Skoči na vsebino

Projicira se "duša".......


kađiva

Priporočene objave

Brumer, se nebi strinjal s tabo. Kot sem slišal, ima Bonneville za njegovo ciklistiko pohvalne vozne lastnosti. Odvisno je bolj od tega, koliko je oseba zverzirana v vožnji. Itak se ne more primerjati z recimo Ducatiji ali pa katerimi drugimi jap cestaki.

Kađiva...mi mislim pa da mi se poznamo...zadnjič sem te videl lani na skupinski vožnji Ducati kluba ko smo šli čez Predil in se ustavili na Bledu...če se spomneš dva brata z črnima Monstroma iz Nove Gorice...

aja sevede, ja ja :)

v glavnem Bonneville je eden izmed zadnjih tapravih klasik :)

no čist tko mimgrede pa še tega "japanca" dam sem,..Kawasaki W650 , čista kopija angležev :D ampak ful lep izdelek :worship:

post-1406-1226415337_thumb.jpg

post-1406-1226415347_thumb.jpg

post-1406-1226415359_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja sevede, ja ja :)

v glavnem Bonneville je eden izmed zadnjih tapravih klasik :)

no čist tko mimgrede pa še tega "japanca" dam sem,..Kawasaki W650 , čista kopija angležev :D ampak ful lep izdelek :worship:

Se strinjam s tabo. :worship:

Si fotke pobral na Hell for Leather? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu Bonnevilla. Zanima me vaše mnenje o tem motociklu. Všeč so mi klasični motocikli, pospeški mi nikoli niso bili na prvem mestu, uživam v ležerni vožnji. Več mi pomeni duša-srce motorja. Slišal sem, da je to zelo dober motocikel, v primerjavi s Harley Davidsonom je dosti kvalitetnejši. Že ta podatek, da imajo Triumphi predpisane servisne intervale na 10.000km je zelo spodbuden. Je mogoče kdo, ki ga ima v garaži??

LP

Miha

Keanu, če ti je všeč, kupi. Meni se sicer že dalj časa "sveti" Truxton, morda nekega dne... :whistle:

Glede kvalitete pa nimaš kaj skrbet, vsi, ki so kdaj vozili Triumpha, ti znajo povedat, da so to odlični motocikli z dušo in dodatkom "patine"... :)

Popravljeno . Popravil wind
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tipični motor (danes) za reveže,ki si nemorejo privoščiti HD.

huh potem bi moral japonce dobit vsak mesec zraven socialne podpore ker so itak zastonj :headbang:

meni so ti klasični triumphi zelo všeč in edini motor, ki bi ga imel od klasičnih zadev, truxton ali še bolj scrambler pa sta mi super všeč.

ker sem revež na kvadrat niti za truxtona nimam tako da žal odpade to kot drugi motor. glede kakih problemov še nisem nič slišal tako da more bit zadeva več kot OK.

sem pa vozil thunderbirda in legend TT in sta bila super, trivaljnik lepo vleče, vozne lastnosti so dobre, zavore tudi. v principu se upam stavit da bi marsikaterega bogatega bavarca spičil brez težav :evilgrin:

harleya pa bi imel za en 5, 6 motor ampak itak nimam denarja tako da ni panike. pa še če bi ga imel bi to bil dirt track model (pozabil oznako), ki je itak bolj podoben triumphom in ostalim klasikam kot "pravim" H-D-jem.

še scrambler iz milana, res je lep :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motor mi je zlo všeč, morda ga nekega dne pripeljem domov v garažo :naughty: Edino na izpušnih ceveh bi lohk kaj naredili, da ne bi ratale vijolične :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa čas tistim,ki to vozite(in si kupite).Sem vozil dirke starodobnikov s standarnim Nortonom ES2-500-proti ostalim ,prava zverina.Danes pa le redkokateri ve,kaj je duša motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andi, večina pubecov, ki vozimo legendarne angleške motorje se še kako zavedamo od kod prihajajo in od kod izvirajo. Kljub popolnoma drugim časom, bliskoviti tehniki in napredku, imajo naši motorji to kar drugi nimajo, oziroma nikoli ne bodo imeli. Dušo! :worship: Zato Triumph, Norton, BSA, Matchless... :worship: :worship: :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

...vse lepo in prav... tudi sam občudujem Triumphe (America, Rocket, T-100 :worship: :worship: ) Triple med te zame ne spada (pa še grd mi je) ...menim pa, da je beseda "Legendarni" sploh pri zadnjih letnikih , tukaj odveč ker razen oblike "legendarnega" tukaj ni nič več. Vsa moderna tehnika je že prisotna (in vgrajena v stroj, zavore, vzmetenje...), zato če iščete DUŠO, jo boste dobili samo še tam do letnika 75 :blush: ... Zadnji T-100 jo pa ima glih toliko kot tazadnja Yamaha ali Honda :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ferek da jaz zdaj windovo legendarno repliko citiram :naughty:

ti si tak budalo zahojeno :worship:

:winkiss:

... no tale je malo oštra... me namreč ne poznaš, glede na to kako pa pišeš pa smatram, da imaš vsaj eno fakulteto in pol manj od mene!... ne pa ti z mano o zgodovini lepo prosim... :nono:

in da se vrnem k postu: Napisal sem da IMA ZAME dušo tisti Triumph, ki je bil narejen tja do 70.ih.. :huh: . ja točno tak kot si ga ti nalimal zraven! :huh: Tu se menda strinjama! :cry: In takega danes VEČ NI! :doze: Ker je še najbolj klasičen 2008 letnik, pa lahko še tako RETRO izgleda, v resnici prav MODERN motocikel, ki se - ja ( se najbrž tut strinjama) prav ČUDOVITO pelje! :lol: Če ne verjameš ga pa probaj! A sem ti jaz kriv, da 54 letnikov več ne delajo v originalnem stanju? :kva1:

In kaj je zdaj v tem MOJEM POSTU ZAHOJENEGA? :huh: Mogoče modern einšpric pa brezme na T-100? :huh: In mimogrede to je žaljitev, ki na forum ne paše! Sam jaz pač ne zamerim nikomur sploh pa takim, ki na znajo dobro prebrat napisanega.. :lol: . Vidim, da bodo moja pogodbena dela in predavanja v PROGRAMIH IZBOLJŠANJA FUNKCIONALNE PISMENOSTI Slovencev še dolgo potrebna... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tam nekje iz leta 1951

Všeč so mi te posodice spodaj - očitno lovijo dušo, ki počasi odteka. :D (no, saj so mi motorji tudi všeč)

Me spominjajo na vprašanje, zakaj Angleži ne delajo računalnikov.

Ker ni mogoče narediti računalnika, ki bi puščal olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me spominjajo na vprašanje, zakaj Angleži ne delajo računalnikov.

Ker ni mogoče narediti računalnika, ki bi puščal olje.

Temu bi se lahko reklo " Še pomnite tovariši ".

Triumphi ne puščajo več olja. Živ dokaz je v moji garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temu bi se lahko reklo " Še pomnite tovariši ".

Triumphi ne puščajo več olja. Živ dokaz je v moji garaži.

pa tirumfiči ne porabljajo olja. pa menjujeju tudi na 10.000 :worship:

tak da šment

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vse lepo in prav... tudi sam občudujem Triumphe (America, Rocket, T-100 :worship: :worship: ) Triple med te zame ne spada (pa še grd mi je) ...menim pa, da je beseda "Legendarni" sploh pri zadnjih letnikih , tukaj odveč ker razen oblike "legendarnega" tukaj ni nič več. Vsa moderna tehnika je že prisotna (in vgrajena v stroj, zavore, vzmetenje...), zato če iščete DUŠO, jo boste dobili samo še tam do letnika 75 :blush: ... Zadnji T-100 jo pa ima glih toliko kot tazadnja Yamaha ali Honda :whistle:

Ferek, spoštujem tvoje mnenje ampak ne bo držalo čisto tako. Triumph ima še dandanes dušo! :worship: Saj že poznaš tisto reklo; Ko so japončki veselo poganjali svoje rikše, so se angleži podili po svetu s Triumphy, Nortoni... Da se razumeva, prav nič nimam proti japonskim motorjem. Vsi štirje veliki so mi všeč bolj kot vsi italjani ali švabi skupaj. Ampak nihče, res nihče od teh, nima v motorizmu toliko duše kot prav Triumph.

Imel sem se možnost pogovarijat z različnimi ljudmi preko luže kateri vozijo različne motocikle. Skoraj vsi so dejali, da če ima kateri od motorjev resnično dušo je to Triumph. Če ti to pove človek, ki prodaja HD potem komentar resnično ni potreben. Seveda to velja tudi za dandanašnje motorje.

Ferek, vidiš kako zanimivo je spoznavat kako različne okuse imamo ljudje. Meni je osebno Speed Triple pa tudi Street Triple v bistvu eden izmed, če že ne najleši motor. Takoj za tem pa bi dodal kakšnega Nortona Commanderja. Noro lep naked.

Kar se pa Bonija tiče pa klobuk dol!!! :worship: :worship:

Pa ne bit hud na Hiltona, je fajn dečko, včasih malo strupen kot njegov dvokolesni lepotec. Je pa pravi ded, da hitro za pijačo! :worship:

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, spoštujem tvoje mnenje ampak ne bo držalo čisto tako. Triumph ima še dandanes dušo! :worship: Saj že poznaš tisto reklo; Ko so japončki veselo poganjali svoje rikše, so se angleži podili po svetu s Triumphy, Nortoni... Da se razumeva, prav nič nimam proti japonskim motorjem. Vsi štirje veliki so mi všeč bolj kot vsi italjani ali švabi skupaj. Ampak nihče, res nihče od teh, nima v motorizmu toliko duše kot prav Triumph.

Imel sem se možnost pogovarijat z različnimi ljudmi preko luže kateri vozijo različne motocikle. Skoraj vsi so dejali, da če ima kateri od motorjev resnično dušo je to Triumph. Če ti to pove človek, ki prodaja HD potem komentar resnično ni potreben. Seveda to velja tudi za dandanašnje motorje.

Ferek, vidiš kako zanimivo je spoznavat kako različne okuse imamo ljudje. Meni je osebno Speed Triple pa tudi Street Triple v bistvu eden izmed, če že ne najleši motor. Takoj za tem pa bi dodal kakšnega Nortona Commanderja. Noro lep naked.

Kar se pa Bonija tiče pa klobuk dol!!! :worship: :worship:

Pa ne bit hud na Hiltona, je fajn dečko, včasih malo strupen kot njegov dvokolesni lepotec. Je pa pravi ded, da hitro za pijačo! :worship:

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Nisem, na nobenega hud! :worship: in JA, tudi sam občudujem to znamko! Dobro... res pa je, da mi naked ali sport (ala Triple) pri teh znamkah pač ne "sede"(Tudi pri HD-ju ne!)... Rad bi samo poudaril, da je Bony v bistvu MODERN motor... in kar se tiče stroja, zavor, vzmetenja ...in kot takega, ga s predhodnikom iz 50ih, 60ih, 70ih druži samo IME - to je legendarno!

Ko pa je govora o "duši" pa meni zadeva nekako ne potegne. Meni osebno je motor zgolj prevozno sredstvo in če ima dušo Triumph, jo lahko ima tudi Guzzi, BSA, Zundap, Ural, BMW... pa v končni fazi Tomos! Yamahe, Honde, Kawe in Suze, so pa tudi takoj po vojni v dost podobnih oblikah nastajale, pa takrat o kakem "kopiranju" še ni bilo govora. V Evropi jih pač niso poznal. :trance_33_sleep:

In če bi na Japonskem v 80ih začeli množično prodajati Triumphe, verjetno tam tudi ne bi nobeden danes zanjga trdil "da ima dušo", saj njegove zgodovine verjetno ne bi poznal. :unsure:

Dušo ima zame samo človek (vdahnil mu jo je Bog) in noben moped je nikoli ne bo imel. Vsaj jaz je verjetno ne bom nikoli začutil, ker gledam na to zgolj kot na tehnično stvaritev. Če bi pa že jaz za kak moped rekel, da ima dušo bi pa to rekel za Goldwinga - pa se "zgodovinsko" z Bonijem sploh ne more primerjat... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

roky pa kaj se trudiš. niso gradske cipele za seljačko nogo :closedeyes:

pač boni je v vsakem 2 filmu kawl pa se tam od mad maxa dalje ne pojavlja kaj dosti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako se meri ta famozna "dusa" ? v koliksni kolicini jo triumphi imajo ? kako jo hranijo ? vzdrzujejo ? itd. itn. yada yada yada............... (v tri krasne in nedogled)

en kup pleha in plastike ima tocno toliko duse kolikor mu lastnik/ca doticnega kupa pleha in plastike pripise. je pa objekt. in kolikor meni znano stvari nekako nimajo duse saj niso sposobne (organskega) zivljenja (kar pac je definirano kot zivljenje). ergo naj se vam "duse" grejejo, ampak "pocasi" (meaning right fucking now !) boste nehali o tem v tej temi, ker s tehnicno platjo nima nobene veze vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako se meri ta famozna "dusa" ? v koliksni kolicini jo triumphi imajo ? kako jo hranijo ? vzdrzujejo ? itd. itn. yada yada yada............... (v tri krasne in nedogled)

en kup pleha in plastike ima tocno toliko duse kolikor mu lastnik/ca doticnega kupa pleha in plastike pripise. je pa objekt. in kolikor meni znano stvari nekako nimajo duse saj niso sposobne (organskega) zivljenja (kar pac je definirano kot zivljenje). ergo naj se vam "duse" grejejo, ampak "pocasi" (meaning right fucking now !) boste nehali o tem v tej temi, ker s tehnicno platjo nima nobene veze vec.

Tukaj se popolnoma strinjam s tabo. Koncept duše, ki naj bi ga imeli samo evropski oz. ameriški motorji je globoko rasističen in evropocentrističen (skupaj s podružnico ZDA). Zaradi tega Japonci že ne morejo imeti duše, saj niso beli in niso katoliki! :naughty:

Tole se mi zdi bolj primerno:

"Love is the feelin you get when you like something as much as your motorcycle."

~Sonny Barger

Sorry za off topic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako se meri ta famozna "dusa" ? v koliksni kolicini jo triumphi imajo ? kako jo hranijo ? vzdrzujejo ? itd. itn. yada yada yada............... (v tri krasne in nedogled)

en kup pleha in plastike ima tocno toliko duse kolikor mu lastnik/ca doticnega kupa pleha in plastike pripise. je pa objekt. in kolikor meni znano stvari nekako nimajo duse saj niso sposobne (organskega) zivljenja (kar pac je definirano kot zivljenje). ergo naj se vam "duse" grejejo, ampak "pocasi" (meaning right fucking now !) boste nehali o tem v tej temi, ker s tehnicno platjo nima nobene veze vec.

Ice, saj veš, marsikaj se lahko učim-o od tebe, marsikaj poučnega, zanimivega sem tudi odnesel iz tvojih postov, pogovorov, raznoraznih informacij...., pa, če je kdo potreboval kakšno pomoč od zgoraj (AT), prav tako si bil vedno prvi, ki je pomagal. :OK: Madona bo še kdo mislil, da ti kam lezem. :naughty:

Prav tako dobro poznaš tudi mene in zagotovo tudi veš, da nisem glih fanatik kar se tiče samo ene znamke motorja. Koneckoncev motorizem kakeršen koli pač je, ni fuzbal. Tam resnično ne poznam milosti, :nono: Bog ne daj, da bi kdo pisno kaj proti NK Mariboru ali FC Liverpoolu. :worship: :fight1:

Ampak Triumph je vseeno poseben del pionirsko razburkane motoristične zgodovine zgodb in štorij, ki so bile čez desetletja osnova marsikateri dandanašnji moto fabriki. Pa ne samo zaradi tega, ker izhaja iz najstarejše motoristične fabrike. :worship:

Zagotovo dandanes ne bi bil motorizem glih takšen kot je, če ne bi bilo Triumpha. Zato tista "Duša" :OK: :worship:

Tukaj bi lahko dodal toliko stvari okoli Triumpha ampak sem že več kot dovolj topic off. Ma dost maš! :P

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in še enkrat...

Duša motocikla je pravzaprav stanje lastnika, ko je motor že tolikokrat in toliko previjačil, da točno ve, kateri del bo naslednji crknil...

To stanje je najbolj pogosto pri lastnikih italjanskih, nemških, angleških in ameriških motociklov... :naughty:

Seveda to govorim iz dolgoletnih in bogatih lastnih izkušenj...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO COMMENT. Rad bi dodal samo to, da opažam, da zelo velika večina lastnikov japonskih motociklov enostavno ne razume kaj pomeni to karizma motocikla(oziroma duša) in od kod izhaja, ne mislim samo na forumaše, ampak ljudi, ki jih srečujem okrog. Mogoče imajo to v krvi. Zato pa vozijo japonce. Bi napisal še kaj, ma bom raje tiho ker nima smisla. Itak vsak misli po svoje, 100 ljudi 100 čudi. Tako je tudi prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa opažam, da večina mopedistov v svoje mopede projicira nekaj, čemur bi lahko rekli tudi duša. Če se nam ravno ne ljubi iskati ustreznejšega izraza. Pri tem ni toliko pomembno, katere produkcije je moped.

In da ne bom totalno odbluzil v :topic: , dodajam, da je bonneville za moje pojme čisto čeden moped. Enako kot tudi solex.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!