.:Vince:. Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Ob izjemno slabi ponudbi super moto motociklov pri nas, sem prišel na idejo da bi kupil neko enocilindersko rabljeno enduro in jo potem počasi predeloval v SM. Zaenkrat sem v izbor uvrstil KTM-a 640,Yamaho XT600 in še malo bolj Suzukija DR650 SE. Ima kdo izkušnje s takimi predelavami? Se vam zdijo ti motocikli primerni za predelavo? Katere endure še pridejo v poštev? Najbolj mi gredo na živce socialne moči vseh teh motorjev (vse samo okoli 45 konjev). Kako je možno te enocilindraše predelat za čim manj denarja in brez večjih komplikacij? Seveda nočem tako nabrite mašine da jo bo hudič vzel po par tisoč/deset tisoč kilometrih, ker bo mel ta motor tudi nalogo kake malce večje razdalje premagovat...občasno seveda. LP Vince
Mačica Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Ob izjemno slabi ponudbi super moto motociklov pri nas, sem prišel na idejo da bi kupil neko enocilindersko rabljeno enduro in jo potem počasi predeloval v SM. Zaenkrat sem v izbor uvrstil KTM-a 640,Yamaho XT600 in še malo bolj Suzukija DR650 SE. Ima kdo izkušnje s takimi predelavami? Se vam zdijo ti motocikli primerni za predelavo? Katere endure še pridejo v poštev? Najbolj mi gredo na živce socialne moči vseh teh motorjev (vse samo okoli 45 konjev). Kako je možno te enocilindraše predelat za čim manj denarja in brez večjih komplikacij? Seveda nočem tako nabrite mašine da jo bo hudič vzel po par tisoč/deset tisoč kilometrih, ker bo mel ta motor tudi nalogo kake malce večje razdalje premagovat...občasno seveda. LP Vince Jaz sem letos pozimi pri Borutu vidla enga Kavasakija KLE, ki ga je predeloval v nekaj takega kar bi ti hotu. Mogoče pa se pr njem oglasiš, pa kako rečeta.
Rock-46 Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 To sploh ne bi bil tak problem in tudi sam sem ze razmislal o kaksni taki stvari, vse kar moras nares je, imeti kar nekaj $$$$, ker moras najprej kupiti nove-rabljene feltne(niso poceni), potem gume, in nato das vse to gor, in moras vsaj pri nekaterih motociklih predelati nosilce za celjusti(pri disk zavorah), to pa mislim da je tudi vse, kako je s ketno to ne vem sam pomoje bi mogla bit vredu tud tastara, glede masine pa nevem kaj bi lahko postoril da bi dobil se malo vec Konjicev, lahko pa zamenjas celotni izpuh baje da pomaga ko sam hudic.....upam da bos uspesno predelal , pa sporoci nam kej kako ti gre.. LP, ROk
Avatar Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Auspuf bi znal pomagati, vendar se dobro pozanimaj o karakteristikah različnih auspufov, kajti nekateri pridelajo veliko glasu in malo konjev. Nekje sem bral, da naj bi malo pri moči pomagl tudi filter. Bolj kot je gost, manj zraka pride...vendar pa zadrži več prahu. Drugače je pa obratno. Če znaš angleško vpiši na googlu: enduro air filters in pa motorcycle tuning (ne to niso tune-ribe :lol: P.S.: a si razmišljal o predelavi Yamahe TT 600 R v supermoto. Ni tko draga, ima 45 KM serijsko (XT le 40, razen če gledaš stare modele) pa še precej lahka je. P.P.S.:ne morem si predstavljati KLEja kot super moto. A nima zadeva okrog 200kg? :)
smeško Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Če bi že rad predelano enduro v supermoto, ti jest prodam mojo Husqvarno 610, k ma 55 poskočnih konjičkov....
Ales Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Da se predelat vse,sam je problem v $$$$$$$! Rabis druge felne, vilice,zadnje vilice,diske,zavorne celjusti.... To pa vse stane dosti denarja, tko da te to lahko pride dosti vec kot pa ce kupis ze original Supermoto motor. Edino ce kje prides do kakih poceni delov.
Roman Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Pojdi na eno od povezav (recimo Yahoo, ali Google), napiši supermoto+oznako motorja, ki te zanima, pa boš lahko izbiral...če imaš solde :? .
STARI Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Vince ampak to še vedno ne bo supermoto ampak predelan enduro.Kolikor jaz vem ni to tako enostavno ker mislim da ima supermoto tudi geometrijo drugačno.
marijan Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 gledal pri wombergarju eno predelavo, pa sem ga vprašal koliko se to splača sam predelovat, pa mi je rekel, da so bili samo originalni deli,lite felgne, novi zobčenik, nihajna roka itd... cca 12000 eurotov, pa sem si mislil, da za tak denar že moraš cel motorin dobit.
GUMY Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Za KTM 640 iz prve roke: Predelava endure v SM me je stala pribl 220000SIT brez gum. Kupil sem nove originalne dele: feltne, diske, adapter za zav. čeljust, polž za števec. Prešravbano imam v eni uri. Serijski (ne dirkalni) supermoto ima isto geometrijo kot enduro, pri KTM je edina razlika da so prednji fedri malo trši, kar lahko rešiš s podlaganjem in nastavitvijo blaženja.
Ales Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 gledal pri wombergarju eno predelavo, pa sem ga vprašal koliko se to splača sam predelovat, pa mi je rekel, da so bili samo originalni deli,lite felgne, novi zobčenik, nihajna roka itd... cca 12000 eurotov, pa sem si mislil, da za tak denar že moraš cel motorin dobit. Kolikor jaz vem se za Supermoto uporabljajo felge s špicami, zaradi skokov ipd. Lite felge lahko pri skokih počijo. Vsaj tako sem bral.
marijan Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 a misliš skakat al vozit?
Ales Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 a misliš skakat al vozit? Skoki spadajo zraven k voznji! Kolikor sem gledal na televiziji tekmovanja v Supermotu, je proga sestavljena iz asfaltnega dela in terenskega dela (makedam,pesek,...). Na terenskem delu so skoraj vedno bili jumpice (kot v motokrosu), preko katerih so skakali!
marijan Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 ne vem ne vem, kaj bi ti pravzaprav rad: crosarja, endurco al supermoto?
Ales Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 ne vem ne vem, kaj bi ti pravzaprav rad: crosarja, endurco al supermoto? Hehe,nobeno od teh , kaknso supersport masino bi mel :D No jaz sem imel v mislih predelavo crosarja v supermoto, za telmovanja v supermotu. Za na cesto je res čist vseeno če imaš lite felge al z špicami, za tekmovanja v supermotu pa nobenega nisem videl k bi mel lite felge.
STARI Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Za KTM 640 iz prve roke: Predelava endure v SM me je stala pribl 220000SIT brez gum. Kupil sem nove originalne dele: feltne, diske, adapter za zav. čeljust, polž za števec. Prešravbano imam v eni uri. Serijski (ne dirkalni) supermoto ima isto geometrijo kot enduro, pri KTM je edina razlika da so prednji fedri malo trši, kar lahko rešiš s podlaganjem in nastavitvijo blaženja. Kaj pa prenosi in križi ostanejo isti ali moraš spremenit(za serijskega)
.:Vince:. Objavljeno September 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2002 Saj ne mislim endure predelat v dirkalni SM. Sam rad bi eno mašinco za vožnjo po eni gumi (prvi ali zadnji :lol: ) in hitro spretno lahko SM endurco za po ovinkih... KLE s svojimi mnogo kilogrami po moje res ni primeren za to...samo bi blo pa zanimivi to videt. Pa še dvocilindraš je...jaz hočem enocilinderco, tud zarad tistega bobnečega zvoka, ki mu noben drug sound ne seže do kolen :twisted: No sej če bom kakšnega KTM-a SM ali DUKA utrofil po normalni ceni bom še 1000000...× bolj vesel...
.:Vince:. Objavljeno September 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2002 Huze so mi všeč zaradi normalnih cen rabljenih motociklov...drugač pa še nič dobrega o njih slišal...
Roman Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Huze so mi všeč zaradi normalnih cen rabljenih motociklov...drugač pa še nič dobrega o njih slišal... Kolega prodaja Husko 610 TE letnik 2000, kupljena 2001, prvi lastnik - nihče ne pokliče niti za ceno... :shock: :cry: .
speed Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Lahko pa si kupiš KTM 520 pa daš blokado ven pa maš okoli 70 KM. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
smeško Objavljeno September 21, 2002 Opozori Objavljeno September 21, 2002 Če boš ze predeloval kako enduro ti v prvi vrsti odsvetujem Yamaho XT, razlog - premalo konjev, preveč kilogramov! Drgač pa če ne mislš tekmovat lahko daš gor lite feltne od mito al pa gilere sp 02 k bi jih dobu tam za približno 50 jurjev. (jest mam na mojmu feltne od mito pa je čist dobr) Pol zraven spada včasih tud to da morš mal diske zmanjšat, pa nosilec za sprednjo zavorno čeljust predelat tko, da kar nanese enga dnarja, če prišteješ še kakšno dodatno opremo (ščitniki za roke, drug izpuh...) :wink:
.:Vince:. Objavljeno September 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2002 Uf...upam da bom kar kakega rabljenega KTM SM al pa DUKA utrofu :?
MAČKON Objavljeno September 22, 2002 Opozori Objavljeno September 22, 2002 Huze so mi všeč zaradi normalnih cen rabljenih motociklov...drugač pa še nič dobrega o njih slišal... Kolega prodaja Husko 610 TE letnik 2000, kupljena 2001, prvi lastnik - nihče ne pokliče niti za ceno... :shock: :cry: . Kolko pa te ma ceno za njo?
Roman Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Huze so mi všeč zaradi normalnih cen rabljenih motociklov...drugač pa še nič dobrega o njih slišal... Kolega prodaja Husko 610 TE letnik 2000, kupljena 2001, prvi lastnik - nihče ne pokliče niti za ceno... :shock: :cry: . Kolko pa te ma ceno za njo? Nisem prepričan, mislim da okrog milijona.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se