Cartman Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 šele zdej sm pogledal dirko, in. . . . .noro. Haga. drugo dirko odpeljal hitrej, in bil dve mesti višje, kot v prvi, čeprav je zelo potolčen in sta drugo dirko končala tudi spies in fabrizio. Biaggi ni znal zmagat. zgleda,da ni tako samozavesten na žlajfih kot je bil z ducatijem. nekako mi negre v račun, da s sterilgardo ni nikoli zmagal. čeprav je zgledal zelo suvereno. na apriliji je hiter, ni pa videt da bi lahko dirkal 1:1, tako kot v 250 ali lani na ducatiju. spies je očitno robot. najbrž bo prvak, če haga ne najde miru in brzine, mu pač nebo uspelo bit prvak. bo ene sorte Mamola WSBKja presenetlo me je, kako izenačeni so stroji, in kako ducati nima prednosti, (tukej se z suzukijem pač nebova strinjala nikoli ) presenetlo me je, da v drugi dirki klasični 4 valjnik ni imel nobene besede. v4 v2 in yamaha s križno gredjo. Honda Suzuki Kawasaki in BMW niso konkurenčni?!?! kako u WSBK praktično ni draftanja, vse prehitevanje se dogaja na bremzanju. . .čeprav je aprilia zelo prototipen stroj, ima ducati več kubikov je vse zelo izenačeno. . . noro. meni je WSBK od nekdaj odlično, organsko dirkanje, čeprav Foggy Corser Kocinski in edwards niso bli zvezde, in zdi se mi, da tako dobro ni blo še nikoli.
Dolenc™ Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Čist tko glede te stare debate da ducati goljufa z 1200cc. Nedolgo tega so se vozili 1000cc dvovalniki in 750cc japanci, pa so se pri 4 valnem taboru pritožili, da enostavno stane preveč vzdrževanja takega motorja da je konkurenčen večjekubičnemu 2 valniku, ker so morali navijati mašine v skrajnost da so bili konkurenčni. Pa so spremenili na 1000cc za oboje. Potem se je zgodba obrnila, dvovalni tabor je moral svoje motorje navijat, če so hoteli dosegat nekje isto moč. 1000cc japananci so dosegali po 215hp, med tem k z dvovalnikom niso prebili 200hp, kljub temu je treba priznat da so se precej konkurenčno pelal. Spet je prišlo do srana z strani ducatija, da je vzdrževanje predrago. Treba je tudi razumet da je ducati v primerjavi z japnskimi giganti mala firma (prav tako aprilija), med tem ko se prodajne številke japancev merijo v mio, se pri italjanih merijo po nekaj 10 tisoč. In so pravila spet spremenili, kljub majhnosti so italjani velesila pri sbkju, cel narod je motorističen in prvenstvo wsbk je več ali manj njihovo, tko da tukaj ni blo za pričakovat da ne bo prišlo do spremembe. Dejstvo je da je razlika v moči, ki jo dosega 2 valnik ali pa 4 valnik na isti kubikaži. Tudi meja maksimalne moči je pri dvovalniku hitreje dosežena kot pri 4 valni mašini. Čist tko kot lastnik dvovalnika, novodobni 600cc motorji imajo toliko moči kot moj 1000cc v2, 750 me pa že krepko sekajo . Jaz pač uživam v svojem motorju in nimam potrebe da bi se hvalil z konji itd... Prav tako na tako amaterski ravni na kateri sem sam to ne igra nobene vloge, ker je še zmeraj vse v šoferju. Če pogledamo cestne različice 1200cc R 1098, torej zared omejena in draga R verzija, izpljune iz sebe 180 konjičev, nekaj kar 1000cc japanci dosegajo že lep čas, tako da razlika v sami arhitekturi mašine je občutna, pač v2 bo zmeraj lepše vlekla v niskih obratih ampak ne bo nikoli dosegala iste moči na isti kubikaži, in če primerjaš trenutno stanje s kubiki, sta si nekje enakovredna, še zmeraj ima v2 manj konjev, vendar ima lepše porazdeljen navor, kar je primeni enakovrednost. Rešitev bi seveda lahko bila bolj enostavno, naj ducati naredi 1000cc L4, saj mašino že ima. Vendar si upam trdit da bi ducati, kot majhna tovarna, ki igra v marketingu predvsem na zvestobo kupcov in svojo unikatnost(kao), bi s tem verjetno v slabem letu lahko zaprla vrata tovarne. No da se vrnemo k pravilom · Minimum weights. o 2 cylinders over 850cc up to 1200cc: 168kg o 4 cylinders over 750cc up to 1000cc: 162kg Minimum weight of 2 cylinders over 850cc up to 1200cc will be updated, if needed, during the Championship in steps of ±3kg to 171kg as a maximum and 162kg as a minimum. · Air-restrictors. Only 2 cylinders over 850cc up to 1200cc will be fitted with air-restrictors. Initial size will be equivalent to a Ø50mm circular area. Air-restrictors size will be updated, if needed, during the Championship in steps of ±2mm of diameter in a range from equivalent to a Ø46mm circular area to no air-restrictor at all. · Tuning level. All machines will have the same level of tuning presently applied to 4 cylinders over 750cc up to 1000cc, with the exception of connecting rods that must be standard for 2 cylinders over 850cc up to 1200cc. Torej neke omejitve 2 valnih mašin so. Dejstvo je da teh nekaj konjev in par kilogramov igrajo vlogo na tako visoki ravni dirkanja. Prav tako je v pravilih varovalo če bi bili ducatiji premočni, se jih dodatno obteži, pa če se pogleda stanje na dirkah, meni osebno ne delujejo "superiorni" edinedva dukatija, ki kaj naredita sta Hagin in kdaj pa kdaj Fabrizio, ostalih je bolj malo videt, pa je treba priznat da sta oba šoferja na nivoju in bi se isto peljala tudi na kateri drugi, recimo japanski, mašini. Shakey recimo, šofer k raketa, pa mu superiorni ducati(kot ga nekateri jemlejo) ne pomaga, torej motor očistno le nima premoči. Še ena zadeva, zakaj je aprilija splavila 4 valnika (čeprov bi tud jst raje videl 2), preprost razlog, delali so motor za MotoGP, ko so pa spremenil pravila na omejitev 800cc, pa spet, tovarna nima bale denarja, je e majhna proizvodnja in ker si niso mogli privoščit razvijat nove mmašine, so enostavno nadaljevali z obstoječo in se vrgli v SBK. Tolk odmene, k sem mel ravno pavzo
alenn46 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 maš res..v živo je blo lepo vidt da je trznu s prednjim kolesom definitvno je trznu, sem stal 10m stran...in snemu
PriVal Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Mal z zamudo, ma vendarle se tudi jaz oglašam. Super 2.dirka v SBK, tudi prva ni bila slaba, sam bi bil pa lepši užitek gledat boj Max-a in Spies-a tudi v 1. dirki. BMW in Corser v prvi dirki sta me presenetila Čehi so se v moji luči ponovno potrudili z organizacijo in vsem kar paše skupaj. Še vreme jim je bilo naklonjeno v nedeljo, brez pripomb!!! še nekaj fotk: ostalo pa: http://www.prival.si/prival_fotogalerija_2009.html - Moto Dogajanje, Hostese,...
brembo Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Mal z zamudo, ma vendarle se tudi jaz oglašam. Super 2.dirka v SBK, tudi prva ni bila slaba, sam bi bil pa lepši užitek gledat boj Max-a in Spies-a tudi v 1. dirki. BMW in Corser v prvi dirki sta me presenetila Čehi so se v moji luči ponovno potrudili z organizacijo in vsem kar paše skupaj. Še vreme jim je bilo naklonjeno v nedeljo, brez pripomb!!! ostalo pa: http://www.prival.si/prival_fotogalerija_2009.html - Moto Dogajanje, Hostese,... si se le naspal odlično je blo drugo leto ponovimo
skuterist Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Opazil sem bolj malo SLO tablic, samo MB in GO. Nekateri smo se tja pripeljali tudi s "sesalci" . Nekdo je omenjal KTM s našimi dimniki, slika brez "plastike", pa še zvezda vikenda v Brnu. Glede na ceno karte vidiš veliko več kot na MotoGP.
alenn46 Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 še neki mojih slikic... nas je blo tut neki pomurcev gor...škoda ka se nismo kje na kakem piru srečal
brembo Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 še neki mojih slikic... nas je blo tut neki pomurcev gor...škoda ka se nismo kje na kakem piru srečal ja spoznal smo 3 slovence iz gorice oz okolce...pa umes smo še dva vidli edn je meu od akrapoviča kapo ... pa janeza prosenika na skuterju sm vidu ...pa primoža jurmana ko je veselo nosu akrapovičeve škatle v petek k biaggiju :krneki: v soboto k yamahi kaj bi blo notr ne vem drugo leto ponovimo kaj
KennyJR Objavljeno Avgust 2, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2009 zdej je 6 tednov pavze v wsbk? zakaj je pa to dobr? če je blo pa že zdej 4 tedne
igralec Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 ta vikend so v brands hatch tokrat 3 BSB dirke, me zanima če bo Camierju uspel triple ker je 2. dirko na začetku sezone že zmagal z neterstiranim motorjem pa še brez WSBK spec mašine
KennyJR Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 (popravljeno) ampak ne dirkajo po isti progi kot spomladi in kako to da so kar 3 dirke? Popravljeno Avgust 5, 2009. Popravil KennyJR
igralec Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 aja je tokrat tadolga proga, baje da zato k v WSBK ni brandsa, kao zarad navijačev
igralec Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 evo double je že, mogoče bo triple zgleda tud ninja iz WSBK nima šans
BONO Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 ta vikend so v brands hatch tokrat 3 BSB dirke, me zanima če bo Camierju uspel triple ker je 2. dirko na začetku sezone že zmagal z neterstiranim motorjem pa še brez WSBK spec mašine Camier uporablja motor, ki je pripravljen v Belgardi! Se pravi je skoraj na enakem nivoju kot Spiecev motor!
gidl Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Camier uporablja motor ... skoraj na enakem nivoju kot Spiecev motor! Skoraj še ni nikoli zajca ujel..., sicer pa BSB pravilnik ne dovoljuje...
Cartman Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Skoraj še ni nikoli zajca ujel..., sicer pa BSB pravilnik ne dovoljuje... o BSBju nevem nič. razen, de so pravila zelo slična WSBKju in majo monomark gume pirelli tako kot WSBK, zato tud uletavajo WildCardi. a mi poveš mal več, česa BSB motor nesme met napram WSBK? mal sem bral uradno sblk stran in naletel na tale odstavek Last year at this stage - four rounds still to go - the unstoppable Bayliss was fully 82 points ahead of Max Neukirchner and 92 ahead of Troy Corser. There may have been little chance of anyone catching Bayliss, but the battle for second was the other main focus, as Carlos Checa was 101 points from Bayliss, Haga 104 a je bil Bayliss res tako suveren napram Hagi?
igralec Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Mislim da morajo BSB imeti nekatere dele v motorju original, medtem ko imajo WSBK lahko že skor prototipne dele. Od elektronike pa mi je v spominu ostalo da BSB ne smejo imet telemetrije. Je tehnični pravilnik na BSB strani oz link na stran kjer to je, piše za vsako malenkost kakšna je lahko, za WSBK pa treba malo pogledat
KennyJR Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 o BSBju nevem nič. razen, de so pravila zelo slična WSBKju in majo monomark gume pirelli tako kot WSBK, zato tud uletavajo WildCardi. a mi poveš mal več, česa BSB motor nesme met napram WSBK? mal sem bral uradno sblk stran in naletel na tale odstavek Last year at this stage - four rounds still to go - the unstoppable Bayliss was fully 82 points ahead of Max Neukirchner and 92 ahead of Troy Corser. There may have been little chance of anyone catching Bayliss, but the battle for second was the other main focus, as Carlos Checa was 101 points from Bayliss, Haga 104 a je bil Bayliss res tako suveren napram Hagi? pa kje so zdej teli chece pa corserji... dobro max N je polomlen že pol sezone lani ni blo bena, fabrizio je letos zelo napredoval, vsaj tako mi zgleda, biaggi je vse hitrejši, saj se aprilija precej izboljšuje (pa že na začetku so bli dobri)... glede na to da je mel ben nekaj kiksov skozi sezono bi lahko mel haga tut tako prednost če se nebi polomu u salt lake-ju in doningtonu, pred ostalimi pa da sploh ne omenjam... lani ni bilo nikogar za resno konkurenco... haga in corser sta bila na začetku sezone zelo slaba, potem se je predvsem hagina forma mal vzpela ampak je bil že precej zadaj. max in checa nista bila ravno konstantna, pa tut sem ter tja sta končala v pesku, naprimer v valenciji v zadnjem ovinku oba skupaj... bayliss je pač samo vozil... če hočeš bit prvak se nesmeš na vsaki drugi dirki polomt... torej kakorkoli letos je v wsbk konkurenca precej večja, predvsem s strani novincev in pa haga je precej polomljen... tak da jst bi reku da si haga in balyiss nista bla nikol prav daleč ampak nori je precej večkrat frčal po zraku... zdej so še 3je tedni do naslednje dirke, torej skupno 6 tednov pavze in mislm da bo haga nared za borbo z benom, kar mogoče tudi ni tolk fajn, ker mam občutek da bo spet šel čez mejo... vsekakor pa je mel nekaj sreče, ker je bila v teh 10 tednih na sporedu le ena dirka, kar je seveda fajn, bomo vsaj gledali zanimiv boj za prvaka
igralec Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 ta vikend se pa v BSB vrača Guintoli da bo malo Camierju težil :grim
Cartman Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 če haga letos ne osvoji naslova, bo zame najbol radostna novica leta tole "Fans' favourite Regis Laconi will be present at the Imola round of the SBK world championship on 27 September. Laconi's accident in South Africa was extremely serious but the tough French rider has recovered in an impressive fashion, so much so that he has resumed a regular training regime. Regis will be present in the Team DFX pit box " čeprav so na WSBK varnostni pogoji slabši kot na motGP so jih organizatorji očitno odnesli le z opouorilom. laconi in neukirchner bosta okrevala brez posledic.
Cartman Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 tud u nemčiji že grmi! 41 Haga N JPN Ducati 1098R 2 65 Rea J GBR Honda CBR1000RR 3 11 Corser T AUS BMW S1000 RR 4 96 Smrz J CZE Ducati 1098R 5 67 Byrne S GBR Ducati 1098R 6 91 Haslam L GBR Honda CBR1000RR 7 31 Muggeridge K AUS Suzuki GSX-R 1000 K9 8 14 Lagrive M FRA Honda CBR1000RR 9 84 Fabrizio M ITA Ducati 1098R 10 71 Kagayama Y JPN Suzuki GSX-R 1000 K9 11 47 Cooper R GBR BMW S1000 RR 12 99 Scassa L ITA Kawasaki ZX 10R 13 66 Sykes T GBR Yamaha YZF R1 14 7 Checa C ESP Honda CBR1000RR 15 9 Kiyonari R JPN Honda CBR1000RR 16 25 Salom D ESP Kawasaki ZX 10R 17 100 Tamada M JPN Kawasaki ZX 10R 18 19 Spies B USA Yamaha YZF R1 PIT IN 19 3 Biaggi M ITA Aprilia RSV4 Factory 20 121 Hopkins J USA Honda CBR1000RR 21 23 Parkes B AUS Kawasaki ZX 10R 22 88 Resch R AUT Suzuki GSX-R 1000 K9 23 15 Baiocco M ITA Ducati 1098R 24 56 Nakano S JPN Aprilia RSV4 Factory 25 94 Checa D ESP Yamaha YZF R1 26 10 Nieto F ESP Ducati 1098R 27 77 Iannuzzo V ITA Honda CBR1000RR nieto je sam na DFX, za lanzija ni denarja, Xausa ni, namest njega je Cooper, novinec drgača pa bmwjev boxer pilot, na le mansu in u boxer cupu. . Muggaridge je dobil Neukirchnerjev motor. . Spiesu nekako ne gre, zdej je u boxih, naredu je že 11 krogov, do konca je še 4 minute. . .
KennyJR Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 (popravljeno) benu ne gre, ker te piste ni na nobeni moto igri sicer je pista nova za vse, ampak vseeno Popravljeno September 4, 2009. Popravil KennyJR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se