Skoči na vsebino

DAKAR 2009


Cartman

Priporočene objave

Sam da borba, sej pridejo še etape kjer bo mel šanse za visoko etapno uvrstitev. Drugač se mi pa zdi zaenkrat ful mal odstopov med top 30 motoristi, težji del še prihaja?

Aja pa vidim da se Isidre Esteve Pujol tut še drži med avtomobilisti, upam da mu uspe prit na cilj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da mu je motor ponagajal ravno na koncu tako težke etape in ob odlični uvrstitvi.

Mogoče pa bolje, kot pa da bi začel nagajati jutri že takoj na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kriza! Če mu že sedaj, v ravninski Patagoniji motor ne vleče, kaj bo šele v peščenih Andih na 4-5 tisoč metri nad/viš??! :hmm:

Na tej višini je pri "zdravem" motociklu včasih največja možna hitrost 60-70 km/h. Tam zna bit' kažin! :(

Držimo pesti!!! :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj piše preminulemu francozu v profilu :krneki: :

To be a “child of the Dakar” comes from a state of mind. Here’s Pascal Terry, 49 years of age on the eve of his first appearance on a bike. The Dakar was his dream “ever since it existed”. “The start of the cars on new year’s eve” is a memory that has remained vivid for the last 30 years. At the beginning of the race he was in his twenties and did motocross with passion. He admired Sabine the adventurer. So to start a Dakar in South America far away from its known origins is a nice homage. “The destination was actually the detonator, a renewal”, says the native of the Manche area of France. “It made me jump into a dream”. His friend Pascal Gilbert who has competed in two bike Dakars wanted to take him to the adventure but on four wheels. He managed to convince him “to do it again on a bike in a team. It’s going to be a true story. Riding as a pair isn’t easy. I’m looking for good rear view mirrors”. The two men from Normandy who have known each other for a long time have turned to Antoine Morel’s team, just to put the chances on their sides. But it will be difficult “to keep a cold head” when you take on a legend like the Dakar. “I truly believe that it will be sensational. The place seems fabulous. We will witness a great moment and I will do all I can to enjoy every stage of the race”. Pascal intends on building a reality at the height of his dream.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gede prve smrtne črtve - RIP!

Tukej niso krivi organizatorji. na trasi dolgi 600km je nemogoče preiskat vsak m2, in najdt človeka v 2eh dneh. Na velikih - in na Dakarju se zgodi... saj je to extremen šport... in vsak ki se ga udeleži, ve kaj se mu lahko pripeti....

:worship:

vceraj zvecer oz. danes jutraj je prislo sporocilo, da bi naj organizator (oz. najete sluzbe) skoraj 12 ur "pozabil" posredovati signal za pomoc terry-a iz pariza v argentino.

signal so dobili nekaj po 18:00, naprej posredovan naj bil drugi dan ob ca. 07:00. ko so ga ze iskali je nekdo pripomnil, da ga je ze videl v bivaku in so iskalno akcijo ustavili.

ko ga zvecer oz. naslednje jutro se vedno ni bilo so ga ponovno zaceli iskati v povecanem obsegu.

vir: eurosport

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

baje ga je infarkt

citiram 24ur.com

Buenos Aires - Nesrečni francoski motociklist Pascal Terry, ki so ga na reliju Dakar v Argentini v sredo po četrti etapi našli mrtvega na težko dostopnem območju, je umrl zaradi srčne kapi. "Obdukcija je pokazala, da je 49-letni Terry umrl zaradi pljučnega edema, ki je povzročil srčni zastoj," je dejal Julio Acosta, načelnik policije je v provinci La Pampa.

"Umrl je v ponedeljek ali torek dopoldne. Lahko bi ga rešili, če bi mu nudili pravočasno pomoč," je še dejal Acosta, ki za prepozni začetek iskanja krivi komunikacijske nesporazume: "Prireditelji so imeli informacijo, da se je v nedeljo prijavil v kampu, a to ni bil on, ampak njegov brat, ki prav tako tekmuje na reliju."

Terryja so pogrešali že vse od nedeljske druge etape relija. "Motociklista smo našli na območju, ki je zelo težko dostopno zaradi bujnega rastja, ležal pa je kakšnih 15 metrov stran od motorja. Z glave je snel čelado in si 'zgradil' zasilni bivak, ob sebi pa je imel tudi hrano in pijačo," so zapisali prireditelji v sporočilu za javnost.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni jasno!Kaj nima vsak motor gps in organizatorji sledijo,kje je kater motor,avto kdaj?Kaj ta je obstal in "kampiral" al je padel oz. se mu je pokvaril motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vceraj zvecer oz. danes jutraj je prislo sporocilo, da bi naj organizator (oz. najete sluzbe) skoraj 12 ur "pozabil" posredovati signal za pomoc terry-a iz pariza v argentino.

signal so dobili nekaj po 18:00, naprej posredovan naj bil drugi dan ob ca. 07:00. ko so ga ze iskali je nekdo pripomnil, da ga je ze videl v bivaku in so iskalno akcijo ustavili.

ko ga zvecer oz. naslednje jutro se vedno ni bilo so ga ponovno zaceli iskati v povecanem obsegu.

vir: eurosport

Malomarnost organizatorja brez primere !!!

Sicer je vprašanje, če bi mu še lahko pomagali, če bi ga našli prej , vendar tako dolg odzivni čas, da se najde pogrešanega tekmovalca je NESPREJEMLJIV !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na posnetke posameznih etap se mi zdi da je ta južno ameriški dakar kar se tiče terena ultra težji od afriškega ! sploh pa sedaj ko so na vrsti 4 tisočaki !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na posnetke posameznih etap se mi zdi da je ta južno ameriški dakar kar se tiče terena ultra težji od afriškega ! sploh pa sedaj ko so na vrsti 4 tisočaki !

Glede na posnetke, že mogoče. A meni se je zdela le 6. etapa z blatom in sipinami dakarsko odbita (po posnetkih, sploh avtomobili)...

Tole si pa o tej etapi mislita KTM tovarniška voznika (ravno obratno kot mi!)!

Marc Coma (Repsol KTM) second (at 2'09) first overall:

Coming into Mendoza was just crazy - for the last 20 kilometres there were thousands and thousands of people each side of the road. They are very friendly and knew who each rider was. Today the dunes were easier than yesterday because when they are wet they hold the weight of the bike better. Then after the dunes it was just a short, fast piste to the end of the special (cut short by the organisers after last night's storm). The only thing you had to watch out for was the puddles, some of which were quite deep. Once again my strategy was to stay out of trouble and preserve my lead - so from that point of view everything went fine.

Jordi Viladoms (Repsol KTM) 3rd (at 5'15) 4th overall (at 1h09'48)

After the rain the dunes were a little like a big moto-x track and fun to ride - all in all a pretty easy day. Then on the liaison I melted my mousse and had to stop and fit a tube - which I did all by myself! Fortunately there weren't too many people around. If it had happened near the town I don't know what I would have done - I would have been impossible to do anything with so many people.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na strani www.go-adventure.si si lahko preberete javljanja nase asistencne ekipe.

Danes je ogromno fotografij napolnilo fotoalbum.

Popravljeno . Popravil arturobandini
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni jasno!Kaj nima vsak motor gps in organizatorji sledijo,kje je kater motor,avto kdaj?Kaj ta je obstal in "kampiral" al je padel oz. se mu je pokvaril motor?

Malomarnost organizatorja brez primere !!!

Sicer je vprašanje, če bi mu še lahko pomagali, če bi ga našli prej , vendar tako dolg odzivni čas, da se najde pogrešanega tekmovalca je NESPREJEMLJIV !

nism čist 100% siguren, zdi pa se mi, da je umrl zaradi pljučnega endema. to je nabiranje vode v pljučih, ki se zgodi ko srce opeša. se pravi, da je pokojni preživel rahel srčni infarkt, ustavilm sprožil SOS signal postavil bivak in čakal. . .srce je blo pr koncu. . .

med avtomobilisti stavim pivo da DeVilliersa, med motorji. . . pa se ne upam stavt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakarju ni bilo pomoči, četudi bi takoj odreagirali.

Je pa nedopustno, da so ga pozabili. Običajno je tako, če se tekmovalec ustavi za dlje časa, ga pokličejo če je kaj narobe, v primeru da sam ne more poklicati na pomoč.

Mislim da ga po kontaktiranju niso preveč resno jemali in so ga pustili čakati na "broom wagon" ki pobira opešane voznike in motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism čist 100% siguren, zdi pa se mi, da je umrl zaradi pljučnega endema. to je nabiranje vode v pljučih, ki se zgodi ko srce opeša. se pravi, da je pokojni preživel rahel srčni infarkt, ustavilm sprožil SOS signal postavil bivak in čakal. . .srce je blo pr koncu. . .

Kolk sem prebral v časopisu mu je zmanjkalo bencina in mu je celo nek drug dal neki bencina.Potem pa...

Sam sem bil prepričan,da ima vsak motor gps.Tako,da organizator ves čas nadzoruje kje je kateri tekmovalec kdaj!Imajo pa ja firme to v tovornjakih in avtobusih,počasi pa bo to serijsko,kot je že v kar nekaj osebnih avtov!Glede na to,da smo leta 2009 bi se v bistvu lahko teren ves čas nadzoroval preko satelitov!

Navsezadnje pa,če diskvalificirajo tekmovalca,ker se ni držal prave poti??Kako so pa to vedeli?

Men tu vse skupaj smrdi!

V bolnišnici so rekli,da bi ga rešili,če bi prišel pravočasno!

Kaj tu ni nobenega,ki bi vedel,če se nadzorujejo vozila preko gps?

Drugače pa dajmo Miran :yea1: :OK:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes bo zanimivo, ko bodo šli čez (redek zrak) Ande.

A danes zaradi skrajšane etape sploh niso šli čez Ande? Pa tak hrup je bil okrog tega, kot vrhunec tega dakarja. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!