Skoči na vsebino

ČZ 175 Enduro L.1974


marevovk

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Pred mesecom dni sem od očeta dobil ČZ !75 Enduro letnik 1974, katera je pred tem 20 let samevala v neki (na srečo suhi) garaži.

Zgodba se je začela, ko sem nekega dne brskal po starih slikah in na eni od njih zagledal omenjeni motor. Po pogovoru z očetom pa ugotovil, da motor še `obstaja` in tako sem se odločil, da ga bom obnovil. Ampak kot veste se tukaj pravo veselje šele začne. Motor je sicer v odličnem stanju, glede na to, da je po 20 letih nedelovanja po malo naštelanih platinah celo vžgal. Rjavice ni, celo gume so bile na pol napolnjene. Dvajset let star zrak si morate misliti? :OK:

Manjka pa en kup delov, ki jih sedaj iščem.

1. ročka za sklopko + ročka prve zavore

2. plehnat pokrov levega boka pod sedežom

3. prednja + zadnja luč

4. elektrika (če ima kdo shemo, se priporočam)

5. prednji blatnik (dvomim, da je obstoječi originalen)

Super bi bila tudi kakšna original slika, priročnik ali članek iz kakšne revije, da bi videl kako je motor zgledal v originalu. Na internetu je zelo malo podatkov o tem motorju. Do sedaj sem ugotovil to, da je 250ccm model oranžne, 175ccm pa zelene barve.

Torej vsakdo, ki ima kaj veze s tem motorjem, kakršenkoli material, literaturo, slike, naj mi kaj napiše tukaj ali na e-mail.

Za vse se vam že vnaprej zahvaljujem.

P.S.: No pa začnimo debatirat. :rolleyes:

post-22099-1228649001_thumb.jpg

post-22099-1228649035_thumb.jpg

post-22099-1228649060_thumb.jpg

post-22099-1228649086_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Pred mesecom dni sem od očeta dobil ČZ !75 Enduro letnik 1974, katera je pred tem 20 let samevala v neki (na srečo suhi) garaži.

Zgodba se je začela, ko sem nekega dne brskal po starih slikah in na eni od njih zagledal omenjeni motor. Po pogovoru z očetom pa ugotovil, da motor še `obstaja` in tako sem se odločil, da ga bom obnovil. Ampak kot veste se tukaj pravo veselje šele začne. Motor je sicer v odličnem stanju, glede na to, da je po 20 letih nedelovanja po malo naštelanih platinah celo vžgal. Rjavice ni, celo gume so bile na pol napolnjene. Dvajset let star zrak si morate misliti? :OK:

Manjka pa en kup delov, ki jih sedaj iščem.

1. ročka za sklopko + ročka prve zavore

2. plehnat pokrov levega boka pod sedežom

3. prednja + zadnja luč

4. elektrika (če ima kdo shemo, se priporočam)

5. prednji blatnik (dvomim, da je obstoječi originalen)

Super bi bila tudi kakšna original slika, priročnik ali članek iz kakšne revije, da bi videl kako je motor zgledal v originalu. Na internetu je zelo malo podatkov o tem motorju. Do sedaj sem ugotovil to, da je 250ccm model oranžne, 175ccm pa zelene barve.

Torej vsakdo, ki ima kaj veze s tem motorjem, kakršenkoli material, literaturo, slike, naj mi kaj napiše tukaj ali na e-mail.

Za vse se vam že vnaprej zahvaljujem.

P.S.: No pa začnimo debatirat. :rolleyes:

Pozdravljen!

Poglej tukaj ; http://www.cezetmania.info/a_prospekty/prospekty.htm

Mogoče je tale, ki je na sliki. Mislim, da je oblika ista samo motor je 250 in ne 175 :D no samo sklepam :D

post-17185-1228650052_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olala!

To je pa bila brzina.

Ja, to naj bi bila 250-ka.

Najlepša hvala.

Lp,

Marko

Popravljeno . Popravil marevovk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena slike :D upam da ti bo v pomoč

Sem ga imel leta 1980 se v srednji soli. Samo da je bil temno rdec in mislim da letnik 77. Drugace pa prvi enduro ki si ga lahko kupil pri nas.

Takrat se nisem imel izpita, zato sem ga moral hitro prodat...Milicniki so razturali takrat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga imel kot srednješolec.Za takrat ful dobra zadeva.Bom poizkusil najti slike.Problem pa je bil z elektriko.Vedno je nekaj nagajalo.Elektrika je bila angleška,saj je bila serija motorjev narejena za angleški trg,pristali pa so v Jugoslaviji,večina 175 in nekaj 250.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena slike :D upam da ti bo v pomoč

ta je tudi 250,vidi se po rebrih na glavi.

l.76 sem ga imel ,za tiste čase je bil kar lep motorček ,do 115 po "cagarju" je potegnil.

250ccm je bil občutno močnejši.

na žalost nimam nobene slike sem bil še "mulo" ko sem novega nabavil na Reki.

nudil mi je veliko užitka in prepovedi,he he

res je imel lucas el. in če se prav spomnim se ni dalo menjati žarnice(kpl luč).

s temi slikami si mi polepšal dan he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kull moped.......z njim prvič tut prav pošteno ubrisal........davnega leta 75.

Za dele in nasvete.......pobaraj malček v muzej na Vranskem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga imel leta 1980 se v srednji soli. Samo da je bil temno rdec in mislim da letnik 77. Drugace pa prvi enduro ki si ga lahko kupil pri nas.

Takrat se nisem imel izpita, zato sem ga moral hitro prodat...Milicniki so razturali takrat..

Moj frend ga je tudi imel v tistih cajtih, imel je vozniško pa kljub temu ni ustavil pred miličniki .No potem pa ga je le nekomu uspelo ustaviti (kandelaber)vendar ne za dolgo! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga želiš restavrirati z originalnimi deli, ali ga pač kompletirati za tehnični ?

Sprednja luč je kriza, ker ima "golo" tlivko v žarometu in je potrebno menjati celo parabolo+steklo (pasalo je od Fiat 1300), ceneje pa je kupiti aftermarket ali rabljeno celo luč. Ročice nabaviš v npr. Louisu. Ostale malenkosti tudi.

Če želiš restavrirati v original, lahko priporočam tedenski dopust na češkem-moravska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena slike :D upam da ti bo v pomoč

Točno tako sem imel jaz leta 78 (nikoli registrirano )le plastične cross blatnike sem imel gor!Zezala me je pa elektrika tako da sem jo večkrat pririnil domov!Drugače pa fajn motor če si mu dal gor kakšne boljše (višje vilce)in zadnje plinske amortizerje si bil takrat car!Kolega je imel podobno samo dodobra predelano rdeče barve !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En moj znanec iz LJ je imel probleme z motorjem, potem je pa kar od MZ 250 mašino gor dal pa je imel mir, za tiste čase carski moped, obstajal je tudi ČZ 250 cross s tem sem se tudi sam preganjal po Ljubljanskem marostu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Najprej bi se vam vsem najlepse zahvalil, za sodelovanje pri tej temi. Zanimivo je, da so bile tukaj na parketu Jugoslavije nekako bolj aktualne 175-ke, drugje po svetu pa je bilo nekako več 250 ali pa samo 175-kam niso posvečali toliko pozornosti. Ko sem opazoval slike 250, ki sem jih našel na spletu (jih je zelo malo skoraj nič) sem tudi sam opazil nekaj razlik v primerjavi z 175. Zanima pa me predvsem to ali so bile 250-ke samo v oranžni barvi in 175-ke samo v zeleni ali so obstajale še kakšne druge barvne kombinacije.

Motor bi poskusil čimbolj približati originalu zato me v prvem planu zanimajo predvsem original deli, ki pa jih je zelo težko najti. Vse tako kaže :rolleyes:

Ja luč ni original. Zadnja pa manjka. Luč je odletela pri zadnjem padcu, ki ga je po pričevanjih z oceno 9,5 pred 20 leti stručno izvedel fotrov prijatelj. Po tem so hoteli motor še nekaj rihtati pa izgleda niso imeli prave volje.

Sedaj pa sem na vrsto prišel jaz, da popravim grehe za nazaj :yea1:

Tisti, ki ste tak motor imeli me zanima predvsem to kakšne barve je bil originalen.

Hvala že vnaprej. Super ste.

Lp,

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to!!!

Štrom bom dal pa najbrž na novo navezat pa druga navitja itd. ali pa priredil od kakšne druge, bolj zaneslive zadeve.

Jutri pa pošljem slike poteka razstavljanja motorja, ki je v teku.

Lp,

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi zame je bil to prvi malo resnejši motor in to davnega 85 leta, ko še nisem imel izpita. Priganjal sem ga kar fino in imel je pospeške kot Java 350. Na srečo mi je zaribal in tako sem preživel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

ČZ 175 Enduro je bil letnik 1974 ,narejen za Ameriko,vendar je bila pošiljka motorjev vrnjena in letnica popravljena na 1977.Motor je bil zelene barve ( 175 ccm ),kot na sliki ,ki jo je poslal hostmaster.V Jugoslaviji je bilo prodanih več motorjev ČZ 250 Enduro,kot pa ČZ 175.Izpušna cev na fotki "hostmaster "je predelana ( z dušilcem ),vgrajen pa je tudi motor 250 ccm.Na vaši sliki sta oba blatnika in rezervar goriva originalni,le pobarvani so.Problemi so bili vedno z elektriko.Doma imam oba blatnika in rezervar (malo udarjen) v originalni barvi, pa tudi levi stranski pokrov-pobarvan v rumeno.Imam tudi navodila z elektro shemo v angleškem in srbohrvaškem jeziku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

ČZ 175 Enduro je bil letnik 1974 ,narejen za Ameriko,vendar je bila pošiljka motorjev vrnjena in letnica popravljena na 1977.Motor je bil zelene barve ( 175 ccm ),kot na sliki ,ki jo je poslal hostmaster.V Jugoslaviji je bilo prodanih več motorjev ČZ 250 Enduro,kot pa ČZ 175.Izpušna cev na fotki "hostmaster "je predelana ( z dušilcem ),vgrajen pa je tudi motor 250 ccm.Na vaši sliki sta oba blatnika in rezervar goriva originalni,le pobarvani so.Problemi so bili vedno z elektriko.Doma imam oba blatnika in rezervar (malo udarjen) v originalni barvi, pa tudi levi stranski pokrov-pobarvan v rumeno.Imam tudi navodila z elektro shemo v angleškem in srbohrvaškem jeziku.

Zdravo Silvin !

Vem, da ga imaš pa še kaj drugega tudi-a ne?Je pa res že zgodovina ta ČZ!

Pozdrav ,Bambi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-to so bili nekoč iskani motorji v jugi,žal ti ne moremo kaj dost pomagat,v tolažbo pa vedi,da smo vsi moralni podporniki tvojega projekta :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kakšen češki motoforum, se včlaniš, pa opišeš problem... Ni vrag, da ti ne bi poslali željenih delov. Poskusi, mogoče pa bo kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!