Skoči na vsebino

Aprilia ETV 1000 Caponord proti Suzuki V-Strom 1000


Bortu81

Priporočene objave

O kašni porabi goriva je govor:? kvaliteta pa se plača :grim

Ja, ampak v sodobnem svetu so marketingarji točno to 'idejo' zlorabili do maksimuma ...

Se podpišem!

S tem,da sam bi prej vzel suzuki,kot kawasaki.Samo iz enega vzroka!V prometni ti piše suzuki in pol maš vsakič ko te ustavijo naši modri policisti probleme,kazanje homologacije,preverjanje,prepričevanje.... Varadero do l.2004 požrešna ko pes za ta rang motorja!

Kaj točno misliš s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za odgovore vsem sodelujočim v tej pravi "majceni voljni".

No če sem pošten sem kar dosti izvedel o obeh motorjev, le da še zmiraj ne vem kaj je boljše...

Kot sem lahko razbral iz objav, nekateri zelo zelo hvalite Hondo Varadero, katere pa ne poznam toliko...

Zanima me kateri motor je pa po opremi bolj opremljen izboljšan .... Suzuki, Honda ali Aprilia...

L.p.

Ej, preveč naprezaš možgančke. Kupi tistega, ki ti je najbolj všeč in najbolj cenovno dostopen. Ker si očitno totalni nevednež in se boš z motorjem šele spoznaval, je vseeno, s katerega konca začneš. Vsi so dokaj podobni, od opremljenosti pa - vsi imajo 2 kolesi, tank, sedež za 2; edino, po čemer se lahk razlikujejo, je opcija ABS (če je na voljo ali ni) ... pa barva seveda.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ne bi bil jaz če ti ne bo omenil še Cagivo Navigator, enaka mašina kot v V-Stromu pa vseen dost lepši motor, predvsem pa za veliko manj denarja lahko zelo lepo dobiš. Nedolgo nazaj se je celo novo lanski letnik dal za zelo mal denarja kupit pri uvozniku za Cagivo ;)

drgač pa poznam tud jaz frenda, ki ima kr precej kilometrov že na svoji Caponord in brez večjih težav ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker še vedno čakam na odgovor zavarovalnice mam zdej čas razmišljat in brskat po forumih. Kot lastnik Capota lahko povem nekaj iz iskušenj, nekaj pa iz debat po vseh mogočih forumih. No pa najprej izkušnje:

Capo ima nekaj "serijskih problemov", nekaj pa takih ki nastanejo zaradi nevednosti uporabnikov. Prva taka je težava z konektorji za dovod goriva iz rezervoarja do motorja. Pri letnikih do 2004 so bili namreč plastični in pri nepazljivi demontaži rezervoarja so radi pokali. Pr pravilni demontaži teh problemov ni bilo, so jih pa zamenjali z drugačnimi, katere lahko malo bolj naviraš in ne počijo. Drug problem je z relejem štarterja kateri ja poddimenzioniran in se zgodi da "zapika" in ti štarter ne ugasne. Da se zamenjati z močnejšim in ni nevem kako velik strošek. Tretji problem so ležaji v prvek kolesu. Zaradi varčevanja imajo samo enostransko zaprte, poleg tega pa je direktno izpostavljen zunanjim vplivom. Ča motor pereš npr. z wapom lahko voda vdre v ležaj in posledica je ta da ti ležaj dela na suho in ga dobesedno zmelje. Strošek 12€ in petnajst minut dela. Poročali so tudi o problemih crkavanja vžigalnih tuljav, pa se je ugotovilo da rade crknejo pri posegih na svečkah ker prihaja pri ponovni montaži do slabega stika med kablom in svečko v predelu konektorja. Tuljava pa pač prebije in je fuč.

Kar se tiče pokanja okvirja nebi delal kakšne panike. Moj je počil v predelu uležajenja prednjih vilic. Tam praktično ni nobenih zvarov. Do loma pa je prišlo pri direktnem naletu avtomobila v motor. Če tako gledam se je praktično 250kg motorja + 130kg voznika in prtljage ustavilo na mestu. Pri pregledu belance sem ugotovil da sta bila tudi oba nosilna vijaka M12 skrivljena za 15°. Ne vem kako sem to naredil z rokami :rolleyes:

Glede na to da je zgoraj opisanih 90% okvar razen pokanja okvirja, katere se dogajajo na Capotih nebi rekel da je to slab motor. Pa še to se dogaja na starejših modelih do 2004 ko so ga prenovili in mu dodali serijsko ABS.

Kar se tiče razlike z Raily Raid različico se razlikuje v močnejšem zadnjem in prednjem vzmetenju, ALU zaščiti motorja, serijsko so bočne zaščite, višja sedež in krmilo za približno 4cm.

No pa da ne bomo pisali samo o Capotu. Mel sem priliko primerjati z V stromom in varo. Capo im bistveno nižje težišče, kar se opazi že na mestu ko motor zanihaš levo in desno. Tudi vodljivost je za moje občutke bistveno boljša od ostalih dveh. Sploh pri majhnih hitrostih in zaprtih ovinkih. Glede porabe pa se giblje od mojih najnižjih 5l/100km pa do 9l na avtocesti pri 150-170km/h in stranskimi kovčki. Avtonomija z enim rezervoarjem pa 350-400km. Naj še omenim da ima Capo zdrsno sklopko katera preprečuje drsenje zadnjega kolesa pri preveč divjem prastavljanju navzdol.

Vem pa še eno stvar: Naslednji bo Capo z ABS-om :worship:

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kakorkoli že motor je absolutno predrag v tem segmentu motornih koles ,ki se ponuja na tržišču!! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima;

prodajam Caponord, letnik 2004 ABS, 30k km, prvi lastnik...

Info na PM.

PS:

Pa da smo si na jasnem - motor dela ko puška! :worship:

Edino kar jebe je to, da lastnik cajta nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!