Skoči na vsebino

chopper


TANGO112

Priporočene objave

Imajo pa vsi ti chopperji, bobberji, cruiserji itd eno skupno lastnost: bolj ko so nerodni in štorasti za peljat bolj so cool.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aje sploh pomembno kaj kdo vozi, če vsak uživa na motorju kakršnega vozi in da še ta predstavlja nek njegov način življenja ali izražanja je potem zmagal. Če pa voziš določen motor, ker želiš biti frajer in da te bodo ženske gledale pa, da ti bodo vsi zavidali je pa čisto mimo in zgrešeno in tudi taki niso dolgo motoristi. Po letu ali dveh potonejo v pozabo, samo jih pa potem še čez 10. let poslušaš, kako so tudi oni imeli motor itd...

Vsak ima svoj okus in zakaj neko brezvezno nabijanje, če je nekomu všeč nekaj drugega kot pa tebi. To je tako tipično slovensko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čeprav so čoperji za nekatere "drek pumpe" jih tudi jaz (še) vedno občudujem... Začel sem z marauderjem 250 in nedvomno se bom na "drek pumpo" še kdaj vrnil... pravzaprav takoj, ko bo na trgu res ergonomično pošlihtan in udoben čoper - za na dooolge (tudi malo bolj hitre) ture. :rolleyes: Zaenkrat mi v tem segmentu najbolje zgledajo Intruder M (VZR) - 1800 R (sport look); HD-El Glide; Guzzi California Vintage

...ampak ko primerjam njihove cene z hitrimi potovalniki ala GTR 1400, Pan EU, FJR 1300,... kjer je udobje le nekako bolje poštimano, tako da ko bom našparal bo verjetno prej kaj takega "padlo". :naughty: :naughty:

...trenutno edini potovalno-čoperski kompromis je Gold Wing s svojo veliko napako - CENO! :yea1:

Žal zgoraj naštetih cruizerjev nekako še nisem imel priložnosti probat, čeprav bi jih z veseljem. ...tudi nimam srca cruizerja konstantno gnat po AC 170 km/h... In ko me bo nekdo uspel prepričat, da vse to gre in da s takim cruizerjem v enem dnevu brez prehudega napora in bolečin (in brez pogostih postankov) prevoziš 600 in več km, kar mi na mojem (za dolge ture rahlo prilagojenem) mlinčku že sedaj uspeva,... bi takoj raje reskiral denar za čoperja - bo pa vedno (vsaj vizualno) bolj v mojem stilu. :worship:

Tako da le pogum če kupuješ čoperja! In uživaj na izletih z njim! :rolleyes: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se tudi z manjšimi cruiserji da delat malo več km na dan... Moj dnevni rekord z 800Classicom je bil malo pod 900 kilometri. Moram pa priznati, da sem bil na koncu kar malo utrujen. Brez bolečin v križu, ampak takšna, splošna utrujenost, ko zaspiš kot dojenček.

Če pa gledamo tiste ''hard chopperje'', ki jih je bilo mali milijon na Faaku, s temi se pa res ne da neke ture delat. To je šminka, za frače lovit. Lepota, ampak na cesti bolj tako-tako. Nekako tako, kot bi za ženo imel Paris Hilton. Za afnat 0.K., v kuhinji pa nula.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tudi nimam srca cruizerja konstantno gnat po AC 170 km/h... In ko me bo nekdo uspel prepričat, da vse to gre in da s takim cruizerjem v enem dnevu brez prehudega napora in bolečin (in brez pogostih postankov) prevoziš 600 in več km, kar mi na mojem (za dolge ture rahlo prilagojenem) mlinčku že sedaj uspeva,... bi takoj raje reskiral denar za čoperja ...

Ferek, če zanemariš postavko 170 km/h, ti iz prve roke potrdim, da 600 km dnevno tudi na 250 ccm čoperju ni nobena drama. Pa ne spadam ravno med pigmejce. Ustavljaš se pa itaq z vsakim mopedom na 200 - 300 km, zaradi tankanja.

Čar čoperjev je pa (vsaj zame) tudi v tem, da pozabiš na prebijanje zvočnega zidu, ko se skobacaš v sedlo. Pač prideš na cilj pol ure kasneje, pa kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Hattori Hanzo, kot v Easy riderju.. Ko greš na chopperja (splošni pojem), ne rabiš ure, čas se ustavi. Okoli Pohorja se ponavadi vozim več kot tri ure, pa je samo 170 kilometrov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...seveda se da naredit s čoperjem 600 km dnevno, sem jih tudi sam z 250 marauderjem... Tudi sam nisem divjak in 170 km gonjenje po lokalnih cestah mi seveda ne leži... in da se čas na čoperju ustavi se tudi strinjam - in tu zna biti problem, ko si človek želi z motorjem ogledat (prekruzat) kakšno malo bolj oddaljeno deželo. Če imaš na voljo recimo teden dni, želiš seveda z vožnjo tja in nazaj "izgubiti" čim manj časa - ki ti potem ostane za lagodno križarjenje in opazovanje narave, krajev... in samo tu bi jaz osebno rad našel kompromis: Do tja (in nazaj) bi s 170++ po AC švignil s hitrim potovalnikom :evilgrin: - tam pa bi potem lagodno kruzal s čoperjem :naughty: ! HA - dve nezdružljivi zadevi! Ali pa morda ne? :doze: Čakam da nekdo napade to tržno nišo: Morda "križanec" med DN-01, Intruderjem 1800 R, pa kakim komfortnim BMW-jem... :kva2:

... za potovanja seveda ostanejo še BIG endure, za katere pa imam s svojimi 177 cm mal kratke noge, pa tut nekako mi ne zgledajo... :cry:

Za odkrivanje lepot Slovenije, Avstrije in izlete ob jadranski obali bom pa vedno prisegal na čoperje! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, mislim, da štekam. Iz podobnega razloga marsikateri poročeni moški hrepeni po priležnici. Nekateri si jo celo omislijo. Ampaq če se ne pišeš recimo Rotschild, znajo bit stroški ubitačni.

Za nas povprečneže je ipaq bolj priporočljivo, da vzameš tisto, kar se ti (trenutno) dopade in furaš. Ko se pa začneš res nekontrolirano slinit okoli nečesa drugega, kar je vsaj približno v tvojem dometu, pa zamenjaš. Tule seveda blebetam o mopedih, z damami utegne biti stvar precej bolj zakomplicirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!