Skoči na vsebino

Big Nakeds


ferek

Priporočene objave

sedaj lahko tukaj razglabljate o big naked motociklih, kot so CB, XJR, GSX, ZRX itd.

ice

@ferek: za japonski trg imajo vsi motorji števec samo do 180

Hvala za pojasnilo! ...vseeno škoda, da ga ne bo v EU (SLO)... :ninja: počasi bo med japonskimi big nakedi ostal samo XJR... baje se končuje tudi proizvodnja cb-1300, gsx 1400 že tudi ni več... :alien1:

Takle zrx bi bla kar poživitev ponudbe, :rolleyes: ...manjka mu edino ABS...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnilo! ...vseeno škoda, da ga ne bo v EU (SLO)... :ninja: počasi bo med japonskimi big nakedi ostal samo XJR... baje se končuje tudi proizvodnja cb-1300, gsx 1400 že tudi ni več... :alien1:

Takle zrx bi bla kar poživitev ponudbe, :rolleyes: ...manjka mu edino ABS...

b-king?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako ne spada med naštete, se ti ne zdi?

Kot bi med replike starih muscle car-ov prtegnu EVO-ta...

seveda pa lahko vedno kupiš rabljenega.

Govoriš o podobni zadevi, kot bi hotel suzukija gsxr1000 novega iz leta 2000.

čas gre naprej.

in b-king je naslednik teh motociklov.

če je komu všeč ali ne je pa čisto druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda pa lahko vedno kupiš rabljenega.

Govoriš o podobni zadevi, kot bi hotel suzukija gsxr1000 novega iz leta 2000.

čas gre naprej.

in b-king je naslednik teh motociklov.

če je komu všeč ali ne je pa čisto druga zgodba.

teoretično res...konec koncev pa je b-king bolj naslednik "modernih" nakedov kot so Z, TNT, FZ1...

potem lahko rečemo tudi, da je najnovejši super duper rrr športnik naslednik kakšnega predpotopnega mopeda iz leta 50...same shit, teoretično je, ampak kolk je pa smotrno to govorit je pa drugo.

Našteti mopedi so pa nekako bolj replike starih makin, z bolj ali manj sodobno moderno tehniko in kot mislim, možakar pogreša ravno to. Dejstvo je, da so bili ti motorji namenjeni povsem drugemu kupcu kot sodobni new age nakedi, saj so se tudi prodajali vzporedno z njimi in si niso odžirali tržnega deleža. Koliko je pa sploh še zanimanja za te motorje je pa spet druga stvar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teoretično res...konec koncev pa je b-king bolj naslednik "modernih" nakedov kot so Z, TNT, FZ1...

potem lahko rečemo tudi, da je najnovejši super duper rrr športnik naslednik kakšnega predpotopnega mopeda iz leta 50...same shit, teoretično je, ampak kolk je pa smotrno to govorit je pa drugo.

Našteti mopedi so pa nekako bolj replike starih makin, z bolj ali manj sodobno moderno tehniko in kot mislim, možakar pogreša ravno to. Dejstvo je, da so bili ti motorji namenjeni povsem drugemu kupcu kot sodobni new age nakedi, saj so se tudi prodajali vzporedno z njimi in si niso odžirali tržnega deleža. Koliko je pa sploh še zanimanja za te motorje je pa spet druga stvar

tudi res..

vendar pa je problem izbrati pravi motocikel le, če ne znaš gledat več kot meter pred sabo..

probat enkrat kaj "novega"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi res..

vendar pa je problem izbrati pravi motocikel le, če ne znaš gledat več kot meter pred sabo..

probat enkrat kaj "novega"

Po moje se folk odloča za te motorje bolj zarad videza kot performans. Pa zaradi filinga "tak moped sem pa jst mel 25let nazaj". Sej v bistvu ni nič narobe z recimo CB1300 ali pa ZRX-om. Po tehniki so bolj ali manj konkurenčni današnjim mopedom...

...pa meni osebno tudi precej lepši kot tile novi plastik fantastiki...ne zastopim zakaj bi si vsi morali vsiljevat tele nove kinder jajček oblike, če mamo izbiro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

b-king?

...mislim da nikakor ne spada sem... B-king je v bistvu superšportna zverina - iz Hayabuse (in ni naslednik GSX 1400)... omenjeni BIG NAKEDI pa ciljajo bolj na udobje, potovanja, razvajanje z navorom, primerni so za vsakodnevno uporabo in nekako niso ravno za na pisto... :rolleyes: tudi še nisem videl B:KINGA ovešenega s kufri, ... na te "klasike" pa paše skoraj vsaka krama... je pa res, da zanimanje zanje pada, jaz osebno vidim v teh motorjih nezahtevno vzdrževanje in dolgo življensko dobo... - velike kubature, "malo" konjev,... sodobni vbrizgi pa so tudi porabo že povsem izenačili z navitimi 750 in 1000 kubiki... :trance_33_sleep:

...in kdor bo v 2009 želel novega japonskega BIG nakeda mu ostane samo še yamaha... tale ZRX je pa nedvomno lepši! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se folk odloča za te motorje bolj zarad videza kot performans. Pa zaradi filinga "tak moped sem pa jst mel 25let nazaj". Sej v bistvu ni nič narobe z recimo CB1300 ali pa ZRX-om. Po tehniki so bolj ali manj konkurenčni današnjim mopedom...

...pa meni osebno tudi precej lepši kot tile novi plastik fantastiki...ne zastopim zakaj bi si vsi morali vsiljevat tele nove kinder jajček oblike, če mamo izbiro?

drgač ducati dela neke fine motorčke "izpred 25 let" z najnovejšo tehniko..

pa guzzi..

xyr pa cb1300 pa zxr so pa na sceni 10 let?

sej pravim..vsakemu svoje..

vendar pa se najbrž ne prodajajo več..zato grejo iz proizvodnje..

mel cb1300..super so ti big nakedi..

ampak vseen bi po tistem ko sem b-kinga peljal rad videl da bi bila cb "boljša"

okej..mimo teme smo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa meni osebno tudi precej lepši kot tile novi plastik fantastiki...ne zastopim zakaj bi si vsi morali vsiljevat tele nove kinder jajček oblike, če mamo izbiro?

Žal izbire skorajda nimamo :( moramo posegati po vsaj nekaj let starih mopedi, z novimi je iz leta v leto slabše - populacija bajkerjev se spreminja, šment. A tega ZRX-a bi vseeno z veseljem imel doma. Bomo videli kaj bo naslednje leto pokazalo (biker77 vseeno hvala čeprav se nisem oglasil, za kar se sicer :slap:).

B-King je pa povsem razres zase in je definitivno slečeni športak in se je krepko oddaljil od naked filozofije motorja, škoda ali pač ne, pojdimo v B-King temo :) hehe

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi naked je zame čistokrvni športak brez plastik in s superbike lenkerco. Isto vzmetenje, agregat, moč, še manjša teža. Ampak takih mopedov ni, ker so vsi nekoliko in nepotrebno umirjeni ali pa sploh ne izhajajo iz cestaka.

zrx style mopedi naj bodo pa klasični motorji, za tiste katerim pač odgovarjajo.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa meni osebno tudi precej lepši kot tile novi plastik fantastiki...ne zastopim zakaj bi si vsi morali vsiljevat tele nove kinder jajček oblike, če mamo izbiro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač ducati dela neke fine motorčke "izpred 25 let" z najnovejšo tehniko..

pa guzzi..

xyr pa cb1300 pa zxr so pa na sceni 10 let?

sej pravim..vsakemu svoje..

vendar pa se najbrž ne prodajajo več..zato grejo iz proizvodnje..

mel cb1300..super so ti big nakedi..

ampak vseen bi po tistem ko sem b-kinga peljal rad videl da bi bila cb "boljša"

okej..mimo teme smo..

b-king je malo drugje v primerjavi z CB1300, kako pa bi le-to (pa tud xjr in zrx in gsx1400) primerjal z cb100rr, pa z1000 in fz1?

@Ferek, prizam, tvoji krtiteriji so zelo konsistentni. to ti priznam. vedno ampak vedno zagovarjaš navor, pa navor, udobje, varnost in ekonomsko učinkovitost. pa da more bit motor nov ko ga kupiš. a se ti ne zdi, da si u resnici želiš audija tdi? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mislim da nikakor ne spada sem... B-king je v bistvu superšportna zverina - iz Hayabuse (in ni naslednik GSX 1400)... omenjeni BIG NAKEDI pa ciljajo bolj na udobje, potovanja, razvajanje z navorom, primerni so za vsakodnevno uporabo in nekako niso ravno za na pisto... :rolleyes: tudi še nisem videl B:KINGA ovešenega s kufri, ... na te "klasike" pa paše skoraj vsaka krama... je pa res, da zanimanje zanje pada, jaz osebno vidim v teh motorjih nezahtevno vzdrževanje in dolgo življensko dobo... - velike kubature, "malo" konjev,... sodobni vbrizgi pa so tudi porabo že povsem izenačili z navitimi 750 in 1000 kubiki... :trance_33_sleep:

...in kdor bo v 2009 želel novega japonskega BIG nakeda mu ostane samo še yamaha... tale ZRX je pa nedvomno lepši! :naughty:

ferek najboljse da si avtodom kupiš :lol1:

jeboto tvoji kufri

aja b-king pol pa dolgo dolgo nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

b-king je malo drugje v primerjavi z CB1300, kako pa bi le-to (pa tud xjr in zrx in gsx1400) primerjal z cb100rr, pa z1000 in fz1?

@Ferek, prizam, tvoji krtiteriji so zelo konsistentni. to ti priznam. vedno ampak vedno zagovarjaš navor, pa navor, udobje, varnost in ekonomsko učinkovitost. pa da more bit motor nov ko ga kupiš. a se ti ne zdi, da si u resnici želiš audija tdi? :evilgrin:

veliko lažje omenjene big nakede z b-kingom primerjaš kot pa z cb1000r itd, ki so bolj podobni 600 ccm nakedom..(oziroma so namenjeni tistim, ki jim je 600 kao premal)

no..zame sta čist prava nakeda samo dva..ne ne..trije..

pa nista big bajka..

zanimiv mi je bil prispevek v motopulsu..predelava teh big nakedov..za razmislit..enkrat v prihodnosti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no..zame sta čist prava nakeda samo dva..ne ne..trije..

pa nista big bajka..

Zame sta prava tudi samo dva,enega vozim in enega so naredili letos(skoraj enakega) z 1300 ccm!Če se pojavi kakšna ugodna ponudba menjam in ostanen na nakedu! :whistle:

Ps: prosim popljuvajte!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brumer..

zakaj misliš da bi bilo treba pljuvati..

Zate sta prava tista dva..seveda BMW-ja, zame neka druga dva, tretji je pa maksimalno zadovoljen s 125 kubičnim skuterjem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če se gremo neko "klasiko" pri big nakedih mi je definitivno najbolj všečen Moto Guzzi V11 , ki ima zlo klasičen zračno-oljno hlajen agregat , trpežen, robusten motor,...lep :)

me ful zanima kako se to kej pelje, je mogoče že kdo vozil katerikoli model V11 sport, scura, ballabio,...?? predvsem me morebitna "težavnost" guzzijevga kardana zanima :rolleyes:

post-1406-1229622118_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s pluvanjem na jogurt lončke je bil seveda hec,za moj okus se na forumu preveč slini!Men so pač bolj pri srcu naked bajki,seveda sem jahal tud cestake,ki so posebno doživetje.Prvi motor, ki mi je zares ostal v spominu je bil kwasaki Z-1R(se mi zdi, ne vem če je oznaka točna)ma z-1000 z oglatim tankom.(stal je pred mojo osnovno šolo(modre barve))! Mater je to bla kull zadeva!Men osebno so pač pri srcu,velike mašine,kot z-1300 al pa CBX z 6 cilindri,suza GS-G,xjr,v-max in podobno.Novi so seveda tehnično veliko bolj izpopolnjeni vendar verjetno noben novi moped ne bo v meni zbudil take reakcije kot je tista Kawa Z-1R.Tud recimo novi V-max verjetno ne(moram ga v živo videt)Jaz se moram z motorjem na nek način identificirat pa verjetno vi tudi, da se zanj odločite!V bistvu je vseeno kaj vozite sam da se v sedlu dobro počutiš pa da moped služi svojemu namenu.Zame mora biti naked bike pa basta!

Pa da vas mal zbodem"moj moped je najlepši!" :D

Te pa prijetno pljuvanje!pljuvam nazaj hahahaha!

lep pozdrav,motoristeki! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če se gremo neko "klasiko" pri big nakedih mi je definitivno najbolj všečen Moto Guzzi V11 , ki ima zlo klasičen zračno-oljno hlajen agregat , trpežen, robusten motor,...lep :)

me ful zanima kako se to kej pelje, je mogoče že kdo vozil katerikoli model V11 sport, scura, ballabio,...?? predvsem me morebitna "težavnost" guzzijevga kardana zanima :rolleyes:

na V7 in norgeju je delal zelo kultivirano..

tako da, najbrž tudi pri ostalih ne buta nazaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!