Skoči na vsebino

Pokati-pokanje iz izpuhov s prekinitvijo elektrike, Bang- kej pr


Priporočene objave

Objavljeno

Eeeee, da še jaz nekaj vprašam....Imel staro Husqvarno te 610...pa ko gas spustil pri malo večjih turah ...spokalo kot v Vukovarju leta 92'.......zelo.....

Sedaj pa kupil zzr....ista pesem.....je resda star-brez einšprica-klasični fergazer, pa še akrapovič je gor.....

Sem mislil da to normalno za vse bicikle...pa po zadnjih mnenjih ugotovil da se motil....Mehanik mi rekel da pa ni panike-oz. nima kaj bit hudega...

Hvala za razsvetlitev.....

P.S.

Je pa hudičevo lepo ko pokne in se glave obrnejo, pa še kakšna blondina odskoč za kakšen meter v luft....

he he he he he

brez zamere......

Objavljeno

Jaz pa kar dost pokam. Ganges pa še precej več, pa naj se tle finga dela kakor če, ne mu verjet!

In je čist simpel, vsakič ko prtisnem tud poč! In motor zarad tega čist n'č ne trpi. Pa najsi bo Gangesova Yama al pa moj Kwak! Kaj pa nej se pokvar, saj sam v roru poč, nazaj je pa vse zaprt!

Ganges, je tako?! :whistle:

(GlihVSobotoSvaGaPoštenPokalaPress)

:grim

Objavljeno

Bom še jaz malo o pokanju : z V-maxom sem veliko pokal ampak nikoli na mestu vedno med vožnjo,kajti na mestu in veliki obrati -meni se motor dobesedno smili ampak saj ni moj -zato nikoli ne kupin rabljen motor.Će pa nekdo med vožnjo poka tako ,da občasno izključi in spet vključi kontakt,takrat poči v izpušnem sistemu vse kar lahko naredi je ,da vam poškoduje izpušni sistem (cev ali lonec),motorju (mašini)to sploh ne in nemore škodit.Do sedaj vem samo za en primer in to ravno na V-maxu mu je odtrgalo pokrv zadnjega lonca.Če vam motor poka sam ko zaprete plin takrat pa poka zaradi revne mešanice goriva in zraka pri motorjih z uplinjači se samo malo poveča gorivo,pri motorjih z ubrizgom in katalizatorjem se to neda in tudi pokanje je skoraj da nemogoče.Namreč gorivo tudi če prekineš vžig zgori v katalizatorju kar pa ni priporočljivo,namreč, če vozimo samo z eno defektno svečko par kilometrov z večjo hitrostjo se kat lahko poškoduje. Pri novejših sistemih je to zavarovano in sicer tako da če določen cilinder nima iskre tudi ta vbrizgalna šoba zapre binzin,na armaturi se pojavi znak in takoj je potrebno v delavnico.V upanju na veliko pripomb se vam vsem zahvaljujem!!!! :OK:

Objavljeno

Men je na servisu pred kratkim G.Barborič nastavil tudi ventile, (ki so bili po njegovih besedah razštelani), zdej mi pa po klancu navzdol, ko spustim gas kr precej poka :? Prej mi pa ni skor nč pokal. To mi je mal čudn vse skup. Bi prej mislu da če naštela ventile, da bo manj pokal. A kdo ve kaj o tem povedat?

Ne sekiraj se bil si na dobrem servisu ,če te moti pokanje je znak ,da je štelal tudi vergazer-je in jih je verjetno malo zaprl,pojdi k njemu nazaj ti bo to napako odpravil lahko pa tudi sam odpreš za ca 1/2 obrata vijak za mešanico ,če imaš motor z več vplinjači pa vse enako se pravi za 1/2 obrata,razlika bo sigurna ,če bo še pokal, še za 1/2 obrata.Še to, če je mešanica revna(malo benzina) je poraba manjša (CO tudi )manjši posledica pa je to samodejno pokanje ko odvzameš plin. :OK:

Objavljeno

Jaz pa kar dost pokam. Ganges pa še precej več, pa naj se tle finga dela kakor če, ne mu verjet!

In je čist simpel, vsakič ko prtisnem tud poč! In motor zarad tega čist n'č ne trpi. Pa najsi bo Gangesova Yama al pa moj Kwak! Kaj pa nej se pokvar, saj sam v roru poč, nazaj je pa vse zaprt!

Res je!

Če pokaš, ne more biti nič hin, ker v izpušni cevi počijo neizgoreti plini.

Tak da je tole teoretiziranje o generalkah malo za lase privlečeno.

Jaz sicer ne pokam, ker se tudi meni, kot je nekdo že napisal, motor smili, da bi ga na mestu poln gas tiščal.

Je pa mi všeč. Še posebno ponoči, ko se plameni lepo vidijo.......

Objavljeno

Ne pokat, ker boš delal generalko, ne pospeševat in dvigovati na zadnjo, ker trpi veriga in menjalnik, ne bremzat, ker boš izrabil diske, ne speljevat, ker trpi sklopka.

Efekt pokanja povečaš v tunelu.

Objavljeno

Če imaš srečo, ti pti pokanju useka skozi ventile nazaj v fergi in ti vrže fergazar dol pa po možnosti se še kej vžge zraven. Ali pa ti samo ventil utrga ali pa ketna preskoč ;)

Objavljeno

Če imaš srečo, ti pti pokanju useka skozi ventile nazaj v fergi in ti vrže fergazar dol pa po možnosti se še kej vžge zraven. Ali pa ti samo ventil utrga ali pa ketna preskoč ;)

Tle si pa fajn mim udaru----Kako naj z auspuha nazaj na fergazer vseka pol bi pri vsakem vžigu v cilindru,se pravi pri vsakem obratu vergazer dol pov.Bo res treba malo motoroznanstvo brat!!!!!!!!!! :BUA:

Objavljeno

To se mi je že nehote zgodilo. En kratek čas so ventili na vagi, se pravi da sta odprta sesalni in izpušni hkrati in takrat ti čez in čez useka. .) :)

Objavljeno

[attachmentid=70345]

To se mi je že nehote zgodilo. En kratek čas so ventili na vagi, se pravi da sta odprta sesalni in izpušni hkrati in takrat ti čez in čez useka. .) :)

Nevem kaj bi ti napisal ,ker tako trapasto razmišljaš-pa ne se jezit kupi knjigo motoroznanstva in si malo preberi ,sigurno ti nebo škodilo.Namreč pri 4-taktnem(oto) motorju se pri vsakem drugem obratu ,ko je bat na ZGMT(zgornja mrtva točka),izpušni ventil zapre vsisni pa odpre in tu nima kaj kam vsekat razen,če pušča vsisni ventil. :OK:

Poglej si tole lepo sliko,če bi to sam na sejmu (v Genovi letos)videl bi ti bilo bolj jasno kako kaj to deluje.

post-9445-1148161792_thumb.jpg

Objavljeno

[attachmentid=70345]

Nevem kaj bi ti napisal ,ker tako trapasto razmišljaš-pa ne se jezit kupi knjigo motoroznanstva in si malo preberi ,sigurno ti nebo škodilo.Namreč pri 4-taktnem(oto) motorju se pri vsakem drugem obratu ,ko je bat na ZGMT(zgornja mrtva točka),izpušni ventil zapre vsisni pa odpre in tu nima kaj kam vsekat razen,če pušča vsisni ventil. :OK:

Izpušni in sesalni ventili so nekaj časa odprti skupaj - temu se v angleščini reče 'valve overlap'. Športne odmične gredi imajo ta čas daljši, saj 'vlek' izpušnih plinov pomaga pri vsesavanju nove mešanice. Če v tem času pride do eksplozije v izpuhu, je verjetno možno, da del plinov porine nazaj do vplinjačev...

D.

Objavljeno

Brumer:

Za začetek si lahko eno kosilnico s stranskimi ventili pogledaš, kjer se lepo vidi prekrivanje ventilov. Pa ne se sekirat, učimo se celo življenje :)

In dalj časa ko se prekrivajo, več moči v višjih obratih in manj navora, ter obratno.

Objavljeno

Izpušni in sesalni ventili so nekaj časa odprti skupaj - temu se v angleščini reče 'valve overlap'. Športne odmične gredi imajo ta čas daljši, saj 'vlek' izpušnih plinov pomaga pri vsesavanju nove mešanice. Če v tem času pride do eksplozije v izpuhu, je verjetno možno, da del plinov porine nazaj do vplinjačev...

D.

Se nestrinjam takrat je izpušni ventil že zaprt,namreč pri krmiljenju v (ZGMT) ni bistvene razlike v stopinjah pri odpiranju in zapiranju samih ventilov kajti vse to se mora zgoditi v ZGMT in pri tako imenovanih špic batih je tega prostora(časa)zelo malo.Namreč športne odmične gredi(vsisne)imajo daljši čas odpiranja (so malo drugače oblikovane)in zaprejo par stopinj kasneje kot (serijske)za SPM(spodnja mrtva točka) Izpušne športne odmične gredi pa izpušni ventil odprejo malo prej kot serijske pred SPM (spodnja mrtva točka)to pa zaradi majše obremenitve glavne gredi.Mislim,da bo dovolj namreč sigurno bo strokovnost spet koga motila. :OK:

Objavljeno
It was soon discovered, however, that at rotational speeds approaching 100 revolutions per minute (RPM) or greater, the exhaust gasses could not change direction quickly enough to exit past the exhaust valve by the piston's motion alone. At high rotational speeds, consistent flow through the intake and exhaust ports is maintained by allowing the intake and exhaust valves to be open simultaneously at top dead center (known as valve overlap). The momentum of the exhausting gas maintains the outward flow and creates a suction effect on the cylinder known as scavenging, helping to draw the intake charge into the cylinder. In order to retain efficiency, however, the exhaust valve must be closed soon enough so that too much fuel/air mixture from the intake port is not drawn into the engine's exhaust, wasting fuel. In a high-power situation such as racing, where high engine speeds and forced induction are common, this wasted fuel charge can serve to cool the exhaust valve and prevent detonation

Eden od milijon virov

Objavljeno

Če pokaš, ne more biti nič hin, ker v izpušni cevi počijo neizgoreti plini.

Tak da je tole teoretiziranje o generalkah malo za lase privlečeno.

Jaz sicer ne pokam, ker se tudi meni, kot je nekdo že napisal, motor smili, da bi ga na mestu poln gas tiščal.

Se ti zdi za lase privlečeno kljub temu, da na mestu nekaj minut tišiš gas skor do konca itd? In zakaj se ti potem motor 'smili', če je za lase privlečeno?

Že marsikterga sem videl, ko se je na motozboru na mestu ustavil ...

Običajno kakšen lep sportak... Je obupal nad svojim lastnikom ...

Tle si pa fajn mim udaru----Kako naj z auspuha nazaj na fergazer vseka pol bi pri vsakem vžigu v cilindru,se pravi pri vsakem obratu vergazer dol pov.Bo res treba malo motoroznanstvo brat!!!!!!!!!! :BUA:

Ker eksplozija v roru ni usmerjena samo proti izhodu iz cevi ampak tudi proti dovodu v izpuh ...

Objavljeno

Ker eksplozija v roru ni usmerjena samo proti izhodu iz cevi ampak tudi proti dovodu v izpuh ...

je možno da explozija v roru premaga silo fedra na ventilu pa ga odpre in posledično zato zažge ventile ali še huje jih slučajno odpre takrat ko je bat v GMT ?

Objavljeno

Se ti zdi za lase privlečeno kljub temu, da na mestu nekaj minut tišiš gas skor do konca itd? In zakaj se ti potem motor 'smili', če je za lase privlečeno?

Zato, ker se mi pač "smili".

Bi ti težko razložil, zakaj.

Če bi ga vozil v šesti prestavi s polnim gasom in še malo čez, mi ga ne bilo škoda. Na mestu gas pa .....

Pa ne zato, ker bi se bal, da bo motor razneslo. Ampak zato, ker mislim, da ni bil zato narejen.

Sicer pa, kar se tiče pokanja in generalk:

Športni avtomobili, še posebno tisti s katerimi vozijo rally, vedno, ko voznik spusti plin, pokajo, pa zaradi tega še nihče ni ostal ob cesti.

Objavljeno

Jest sem že tudi pokal, a nehote. Parkrat (3) se mi je to zgodilo ko sem motor užgal po enem tednu mirovanja. Je to nevarno ali je to normalno?

Lp.

Objavljeno

Se ti zdi za lase privlečeno kljub temu, da na mestu nekaj minut tišiš gas skor do konca itd? In zakaj se ti potem motor 'smili', če je za lase privlečeno?

Že marsikterga sem videl, ko se je na motozboru na mestu ustavil ...

Običajno kakšen lep sportak... Je obupal nad svojim lastnikom ...

Ker eksplozija v roru ni usmerjena samo proti izhodu iz cevi ampak tudi proti dovodu v izpuh ...

V cilindru poč pri vsakem obratu(delonni takt) z isto močjo ali ševečjo saj sta takrat oba ventila zaprta in to je ta explozija ki da motorju moč(obrate, konje,navor)itd. Mogoče boste zdaj vsi pokapiral,da pri pokanju v vožnji nastane škoda lahko samo na izpušnem sistemu nikakor pa ne na motorju(mašini) .Drugo je pokanje na mestu, kar pa nobenemu ne priporočam, če že morate pokati na mestu potem z čim manjšimi obrati max 5000 o/vmin in ravnotako bo pokal .Pri večjih obratih se mašina vrti neobremenjeno(kar sploh ni dobro za mašno), lahko pride do pregrevanja (še posebno ventilov) kar povzroči manjšo zračnost (ventil se malo vkrivi)po domače povedano ga not potegne,po krajšem času zaradi premajhne zračnosti tak ventil pregori.Še posebno rado pride do pregrevanja pri zračno hlajenih motorjih. :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Probal s avtomatiko,šestko-ratalo...s 125,2T nekak nimam srca ampak bom enkat probu :)

Objavljeno

Probal, slišal, potešil radovednsot in se odločil, da tega ne bom počel več :) (Danes s Husotom)

Objavljeno

Ja če Igor reče O:-) pol more tko bit, alkuko?! :devil:

post-11178-1149228699.jpg

Objavljeno

Probal, slišal, potešil radovednsot in se odločil, da tega ne bom počel več :) (Danes s Husotom)

Zde boš pa generalko mogu delat.

Objavljeno

na pisti pa kar samo poka ... :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!