KennyJR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 škoda za bena, mogoče bi mu uspelo, ampak dobro sej je še ena možnost, bolj v oči bode dejstvo da če hoče postat prvak mora zmagat vsako dirko na kateri ima možnost... fabrizio dokazuje da tisto v monzi ni bilo le zaradi proge same, ampak da je v odlični formi... sam še vedno se mi ne zdi fer da je ducati tako priviligiran v pravilihl...
Matic doc Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 sam še vedno se mi ne zdi fer da je ducati tako priviligiran v pravilihl... Dejstvo je, da je bil Haga lani 2., letos pa Baylisa ni več, zato je potek prvenstva čisto logičen. Se ti ne zdi. Tako da so izjave o nekih privilegijih čisto mimo. To da ima nekdo motor s katerim se delajo najhitrejši krogi, na dirkah pa dela napake, je čisto njegov problem in ne stvar motorja.
KennyJR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 (popravljeno) Dejstvo je, da je bil Haga lani 2., letos pa Baylisa ni več, zato je potek prvenstva čisto logičen. Se ti ne zdi. Tako da so izjave o nekih privilegijih čisto mimo. To da ima nekdo motor s katerim se delajo najhitrejši krogi, na dirkah pa dela napake, je čisto njegov problem in ne stvar motorja. narobe si razumel, nisem pravil da ma ducati bolši motor... samo dejstvo je da so konkurenčni samo zato ker so jim pravila prilagojena in so močno v njihovo korist... take bedarije so 1x že obstajale, pa so jih ukinl... takrat je blo tk, da so twini lahko imel 100ccm ostali pa 750ccm, jasno je bilo da je to velik privilegij... to je dokazala honda ki je naredila twina za edwardsa in ta motor ki je bil narejen na novo je bil takrat takoj najbolši... in potem so pravila spet spremenili... ko je ducati spet postal čist nekonkurenčen, so jim spet omogočili privilegij... najbol nefer se mi zdi da se nekomu ki ni konkurenčen omogoči postati konkurenčen na tako lahek način in s tem dobesedno oškodovati druge... opravičljivo dejstvo pa je da lahko tudi oni izdelajo twina... tako kot ga je honda takrat... ja wau... zdej pa zato ker so boljši bodo oni razvijali še 1x motor, samo da bo lahko ducati konkurenčen, ne pa da bi se ducati spravil naredit konkurenčen motor, pa ne da nebi mogli, samo tista omejena italijanska pamet jim tega ne omogoča, ker so tak tišati da enostavno nočejo, pa čeprav bi bil karšen koli 4 cilindrski motor zagotovo bolj konkurenčen, kot je ta če bi bil še vedno 1000cc... pa nočem se zdej spet neki kregat, samo obrazložil sem kaj sem z zgornjim stavkom mislil povedati, ker si narobe razumel... tak da za vse velja, tut če narobe mislim, me pustte v nevednosti, sem pač zabit, vse za voljo tega da se nebomo spet kregal... čeprov vseeno sykes je precej slab, ducatija oba izjemno močna, tak da msilm da je vseeno bl spies kot yamaha v primerjavi z ducatijem... ampak kakorkoli nisem želel tega povedat... lahk pa poveste al se sam men zdi al je res v kaylamiju notranja stran na štartu veliika prednost, podobno kot v laguni, ko se lahko po notranji strani prerineš tisti na zunanji pa nima prostora več... Popravljeno Maj 17, 2009. Popravil KennyJR
KennyJR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 evo... še ena več... bil je najhitejši bil je prvi, pa sej ni on polomil motorja :S:S:S kr neki... razočaran da bol nebi mogu bit...
Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Bravo Haga Škoda za Bena.. Kaj se mu je sploh pokvarlo?
KennyJR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Bravo Haga Škoda za Bena.. Kaj se mu je sploh pokvarlo? ja pa a je to sploh pomembno :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
lovro.p Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Bravo Haga Škoda za Bena.. Kaj se mu je sploh pokvarlo? Na internetu pise da tezave z menjalnikom! Sam me prou zanima kako so pri yamahi odpravil tezave glede nasedanja motorja na tla v ovinkih! Ze Jerman je reku za ta problem pa tut zadnic na grobniku je en drajsu po tleh tm k je vpeta rocicna gred?!
rot Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Na internetu pise da tezave z menjalnikom! Sam me prou zanima kako so pri yamahi odpravil tezave glede nasedanja motorja na tla v ovinkih! Ze Jerman je reku za ta problem pa tut zadnic na grobniku je en drajsu po tleh tm k je vpeta rocicna gred?! Agregat so vpeli višje.
igralec Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 shifter se mu je baje polomil ko je dol šaltal pa ni imelo smisla čakat da ga zamenjajo. Drugega motorja se pa zgleda ne sme vzet
sesir Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 škoda za bena, mogoče bi mu uspelo, ampak dobro sej je še ena možnost, bolj v oči bode dejstvo da če hoče postat prvak mora zmagat vsako dirko na kateri ima možnost... Še Rossi ni bil prvo leto nikoli prvak kaj pa.... :naughty: takrat je blo tk, da so twini lahko imel 100ccm ostali pa 750ccm, jasno je bilo da je to velik privilegij... to je dokazala honda ki je naredila twina za edwardsa in ta motor ki je bil narejen na novo je bil takrat takoj najbolši... in potem so pravila spet spremenili... ko je ducati spet postal čist nekonkurenčen, so jim spet omogočili privilegij... najbol nefer se mi zdi da se nekomu ki ni konkurenčen omogoči postati konkurenčen na tako lahek način in s tem dobesedno oškodovati druge... opravičljivo dejstvo pa je da lahko tudi oni izdelajo twina... tako kot ga je honda takrat... ja wau... zdej pa zato ker so boljši bodo oni razvijali še 1x motor, samo da bo lahko ducati konkurenčen, ne pa da bi se ducati spravil naredit konkurenčen motor, pa ne da nebi mogli, samo tista omejena italijanska pamet jim tega ne omogoča, ker so tak tišati da enostavno nočejo, pa čeprav bi bil karšen koli 4 cilindrski motor zagotovo bolj konkurenčen, kot je ta če bi bil še vedno 1000cc... lahk pa poveste al se sam men zdi al je res v kaylamiju notranja stran na štartu veliika prednost, podobno kot v laguni, ko se lahko po notranji strani prerineš tisti na zunanji pa nima prostora več... :grim
KennyJR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 :grim a sm reku da ne no pač ne maram jih, ja in?
suzuki Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Hola, @ KennyJR: v svoji kratki obnovi obnašanja Ducatija v WSBK si pozabil omeniti da Ducati sicer ima 1000ccm 4valjni motor, samo nočejo dirkat z njim hmmm, le zakaj ne??? :naughty: IMHO ni nič narobe če Ducati zahteva posebne privilegije zase - narobe je to, da se mu jih dovoli!! škoda za Bena danes, pišuka... ne vem če ni s tole dirko naslov prvaka 2009 že oddan :unsure: prva dirka je postala zanimiva šele v zadnjih 6 krogih, ko so se prvi trije začeli malce "klofat" za zmago, druga pa je bla fajn do Benovega odstopa... škoda ker je režija kazala v glavnem samo prve tri in ni pokazala še drugih borb bolj v ozadju, bi blo precej bolj zanimivo
lovro.p Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Hola, @ KennyJR: v svoji kratki obnovi obnašanja Ducatija v WSBK si pozabil omeniti da Ducati sicer ima 1000ccm 4valjni motor, samo nočejo dirkat z njim hmmm, le zakaj ne??? :naughty: Kateri 4 valjni motor ima ducati? ...ce sevede mislis na desmosedici-ja bi v primeru da bi ducati su z njim v superbike folk spet jambru...ne pozabite da se aprilia hvali z 200 konji; ducati jih ma tok cestno legalni z zamenjavo auspuha!! sicer debata je brezvezna o tem kdo ma prednost in kdo ne ob vecji prostornini...dejstvo je da ducati ni bil konkurencen ko je imel 1000 kubikov! zdej so vsaj konji ducatija in japoncev priblizno enaki!! dejstvo pa je da se haga odlicno pelje z ducatijem...ko smo ga prejsnja leta gledal na yamahi je motor vedno ''shejkalo'' itd., na ducatiju pa se na videz pelje zelo tekoce! mislim da si res zasluzi ze naslov.... spies bo meu pa se dost priloznosti da se dokaze! tut on se pelje fenomenalno glede na to da je na vseh progah prvic!!
Cartman Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Kateri 4 valjni motor ima ducati? ...ce sevede mislis na desmosedici-ja bi v primeru da bi ducati su z njim v superbike folk spet jambru...ne pozabite da se aprilia hvali z 200 konji; ducati jih ma tok cestno legalni z zamenjavo auspuha!! sicer debata je brezvezna o tem kdo ma prednost in kdo ne ob vecji prostornini...dejstvo je da ducati ni bil konkurencen ko je imel 1000 kubikov! zdej so vsaj konji ducatija in japoncev priblizno enaki!! dejstvo pa je da se haga odlicno pelje z ducatijem...ko smo ga prejsnja leta gledal na yamahi je motor vedno ''shejkalo'' itd., na ducatiju pa se na videz pelje zelo tekoce! mislim da si res zasluzi ze naslov.... spies bo meu pa se dost priloznosti da se dokaze! tut on se pelje fenomenalno glede na to da je na vseh progah prvic!! haga je tako že vozil. čez zimo je ratal smooth, ker je podedoval tak motor. Aprilio Mille. Glede debate ducati Vs the rest of the world, pa se mi zdi, da ni tako zelo priviligiran, da 999 z baylissom ni bil tako zelo nekonkurenčen in opozoril bi, da ima od japoncev samo suzuki tovareniško ekipo. Kar pomeni, da se ducati obligira na nekem drugem nivoju od konkurence. meni osebno se zdi fajn, da so tud duci konkurenčni. Zdi se mi, da je organizator med leti 1996 in 2003, spali. da niso dovolili 900 in 1000ccmm japoncev. zdej so to popravli, in not spustili litrske 4 valjnike. razlika je podobna kot 750/1000, pa so bli zxr in rvf zelo konkurenčni kljub manjšim motorjem in večji zapovedani teži!!! Kocinski je 97ega se mi zdi, zmagal na devetih dirkah in pobral naslov! Honda je v rvf 750 vlagala enormna sredstva de je bil konkurenčn. pa se ni noben zgražal, da Honda nabija tako malo firmico kot je ducati. Koncepta nista enakovredna, zato morsta bit različno obravnavana. različni stroji in koncepti IMHO dirke popestrijo.
KennyJR Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 (popravljeno) ma sej kot sm že takoj napisal, sej ni fora v tem, da bi ducati mel prednost, čeprov so zelo hitri, ampak ni to bistvo... bistvo je da so bli slabi in pol so jim dovolil na smešno lahek način ratat dobri... pač kak bi pa vi gledali na to da bi recimo skakali v višino, pa bi meli nekega tekmeca ki bi bil precej manjši od vas in bi bil temu primerno slabši, pa bi mu kr na 1x dovolili da si fedre nalima na čevle in bi začel skakat tako visoko, ali pa še višje kot vi... in tisti ki so mu to dovolili bi vam v svoje opravičilo takega početja rekli le, za vse je enako, lahko se tud vi pomanjšate, pa boste lahko tut vi lahko dal fedre na čevle... mislm ej... Popravljeno Maj 18, 2009. Popravil KennyJR
brembo Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 ma sej kot sm že takoj napisal, sej ni fora v tem, da bi ducati mel prednost, čeprov so zelo hitri, ampak ni to bistvo... bistvo je da so bli slabi in pol so jim dovolil na smešno lahek način ratat dobri... pač kak bi pa vi gledali na to da bi recimo skakali v višino, pa bi meli nekega tekmeca ki bi bil precej manjši od vas in bi bil temu primerno slabši, pa bi mu kr na 1x dovolili da si fedre nalima na čevle in bi začel skakat tako visoko, ali pa še višje kot vi... in tisti ki so mu to dovolili bi vam v svoje opravičilo takega početja rekli le, za vse je enako, lahko se tud vi pomanjšate, pa boste lahko tut vi lahko dal fedre na čevle... mislm ej... dihaj Čeprow navijam za Bena mislm da bo letos naslov Hagin,pa tut če ben že zmaga je haga potem drugi al pa tretji. Manjkajo še honde ki bi ducatija držale nazaj,pa suzukiji sam Ben bo premalo sploh po vseh teh odstopih.
Balistični Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Pa sem že mislil, da ste si že opomogli od sprememb pravil iz lanskega leta. Pa spet jovo na novo. Kenny, da smo si na jasnem 999-ka je bil preseneto hiter motocikel, vendar samo v rokah Baylissa.
KennyJR Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 bayliss je bil itak najbolši pa tisto leto ni dobil naslova, ker je bil ducati pač skret... nebom si opomogu po spremembi pravil, ker je pravilo bedno in pristransko...
Cartman Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 dihaj Čeprow navijam za Bena mislm da bo letos naslov Hagin,pa tut če ben že zmaga je haga potem drugi al pa tretji. Manjkajo še honde ki bi ducatija držale nazaj,pa suzukiji sam Ben bo premalo sploh po vseh teh odstopih. ne razumem čist. IMHO za naslov dirkata Spies in Haga. proti vsem. edina bistvena razlika med njima je, da Sykes ne dohaja Spiesa. Fabrizio pa se razvija v prvokategornika. morda bodo v igro prišla teamska pravila čisto na koncu sezone. morda. ampak dvomim. zdi se mi, da fabrizio ni baričelo. o naslovu bosta odločala haga in spies sama. naj boljši zmaga. NitroNori je bil že parkrat zelo zelo blizu. upam, da tokrat zabije match ball.
kađiva Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 pravila so čist ok taka kt so, ker so edin taka pravična (debata o tem, da pač V Twin z enako kubaturo ne more bit enakovreden 4 v vrsto smo že imel) sicer jih pa niso spreminjal sam zarad Ducatija, tud KTM ma prste vmes, sam zgleda nimajo jajc se preizkust v SBK 999 je bil zelo hiter motor, ne samo v rokah Baylissa, samo so ga moral tolk navit, da bi bil konkurenčen 1000ccm japoncem, da velikokrat ni videl konca dirke da se da zmagat tud z drugim twinom ne samo z dučetom so dokazal tako pr Hondi kot Apriliji in njihova stvar je zakaj niso naprej vztrajali pri tem,... mogoče bi še vedno zmagovali Sicer pa kdor zna vozit zna , Spies je lep primer, kapo dol :worship: (hitr naj prebegne k italijanom :evilgrin: )
Cartman Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 (popravljeno) pravila so čist ok taka kt so, ker so edin taka pravična (debata o tem, da pač V Twin z enako kubaturo ne more bit enakovreden 4 v vrsto smo že imel) sicer jih pa niso spreminjal sam zarad Ducatija, tud KTM ma prste vmes, sam zgleda nimajo jajc se preizkust v SBK 999 je bil zelo hiter motor, ne samo v rokah Baylissa, samo so ga moral tolk navit, da bi bil konkurenčen 1000ccm japoncem, da velikokrat ni videl konca dirke da se da zmagat tud z drugim twinom ne samo z dučetom so dokazal tako pr Hondi kot Apriliji in njihova stvar je zakaj niso naprej vztrajali pri tem,... mogoče bi še vedno zmagovali Sicer pa kdor zna vozit zna , Spies je lep primer, kapo dol :worship: (hitr naj prebegne k italijanom :evilgrin: ) c'mon. ne bit tak verski fanatik. organizatorji prvenstva so italjani. dobavitelj gum je italjanski. meni osebno, je šlo precej bol v nos, to, da je pirtellijeva guma držala celo dirko samo na ducu, kot večja kubatura. Ducati je edina firma ki živi od svojega ugleda v WSBK, prvenstvo pa profitira z religioznimi navijači. in si medsebojno pomagajo. tega nima smisla zanikat. no, poleg ugleda v wsbk je pomembno, da je ducati lep. čene je prodajni pogorelič. doakz=999. multistrada tik za njim. Popravljeno Maj 19, 2009. Popravil Cartman
lovro.p Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 c'mon. ne bit tak verski fanatik. organizatorji prvenstva so italjani. dobavitelj gum je italjanski. meni osebno, je šlo precej bol v nos, to, da je pirtellijeva guma držala celo dirko samo na ducu, kot večja kubatura. Ducati je edina firma ki živi od svojega ugleda v WSBK, prvenstvo pa profitira z religioznimi navijači. in si medsebojno pomagajo. tega nima smisla zanikat. no, poleg ugleda v wsbk je pomembno, da je ducati lep. čene je prodajni pogorelič. doakz=999. multistrada tik za njim. Organizatorji mnogo prvenstev so italjani, tut pri motocrossu pa zato se ne pomeni da so italijanske ekipe priviligirane! Pac italjani so motoristicen narod kar dokazuje tudi to koliko dirkacev imajo v vrhih razlicnih prvenstev! In glede na to da narod podpira dirke (ne tako kot v nasi bogi sloveniji) je to biznis in zato se pac italjani lotevajo organizacije! Za gume se verjetno ne tebi ne meni ne sanja zakaj so izbrali italjansko znamko ter na podlagi katerih kriterijev in zato o tem ne mores sodit! Ducati definitivno zivi od uspehov, tradicije in ugleda in verjemi; majo ga mnogo vec kot japonci! Ducati je zmagoval ko so japonci se kopirali motorje od evropskih znamk oz so delali tocno tko kot zdej kitajci! Pa se tole bi ti povedu! Spremenil so pravila tocno zato ker bi radi privabil cim vec firm da sodelujejo v WSBK-ju, saj to pomeni vecje denarje za organizatorje in seveda tudi bolj zanimive dirke za gledalce. Pac nocejo biti kot pri MotoGP-ju ki hoces, noces zgublja na stevilu motorjev itd. Pravila so spremenil z namenom da privabijo tudi KTM, Aprilio,... In obenem ne mores mimo dejstva da je WSBK prvenstvo z najvec tovarniskimi ekipami torej po cem ti sodis da pravila o kubaturi niso postena... ce nebi blo posteno bi se verjetno kaksna ekipa izstopila iz tekmovanja! Pa se o prodajni uspesnosti ducatija... ocitno motor ni tko slab ce majo motorje razprodane in mors cakat da ga dobis! Pac ducati je mal bl ''ekskluziven''! Sicer je pa en moj kolega (vozi japonca) enkrat dobr reku: Ducatija vsi pluvajo ampak to zato ker bi ga radi meli pa si ga ne morjo prvoscit!!
AiroH Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 (popravljeno) Organizatorji mnogo prvenstev so italjani, tut pri motocrossu pa zato se ne pomeni da so italijanske ekipe priviligirane! Pac italjani so motoristicen narod kar dokazuje tudi to koliko dirkacev imajo v vrhih razlicnih prvenstev! In glede na to da narod podpira dirke (ne tako kot v nasi bogi sloveniji) je to biznis in zato se pac italjani lotevajo organizacije! Za gume se verjetno ne tebi ne meni ne sanja zakaj so izbrali italjansko znamko ter na podlagi katerih kriterijev in zato o tem ne mores sodit! Ducati definitivno zivi od uspehov, tradicije in ugleda in verjemi; majo ga mnogo vec kot japonci! Ducati je zmagoval ko so japonci se kopirali motorje od evropskih znamk oz so delali tocno tko kot zdej kitajci! Pa se tole bi ti povedu! Spremenil so pravila tocno zato ker bi radi privabil cim vec firm da sodelujejo v WSBK-ju, saj to pomeni vecje denarje za organizatorje in seveda tudi bolj zanimive dirke za gledalce. Pac nocejo biti kot pri MotoGP-ju ki hoces, noces zgublja na stevilu motorjev itd. Pravila so spremenil z namenom da privabijo tudi KTM, Aprilio,... In obenem ne mores mimo dejstva da je WSBK prvenstvo z najvec tovarniskimi ekipami torej po cem ti sodis da pravila o kubaturi niso postena... ce nebi blo posteno bi se verjetno kaksna ekipa izstopila iz tekmovanja! Pa se o prodajni uspesnosti ducatija... ocitno motor ni tko slab ce majo motorje razprodane in mors cakat da ga dobis! Pac ducati je mal bl ''ekskluziven''! Sicer je pa en moj kolega (vozi japonca) enkrat dobr reku: Ducatija vsi pluvajo ampak to zato ker bi ga radi meli pa si ga ne morjo prvoscit!! Se podpišem po tole, čista resnica. Preden je ducati izdal svojega 1098 so imeli 999 in je tudi tako zmagaoval ko zdej pa še prej z klaso 750cc. In kot si omenu Italiani so zelo motorističen narod, imajo več ali manj vse možne motoristične dirke k se lahko bilo kdo z malo več denarja učlani. Še neki glede pravil za SBK 1200cc za tiste ki ne vejo. After introducing the Ducati 1098 in 2007 powered by a 1099 cc v-twin engine Ducati requested that Superbike rules be changed to allow v-twins of up to 1200 cc compete against 1000 cc four-cylinder bikes. Ducati argued that they no longer produced a road-going 1000 cc V-twin superbike[13] and that the level of tuning now needed to make their 999 competitive on the race track was too expensive.[14] Ducati said they would quit if the rules were not changed,[13] while Alstare Suzuki team boss Francis Batta also said that his team would quit if the new rules gave Ducati an unfair advantage.[15] The FIM eventually included the 1200 cc displacement limit for twins in the 2008 superbike rules. According to the new rules, twin-cylinder motorcycles would be 6 kg heavier than four-cylinder machines (168 kg to 162 kg) and would also have a 50 mm air restrictor fitted. The weight limit and the intake-restrictor size of twin machines would be updated, if needed, during the Championship, by a system analysing the race points obtained.[16] The new rules also changed the minimum number of bikes required to acquire homologation. For 2008 and 2009, all manufacturers, regardless of total production numbers, had to produce a minimum of 1,000 bikes to acquire homologation. From 2010 onwards, the minimum production number was increased to 3000 bikes. In the past, smaller manufacturers were allowed to build as few as 150 bikes to meet the homologation requirements. Manufacturers took advantage of this by producing 'homologation specials'--highly tuned versions of their road bikes with performance parts designed especially for racing. Popravljeno Maj 19, 2009. Popravil AiroH
sesir Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 pravila so čist ok taka kt so, ker so edin taka pravična Men pa niti ne... Sicer pa,če si res dober itak ni pomembno Američani so letos bili pa še bolj očitni Ko so na dirki Daytona Sportbike,kjer se sicer vozi klasa do 600ccm uvedli pravilnik,kjer lahko,če ima 2cilindra lahko ima do 1200ccm a le v primeru,če je zračno hlajen :naughty: In seveda je zmagal Buell,ker je bil na ravnini brez konkurence!Verjetno je to bilo tudi edino pošteno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se