Skoči na vsebino

Build bike


crnuh

Priporočene objave

A makete, ali prav motorja?

Če pravega motorja, mislim da za garancijo mora biti sestavljen in narejen nulti servis na pooblaščenem servisu oziroma prodajalcu... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A makete, ali prav motorja?

Če pravega motorja, mislim da za garancijo mora biti sestavljen in narejen nulti servis na pooblaščenem servisu oziroma prodajalcu... :whistle:

In verjetno mora bit vijačen z Uniorjevim orodjem.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kit avtomobile vem za motocikel pa še nisem slišal. Bi blo pa zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je treba a-testirat in homologirat skoraj vsak "šravf" posebej. No tako mi je par let nazaj rekel en možakar, ki je sam izdelal svoj trajk.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno pa je da so v kitu že homologirani in testirani deli?

Res je. Treba je pa potem pregledat in poštemplat motor na tistih delih, kjer si sam kaj šravfal in sestavljal. Ziher je manj tega, če dobiš motor v kit-u kot da vse sam nardiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno pa je da so v kitu že homologirani in testirani deli?

Tudi vsi motorji,avti so homologirani že v tujini pa jih moramo pri nas še enkrat.Da ne govorima ne vem zdaj točno a EEC al ECC al tak neka so kratice,ki potrjuje vozilom vožnjo po vsej Eu.V Sloveniji pa le to ni dovolj!Pri nas je to potrebno,da sploh gre dobit homologaciju,pa še tu se včasih zna kaj...

To po moje,če bi se kak pravnik lotil bi uspel dokazat,da je le ta Slo homologacija čista kraja denarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja homologacija mora bit po standardih EU. Pomoje (če bi bili priloženi papirji) kakšnih večjih komplikacij nebi smelo biti. Tudi nemški TUV namreč velja kot homologacija v Slo-je pa treba zadevo vpisat v kartonček. Za en vpis pa računajo 35eur :rolleyes: .

Pomoje so motorji, ki so registrirani v tujini druga pesem, ker niso nujno po standardih EU-ja in nimajo homologacijskih papirjov oz. jih ne morejo pridobiti pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kit varianta pravega motocikla (ne makete) se dosti razširjeno uporablja v ZDA (najdeš tudi na netu), zaradi vseh dilem, ki ste jih našteli pa bi bilo dobro najti neko pravno osebo, ki se s tem ukvarja v EU. Sicer pa gre za prihranek nekje med 20 in 40% vrednosti motocikla (odvisno koliko si samostojen pri sestavljanju in pridobivanju ustreznih dokumentov za registracijo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kit varianta pravega motocikla (ne makete) se dosti razširjeno uporablja v ZDA (najdeš tudi na netu), zaradi vseh dilem, ki ste jih našteli pa bi bilo dobro najti neko pravno osebo, ki se s tem ukvarja v EU. Sicer pa gre za prihranek nekje med 20 in 40% vrednosti motocikla (odvisno koliko si samostojen pri sestavljanju in pridobivanju ustreznih dokumentov za registracijo).

nimam nobenga, ampak res nobenga namena karkoli sestavljat, ena samogradnja na življenje je bla zame čist zadosti. papirologijo se da narest, je mal buzerancije, ampak načeloma se da narest A-test, in maš unikat pač.

vseno bi prosu če kak link obeste gor. . . kr prebral pa bi kej o tem. sanjat ni greh pravijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!