crnuh Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Ima kdo izkušnje z nakupom novega nesestavljenega motocikla ("kit")? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 A to se da nabavit??? Mislim takole v "kitu"... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 A makete, ali prav motorja? Če pravega motorja, mislim da za garancijo mora biti sestavljen in narejen nulti servis na pooblaščenem servisu oziroma prodajalcu... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 A makete, ali prav motorja?Če pravega motorja, mislim da za garancijo mora biti sestavljen in narejen nulti servis na pooblaščenem servisu oziroma prodajalcu... :whistle: In verjetno mora bit vijačen z Uniorjevim orodjem.... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Tu je bolj problem kak potem papirje dobit,uredit,kaj sploh rabiš itd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 pri husqvarni imajo to možnost. Cena je dosti nižja. Preverite na zupinovi strani. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Za kit avtomobile vem za motocikel pa še nisem slišal. Bi blo pa zanimivo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Mislim da je treba a-testirat in homologirat skoraj vsak "šravf" posebej. No tako mi je par let nazaj rekel en možakar, ki je sam izdelal svoj trajk. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Možno pa je da so v kitu že homologirani in testirani deli? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Možno pa je da so v kitu že homologirani in testirani deli? Res je. Treba je pa potem pregledat in poštemplat motor na tistih delih, kjer si sam kaj šravfal in sestavljal. Ziher je manj tega, če dobiš motor v kit-u kot da vse sam nardiš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 A to se da nabavit??? Mislim takole v "kitu"... Jep, že par let. Ne vem pa, kako je z homokomplikacija :-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Možno pa je da so v kitu že homologirani in testirani deli? Tudi vsi motorji,avti so homologirani že v tujini pa jih moramo pri nas še enkrat.Da ne govorima ne vem zdaj točno a EEC al ECC al tak neka so kratice,ki potrjuje vozilom vožnjo po vsej Eu.V Sloveniji pa le to ni dovolj!Pri nas je to potrebno,da sploh gre dobit homologaciju,pa še tu se včasih zna kaj... To po moje,če bi se kak pravnik lotil bi uspel dokazat,da je le ta Slo homologacija čista kraja denarja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Ja homologacija mora bit po standardih EU. Pomoje (če bi bili priloženi papirji) kakšnih večjih komplikacij nebi smelo biti. Tudi nemški TUV namreč velja kot homologacija v Slo-je pa treba zadevo vpisat v kartonček. Za en vpis pa računajo 35eur :rolleyes: . Pomoje so motorji, ki so registrirani v tujini druga pesem, ker niso nujno po standardih EU-ja in nimajo homologacijskih papirjov oz. jih ne morejo pridobiti pri nas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Arriba Objavljeno Januar 12, 2009 Deli Objavljeno Januar 12, 2009 Bi bilo dobro vprašati zastopnika če ti hoče prodat motocikel v kišti in koliko bi bilo ceneje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crnuh Objavljeno Januar 19, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 19, 2009 Kit varianta pravega motocikla (ne makete) se dosti razširjeno uporablja v ZDA (najdeš tudi na netu), zaradi vseh dilem, ki ste jih našteli pa bi bilo dobro najti neko pravno osebo, ki se s tem ukvarja v EU. Sicer pa gre za prihranek nekje med 20 in 40% vrednosti motocikla (odvisno koliko si samostojen pri sestavljanju in pridobivanju ustreznih dokumentov za registracijo). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Januar 19, 2009 Deli Objavljeno Januar 19, 2009 Kit varianta pravega motocikla (ne makete) se dosti razširjeno uporablja v ZDA (najdeš tudi na netu), zaradi vseh dilem, ki ste jih našteli pa bi bilo dobro najti neko pravno osebo, ki se s tem ukvarja v EU. Sicer pa gre za prihranek nekje med 20 in 40% vrednosti motocikla (odvisno koliko si samostojen pri sestavljanju in pridobivanju ustreznih dokumentov za registracijo). nimam nobenga, ampak res nobenga namena karkoli sestavljat, ena samogradnja na življenje je bla zame čist zadosti. papirologijo se da narest, je mal buzerancije, ampak načeloma se da narest A-test, in maš unikat pač. vseno bi prosu če kak link obeste gor. . . kr prebral pa bi kej o tem. sanjat ni greh pravijo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se