Skoči na vsebino

Projicira se "duša".......


Priporočene objave

Objavljeno
Tukaj se popolnoma strinjam s tabo. Koncept duše, ki naj bi ga imeli samo evropski oz. ameriški motorji je globoko rasističen in evropocentrističen (skupaj s podružnico ZDA). Zaradi tega Japonci že ne morejo imeti duše, saj niso beli in niso katoliki! :naughty:

Eno je duša, drugo je spirit - duh.

Japonci imajo duha. Ne pozabimo, da je to dežela nenavadne mešanice šintoizma, kinduizma itd. Tam reči ne potrebujejo 'duše', da bi lahko bile veličastne, mogočne ...

Skratka - able bable vse skupaj, v bistvu.

Ime katana za motor mi je recimo eno najboljših imen ever za predmet, ki naj ga odlikuje ostrina in ki zahteva od lastnika/rokovalca z njim premišljenost, gotovost in veščino.

Objavljeno
NO COMMENT. Rad bi dodal samo to, da opažam, da zelo velika večina lastnikov japonskih motociklov enostavno ne razume kaj pomeni to karizma motocikla(oziroma duša) in od kod izhaja, ne mislim samo na forumaše, ampak ljudi, ki jih srečujem okrog. Mogoče imajo to v krvi. Zato pa vozijo japonce. Bi napisal še kaj, ma bom raje tiho ker nima smisla. Itak vsak misli po svoje, 100 ljudi 100 čudi. Tako je tudi prav.

Ej, v čem pa so Italjani, Bavarci in Angleži, pa mogoče Američani - karizmatični? :o

Karizmatični so kvečjemu ljudje - morda ljudje, ki jih vozijo (če). Ampak to ni pravilo - sem videl že voznike taljanskih, njemačkih in engleskih motorjev, ki so pač s tem hoteli nabaviti del 'osebnosti'. Nekaj manjkalo ... in na koncu - well, delali bolj škodo blagovni znamki, kot pa karkoli drugega.

Skratka - ne gre posploševati. VSe skupaj so navadni kosi železa z dvema črnima gumama na vsakem koncu, da lahk človk gor sedi in se pelje ... kamorkoli že ... na pir, na pisto al pa na babe. Eni pa tut na britof.

Objavljeno
in kako se meri ta famozna "dusa" ? v koliksni kolicini jo triumphi imajo ? kako jo hranijo ? vzdrzujejo ? itd. itn. yada yada yada............... (v tri krasne in nedogled)

en kup pleha in plastike ima tocno toliko duse kolikor mu lastnik/ca doticnega kupa pleha in plastike pripise. je pa objekt. in kolikor meni znano stvari nekako nimajo duse saj niso sposobne (organskega) zivljenja (kar pac je definirano kot zivljenje). ergo naj se vam "duse" grejejo, ampak "pocasi" (meaning right fucking now !) boste nehali o tem v tej temi, ker s tehnicno platjo nima nobene veze vec.

Več ljudi, ko lastniku leze v rit (oz. mu reče "tvoj motor ma dušo"), več te 'duše' ta motor 'ima'.

Simpl. Več o tem v knjigi Terryja Pratchetta z naslovom Small Gods. VSak bog je natanko tako velik, kolikor vere se vanj projicira.

:-)

Objavljeno

japonska industrija je bezobrazno poteptala in za seboj pustila Evro-Ameriške proizvajalce, lahko bi rekli v dveh udarcih. Cb750 in Z900. Zakaj? ker so bli motorji bezobrazno močni, poceni in še zanesljivi povrh. Anglofilom, Ducatistom, Guzzistom in Harlijašem je ostala samo še duša. le ta se manifestira z dolgimi dobavnimi roki nadomestnih delov, občasnimi mastnimi lužicami pod parkirano nepremičnino, in ljubeznijo lastnikov, ki je obratno sorazmerna z problemi ki jih motor povzroča. Imamo lastnike japoncev in ljubitelje ostalih motorjev. Lastniku japonca je nekako samoumevno, da bo stvar zmlela 100 000 km če jo boš le redno servisiral. Ljubitelju ducatija pa je samoumevno da bo ljubica spomladi pokašljevala, delala na en bat. . . vsej jaz ta svet tako vidim.

Objavljeno
Le ta se manifestira z dolgimi dobavnimi roki nadomestnih delov, občasnimi mastnimi lužicami pod parkirano nepremičnino, in ljubeznijo lastnikov, ki je obratno sorazmerna z problemi ki jih motor povzroča. Imamo lastnike japoncev in ljubitelje ostalih motorjev. Ljubitelju ducatija pa je samoumevno da bo ljubica spomladi pokašljevala, delala na en bat. . . vsej jaz ta svet tako vidim.

Eeee vidiš to je tisti užitek, ki se plača! :worship:

Objavljeno

Baje potrdila o ustreznosti motorja izdajajo tudi pri ljubljanski nadškofiji - če potrdijo dušo, ni treba imeti EURO 1 :evilgrin:

Objavljeno

Ja, ampaq (spet baje) skuša Budistična kongregacija Dharmaling dobiti koncesijo za azijske produkte. Vsak hoče šavsniti svoj kos pogače.

(Binkoštna cerkev bo pomoje spet izvisela :krneki: )

Objavljeno

Ma ne vem ali je duša ali kaj . Moja zgodba je bolj o občutkih. Saj R1150R je bil soliden in CBF1000 je bila brez napak ampak ko sem zagledal sedanjega se je vse začelo "dogajati".

In res vožnja z motorjem je užitek.

In besede so motor postale.

Objavljeno

Vsak motor,ki je lepo vzdrževan in negovan ima DUŠO.Vzdržuje in neguje ga pa "motorist z dušo".

Ps;sicer pa jaz poleg vzdrževanja in negovanja merim dušo motorja tudi v: Ps (KW),ccm,navorom in EU-roji suma DA DUŠO ! ! ! :beer2:

Objavljeno

Se mal hvališ ane? :whistle:

Objavljeno
Vsak motor,ki je lepo vzdrževan in negovan ima DUŠO.Vzdržuje in neguje ga pa "motorist z dušo".

Ps;sicer pa jaz poleg vzdrževanja in negovanja merim dušo motorja tudi v: Ps (KW),ccm,navorom in EU-roji suma DA DUŠO ! ! ! :beer2:

Ampak tvoj je zdaj že tolk star, da vska japonc novi stane več od tvojga rabljenega ... hmmm ... ode duša ...

Objavljeno
japonska industrija je bezobrazno poteptala in za seboj pustila Evro-Ameriške proizvajalce, . . vsej jaz ta svet tako vidim.

Bo kar držalo; se ti pridružujem v mnenju v celoti.

PS: Me kar malo pogreje, ko novinar napiše v testu o nekem EU motociklu, da je to in to pač treba vzeti v zakup, ker pač to tako je, pa npr. ko se v ogledalih ne vidi nič zaradi vibracij, pa zopet napiše "to je pač za to znamko že tradicija" ...

ma brez veze ... vsakemu svoje pa je .... aja, 200kg+ železja in plastike niti pod razno ne more imeti bilo kakšne duše ...

LP

Objavljeno
Baje potrdila o ustreznosti motorja izdajajo tudi pri ljubljanski nadškofiji - če potrdijo dušo, ni treba imeti EURO 1 :evilgrin:

Samo pol ga je treba vsako pomlad pelat žegnat :rolleyes:

Objavljeno

Zame je ta "duša" karakteristika voznih lastnosti. Lahko se motor vozi kot avto, navijaš gas, obrati rastejo, motor pospešuje. Lahko pa je nekaj posebnega, da komplet motor "začutiš" med vožnjo, kako se en drugemu prilagajata.

Objavljeno

Med vsemi motorji sem torej imel tri ''z dušo''. Ostali so bili ''brezbožniki''. Hmmm, če pa pomislim nazaj, je pa vsak imel neke vrste svojstven čar. Ampak Laverda je pa bila povsod obkrožena z gledalci, ki so se spraševali nekaj v smislu ''trije cilindri... To pa ne gre nikamor.'' Ampak, ko je zagrmela iz odprtega 3-1, je bilo dvomov v hipu konec...

Objavljeno
Vsak motor,ki je lepo vzdrževan in negovan ima DUŠO.Vzdržuje in neguje ga pa "motorist z dušo".

Ps;sicer pa jaz poleg vzdrževanja in negovanja merim dušo motorja tudi v: Ps (KW),ccm,navorom in EU-roji suma DA DUŠO ! ! ! :beer2:

ahha. se pravi, de si kleni, pravi Slovenc, kavelc in korenina, ki ma večjega kot sosed.

lepo lepo. pa na zdravje

Zame je ta "duša" karakteristika voznih lastnosti. Lahko se motor vozi kot avto, navijaš gas, obrati rastejo, motor pospešuje. Lahko pa je nekaj posebnega, da komplet motor "začutiš" med vožnjo, kako se en drugemu prilagajata.

Kva? karakteristika voznih lastnosti.

karakteristika=lastnost, se pravi de te navdušujejo lastnosti voznih lastnosti. splendit.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A ste peljali one z dušo k polnočnici? Pa jaslice ste jim postavili? :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Motor naš, ki si na cesti

poskočna naj bo tvoja mašina

pridi k nam in kamor si želimo

sprlji nam ta ovinek

povečaj nam užitek

ter ne spelji nas v skušnjavo

ampak na širno cesto

AMEN

Popravljeno . Popravil pmali
Objavljeno

motorji z dušo so uni motorji, ki jih hote ali nehote poznaš do zadnjega vijaka. :krneki:

Objavljeno
motorji z dušo so uni motorji, ki jih hote ali nehote poznaš do zadnjega vijaka. :krneki:

...in še enkrat...

Duša motocikla je pravzaprav stanje lastnika, ko je motor že tolikokrat in toliko previjačil, da točno ve, kateri del bo naslednji crknil...

To stanje je najbolj pogosto pri lastnikih italjanskih, nemških, angleških in ameriških motociklov... :naughty:

Seveda to govorim iz dolgoletnih in bogatih lastnih izkušenj...

To že skoz govorim, pa noben ne posluša... :whistle:

Objavljeno

Torej je moja ''milladue'' (za tiste, ki ne vedo -1200 Laverda), imela dušo. Je kuplung zajla bila bolj na koncu, ampak do servisa v Udinah je pa zdržala. Sem jo cel čas prosil ''zdrži, zdrži...''.

Objavljeno
Torej je moja ''milladue'' (za tiste, ki ne vedo -1200 Laverda), imela dušo. Je kuplung zajla bila bolj na koncu, ampak do servisa v Udinah je pa zdržala. Sem jo cel čas prosil ''zdrži, zdrži...''.

Ko bo SF to bral, bo takoj dobil idejo ''hop, a ni imela hidravlične sklopke?''...

Da pojasnim. Laverdo sem kupil brez pokrova motorja (v sklopu tega pokrova je hidravlični cilinder, ki upravlja sklopko). Šola za drugič -kupuj le motor, ki dela. Kompleten. Po mukatrpnem iskanju servisa, ki bi imel ta dekl, sem v Udinah imel srečo. Giancarlo Tofano mi je prodal dekl ene stare Laverde (750?) in ostale zadeve, da sem prerihtal na zajlo kuplungo.

Objavljeno

Včeraj sem peljal enega Japonca domov. Ne bom več sral o tem, da pleh nima duše, ker sem neskončno užival, dokler mi ni lastna duša zamrznila. ZaDUŠilo ni nobenega od naju.

Pač jubezen na prvi pogled, sedaj pa se končno lahko vrnem k alkoholu.

Objavljeno

Zephyr...? Ta bi znal imeti dušo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!