Skoči na vsebino

Yamaha Midnight Star 950 vs. Kawasaki vn 900 classic


gipsy

Yamaha Midnight Star 950 vs. Kawasaki vn 900 classic  

40 članov je glasovalo

  1. 1. kateri motor bi kupili

    • Yamaha Midnight Star 950
      16
    • Kawasaki vn 900 classic
      24


Priporočene objave

Yamaha Midnight Star 950 vs. Kawasaki vn 900 classic

Stvar je sledeča. Kupujem chopperja in se nebi rad prehitro zaletev v zid :) :headbang:

Trenutno sem gledal te dve mašini (sicer yamaha ni še uzunaj) , upam da mi bo kakšen svetoval oz. dal dober predlog za nakup.

Razlika med temi dvemi motorji je kar velika (pustimo ceno na miru)

Spodaj bom dodal link da si lahko sami ogledate podatke motorjev.

yamaha naj bi bila zračno hlajena kawasaki pa vodno, sicer nevem kje je tukaj štos če ima kakšen kakšno idejo naj pove

-http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs950a_midnight_star.htm

-http://www.moto-center.si/motorji/kawasaki/cruiser/kawasaki-vn-900-classic

skratka rabim pojasnilo zakaj je uni dober oz. zakaj je uni slab.

za pojasnila oz. zapredloge se vam že v naprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti nekako ne smem svetovati, ker bi ti priporočil svojega... :whistle: Potem tako veš, za katetrega sem glasoval.

Kaj pa, če bi na onem forumu malo pregledal, sta dve temi o teh dveh motorjih.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam neki bi reku pravi motor ima zračno hlajenje :worship:

:topic: Se vid da H-D vozš :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Se vid da H-D vozš :topic:

Kaj pa če jaz napišem: ta pravi motor je V-twinn...? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če jaz napišem: ta pravi motor je V-twinn...? :whistle:

V redu, enim je bol ušeč V4 enim pa V2, ne pa zračno hlajenje k se ve da je vodno boljše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če že kupuješ čoperja, reskiraj in nabavi vsaj 1300 ccm... od teh dveh bi pa izbral vn 900 ampak custom in ne klasik... Zakaj? Custom mi je pač lepši - mam pa občutek, da je Yamaha mal kvalitetnejše narejena... ampak samo občutek.... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V redu, enim je bol ušeč V4 enim pa V2, ne pa zračno hlajenje k se ve da je vodno boljše

in zakaj naj bi bilo boljše? mi lahko to pojasniš prosim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če že kupuješ čoperja, reskiraj in nabavi vsaj 1300 ccm... od teh dveh bi pa izbral vn 900 ampak custom in ne klasik... Zakaj? Custom mi je pač lepši - mam pa občutek, da je Yamaha mal kvalitetnejše narejena... ampak samo občutek.... :trance_33_sleep:

Najmanj 1300 ccm....

Poglej, ta kubatura je nekako najboljši približek. Potegne iz pete, kot 1500 ccm, kuri malo kot 600 ccm...

Saj iz tega razloga si tudi ti izbral 600 ccm, ne pa 1400Kawo. Ali pa se motim? :naughty:

Ne, zdaj pa res. 900 Classic je zunaj od 2006. Kolikor smo se lastniki pogovarjali in debatirali, ima vsakdo samo pozitivne kritike. Od vodljivosti, porabe, izgleda...

Yamaha pa šele prihaja in je vse na osnovi ugibanja. Lahko, da bo oh in sploh super bajk. Zame ima premalo kroma. Ampak to je le moje mišljenje. Saj VN900Custom je za 2009 tudi čisto v črni barvi -tudi mašina. Mogoče nov modni trend, kaj pa vem.

Mislim pa, da za kateregakoli se bo odločil, slabega ne bo izbral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha Midnight Star 950 vs. Kawasaki vn 900 classic

Stvar je sledeča. Kupujem chopperja in se nebi rad prehitro zaletev v zid :) :headbang:

Trenutno sem gledal te dve mašini (sicer yamaha ni še uzunaj) , upam da mi bo kakšen svetoval oz. dal dober predlog za nakup.

Razlika med temi dvemi motorji je kar velika (pustimo ceno na miru)

Spodaj bom dodal link da si lahko sami ogledate podatke motorjev.

yamaha naj bi bila zračno hlajena kawasaki pa vodno, sicer nevem kje je tukaj štos če ima kakšen kakšno idejo naj pove

-http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs950a_midnight_star.htm

-http://www.moto-center.si/motorji/kawasaki/cruiser/kawasaki-vn-900-classic

skratka rabim pojasnilo zakaj je uni dober oz. zakaj je uni slab.

Pa tudi ceonovno je mislim da vn cenejši.

za pojasnila oz. zapredloge se vam že v naprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje pristransko mnenje: Vodno je v osnovi boljše od zračnega, ker zagotavlja enakomernejše delovne temperature - res pa je, da so čoperji v osnovi nizkoturažni in redko kdaj gnani do konca. Imaš pa zato kontrolo in menjavo hladilne tekočine.

Verjetno je 1300 boljše kot 900 ali 950. Je pa tudi večje, težje, dražje in bolj žejno. Pospeški so definitivno boljši ampak vprašati se je potrebno koliko jih rabiš. Sedaj se dovolj hitro (včasih prehitro) vozim s 500 ccm. Le da je prehitevanje problematično, ker bi moral menjati navzdol pa sem len. Ampak za križarjenje pa zadošča.

Yamaha 39,4kW; 76.8Nm; 17 litrski rezervoar - Kawasaki 37kW, 78Nm, 20 litrov. Yamaha ima "uneven firing interval" za doseganje HD zvoka - pop pop - pop pop.

Oblika je stvar okusa. Mi je pa Yamaha všeč, čeprav kupujem (oz. razmišljam) VN 900 custom.

Najbolj pomembno pa je, da se vsedeš nanj in vidiš, kako ti ustreza položaj sedenja, rok in nog. Meni npr. bolj ustreza VN 900 custom kot classic - noge malo bolj naprej - sediš tudi na bedrih ne le na trtici, podplati so poševni na stopalki ne ravni na plošči. Mene pri customu moti majhen zadnji sedež - le za ulovit nekaj za zvečer pa zjutraj poslat domov z avtobusom ali taksijem.

Cena: VN900 classic stane cca 7000€. Yamaha bo gotovo več.

Torej kup informacij pa nobenega pametnega odgovora - na srečo. Sicer bi delali samo en tip motorjev.

Dobro izberi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imajo neki predstavitveni test na svoji strani. Pa na Youtube se tudi da slišati sound. Res je malo podoben HD.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje pristransko mnenje: Vodno je v osnovi boljše od zračnega, ker zagotavlja enakomernejše delovne temperature - res pa je, da so čoperji v osnovi nizkoturažni in redko kdaj gnani do konca. Imaš pa zato kontrolo in menjavo hladilne tekočine.

Verjetno je 1300 boljše kot 900 ali 950. Je pa tudi večje, težje, dražje in bolj žejno. Pospeški so definitivno boljši ampak vprašati se je potrebno koliko jih rabiš. Sedaj se dovolj hitro (včasih prehitro) vozim s 500 ccm. Le da je prehitevanje problematično, ker bi moral menjati navzdol pa sem len. Ampak za križarjenje pa zadošča.

Yamaha 39,4kW; 76.8Nm; 17 litrski rezervoar - Kawasaki 37kW, 78Nm, 20 litrov. Yamaha ima "uneven firing interval" za doseganje HD zvoka - pop pop - pop pop.

Oblika je stvar okusa. Mi je pa Yamaha všeč, čeprav kupujem (oz. razmišljam) VN 900 custom.

Najbolj pomembno pa je, da se vsedeš nanj in vidiš, kako ti ustreza položaj sedenja, rok in nog. Meni npr. bolj ustreza VN 900 custom kot classic - noge malo bolj naprej - sediš tudi na bedrih ne le na trtici, podplati so poševni na stopalki ne ravni na plošči. Mene pri customu moti majhen zadnji sedež - le za ulovit nekaj za zvečer pa zjutraj poslat domov z avtobusom ali taksijem.

Cena: VN900 classic stane cca 7000€. Yamaha bo gotovo več.

Torej kup informacij pa nobenega pametnega odgovora - na srečo. Sicer bi delali samo en tip motorjev.

Dobro izberi

Najlepša hvala

če bo še kaj takega bi bil zadovoljen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel VN 800 Classica pa sem bil zelo zadovoljen z njim, najbolj me je motilo to, da je imel ketno za prenos in ne krdan ali jermen.

Kolikor gledam oba motorja, ki si si jih ogledal je Yamaha bolj modernega videza in custom videza (lita platišča, manjša luč spredaj).

Kawasaki je pa čista klasika.

Samo ne preveč gledat slike, ki je na spletni strani, ki sijo ti dal v povezavo in podatki tudi ne držijo. ker nima krdana za prenos ampak ima jermen isto kot Yamaha.

glej raje tole povezavo:

http://www.seastarsuperbikes.co.uk/vn900classic2006.html

Glede hlajenja je tako, da če padeš sred poletja v najhujši vročini v kakšen prometni zamašek selahko zračno hlajeni motor začne pregrevat, pri vodnem hlajenju tega ne bo, so pa takšne situacije zelo, zelo redke.

Kar se kvalitete tiče najbrž ni bistvene razlike, zato je res najbolje, da se usedež na oba in jih malo začutiš, kateri ti bolj potegnein se bolje na njem počutiš.

Pa dobro se odloči,

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede hlajenja naj te ne skrbi. Zračno hlajeni motorji – valji in glave so narejeni iz boljših litin kot vodno hlajeni motorji, saj morajo prenašati večji razpon temperature itd… Zračno hlajeni motorji niso od včeraj, ampak so tu desetletja razvoja, izboljšav itd – če se nebi obnesli jih najverjetneje nebi več delali. Čoper – nizkoturažna mašina, zamisli si policaje na H.D. in BMW motorjih, ki laufajo v »nedogled« v prometnih zastojih, vožnji po mestu itd…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zračno hlajeni motorji niso od včeraj, ampak so tu desetletja razvoja, izboljšav itd – če se nebi obnesli jih najverjetneje nebi več delali. Čoper – nizkoturažna mašina, zamisli si policaje na H.D. in BMW motorjih, ki laufajo v »nedogled« v prometnih zastojih, vožnji po mestu itd…

Večina policajev v ZDA vozi suzukije in ne H.D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina policajev v ZDA vozi suzukije in ne H.D.

Res, HD so v filmih. So pa zračno hlajeni BMW pri policiji, pa ni problemov. Sem pa tudi svojega bivšega boxerja gnal po marsikaterem prelazu, pa ni bilo pregrevanja.

Daj katerikoli motor v roke bedaku, ti ga uniči v momentu. :whistle:

Se pa HD močno segreje, to pa res. Le zakaj HD-bikerji tako na široko sedijo v poletni vročini...? :whistle: Ampak crkne pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina policajev v ZDA vozi suzukije in ne H.D.

V starih filmih je videt tudi vrstne 4 valnike - zračno hlajene... Hotel sem rečt, da ni skrbi glede hlajenja, mi se vozimo večina po odprtih cestah, škifi pa cincajo po mestih od semaforja do semaforja ...

:topic:

Oks ga moraš kdaj po vožnji pir pavza... vžgat z čokom, večja površina hladilnih reber - hitrejša ohladitev motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina policajev v ZDA vozi suzukije in ne H.D.

A niso bili Kawasakiji 1000...? Lahko pa da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeri sm gledu en film

men se kr zdi da je bil BMW

sam to te pred letom 1985

no da ne bom spamu, kje je kej možn vidt yamahco?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeri sm gledu en film

men se kr zdi da je bil BMW

sam to te pred letom 1985

no da ne bom spamu, kje je kej možn vidt yamahco?

A v živo? Na Youtube klikneš Yamaha 950, pa ti bo poknilo enih par clipov...

Kakšna je v živo, pa tudi mene zanima.

Ameriška cena 7890 dolarjev, pri nas...?

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!