Skoči na vsebino

Nesreča, tožnik-Slovenske železnice


yamaha

Priporočene objave

Pozdrav,

se je zgodilo znancu, da mu je na zavarovanem prehodu crknu motor, zapornice dol in vlak ga je pač malce porinil na stran..Škoda na motorju je seveda bila, vlak je imel nekaj zamude..Policijski zapisnik pravi v njegovo škodo, kar pomeni predlog obdolžitve in povrnitev škode slovenskim železnicam, poplačana pa je bila že kazen za prekršek policiji..

Časa za repliko poslana s strani Inšpektorata za promet je 5 dni od vročitve..Predvidevam, da to pomeni še zadnje razjasnitve v izjavi znanca, kjer poskuša oprati svojo krivdo vključno z navedbo ostalih prič dokazati drugače (tudi priče na sodišču)..

Morda je to podobno kot predlog k sodniku za prekrške, kjer je dobro oziroma skoraj nujno prisostvovanje odvetnika na zaslišanju..Moram pa pripisat, da nikjer ne omenjajo sodnika za prekrške ampak samo nek kos papirja poslan z Inšpektorata..

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Inšpektorat mu bo verjetno izrekel še globo za neko kršitev, ki ni zajeta s kršitvijo cestnoprometnih predpisov. Bolj podrobno mora sigurno pisat v pozivu (na katerem temelju mu bodo izrekli globo). Na poziv se mora odzvat, ker drugače v morebitni pritožbi (Ministrtstvo za promet) novot ne bo mogel več navajat. Tako da naj pač navede vse v njegovo korist oziroma izpodbija navedbe inšpektorata.

Morebitno škodo pa bi morale Slovenske železnice sodno izterjati, če se ne bodo kaj zmenili. Pri tem le toliko, da sama zamuda vlaka po mojem mnenju še ne pomeni osnove za odškodninsko odgovornost ampka bodo morali škodo konkretno izkazat, ne samo pavšalno. Edinole, če gre za škodo, ki je zaradi trka nastala na vlaku (pa verjeno ni veliko ali pa sploh nič).

Sicer sama s takšno situacijo nimam izkušenj, glede na to, da nisi nič kaj bolj konkretno navedel, sklepam o situaciji glede na izkušnje, ki jih imam na drugih področjih.Morda ni slabo, da stopi do kakega odvetnika, da bi pritožbo bolj strokovno sestavil. Moje izkušnje so take, da se da "izposlovat" milejšo globo ali celo le opomin, če dobro utemeljiš, samo ne smeš biti kaj nesramen ali žaljiv. Zdaj sicer ne vem, kaj misli kolega v svoj zagovor povedat, glede na to, da si napisal, da mu je crknil motor, ker samo po tem zapisu sodeč je krivda na njegovi strani. Tako da če če je "objketivno gledano" kriv, potem deuje tudi to, da se v zagovoru malo ponižno pokesa. Ampak naj vseeno pazi, kaj bo pisal, da ga ne bodo za besede lovile potem kake SŽ v morebitnem odškodninskem zahtevku. Zato je morda dobro, da stopi do odvetnika, ki bo zadevo ravno prav "začinil" in ne bo preveč povedal oziroma določene zadeve prilagodil v njegovo korist.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, verjetno bo treba s policijskim zapisnikom do odvetnika in s tem pozivom vred..Nekateri pač mal bolj napihnejo te zamude vlakov, ki naj bi stale ohoho..

Me pa čudi zakaj se spravijo na fizično osebo in ne na zavarovalniški kupon (obvezno AO), kot si zapisala je škoda na vlaku res nična..Mal je smešen ta 5 dnevni rok za ponovno navajanje situacije, dejstvo pa je res da je krivda na njegovi strani, ampak se je poskušalo vse pravočasno odmaknit, sekund je pa bilo premalo življenje pa samo eno..

Navedbe prič se splača vključit notri??bili so popisani tudi pri policiji??

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SŽ kot oškodovanec s elahko sam odloči, ali bo tožil direktno povzročitelja, ali samo zavraovalnico ali pa oba. Praksa je taka, da če ima on to pokrito z zavarovanjem, potem odškodovanci najprej terjajo zavarovalnico, tako da čudno, da so s enaj direktno spravili. Lahko da je zavarovalnica zahtevek že zavrnila, ker ni bilo škode na vlaku in tudi druge škode niso izkazali, sedaj pa njega terjajo kao mogoče bo pa "ratalo".

Za priče naj samo navede, da so bili prisotni ti in ti ter predlaga njihovo zaslišanje (mora napisat ime, priimek in naslov) ali pa naj zraven da njihove overjene izjave (a kljub temu predlaga zaslišanje).

Jaz bi se na njegovem mestu sklicevla na naključje, saj niti slučajno ni mogel predvideti situacije. Saj načeloma pri teh zadevah je tako objketivna odgovornost. Ampak tako ali tako nima kaj izgubit. Naj napiše nekaj v tem smislu, da se mu je to prvič zgodilo, da je motor vseskozi delal brezhibno in da ga je situacija popolno presenetila,vendar se je prisebno trudil motor umakniti, vendar ga zaradi teže ni mogel pravočasno, ker pa je videl, da je vlak vedno bližje, je do zadnje sekunde skušal preprečiti trk, vendar se je potem ustrašil za življenje, kar pa je logično. Če so mu še drugi pomagali, naj naiše, da so mu pomagali, a tudi s skupnimi močmi tega niso mogli naredit. Nekako v tem smislu naj morda napiše in da je človeško živjenje neprecenljivo v primerjavi z zamudo vlaka ali škodo. Pa če ima otroke ali kake take osebne okoliščine, naj še malo to napiše, da se je npr. zbal da bi otroci izgubili očeta.

Glede škode mora biti pa res konkrteno izkazana in SŽ ne morejo kar nekaj pavšalno zatrjevat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, od SŽ je prišel inšpektor vse pregledal, opravljeni so bili razgovori s strojevodjo s strani inšpektorja. Zatem je bilo vse to dano na zapisnik, ki ga še ni pridobil in ga bo potrebno dobiti v teh dneh, verjetno je mišljenih 5 delovnih dni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nekaj, kar s tem primerom nima zveze, a vseeno;

Dober znanec in njegova žena (oba okoli 70 let), sta prekčala zavarovan železniški prehod (relacija Ljubljana - Litija)

Zapornice so bile zaprte. Vlak je šibnil mimo, zapornice so se odprle, speljala sta, nakar je počilo kot strela! Z desne, in odneslo ju je kot kartonsko škatlo.

Z desne avto tako poškodovan, da bi rekel; Nihče ni mogel preživeti, a......... Žena (sopotnica) jo je odnesla s praskami, kar njima in vsakomur, ki je videl avto ne bo nikoli jasno....

Zgodba: - Med zavarovanim žel. prehodom in žel postajo (v razmaku nekaj sto metrov) je bil tisti "službeni vagon" na lastni pogon, s katerim ajzelponarji servisirajo elektriko ipd zadeve na progi. - Ker pa je bil ravno "vmes", (ž. postaja - zapornice), ga signalizacija ni zaznala, zato so se zapornice dvignile.... Dogodek je torej jasen.

Potem pa se je začelo taglavno;

Železniška advokatura - sodišče itd, itd. "Dokazali" so jima, da Slo železnice niti pod razno niso krive!!! Kar pa je še najbolj žalostno in sramotno, pa se jima ni nihče opravičil, ampak so ju zato še jebali kot norca!!!

Zgodba in pravni detajli so zakomplicirani do fula, hotel sem le ponazotiri, kakšne pičke so ajzelponarji. Predvsem pa do onemoglosti brezsrčni in nesramni!!!

Najeti sta mogla advokate in se spuščati v pravdo le zato, da dokažeta svojo "nedolžnost", ker ju je pri odprtih zapornicah nabasal vlak.

Ej, ljudje božji, pa to ne morš verjet...........!!!

Ostalo presodite sami.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prekršek mora biti tako dokazana krivda, pri škodi pa se upošteva tudi objektivna odgovornost.

S kakšnim namenom pa je pravzaprav dobil poziv z inšpekcije?. Ali je on sploh v inšpekcijskem postopku (stranka) ali mora dat pojasnila le zato, da se razjasni okoliščine nesreče (zaradi sam ensreče kot take)? Ker potem, če niti ni stranka, potem naj se samo izjasni kako je bilo, pri čemer je treba pazit, da ne bo sam sebi poslabšal položaja s svojimi navedbami zaradi morebitne kasnejše odškodninske odgovornosti (bolje da manj pove kot več).

Če pričakuje kakšne zaplete, je najbolje da stopi do odvetnika, ki bo ocenil njegov položaj in videl, kaj je najbolje naredit, ko bo imel pred seboj vse papirje. Pa ne zadnji dan. .)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavedam se, da je to neugodna prigoda, vendar se mi je v preostanku še delujočih možganov prižgala štoparica. Zapeljem na šine, ko luči ne utripajo. Motor mi crkne. Luči pričnejo utripati. Zapornice se pričnejo spuščati. Zelo počasi se približuje vlak. In jaz še vedno stojim tam ter po mobitelu kličem pooblaščeni servis. Ne vidim razloga, zakaj bi z nogami porinil neznosno težko pošast na dveh kolesih cele 2 do 3 metre naprej in počakal, da gre vlak mimo.

Vlak je itaq zamujal, saj bi ob polni hitrosti od motorja ostalo le nekaj boljših aftermarket šraufov, krivca pa bi bilo težavno identificirati.

Zdaj pa resno : naj da SŽju kupon in skupaj lahko izpolnijo evropsko poročilo. Konec zgodbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavedam se, da je to neugodna prigoda, vendar se mi je v preostanku še delujočih možganov prižgala štoparica. Zapeljem na šine, ko luči ne utripajo. Motor mi crkne. Luči pričnejo utripati. Zapornice se pričnejo spuščati. Zelo počasi se približuje vlak. In jaz še vedno stojim tam ter po mobitelu kličem pooblaščeni servis. Ne vidim razloga, zakaj bi z nogami porinil neznosno težko pošast na dveh kolesih cele 2 do 3 metre naprej in počakal, da gre vlak mimo.

Vlak je itaq zamujal, saj bi ob polni hitrosti od motorja ostalo le nekaj boljših aftermarket šraufov, krivca pa bi bilo težavno identificirati.

Zdaj pa resno : naj da SŽju kupon in skupaj lahko izpolnijo evropsko poročilo. Konec zgodbe.

Hm,

mislim da se kuponi več ne talajo in se samo usedejo na polico...V tistem trenutku, ko vlak tuli in se približuje se vsak vpraša ali pleh ali življenje, motor je bil položen, ker v tisti paniki ni stisnil sklopke in porinil dol, ampak je motor položil na stran in tako dalje...

Anyway kaj konkretnega bi lahko tisti kupon uredil??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim .... torej sem ! bljak !

ampak kaj potem pomaga neko predvidevanje med moto vožnjo, pa prehitevanje, pa hitre odločitve.....itd. če ti ne kapne porinit motor za nekaj metrov naprej in da je najbolje sklopko stisnit ! ne obsojam nobenega, panika je res najslabša, samo .... v paniki fuknem motor preko zapornice če treba !

ma ko šora pleh ! glavno je življenje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim .... torej sem ! bljak !

ampak kaj potem pomaga neko predvidevanje med moto vožnjo, pa prehitevanje, pa hitre odločitve.....itd. če ti ne kapne porinit motor za nekaj metrov naprej in da je najbolje sklopko stisnit ! ne obsojam nobenega, panika je res najslabša, samo .... v paniki fuknem motor preko zapornice če treba !

ma ko šora pleh ! glavno je življenje !

hja, panika je tudi takrat ko ti nekdo zapre pot in prav zanima me takrat tvoja reakcija, kako se obvladaš..

Panika je pač nekaj drugega, takrat ko veš da je nekaj neizbežnega in te od smrti loči zgolj par centimetrov, kar pa pri zaprti poti nekega avtomobila ne morem trditi...Medtem, ko pri par sto tonah železja lahko samo pomisliš na naključje, še posebno, če je le-ta ženskega spola!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, panika je tudi takrat ko ti nekdo zapre pot in prav zanima me takrat tvoja reakcija, kako se obvladaš..

Panika je pač nekaj drugega, takrat ko veš da je nekaj neizbežnega in te od smrti loči zgolj par centimetrov, kar pa pri zaprti poti nekega avtomobila ne morem trditi...Medtem, ko pri par sto tonah železja lahko samo pomisliš na naključje, še posebno, če je le-ta ženskega spola!!

se prav je motor vozila oseba ženskega spola, motor je bil pa zihr ta nova črna honda hornet...

Popravljeno . Popravil axilon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko dobi kako mandatno kazen (recimo vožnja v rdečo luč na zavarovanem ž prehodu), ne morejo ga pa tožiti za škodo, ki so jo zaradi tega utrpeli (škoda na vlaku, škoda zaradi časovne zamude....) saj to krije AO zavarovanje (razen če ga niimel potem je pa drugo).

Če je res tako kot pišeš predlagam obisk kakega odvetnika, ker plačevanje škode iz lastnega žepa je res brez veze. Če boš dokazal da si najel odvetnika zaradi plačila škode in ti bodo to na sodišču priznali bodo SZ plačale tudi odvetnika....saj bodo tožbo izgubile.

Mandatna kazen mu pa ne uide.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm,

mislim da se kuponi več ne talajo in se samo usedejo na polico.......Anyway kaj konkretnega bi lahko tisti kupon uredil??

Avtomobilsko obvezno zavarovanje krije škodo povzročeno tretjim osebam (v tem primeru vlaku SŽ) in ni pomembno ali je v obliki kuponov ali vizitke ali česarkoli že. Preprosto peljejo vlak npr. na Verovškovo k cenilcu in ta pove, koliko bodo trgali s police : koliko bo plačala zavarovalnica, kjer je zavarovan povzročitelj.

Če je posredi še kakšen prometni prekršek, se obravnava posebej, kot. npr. prehitra vožnja, neprilagojena hitrost, vožnja v zaprte zapornice ali utripajoče rdeče luči ipd.) in pač sledi plačilo globe.

Torej konkretno "kupon" služi povrnitvi materialne škode na vlaku in potnikih ter strojevodji in kondukterju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš da bosta dva praktično enaka odgovora dovolj za razjasntev pojmov, ki bi morali bolj ali manj jasni vsem voznikom ki so kadarkoli sklepali zavarovanje in ob tem prebrali še hrbtno stran police. Če pa so se vrgli še v splošne pogoje potem bi jim pa moralo biti že več jasno kot nama.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!