Skoči na vsebino

Aprilia ETV 1000 Caponord proti Suzuki V-Strom 1000


Bortu81

Priporočene objave

Pozdravljeni vsi skupaj!

Glede na to, da sem nov v svetu motorizma, bi vas prosil za pomoč, zato se vam že v naprej opravičujem če sem mogoče spreglegal kako temo na forumu v zvezi s tem kar zanima mene.

Že dalj časa se odločam za nakup motorja (najverjetneje z 2 roke), pa ne vem točno kako mašino bi vzel. Glede na to, da mi je bolj všeč umirjen način vožnje (bolj potovalen), sem se odločil za nakup "cestnega" enduro motorja. Veliko časa sem zapravil na internetu, da sem prišel do tistega kar mi je dejansko všeč in kar jaz mislim da potrebujem in je dejansko zame.

Zanima me vaše mnenje (prednosti in slabosti) o nakupu motorja SUZUKI (V-Strom DL 1000) in motorja APRILIA (ETV 1000 Caponord).

Prosim vas, če mi obrazložite, kaj je na katerem motorju dobro in kaj je sabo. Sam sem že dosti primerjal ta 2 motorja, vendar kake bistvene razlike nisem našel, seveda razen v znamki in ceni samega motorja. Poleg tega me zanima, če imamotor V-Strom DL 1000 možnost ABS-zavor (Aprilia to možnost ima). Zamima me tudi razlika med dvema modeloma APRILIA (ETV 1000 Caponord) in APRILIA (ETV 1000 Caponord Rally Raid).

Poleg tega me še zanima, kateri od drugih motorjev (druga znamka ali tip) bi bil najbolj podeben tema dvema motorjema.

Torej prosim za vaše nasvete in komentarje v zvezi s tema dvema motorjema.

Najlepša hvala vsem ki mi boste pomagali!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj veš vsak lončar svoje piskre hvali (ali pa berač svojo malho).

Si motorja tudi preizkusil ali samo bral o tem kako in kaj. Če je možno preizkusi oba in se nato odloči. Drugače pa je samo na tem forumu nekaj lastnikov obeh motorjev in bo najbolje, da poiščeš kdo so vendar upoštevaj zapis v 1. vrsti.

Najbolj merodajni so tisti, ki po več let vozijo isti motor (mislim znamko in model).

Pa srečno pri nakupu!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj!

Glede na to, da sem nov v svetu motorizma, bi vas prosil za pomoč, zato se vam že v naprej opravičujem če sem mogoče spreglegal kako temo na forumu v zvezi s tem kar zanima mene.

Že dalj časa se odločam za nakup motorja (najverjetneje z 2 roke), pa ne vem točno kako mašino bi vzel. Glede na to, da mi je bolj všeč umirjen način vožnje (bolj potovalen), sem se odločil za nakup "cestnega" enduro motorja. Veliko časa sem zapravil na internetu, da sem prišel do tistega kar mi je dejansko všeč in kar jaz mislim da potrebujem in je dejansko zame.

Zanima me vaše mnenje (prednosti in slabosti) o nakupu motorja SUZUKI (V-Strom DL 1000)

in motorja APRILIA (ETV 1000 Caponord).

Prosim vas, če mi obrazložite, kaj je na katerem motorju dobro in kaj je sabo. Sam sem že dosti primerjal ta 2 motorja, vendar kake bistvene razlike nisem našel, seveda razen v znamki in ceni samega motorja. Poleg tega me zanima, če imamotor V-Strom DL 1000 možnost ABS-zavor (Aprilia to možnost ima). Zamima me tudi razlika med dvema modeloma APRILIA (ETV 1000 Caponord) in APRILIA (ETV 1000 Caponord Rally Raid).

Poleg tega me še zanima, kateri od drugih motorjev (druga znamka ali tip) bi bil najbolj podeben tema dvema motorjema.

Torej prosim za vaše nasvete in komentarje v zvezi s tema dvema motorjema.

Najlepša hvala vsem ki mi boste pomagali!

Oba sta v redu! Poglej debato na forumu Honda Varadero zadnjih pal strani je vse napisano. Pol boš pa itak Varo kupu pa boš zadovoljen, :naughty: itak!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še razlika v sliki. RR ima dodano potovalno opremo.

post-7865-1225659241_thumb.jpg

post-7865-1225659251.jpg

post-7865-1225659390_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj veš vsak lončar svoje piskre hvali (ali pa berač svojo malho).

Si motorja tudi preizkusil ali samo bral o tem kako in kaj. Če je možno preizkusi oba in se nato odloči. Drugače pa je samo na tem forumu nekaj lastnikov obeh motorjev in bo najbolje, da poiščeš kdo so vendar upoštevaj zapis v 1. vrsti.

Najbolj merodajni so tisti, ki po več let vozijo isti motor (mislim znamko in model).

Pa srečno pri nakupu!

Najprej se obema zahvaljujem za obgovor. Mina, na žalost se nisem imel možnosti preizkusiti obeh motorjev, in zato še ne vem kateri bi mi dejansko bolj ustrezal. Predvidevam pa, glede nato da sem malo večje postave, da mi bo bolj pasal V-strom, saj je 2 sm višji v sedlu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej se obema zahvaljujem za obgovor. Mina, na žalost se nisem imel možnosti preizkusiti obeh motorjev, in zato še ne vem kateri bi mi dejansko bolj ustrezal. Predvidevam pa, glede nato da sem malo večje postave, da mi bo bolj pasal V-strom, saj je 2 sm višji v sedlu...

Na tem forumu maš od obeh motorjev polno napisano na njihovih temah, pol maš pa tud razne primerjave Maxi endur še na straneh od BMW 850/1200GS, Triumph Tiger, Ktm Adventur, Guzzi Stelvio, Moto Morini Granpaso, Buel Ulixess, Benelli TRE-K Amazonas pa še sem kakšnega pozabu (pa mi ponosni lastniki oprostijo če sem kakšnega tud narobe napisu) sej zima je dolga pa fajn naštudiri pa mal počak, bo še kakšna cena padla tja do februarja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vozil ne enega ne drugega.....bom pa par izkušenj o Caponordu napisal iz prve roke.....motor od kolega je bil star še ne eno leto (prevoženih cca 14000 km, prvi lastnik), pa smo ga v Grčiji dvakrat popravljali, dokler ni pri trku 20 km/h razpadel geštel na dva dela (dobesedno se je prelomil na dva dela takoj za križem, kjer je varjen - ironija dneva je bila, da je zraven nalepka "double welded , extra strong"......prvič smo ga servisirali že po prevoženih 1000 km...ležaja v sprednjem kolesu ni bilo več (dobesedno ga je zmlelo) , drugič pa po 500 km od prvega popravila , ko mu je spustil cilinder za sklopko , tako da smo vsakih prevoženih 300km vlivali DOT 3 olje v kanisterček na ročki(ker DOT 4 v Grčiji zgleda ne poznajo).....nekako me kvaliteta ni prepričala.

in če se ne motim, se je lom okvirja na istem mestu zgodil še enemu forumašu.....(če se ne motim , je to Šarc )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim Caponord, letnik 2004 z ABSom. Sem prvi lastnik in imam sedaj prevoženih 30k km -BP! Meni je bomba motor za svoj namen!!!

brez zamere, ampak pri 30k km mora biti vse BP......počakaj da jih boš imel 100k km, pa potem povej, če je vse BP

pa da se bova razumela......jaz sem samo podal zadeve, pri katerih sem bil zraven in šraufal.....lahko pa da je ta motor bil narejen v ponedeljek po praznikih v dopoldanski izmeni, pa niso ravno pazili na pojem kvaliteta.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere, ampak pri 30k km mora biti vse BP......počakaj da jih boš imel 100k km, pa potem povej, če je vse BP

pa da se bova razumela......jaz sem samo podal zadeve, pri katerih sem bil zraven in šraufal.....lahko pa da je ta motor bil narejen v ponedeljek po praznikih v dopoldanski izmeni, pa niso ravno pazili na pojem kvaliteta.....

Sem samo podal svoje izkušnje.

Sicer pa ko sva že ravno pri količini kilometrov: dober prijatelj jih ima na Caponordu cca. 84k, pa je dosedaj menjal samo eno izmed vžigalnih tuljav, ostalo BP.

PS:

Kar nekaj modelov motociklov znamke BMW se dela v Noalu (beri: v Apriliji)! :whistle:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se bost z "HONDAMANI" in "BMWJAŠI" ti nikoli ne popustijo :whistle: . Kolega, ki enostavno sprašuje za razliko med točno določeno železnino, pade takoj predlog kupi Hondo al pa BMW-ja. Saj je napisal, da je precej po netu brskal problem je le, da še ni poskusil nič od tega peljat. Sicer pa se bo že sam odločil.

Nikoli se nič ne naučimo na napakah ali pa izkušnjah drugih :krneki: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je gospod nov v svetu motorizma predlagam za začetek nakup V-Stroma.

Če boš ugotovil, da ni pravi zate, ga je lažje prodati in hkrati boš imel manj neprijetnih napak,

ki jih izkušeni motoristi sprejemajo kot običajno izstrošenje motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nista Suzuki in Kawasaki enaka? Pogledaš kateri je cenejši... Kar se pa tiče italjanskih motorjev pa iz mojih nedvomno bogatih izkušenj lahko povem, da so ti motorji za posebne ljudi. Kar precej se je treba ukvarjat z njimi, motocikli so ponavadi premišljeno zasnovani, vendar nastane problem pri podpori, še zlasti meseca avgusta, ko je težko dobit kakršne koli dele, zalog pa itak noben servis nima več... Uglavnem če nisi imel motorja, si raje omisli Suzukija al pa Kawasakija, potem pa boš po nekem času že ugotovil kaj ti paše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče italjanskih motorjev pa iz mojih nedvomno bogatih izkušenj lahko povem, da so ti motorji za posebne ljudi. Kar precej se je treba ukvarjat z njimi, motocikli so ponavadi premišljeno zasnovani, vendar nastane problem pri podpori, še zlasti meseca avgusta, ko je težko dobit kakršne koli dele, zalog pa itak noben servis nima več... Uglavnem če nisi imel motorja, si raje omisli Suzukija al pa Kawasakija, potem pa boš po nekem času že ugotovil kaj ti paše...

Potrjujem iz prve roke. Vsaka dobra mrha je malo muhasta in se zadovolji le z "nakupi" čez mejo. Zato se je potrebno učiti na nečem, kar je manj občutljivo in lažje zamenljivo :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vozil ne enega ne drugega.....bom pa par izkušenj o Caponordu napisal iz prve roke.....motor od kolega je bil star še ne eno leto (prevoženih cca 14000 km, prvi lastnik), pa smo ga v Grčiji dvakrat popravljali, dokler ni pri trku 20 km/h razpadel geštel na dva dela (dobesedno se je prelomil na dva dela takoj za križem, kjer je varjen - ironija dneva je bila, da je zraven nalepka "double welded , extra strong"......prvič smo ga servisirali že po prevoženih 1000 km...ležaja v sprednjem kolesu ni bilo več (dobesedno ga je zmlelo) , drugič pa po 500 km od prvega popravila , ko mu je spustil cilinder za sklopko , tako da smo vsakih prevoženih 300km vlivali DOT 3 olje v kanisterček na ročki(ker DOT 4 v Grčiji zgleda ne poznajo).....nekako me kvaliteta ni prepričala.

in če se ne motim, se je lom okvirja na istem mestu zgodil še enemu forumašu.....(če se ne motim , je to Šarc )

Si verjetno pozabil dopisati da sta bila na motorju 2 130 kilska bika in morda se 70 kg prtljage? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj!

Glede na to, da sem nov v svetu motorizma, bi vas prosil za pomoč, zato se vam že v naprej opravičujem če sem mogoče spreglegal kako temo na forumu v zvezi s tem kar zanima mene.

Že dalj časa se odločam za nakup motorja (najverjetneje z 2 roke), pa ne vem točno kako mašino bi vzel. Glede na to, da mi je bolj všeč umirjen način vožnje (bolj potovalen), sem se odločil za nakup "cestnega" enduro motorja. Veliko časa sem zapravil na internetu, da sem prišel do tistega kar mi je dejansko všeč in kar jaz mislim da potrebujem in je dejansko zame.

Zanima me vaše mnenje (prednosti in slabosti) o nakupu motorja SUZUKI (V-Strom DL 1000)

in motorja APRILIA (ETV 1000 Caponord).

Prosim vas, če mi obrazložite, kaj je na katerem motorju dobro in kaj je sabo. Sam sem že dosti primerjal ta 2 motorja, vendar kake bistvene razlike nisem našel, seveda razen v znamki in ceni samega motorja. Poleg tega me zanima, če imamotor V-Strom DL 1000 možnost ABS-zavor (Aprilia to možnost ima). Zamima me tudi razlika med dvema modeloma APRILIA (ETV 1000 Caponord) in APRILIA (ETV 1000 Caponord Rally Raid).

Poleg tega me še zanima, kateri od drugih motorjev (druga znamka ali tip) bi bil najbolj podeben tema dvema motorjema.

Torej prosim za vaše nasvete in komentarje v zvezi s tema dvema motorjema.

Najlepša hvala vsem ki mi boste pomagali!

Ker je vprašanje tudi, kateri od drugih motorjev ..... logično :naughty: paše neuničjiv Varadero in pa GS ...........o kvaliteti nima smisla zgubljati besed :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

paše neuničjiv Varadero in pa GS ...........o kvaliteti nima smisla zgubljati besed

Cena in poraba goriva sta, seveda, zanemarljiva podatka ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena in poraba goriva sta, seveda, zanemarljiva podatka ;)

O kašni porabi goriva je govor:? kvaliteta pa se plača :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kašni porabi goriva je govor:? kvaliteta pa se plača :grim

Pre-EFI vare so imele precej visoko porabo. Ja, kvaliteta se plača..nevednost tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nista Suzuki in Kawasaki enaka? Pogledaš kateri je cenejši... Kar se pa tiče italjanskih motorjev pa iz mojih nedvomno bogatih izkušenj lahko povem, da so ti motorji za posebne ljudi. Kar precej se je treba ukvarjat z njimi, motocikli so ponavadi premišljeno zasnovani, vendar nastane problem pri podpori, še zlasti meseca avgusta, ko je težko dobit kakršne koli dele, zalog pa itak noben servis nima več... Uglavnem če nisi imel motorja, si raje omisli Suzukija al pa Kawasakija, potem pa boš po nekem času že ugotovil kaj ti paše...

Se podpišem!

S tem,da sam bi prej vzel suzuki,kot kawasaki.Samo iz enega vzroka!V prometni ti piše suzuki in pol maš vsakič ko te ustavijo naši modri policisti probleme,kazanje homologacije,preverjanje,prepričevanje.... Varadero do l.2004 požrešna ko pes za ta rang motorja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si verjetno pozabil dopisati da sta bila na motorju 2 130 kilska bika in morda se 70 kg prtljage? :whistle:

nikakor ne....tip je bil sam na motorju s stranskimi kufri.....pa mu je začel moto razpadat

kot sem že rekel, lahko da je bila serija motorjev po dopustih.....

pa po moji oceni možakar ni imel čez 75 kg.....

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa če bi že moral zbirat med temi tremi bi rajši Kawasaki ker je baje cenejši od Suzukija... To s Suzukijem mi zgleda tko nekako, kot da bi naročil eno pivo, plačal pa dva... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da je bila serija motorjev po dopustih.....

...tisti dan se je verjetno igralo kolo italjanske nogometne lige...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za odgovore vsem sodelujočim v tej pravi "majceni voljni".

No če sem pošten sem kar dosti izvedel o obeh motorjev, le da še zmiraj ne vem kaj je boljše...

Kot sem lahko razbral iz objav, nekateri zelo zelo hvalite Hondo Varadero, katere pa ne poznam toliko...

Zanima me kateri motor je pa po opremi bolj opremljen izboljšan .... Suzuki, Honda ali Aprilia...

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za odgovore vsem sodelujočim v tej pravi "majceni voljni".

No če sem pošten sem kar dosti izvedel o obeh motorjev, le da še zmiraj ne vem kaj je boljše...

Kot sem lahko razbral iz objav, nekateri zelo zelo hvalite Hondo Varadero, katere pa ne poznam toliko...

Zanima me kateri motor je pa po opremi bolj opremljen izboljšan .... Suzuki, Honda ali Aprilia...

L.p.

Isti kurac edin električni priključek imaš na Caponordu že v original!

Jaz sem primerjav vse velike in pol velike endure in sem izbrav Varo ti boš pa svojga najlubšega. In ker vidim da boš rabljeno kupil, bo najbrž že prebolev porodne krče in napake in ti bo dobro služu. Vsi primerjalni testi ki sem jih prebral pa pravijo 1 BMV GS 1200(samo drag), 2. Vara, 3.....pa ostali!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!