. da kdo ne uiide naprej za 5 ali več sekund in z lahkoto nadzoruje prednost... dolgcas. Upam, da bo vsaj malo podobno WSBK... da velikokrat na dirki dozivis spredaj ene 3-5 in da redko kdaj kdo pobegne...:naughty:

To je moje mnenje..."teorija" ...klobasanje :D... upam, da me ne boste tako spljuvali, da se mi ne bo dal vec podajat svojega mnenja .)

Lepo se imejte... in uzivajte! B)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sem malo pobrskal in ugotovil, da je razlog bil odhod Rothmans Honde iz prvenstva za katero je Eddie vozil

v bistvu ekipa ni zapustila prvenstva ampak samo rothmans kot glavni sponzor

razlog naj bi bil odhod v F1, ekipa pa se danes imenuje repsol honda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sem malo pobrskal in ugotovil, da je razlog bil odhod Rothmans Honde iz prvenstva za katero je Eddie vozil

Q. You won the world championship for Rothmans in 1989, did their drop out from the sport surprise you? Did you have prior knowledge of their intention?

A. Ah not really. It's my understanding, and I don't know how much money they were exactly putting in the program, but I don't believe it was that much money. I didn't know before hand, I found out when everyone else found out.

Če koga zanima cel intervju: http://www.superbikeplanet.com/eddie93.htm

u ja bom prebral. moj post je bil teoretiziranje, najbrž bi moral to takoj povedat :blush: priznam tudi da se stedyy Eddija v rothmans sploh ne spomnim, (rothmans povezujem sam z gardnerjem in doohanom) spomnim se Marlbora, in najbol se spomnim cifre 3

v bistvu ekipa ni zapustila prvenstva ampak samo rothmans kot glavni sponzor

razlog naj bi bil odhod v F1, ekipa pa se danes imenuje repsol honda

eee, nekje se nam neki striže. v spominu imam Gardnerja in Doohana na rothmans hondah. zdnji Gardnerjevi in Prvi doohanovi uspehi so bli na teh motorjih, ko mal poguglam vidim da sta bla teammata v sezoni 1990. Repsol je v zgodbo stopu 1995.

WG v doningtonu 1990 doohan na Japonskem GP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kok se vam da s to budalo(kenny em) kregat,pob je pač duševno motena oseba,puste ga pr mir sej se bo prej al slej tko al tko obesu po stari slovenski navadi!

Ja samo kreganje Rossi vs. ostali, namesto zanimive debate. Problem je ker so eni ekstremno za Rossija, drugi pa spet v drugo stran. Jest ne maram da zmaguje, ampak trenutno je on najboljsi.

No ce gremo v debato. Meni je cudno da Pedrosa ne dosega boljsih rezultatov. Ko je bil se v 250ccm je skoz zmagoval. Jaz ga se zmeraj smatram kot velik talent. Ampak trenutno izgleda da honda ni dovolj konkurencna, kljub ogromnem vlaganju v razvoj. Repsol honda se drzi pod vrhom vendar ji malo manjka. Druga satelitska mostva pa so dalec zadaj, celo za suzukijem, nekonkurencna (npr. pramac in scott racing). Ampak ce premislimo, ce bi Rossi vozil eno teh hond bi bil sigurno visje. Sem mocno za hondo in vsekakor si zelim da grejo visje !

Pa naj bi en mal razlozi hondin polozaj, predvsem razliko med repsol in drugimi mostvi, ker tak poznavalec pa spet nisem. No naj Kenny odgovori :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ste omenjali dobre ex pilote, vsekakor manjkajo Barros, Kato in Capirossi (on sicer se dirka). Jest sm npr. sezono 2002 podrobno spremljal in ti trijo so prekleto dobro vozili 500ccm honde. Zaradi razocaranja potem nekaj casa nisem spremljal dirk nakar so ukinili prenos na TV SLO, ostal brez. Sploh Barros je tisto sezono bil odlicen. Ko je proti koncu sezone dobil Rc211v je bil popolnoma enakovreden Rossiju, direkt iz 500ccm na stopnicke. Naslednje leto se zal izgubil v yamahi. Kato, recimo je imel ogromen potencial in danes bi gledali se boljsi GP. Capirossi pa vsake toliko casa doseze odlicno uvrstitev kljub njegovim letom in nekonkurencnem motorju...Je bil pa tudi odlicen na ducatiju ko je bil ta najbolj konkurencen.

+Tega mi je zal da Rossi ne gre v ducati. Enkrat sem bral, da japonska industrija se kako drzi skupaj, tako moramo gledati tudi njegov prestop ko je sel k yamahi. In ce bi sel k duceju se bi znalo zgodit, da bi japonci kompletno ostali zadaj, tega pa se bojijo. Ampak to bi blo zelo dobro za GP. Gledali bi se bolj izenacen boj, Rossi na malo slabsem motorju, malo slabsi piloti na malo boljsih motorjih. Ampak ne dolgo. Vem, da japonci dobro poznajo Rossija in kaj on dela. Ducatija bi tekom dirk gotovo se izboljsal in spet bi gledali Rossi GP, na skodo honde, yamahe..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eee, nekje se nam neki striže. v spominu imam Gardnerja in Doohana na rothmans hondah. zdnji Gardnerjevi in Prvi doohanovi uspehi so bli na teh motorjih, ko mal poguglam vidim da sta bla teammata v sezoni 1990. Repsol je v zgodbo stopu 1995.

res se nam nekje striže, samo ne vem točno kje

dejstvo je da je bil rothmans sponzor ekipe do leta 93', naslednje leto so bili brez, repsol pa je prišel l. 95' kot si omenil

ni mi pa čisto jasno, ko berem intervju da je rothmans po letu 89' umaknil

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u ja bom prebral. moj post je bil teoretiziranje, najbrž bi moral to takoj povedat :blush: priznam tudi da se stedyy Eddija v rothmans sploh ne spomnim, (rothmans povezujem sam z gardnerjem in doohanom) spomnim se Marlbora, in najbol se spomnim cifre 3

eee, nekje se nam neki striže. v spominu imam Gardnerja in Doohana na rothmans hondah. zdnji Gardnerjevi in Prvi doohanovi uspehi so bli na teh motorjih, ko mal poguglam vidim da sta bla teammata v sezoni 1990. Repsol je v zgodbo stopu 1995.

WG v doningtonu 1990 doohan na Japonskem GP

evo še malo brskanja in bomo počasi ugotovili kako je bilo

Tukaj se vidi, da je eno Rothmans honda / hrc - sedanja Repsol Honda, medtem ko je Lawson bil na Rothmans / Kanemoto honda

http://www.f1network.net/main/s180/st61870.htm

potem se je Kanemotoju sesula finančna podpora in je Lawson ostal brez honde....zakaj ga ni podprl HRC pa verjetno še sami ne vejo

in je naslednje leto zmagal Rainey na Yamahi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

#27 sliding on the last lap on Phillip:krneki: ...slowmotion :naughty:

http://www.youtube.com/watch?v=F34pZnbpOu0&feature=player_embedded

Zelo lep posnetek :worship:

Kenny pa ne drkat :D ...k ne bom vec posilju takih vlaznih posnetkov B)

Upam, da se bo se kje nasel kak skupen posnetek #27 & # 46 B)

Dejte kak plus stisnat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja povezava

Evo da nisem mlatil prazne slame. Vec al manj podobni hondi (Rosiijeva je bila tovarniska!) pa je bil povsem enakovreden Rossiju. Koncal na 4. mestu, s tem da je skor celo sezono vozu 500ccm. Respect. Ni vozil nikoli v tovarniskih mostvih kot Rossi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja povezava

Evo da nisem mlatil prazne slame. Vec al manj podobni hondi (Rosiijeva je bila tovarniska!) pa je bil povsem enakovreden Rossiju. Koncal na 4. mestu, s tem da je skor celo sezono vozu 500ccm. Respect. Ni vozil nikoli v tovarniskih mostvih kot Rossi.

super povezava :) sploh prvi krog v Assnu... ko se po ovinkih z 500 tko pelje mimo kot da stojijo....no do prve ravnine :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja .)

Se opravicujem, 2004 je vozil ja. Sej honda je bla to leto konstruktorski prvak, bil je cetrti v prvenstvu, nekaj dirk je koncal pred Rossijem. Njegov sovoznik Hayden sele osmi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravicujem, 2004 je vozil ja. Sej honda je bla to leto konstruktorski prvak, bil je cetrti v prvenstvu, nekaj dirk je koncal pred Rossijem. Njegov sovoznik Hayden sele osmi.

in od kje je pršu v Honda HRC Repsol? iz tovarniške Gauloises Yamahe, kjer je v celi sezoni sestavil eno tretje mesto.

Barros me amlo spominja na Barichella. nekajkrat je imel vse na razpolago, pa ni znal izkoristit.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stoner ga je predvsem n QP večkrat takole zategnil... ;)

skor da ti pride ja :D

Sej ok,če si topli,sam take komentarje pa :SS ...ne vem no.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in od kje je pršu v Honda HRC Repsol? iz tovarniške Gauloises Yamahe, kjer je v celi sezoni sestavil eno tretje mesto.

Barros me amlo spominja na Barichella. nekajkrat je imel vse na razpolago, pa ni znal izkoristit.

As a result of those performances, Yamaha tempted Barros with the promise of factory equipment - which Honda wouldn't provide - but 2003 would be a year to forget, Barros taking his and Yamaha's only podium of the season with a third place in France, on his way to just ninth in the points, after riding almost the entire season injured.

No torej. Skoraj celo sezono je vozil poskodovan. To je razlog.

Barros finished the 2006 season sixth in the points, with six podiums, and - to the surprise of some - was one of the most wanted men for 2007, receiving offers from the leading Honda, Ducati and Suzuki teams.

Vedeli so, da je dober voznik

Finishing second on the 500 in Holland, during the first year of MotoGP, right behind Valentino [Rossi, riding a 990] was really special for me, or finishing on the podium with the twin cylinder at Donington - I could go on for a long time!

Konkurencen z 200 konji proti 230, zmagal z 130 konji (dvovaljna honda nsr500v) proti 180 !!!

That victory made him the first Brazilian to win a WSBK race and the only rider to have won races in 500cc, MotoGP and WSBK.

Zmagal ze v treh kategorijah kot edini dirkac.

The highlight of Barros' final season came three rounds later, at Mugello, when the Brazilian climbed the MotoGP podium for the 32nd and final time - and was also the top Ducati rider at the factory's home race.

Tretji z oskubljenim netovarniskim ducatijem, najboljsi od ducatijev.

Se to. Rossi ni nikoli zmagal z dvovaljno hondo in nikoli zmagal v WSBK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

As a result of those performances, Yamaha tempted Barros with the promise of factory equipment - which Honda wouldn't provide - but 2003 would be a year to forget, Barros taking his and Yamaha's only podium of the season with a third place in France, on his way to just ninth in the points, after riding almost the entire season injured.

No torej. Skoraj celo sezono je vozil poskodovan. To je razlog.

Barros finished the 2006 season sixth in the points, with six podiums, and - to the surprise of some - was one of the most wanted men for 2007, receiving offers from the leading Honda, Ducati and Suzuki teams.

Vedeli so, da je dober voznik

Finishing second on the 500 in Holland, during the first year of MotoGP, right behind Valentino [Rossi, riding a 990] was really special for me, or finishing on the podium with the twin cylinder at Donington - I could go on for a long time!

Konkurencen z 200 konji proti 230, zmagal z 130 konji (dvovaljna honda nsr500v) proti 180 !!!

That victory made him the first Brazilian to win a WSBK race and the only rider to have won races in 500cc, MotoGP and WSBK.

Zmagal ze v treh kategorijah kot edini dirkac.

The highlight of Barros' final season came three rounds later, at Mugello, when the Brazilian climbed the MotoGP podium for the 32nd and final time - and was also the top Ducati rider at the factory's home race.

Tretji z oskubljenim netovarniskim ducatijem, najboljsi od ducatijev.

Se to. Rossi ni nikoli zmagal z dvovaljno hondo in nikoli zmagal v WSBK.

zaj delaš ti primerjavo rossija pa barossa ???headbang.gifheadbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se to. Rossi ni nikoli zmagal z dvovaljno hondo.

Kdo in s katerim motorjem pa je potem po tvoje zmagal na "Suzuka Eight Hours" oz.8ur suzuke leta 2001????

Ajd,da ne veš,ker ti Rossi ni.Ampak tak Honda fun bi pa ja mogu vedet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!