Skoči na vsebino

Big Nakeds


Priporočene objave

Objavljeno

breva 1100 :naughty:

post-1151-1229631462_thumb.jpg

Objavljeno
Zate sta prava tista dva..seveda BMW-ja, zame neka druga dva, tretji je pa maksimalno zadovoljen s 125 kubičnim skuterjem..

...cetrti pa z nagimi 1050 kubiki. :yea2: :yea2: :yea2: A to ze spada med "big"? :hmm: :whistle: :hmm:

Objavljeno
...cetrti pa z nagimi 1050 kubiki. :yea2: :yea2: :yea2: A to ze spada med "big"? :hmm: :whistle: :hmm:

ta je moj tretji..

ampak ne spada med big bajke pomojem..

Objavljeno
To s pluvanjem na jogurt lončke je bil seveda hec,za moj okus se na forumu preveč slini!Men so pač bolj pri srcu naked bajki,seveda sem jahal tud cestake,ki so posebno doživetje.Prvi motor, ki mi je zares ostal v spominu je bil kwasaki Z-1R(se mi zdi, ne vem če je oznaka točna)ma z-1000 z oglatim tankom.(stal je pred mojo osnovno šolo(modre barve))! Mater je to bla kull zadeva!Men osebno so pač pri srcu,velike mašine,kot z-1300 al pa CBX z 6 cilindri,suza GS-G,xjr,v-max in podobno.Novi so seveda tehnično veliko bolj izpopolnjeni vendar verjetno noben novi moped ne bo v meni zbudil take reakcije kot je tista Kawa Z-1R.Tud recimo novi V-max verjetno ne(moram ga v živo videt)Jaz se moram z motorjem na nek način identificirat pa verjetno vi tudi, da se zanj odločite!V bistvu je vseeno kaj vozite sam da se v sedlu dobro počutiš pa da moped služi svojemu namenu.Zame mora biti naked bike pa basta!

Pa da vas mal zbodem"moj moped je najlepši!" :D

Te pa prijetno pljuvanje!pljuvam nazaj hahahaha!

lep pozdrav,motoristeki! :P

Jaz imam tudi nageca. Malega. In je pravi hudiček! :naughty:

Pa da ne bom :topic: ... Kukec, a si tegale mislil?

S takim sva se z mojim takratnim šoclom pred davnimi leti okoli podila, takrat sem bila večinoma še na zadnjem zicu, a verjemi, da te zelo dobro razumem, ko si govoril o reakciji ob pogledu na, za takratne cajte, pravo vesoljno čudo ... :worship: :worship: :worship: !

post-16688-1229633362.jpg

Objavljeno
Jaz imam tudi nageca. Malega. In je pravi hudiček! :naughty:

Pa da ne bom :topic: ... Kukec, a si tegale mislil?

S takim sva se z mojim takratnim šoclom pred davnimi leti okoli podila, takrat sem bila večinoma še na zadnjem zicu, a verjemi, da te zelo dobro razumem, ko si govoril o reakciji ob pogledu na, za takratne cajte, pravo vesoljno čudo ... :worship: :worship: :worship: !

post-16688-1229633362.jpg

OOOOOO ,lepo od tebe,tega tega,ke bela makina!Imaš pir v dobrem pa cmokija!!!!!

Objavljeno
breva 1100 :naughty:

... kak mesec nazaj sem si jo dodobra ogledal in malo posedel na njej v avtotriglav v LJ... Polo žaj na njej je takorekoč enak kot na norgeu - bi rekel da je kar nadgradnja breve... položaj na njej mi je ful pasal, je pa glede na čist golo cb-1300 kar 3 jurje dražji se mi zdi... tudi na BMW R-1200 r je položaj sedenja fenomenalen samo cene teh EU motociklov se mi zdijo res visoke glede na japonske big nakede... ne vem no, če res kardan in trpežni dvovaljniki odtehtajo nekaj 1000 € rezlike proti navadno zelo zanesljivim in dodelanim japonskim 4 valjnikom...

...ko pa malo prebiram teste, se mi zdi, da je bila ravno cb-1300 povsod najbolj pohvaljena v tem rangu motorjev (udobje, lahkotnost, vlek, poraba goriva)... Men osebno je škoda, da ti motorji na našem trgu počasi "ugašajo"... sploh če v 2009 ne bom menjal, v 2010 bo zmanjkalo izbire (novih seveda) :rolleyes: ...

Morda se pa premislijo ...IN PRIDE 2010 ZRX s KUFRI IN ABSom :evilgrin: ...A ne Hilton?!... to bi bla prava stvar!!

Objavljeno

vsakič k sm se s testnega spravil na svojo cb 1300 sem se spraševal zakaj ostali tok komplicirajo..

cb1300 je res kulski moped..

sam nekej stvari bi blo treba spremenit..

Objavljeno
no če se gremo neko "klasiko" pri big nakedih mi je definitivno najbolj všečen Moto Guzzi V11 , ki ima zlo klasičen zračno-oljno hlajen agregat , trpežen, robusten motor,...lep :)

me ful zanima kako se to kej pelje, je mogoče že kdo vozil katerikoli model V11 sport, scura, ballabio,...?? predvsem me morebitna "težavnost" guzzijevga kardana zanima :rolleyes:

Ja, V11 Le Mans. Zlo grob kardan, ampak super filing. Prava 'mašina', groba in močna. Kardan tako sune, da me je v križušču v leru na obrat gasa skor podrl, ker nisem bil pripravljen.

Ni za šleve.

post-19673-1229638044_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
vsakič k sm se s testnega spravil na svojo cb 1300 sem se spraševal zakaj ostali tok komplicirajo..

cb1300 je res kulski moped..

sam nekej stvari bi blo treba spremenit..

Katere vse, po tvojem mnenju?

Jaz, če bi jo mel, bi ji prednje vilce menjal s kakimi od Fireblade, če pašejo, za zadnje fedre bi ornk razmislu, ampak morda bi res blo fajn nekaj mal bolšga.

Drgač pa komplet tripam na črno CB 1300 SA ...

Popravljeno . Popravil mashina
Objavljeno
Katere vse, po tvojem mnenju?

PO MOJEM MNENJU:

zavore

vzmetenje

križe

izpuh

mal dodelat agregat

pač mam raje malo bolj ostre motocikle

Objavljeno (popravljeno)

pa še fotka (by Nagaya)

motor lahko ima več nazivov

Bad ass muscle bike

Rock'n'roller

Črna lepotica

Kraljica noči

post-19673-1229638696_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mashina
Objavljeno
To s pluvanjem na jogurt lončke je bil seveda hec,za moj okus se na forumu preveč slini!Men so pač bolj pri srcu naked bajki,seveda sem jahal tud cestake,ki so posebno doživetje.

Pa dajmo še enkrat ponoviti osnove:

- cestaki so vsi motorji za na cesto (ne samo plastičarji/supersport/cestno-dirkalni modeli, pač pa tudi cestni motorji brez vetrne zaščite ...)

- nejked bajk pogosto ni nič drugega, kot 'slečeni' cestno-dirkalni model.

- cestno-dirkalni modeli - tisti, ki so primerni/homologirani za na cesto in s katerimi se dirka na dirkališčih (supersport, superbike)

- dirkalnik je lahko vsak motor, s katerim se dirka; motoGP dirkalniki so prototipi, ki večinoma (razen Ducati Desmosedici) niso homologirani za cestno rabo

- dirkalnik je lahko tudi kak KTM, s katerim se dirka 'u prašini'

Tolk, da se ne bo v zablodi žvelo. :)

Objavljeno
breva 1100 :naughty:

Zlo fajn motorin, vozil v fabrki ... Mehek, ima vse, kar ima BMW R 1150 R ... ;-) skor lepši in bolj fajn.

Edino, kar me je motilo, je bil levi cilinder, ki je mal zamaknjen nazaj zaradi konstrukcije in sem s kolenom skos drgnil vanj ... in je včasih tut mal vroče blo ... čeprav je bla zima ... bogve, kaj je poleti.

Objavljeno
J Kardan tako sune, da me je v križušču v leru na obrat gasa skor podrl

To je bil prečni motor ;)

Objavljeno
Pa dajmo še enkrat ponoviti osnove:

- cestaki so vsi motorji za na cesto (ne samo plastičarji/supersport/cestno-dirkalni modeli, pač pa tudi cestni motorji brez vetrne zaščite .. .)

- nejked bajk pogosto ni nič drugega, kot 'slečeni' cestno-dirkalni model.

- cestno-dirkalni modeli - tisti, ki so primerni/homologirani za na cesto in s katerimi se dirka na dirkališčih (supersport, superbike)

- dirkalnik je lahko vsak motor, s katerim se dirka; motoGP dirkalniki so prototipi, ki večinoma (razen Ducati Desmosedici) niso homologirani za cestno rabo

- dirkalnik je lahko tudi kak KTM, s katerim se dirka 'u prašini'

Tolk, da se ne bo v zablodi žvelo. :)

Hvala za osnovni poduk.

Prejšnji podpis ti je bolj pasal ... :whistle: :winkiss: !

Objavljeno (popravljeno)

Ice lahko bi združil temi v kolikor pašeta skupaj s Kateri "big" naked , da se stvari nebojo podvajale, imenovalec je tako isti.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno
PO MOJEM MNENJU:

zavore

vzmetenje

križe

izpuh

mal dodelat agregat

pač mam raje malo bolj ostre motocikle

hehe zato ti je bil spis v motopulsu tako všeč. odpravli so "hibe" seriskih big nakedov. Ampak lih honde niso popedenali, ne? dva XJR en ZRX in en GSX so bli, ne?

mene zanima, zakaj noben japonski retro naked nima USD vilc, ki bi prnesle tud bolše križe zavore, . . . pa zgledajo bolše.

čudi me da v debati o nakedih noben ne omeni IMHO poosebljenja nakedov, monstra, in nakeda za Simonsija, dirkalnika z ravno belanco Tuono.

drgač pa, naked je zame big, če ima big motor. ne sam po kubaturi ampak predvsem po gabaritih.

Objavljeno (popravljeno)

Big nejkidi niso slečeni cestaki, vsaj tisti 1300 ne. To so zadnji preživeli dinozavri iz časa superbajkov. Za Kawo in Hondo ne vem, Yamaha pa ima za en kurc geštel, pa premalo predteka in še pretežka je. Za tišanje ni glih najbolj posrečen moped. Tudi ostala dva imam na sumu, da trpita za istimi felerji, ker sta pač podobno grajena.

V bistvu bi tak motor moral imeti mašino od recimo xjr 1300, geštel delta box in čim bolj klasičen - ampak nabrit izgled. Tudi shujšal bi lahko. Potem bi bila zadeva precej športna in precej potovalna, ker sedaj so ti stroji predvsem potovalni.

In zakaj sploh 1300? Zaradi kraljevskega navora, seveda.

Popravljeno . Popravil Osama
Objavljeno
Big nejkidi niso slečeni cestaki, vsaj tisti 1300 ne. To so zadnji preživeli dinozavri iz časa superbajkov. Za Kawo in Hondo ne vem, Yamaha pa ima za en kurc geštel, pa premalo predteka in še pretežka je. Za tišanje ni glih najbolj posrečen moped. Tudi ostala dva imam na sumu, da trpita za istimi felerji, ker sta pač podobno grajena.

V bistvu bi tak motor moral imeti mašino od recimo xjr 1300, geštel delta box in čim bolj klasičen - ampak nabrit izgled. Tudi shujšal bi lahko. Potem bi bila zadeva precej športna in precej potovalna, ker sedaj so ti stroji predvsem potovalni.

In zakaj sploh 1300? Zaradi kraljevskega navora, seveda.

Yamaha V-max ima čez 285 kg pa se tiši k avtomatik! :P

Objavljeno
Yamaha V-max ima čez 285 kg pa se tiši k avtomatik! :P

Prosim te lepo! V-max se resnično pelje kot bi avtomatika peljal 160 km/h.

Objavljeno
Prosim te lepo! V-max se resnično pelje kot bi avtomatika peljal 160 km/h.

Ali nisi vozil avtomatika al pa v-maxa! :)

Objavljeno (popravljeno)
Pravi naked je zame čistokrvni športak brez plastik in s superbike lenkerco. Isto vzmetenje, agregat, moč, še manjša teža. Ampak takih mopedov ni, ker so vsi nekoliko in nepotrebno umirjeni ali pa sploh ne izhajajo iz cestaka.

So so....... oziroma... there is only one....

post-5063-1229684870_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mrki
Objavljeno (popravljeno)
... kak mesec nazaj sem si jo dodobra ogledal in malo posedel na njej v avtotriglav v LJ... Polo žaj na njej je takorekoč enak kot na norgeu - bi rekel da je kar nadgradnja breve... položaj na njej mi je ful pasal, je pa glede na čist golo cb-1300 kar 3 jurje dražji se mi zdi... tudi na BMW R-1200 r je položaj sedenja fenomenalen samo cene teh EU motociklov se mi zdijo res visoke glede na japonske big nakede... ne vem no, če res kardan in trpežni dvovaljniki odtehtajo nekaj 1000 € rezlike proti navadno zelo zanesljivim in dodelanim japonskim 4 valjnikom...

...ko pa malo prebiram teste, se mi zdi, da je bila ravno cb-1300 povsod najbolj pohvaljena v tem rangu motorjev (udobje, lahkotnost, vlek, poraba goriva)... Men osebno je škoda, da ti motorji na našem trgu počasi "ugašajo"... sploh če v 2009 ne bom menjal, v 2010 bo zmanjkalo izbire (novih seveda) :rolleyes: ...

Morda se pa premislijo ...IN PRIDE 2010 ZRX s KUFRI IN ABSom :evilgrin: ...A ne Hilton?!... to bi bla prava stvar!!

Ni gršega, kot da na naked daš šajbo, topcase, kufre....Kam boš dal vrata? :whistle:

post-11340-1229688054_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil baddad

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!