Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Kdaj se bo pa zadevo dalo vidt u živo??

Zelo lepo narejeno, samo za moj okus mu manka neka poživitev. Drugače pa kapo dol.

Objavljeno

alo, dobro si to naredo, zej pa je to tvoja prava suzi :D:worship:

ja nc, se vidimo kaj u lublani, ce bo kak pametn koncert (a je kaj?), pa kak pir spijemo ;)

uzivi, pa fajn se vozi :P

aja, a ne more bt kao tablca zadni del motorja ? :hmm:

Objavljeno

@Makosir-bom na kšn zbor prletu (čeprav jih ne obiskujem ravno veliko). Če boš pa kej V LJ mi pa pošlji PM pa se bova zmenla.

@Hozi-Itak sej zdej se bojo počas že spet začel koncerti pr nas-po koncu dopustov. Drugač pa v sredo pičimo v nemčijo na Endless summer :drunk: . Aja tablica je pa montirana na zadku-sam ko sem to sliku je še ni blo gor.

Dans sem ga še mal stestiru na poligonu in je zadeve res zlo okretna. Za razliko od original gsxr 1100, ki je za vozt bol kot ne cegu. Začne pa tudi sprednji del kr hitro silit v zrak pri pospeševanju, zdaj ko ni več kliponov.

Objavljeno (popravljeno)
Dans sem ga še mal stestiru na poligonu in je zadeve res zlo okretna. Za razliko od original gsxr 1100, ki je za vozt bol kot ne cegu. Začne pa tudi sprednji del kr hitro silit v zrak pri pospeševanju, zdaj ko ni več kliponov.

zelo sem vesel zate, de si si naredu tak stroj kot si si ga želel, de ti je uspelo, in de si z izdelkom zadovoljen. srečno vožnjo.

Kaj pa si naredu na ciklistiki, da je zdej okretnejši?

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)
zelo sem vesel zate, de si si naredu tak stroj kot si si ga želel, de ti je uspelo, in de si z izdelkom zadovoljen. srečno vožnjo.

Kaj pa si naredu na ciklistiki, da je zdej okretnejši?

Hvala Cartman!!! Ciklistike nisem spreminjal kaj preveč. Klipone sem menjal z superbike pa se ogromno pozna. Aja pa vilce sem dvigno na originalno višino-prej ble spuščene. Mal je pa tudi psihološke fore pomoje, ker motor zgleda ful manjši.

Mam pa namen v prihodnosti menjat še zadn amortizer, ki je original z amortizerjem od gsxr 1000, po možnosti K5, pa seveda dogbonse. Pa kakšen stabilizator krmila tudi ne bi bil napačen.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno
Hvala Cartman!!! Ciklistike nisem spreminjal kaj preveč. Klipone sem menjal z superbike pa se ogromno pozna. Aja pa vilce sem dvigno na originalno višino-prej ble spuščene. Mal je pa tudi psihološke fore pomoje, ker motor zgleda ful manjši.

Mam pa namen v prihodnosti menjat še zadn amortizer, ki je original z amortizerjem od gsxr 1000, po možnosti K5, pa seveda dogbonse. Pa kakšen stabilizator krmila tudi ne bi bil napačen.

jaaa stari gsx-i so meli unga pol meterškega na levi strani. . . supercoool!!!!!

u glavnem, naj ti dolgo in dobro služi.

Objavljeno
Ej, tole je pa ZELO lepa predelava. Taka k mora bit, brez odvecnega kica. Super!

(Sam cist iz radovednosti; Kaksen je pa koncni buzdet za tole zvau?)

Kapo dol! Pa celado gor, of kors.

Objavljeno (popravljeno)

Končni proračun hmmm. Okol 1500, nisem pa šel natančno računat. Ampak s tem da sem vse nosilce delal sam pa tud pripravu zadevo za barvanje itd. Najdražji so bli seveda križi z krmilom okol 250, sprednja masak okol 150, števci 150, rep 80, lučke ogledala žmigavci grifi uteži, pena za izpuh-skratka Louis roba...200, opletene cevi za sklopko in zadnjo bremzo 50 (za sprednjo zavoro dobil skupaj z križi), ležaji puše in tesnila za krmilo 40, varjenje subframa pa izpuha okol 50, olje filtri ene 50, cevi za vodo pa objemke okol 30, sliderji 30, potrošnga materiala kot so šajbe, aluminij, šravfi, konektorji, žice, poliester smola, kit itd....se je pa tud neki nabral. Tud neki malga orodja sem dokupu (npr. Dremel-prej mel eno kitajsko sranje, ki sem ga itak takoj skuru. Pa še en kup stvari sen izpustu tuki.

Skratka lih mi je znesel da sem si od zavarovanja pokril predelavo pa delno tud registracijo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Dej še slike celega motorja

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evo tri dve slikce celga motorja.

post-20343-125289602809_thumb.jpg

post-20343-125289606108_thumb.jpg

post-20343-125289612063_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Motor res zgleda super :worship:. Zanima me samo kako se obnese tale zic, ker deluje super trd :?

Objavljeno

Mah ni take krize kot zgleda. Zadnč sem se vozu ene 4-5 ur z parimi par minutnimi postanki pa je kr šlo. Je pa seveda trši od normalnih penastih zicov.

Objavljeno

Kako se ti pa kej obnesejo tale ogledalca z ugrajenimi smerniki, sem slišov na enem drugem forumu da so izredno "tresoča" pri višjih hitrostih...

Drgače pa iz moje strani :worship: za predelavo!

LP

Objavljeno

Ne vem...men nč ne tresejo. To je po moje bol odvisn od nosilca ogledal pa samga motorja. Aja pa tud uteži na krmilu.

Objavljeno

Hud je hud! :worship: Dobr si to naredu, res si se potrudu max! Izjemen je zadek in avspuhi, pa prednji blatnik je tud dovršen...pa hladilniki ne zgledajo preobavtni, prov skladno dober moped ni kaj, edin špegle bi jz dal manjše, ka pa vem.

Me pa neki zanima - a avspuhe si sam dodelal do tega stanja v katerem sedaj so, ali ti je kdo kaj pomagal in kolko te je prišel karbon in izdelava, ali je kaj drugega...ker zgledajo res popolno, pa bi morda sam kaj na SVju dodelal, malo pene ven,pa nazaj skupi, malo morda skrajšat...Lahko na PM če se komu zdi da ni za v to temo.

No hvala za info pa LP

Objavljeno

Mene zanima kako je šla homologacija skozi.

Objavljeno

@Suhi. Ja sem hotu dat najprej manjše bar end špegle (take, ki pridejo na koncu krmila). Pa sem se premislu, ker sem vseen hotu dobr pregled nazaj-sploh pri vključevanju na LJ obvoznico po kteri vsak dan vozim je lahko dost zaj.... če kej spregledaš. Kar se loncev tiče sem prevrtal nete, snel pokrovčke in notranjo cev ter spraznil polnilo. Odrezal lonc pa notranjo cev z fleksarco, zvrtal nove luknje za nete, pobarval izpuhe z 600 stopinjsko barvo, napolnil z novo volno-se dobi v louisu in jih zanetal skupi. Pod kotom sem odrezal tudi cevi za lonci in jih privaril nazaj tako da gledajo bol pokončno (oz. da je linja loncev vzporedna z subframom). Drugač so pa lonci delo neznanga mojstra in sem jih dobu zraven motorja ko sem ga kupu. Ampak kolker sem bral na tujih forumih zlo velik na podoben način odpirajo pa krajšajo original lonce. Enako razstaviš lonec, pobereš vn prekate, iz mreže narediš cev, ki tče čez lonec in ponovno napolniš, pa zanetaš. Lahko pa pšo želji še kej skrajšaš.

@Stric Burek-homologacije še ni. Jo bom verjetn pozim delu.

post-20343-125296275832_thumb.jpg

Objavljeno

Aha pozabu napisat. na spodni slikci so ogledala, ki sem jih hotu najprej uporabit pa sem se premislu. Zgledajo res super, sam funkcionalna pa po moje niso kej preveč.

Objavljeno (popravljeno)

Lepo si ga zrihtal, sporoči kaj glede homologacije ko bo.

Popravljeno . Popravil Stric Burek
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Je mogoče kdo kje zasledil sprednjo streetfighter masko z TÜVom? Kako je če daš recimo od drugega motorja luč, plastiko pa sam narediš iz poliestra? Bi to šlo čez homologacijo, ali je nujno potreben TÜV??

Objavljeno

Uradno je potreben TUV ampak možno da bi šlo čez-mal odvisno tudi od tistega, ki ti pregleduje motor. Drugače pa poglej ne ebay.de vpiši streetfighter lampenmaske (jih je kr nekaj gor z TUV). A boš delal streetfighterja?

Objavljeno

Ideja je narest iz Milleta enga maxi supermota. Me je nekako zasvojil SM, samo na SMC je bil problem tresljaji in nezmožnost daljših fur.

Objavljeno

@Suhi. Ja sem hotu dat najprej manjše bar end špegle (take, ki pridejo na koncu krmila). Pa sem se premislu, ker sem vseen hotu dobr pregled nazaj-sploh pri vključevanju na LJ obvoznico po kteri vsak dan vozim je lahko dost zaj.... če kej spregledaš. Kar se loncev tiče sem prevrtal nete, snel pokrovčke in notranjo cev ter spraznil polnilo. Odrezal lonc pa notranjo cev z fleksarco, zvrtal nove luknje za nete, pobarval izpuhe z 600 stopinjsko barvo, napolnil z novo volno-se dobi v louisu in jih zanetal skupi. Pod kotom sem odrezal tudi cevi za lonci in jih privaril nazaj tako da gledajo bol pokončno (oz. da je linja loncev vzporedna z subframom). Drugač so pa lonci delo neznanga mojstra in sem jih dobu zraven motorja ko sem ga kupu. Ampak kolker sem bral na tujih forumih zlo velik na podoben način odpirajo pa krajšajo original lonce. Enako razstaviš lonec, pobereš vn prekate, iz mreže narediš cev, ki tče čez lonec in ponovno napolniš, pa zanetaš. Lahko pa pšo želji še kej skrajšaš.

@Stric Burek-homologacije še ni. Jo bom verjetn pozim delu.

Kje pa bi dobil takšne špegle, pa lenkerco?

Objavljeno

Ideja je narest iz Milleta enga maxi supermota. Me je nekako zasvojil SM, samo na SMC je bil problem tresljaji in nezmožnost daljših fur.

za supermoto rabiš vzmetenje menjat. Če boš dal pa sam lenkerco pa plastike dol bo pa "samo" naked.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!