Skoči na vsebino

MotoGP 2009


Geiger Sturzflug

Priporočene objave

Nisem vedu. Ce je zmagal, pol je na vtr RC51, ki je bil tiste case najboljsi SBK motor+ pilot kot je Rossi, me ne cudi.

No ce smo ze pri hondah, sem ljubitelj vseh V4 hond, V2 mi niso prevec vsec, ceprav je vtr najboljsi V2 motor zame ever, se manj cbr, saj so vse dirkalne honde imele V motor. Ampak to je ze druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo in s katerim motorjem pa je potem po tvoje zmagal na "Suzuka Eight Hours" oz.8ur suzuke leta 2001????

Ajd,da ne veš,ker ti Rossi ni.Ampak tak Honda fun bi pa ja mogu vedet

No, Barros pa leta 1999 in to na hondi RC45. Res ni dirke kjer nebi on zmagal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

As a result of those performances, Yamaha tempted Barros with the promise of factory equipment - which Honda wouldn't provide - but 2003 would be a year to forget, Barros taking his and Yamaha's only podium of the season with a third place in France, on his way to just ninth in the points, after riding almost the entire season injured.

No torej. Skoraj celo sezono je vozil poskodovan. To je razlog.

res je, da je bil celo sezono poškodovan ampak začel jo je zdrav pol elana s konca prejšne sezone v kateri je

za zadnjih par dirk dobil rcv211 in v poštenem boju tudi premagal rossija, kar je bil verjetno tudi razlog da mu

je yamaha ponudila sedež in vodilno mesto v ekipi

na njegovo žalost je bila yamaha leta 03' totalno skropucalo, prepletena z elektroniko in neomejenimi možnostmi za nastavitev, kar ga je verjetno tudi pogubilo, ker je dajal občutek da se ne znajde v vlogi vodilnega voznika, ki bi pravilno usmerjal inžinirje in razvoj ter si pravilno nastavil motor

yamaho je vozil na silo, je ni znal nastaviti, zaradi česar je šel prevečkrat po tleh

rezultat pa je bila poškodb polna sezona, za kar si je bil konec koncev kriv sam

pa še to;

na koncu leta 02' je samo še potrdil da lahko na motorjih katere razvija rossi zmaga širok spekter voznikov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je.

Res pa je tudi da je Doohan v veliki meri razvil NSR500, s katero je poprej tekmoval Rossi (citiram iz knjige Honda motorcycles):

Po zgodnjih testiranjih je Doohan inzenirju Burgessu predlagal spremembe na NSR500, saj se mu je motor zdel nestabilen. Inzenir je odgovoril: dobrodosel v 500ccm dirkanju!

Doohan je odgovoril, naj bo to 500 ali minibike, ne sme biti nestabilen! Inzenirjem je predlagal nekaj sprememb v geometriji, ki so delovale tako dobro, da so na Burgessovo navdusenje ostale na hondi celo desetletje (do prihoda RC211).

Od tod Burgessova izjava "magic stuff". Skoda je, ker je moral Doohan leta 1998 dirkanje prekiniti zaradi hude poskodbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je da je doohan odlično razvil hondo, res je tudi da jo je criville ''malce'' zavozil

doohan je kariero zaključil l. 99' po padcu v jerezu in ne l. 98'

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je da je doohan odlično razvil hondo, res je tudi da jo je criville ''malce'' zavozil

doohan je kariero zaključil l. 99' po padcu v jerezu in ne l. 98'

jaa faaak, se spomnim treninga,. mokro je blo, in je povozu črto. Live sm gledal treninge na evrosportu, in me je prešnilo ma ne me jebat, to je konc kariere

Podobno se mi je zgodilo takoj naslednjo sezono ko sm gledu WSBK, in je Redbull ducati sklatu Foggya. u sekundi mi je blo jasno, de je to TO.

pol je blo v obeh serijah nekej enosezonskih prvakov.

@RHonda: 2002 Foret, 2003 Vermullen, 2004 Muggaridge, 2005 Charpentier, 2005 Charpentier, 2006 Sofuoglu, 2007 Pitt in 2007 Toseland so bili SVETOVNI PRVAKI NA VRSTNIH ŠTIRIVALNIH HONDAH.

Če bi mal omehčal tvoja hard core radikalna stališča in na svet pogledal mal manj zamegljeno ti nebo nič, prav nič škodlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem cisto tko napisal. Cbr mi res ni vsec ze odkar se spoznam na motorje, ampak to ne pomeni da je slab motor.

Inline 4 motor ima res prednosti, saj je bolj enostaven, lazji, cenejsi za izdelavo, poleg tega pa se mocnejsi. Imajo pa V4 drugacen potek navora in sploh drugacne karakteristike. Poleg tega se razporeditev mase motocikla in se bi lahko nastevali. V to se se nisem posebej poglabljal. Dejstvo je (spoznavam iz vec virov), da je letosnja yamaha M1 najhitrejsi motor na ravnini in ima inline 4 motor. Tega uporablja tudi kawasaki. Honda, suzuki in ducati pa imajo V4.

Meni je pri V4 najbolj vsec to, da je bolj ekskluziven, legendaren, ima lepsi zvok, razen cena je visoka (npr. nova aprilia RSV).

Stare honde V4 (nr, vfr in vf serije...) so bile res legendarne, visoko cenjene, ceprav je bila npr. RC45 slabo konstruiran motor in ni prinesla vecjih dirkalnih uspehov. Drugo pa so bile honde za GP prvenstvo, ki si gotovo zasluzijo vso cast in so to dokazale tudi z zmagami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž iz istga razloga kot je kufre spakiral rossi, kljub nespornemu primatu je Baros za zadnji dve dirki dobil boljšo rcv 211, in ker bi se mu zgodilo podobno kot se je Haydnu, Prvakove želje so gladko ignorirali in motor razvijali isključno po pedrosinih idejah. hondina politika ni jasna skoraj nikomur.

To ne more biti res. Rossi je vozil HRC hondo repsol, ki so mu jo zaupali kot zadnjemu 500ccm prvaku, Barros pa satelitsko hondo pons, ne vem zakaj bi honda privatnemu mostvu odstopila boljsi motor???

Ce pa ze je res v kar ne verjamem, potem so storili prav, ce ne zaradi drugega zato, da smo gledali boljse dirke!!! Se strinjam s hondo.

Pa tudi za prejsnjo hondo nsr500 s katero je bil Rossi prvak je bilo govora da ni bila najhitrejsa. Ni res! Ta motor sta razvila Burgees in Rossi in je bil zadnja evolucija Doohanove honde in kot taka zelo dodelana. Kljub temu leta 2000 Rossi ni mogel premagati Robertsa na suzukiju :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub temu leta 2000 Rossi ni mogel premagati Robertsa na suzukiju :yawn:

če bi takrat bolj podrobno spremljal dirke bi vedel zakaj in konec koncev je bil še rookie :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa njegova Honda je bila takrat Nastro Azzuro Honda, ne še Repsol.

Ali pa Rossijeva izjava (trailer za Faster!): when I first tried 500 - faaak.

Doohanove Honde ni mogel peljati skoraj nihče drug.

Stonerjevega Ducatija ne more peljati skoraj nihče drug.

Rossijevo Yamaho lahko pelje tudi Lorenzo, pa satelitsko še Edwards, pa še bi se našlo. Yamaha je v zenitu.

Ob tem pa je zanimiva izjava Burgessa: na eni strani boksa imamo razvijalca motocikla, na drugi strani pa samo dirkača. Malo dvoumna izjava, ampak če jo razumem prav, nima Lorenzo pri razvoju Yamahe prav nič.

A je dober post za, mislim da, celoletno abstinenco od te teme na forumu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kronologika "Doohanove" (Repsol) Honde do prihoda Rossija:

1995

1995.jpg

1996

1996.jpg

1997

1997.jpg

1998

1998.jpg

1999

1999.jpg

Doohanove Honde ni mogel peljati skoraj nihče drug.

No ja... :closedeyes:

Niso se ravno gnetli tam okol 15. mesta...

Pa njegova Honda je bila takrat Nastro Azzuro Honda, ne še Repsol.

Morda je bila Nastro Azzuro, vendar s polno tovarniško in Burgessovo .) podporo.

Ob tem pa je zanimiva izjava Burgessa: na eni strani boksa imamo razvijalca motocikla, na drugi strani pa samo dirkača. Malo dvoumna izjava, ampak če jo razumem prav, nima Lorenzo pri razvoju Yamahe prav nič.

Seveda ima Rossi zasluge pri razvoju, samo ne vidim pa, kako je Lorenzo tule kriv - kaj pa naj bi storil drugega :hmm:, sploh kot novinec...

A je bil Rossi kaj kriv, ko je podedoval Doohanovo Hondo :?

Kot da malo cvikajo, ker ima Rossi prvič teammate-a, ki ga je zmožen tudi nabiti :evilgrin:. Ampak to je "problem" Yamahine politike, ne pa Lorenza...

Popravljeno . Popravil -Jani-
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tamali se zna peljat. ampak katero moštvo ima 2 dokaj enakovredna motorja oz dokajenakovredna voznika???

pač normalno da rossiju ne diši da ga odzadaj ciciban tišči na polno. problem zna bit naslednje leto ko bo rossi pol tima pobral pa sel nekam drugam.closedeyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa njegova Honda je bila takrat Nastro Azzuro Honda, ne še Repsol.

Ali pa Rossijeva izjava (trailer za Faster!): when I first tried 500 - faaak.

Doohanove Honde ni mogel peljati skoraj nihče drug.

Stonerjevega Ducatija ne more peljati skoraj nihče drug.

Rossijevo Yamaho lahko pelje tudi Lorenzo, pa satelitsko še Edwards, pa še bi se našlo. Yamaha je v zenitu.

Ob tem pa je zanimiva izjava Burgessa: na eni strani boksa imamo razvijalca motocikla, na drugi strani pa samo dirkača. Malo dvoumna izjava, ampak če jo razumem prav, nima Lorenzo pri razvoju Yamahe prav nič.

A je dober post za, mislim da, celoletno abstinenco od te teme na forumu?

No mal bi lahko za hondo en glas "prtisnu" glede na to da jo sam vozis. Jaz mislim da ni bilo vcasih pri hondi nic slabse kot je zdaj pri yamahi, saj ni zmagoval samo Doohan, je pa res da je bil on vodilni in delezen najvecje tehnicne podpore. Sej ko je Rossi zmagoval s hondo so mu bili tudi drugi za petami. Yamaha je zdaj res v zenitu, zmeraj pa nebo, saj honda ne spi!!! Konkurenca pa je zmeraj dobrodosla in zdrava za samo tekmovanje.

Ali malo saljivo kot je pel Kreslin: "Ker sovraznik ne spi!!"

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom Hondi pritisnil glasu samo zato, ker jo vozim. Prej sem pa Yamaho vozil, pa?

Samo malo svojega razmišljanja sem dodal, sicer sem pa že pred leti nehal navijati za kogarkoli.

Da ima pa Honda čudno politiko v MotoGPju, je pa čisto njihov problem, najbolj ga je pa 'na svetlo' postavil Rossi. Zanimivo pri Rossiju kot fantu, ki zna pomagati inženirjem pri razvoju, je, da naredi motor 'rideable' za več dirkačev. Če je bila prej Honda v zenitu, je bila tudi zaradi njega (prej Doohana), tako kot je sedaj Yamaha. Kaj naredi Rossi z motorjem oz. svojim razvojnim prispevkom, je razložil Randy Mamola v svoji 'kolumni', saj je testiral Yamaho pred in po Rossiju (& Burgessu & Co.). Tako da če danes pogledam nazaj, se mi zdi, da je ravno s tem, da je tako sestavil motocikel, da so ga lahko vozili tudi drugi, škodil samemu sebi (v dobro nam gledalcem), saj mu je bil na satelitski Hondi konkurenčen Gibernau, zdaj mu je v lastni hiši Lorenzo. Ja, res J.Lo ni kriv, da ima tak motor, ampak vseeno - razvi(ja)l ga je Rossi. Fine nastavitve so še vedno stvar posameznika.

Ajd, uživajte, v nedeljo bo treba spet zgodaj vstat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mal bi lahko za hondo en glas "prtisnu" glede na to da jo sam vozis. Jaz mislim da ni bilo vcasih pri hondi nic slabse kot je zdaj pri yamahi, saj ni zmagoval samo Doohan, je pa res da je bil on vodilni in delezen najvecje tehnicne podpore. Sej ko je Rossi zmagoval s hondo so mu bili tudi drugi za petami. Yamaha je zdaj res v zenitu, zmeraj pa nebo, saj honda ne spi!!! Konkurenca pa je zmeraj dobrodosla in zdrava za samo tekmovanje.

Ali malo saljivo kot je pel Kreslin: "Ker sovraznik ne spi!!"

dvanajst dirk od petnajstih je pobral. ostale tri sta si razdelila team-mata crivile in okada. mal višje imaš napisano.

naprimer tisto dirko ko je zmagal iz zadnjega mesta, po kazni, pa tisto ko je dobu 15 sec kazni in jih nadoknadu, oboje na NSR 500

če zanemarimo dirkačev input, lahko ugotovimo sam to, da Burgees zna prisluhnit pilotu, če pilot ve kaj ga moti.

Podobna dilema se je letos zgodila v F1, ko je Ross Brawn dokazal, da lahko prvaka naredi tud buttona, in celo barichella. koliko so sedaj vredni Scumachejevi uspehi? Še vedno so neverjetni, tako kot Rossijevi.

Da je Sete lahko sledil na satelitskih motorjih, je krivo tudi, da se je takrat motoGp šele rodil, in tovarniški dirkalniki niso bili sezono mlajši. da so zadnjo sezono 500 ccm vozili vsi zelo dobro, tud satelitske ekipe, lahk pripišemo tudi dejstvu da je bil razvoj precej manj očiten in motorji doterani do limita.

800ccm so druge zveri, precej bolj občutlive in še ostrejše kot vse do sedaj. zato so tudi razlike precej očitnejše.

Ne bom Hondi pritisnil glasu samo zato, ker jo vozim. Prej sem pa Yamaho vozil, pa?

Samo malo svojega razmišljanja sem dodal, sicer sem pa že pred leti nehal navijati za kogarkoli.

Da ima pa Honda čudno politiko v MotoGPju, je pa čisto njihov problem, najbolj ga je pa 'na svetlo' postavil Rossi. Zanimivo pri Rossiju kot fantu, ki zna pomagati inženirjem pri razvoju, je, da naredi motor 'rideable' za več dirkačev. Če je bila prej Honda v zenitu, je bila tudi zaradi njega (prej Doohana), tako kot je sedaj Yamaha. Kaj naredi Rossi z motorjem oz. svojim razvojnim prispevkom, je razložil Randy Mamola v svoji 'kolumni', saj je testiral Yamaho pred in po Rossiju (& Burgessu & Co.). Tako da če danes pogledam nazaj, se mi zdi, da je ravno s tem, da je tako sestavil motocikel, da so ga lahko vozili tudi drugi, škodil samemu sebi (v dobro nam gledalcem), saj mu je bil na satelitski Hondi konkurenčen Gibernau, zdaj mu je v lastni hiši Lorenzo. Ja, res J.Lo ni kriv, da ima tak motor, ampak vseeno - razvi(ja)l ga je Rossi. Fine nastavitve so še vedno stvar posameznika.

Ajd, uživajte, v nedeljo bo treba spet zgodaj vstat!

zaupaš naslov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

nekaj dogajanja, ugibanj, načrtov in želja pred nedeljsko dirko v Sepangu:

Injured Canepa to miss Sepang as Espargaró steps in

Edwards still on course for fifth

Stoner ready for sweltering Sepang

Top of the podium is Pedrosa’s Sepang aim

Rossi aiming for title as Lorenzo opts for consolidation

upam da bo bolj zanimiva dirka kot zadnji dve :unsure: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoGP Sepang FP1:

1. Lorenzo 2:02.180

2. Stoner 2:02.244

3. Pedrosa 2:02.758

4. Rossi 2:02.864

5. Dovizioso

6. Capirossi

7. Elias

8. Hayden

9. Edwards

10. Vermeulen

...

Popravljeno . Popravil fp4492
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pač je... enkrat bolj dolgčas, drugič manj. Meni recimo je bila zadnja dirka dokaj dolgočasna s stališča dirke. Razen crasha J-Lo in prehitevanja Pederose - nič. Sem pa zato užival v slajdanju oz. driftanju Stonerja in Rossija, ne vem, kako bi bilo bolj prav imenovati vožnjo skozi pol zavoja z motorjem počez.

Zanimivo mi je bilo po prihodu v parc ferme (gledal sem na DSF, če je bila vklopljena kakšna druga TV kot pri prenosu na POP, lupčkanja Stonerja z gospo Stoner nisem več videl - se je kamera preusmerila). Kdo čaka dirkače? Njihovi najbližji. Ritual objemanja moštva, potem pa se evforija malo poleže, čelade grejo dol, kot rečeno, Stoner gre stisnit svojo Adriano, Rossi svojega Uccia, Pedrosa pa svojega Puiga. A ni to zanimivo? A sem že star toliko, da me take stvari zanimajo, ne samo dirkanje? Ja, saj potem je bilo treba že preklopiti na risanke, otroci zahtevajo svoje. Ampak saj je skoraj vedno tako. Stoner: mladi mož in žena. Rossi: fant in partner. Pedrosa: fantek in oče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par tednov nazaj je po forumih krožila malce neslana šala, češ: ''Sicer za Rossija ne vem če je gej, ampak njegov fant je pa ziher'' Malce zlobna...:evilgrin: Slike s tiste jahte sicer govorijo drugače, ampak to so že trači...

Konkretna prednost Lorenza in Stonerja pred ostalimi trenutno. Ampak petkovi prosti treningi še ne povejo vsega o razmerju moči, Rossi bo najbrž še malo ožel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!