jure981 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Pozdravljeni, Rabim nekaj informacij glede motornih koles,ki so še pod garancijo... Lansko leto meseca avgusta sem kupil pri pooblaščenem prodajalcu Yamaha novo motorno kolo Yamaha XVS 1300A Midnight Star. Kar hitro po nakupu sem začel opažat,da mi merilec goriva narobe javlja količino goriva v rezervoarju. Motor sem odpeljal na Yamaha servis PROMOTOR,Drešinja vas,kjer mi napake niso znali odpraviti. Z merilcem goriva je bilo vedno huje,tako da se mi je lučka za rezervo prižigala že pri prevoženih 120km,bencina je pa bilo v rezervoarju več kot pol. Nato odpeljem 3.NOVEMBRA 2008 motor na popravilo pooblaščenem serviserju Moto Mirči,Slovenjske Konjice,kjer mi napako takoj ugotovijo,okvara plovca in elektronike ki je povezana z njim. Rezervi del tudi takoj naročijo,vendar ga še do DANES 12. JANUARJA NISO DOBILI. Prejšnji teden pokličem generalnega uvoznika za Yamaha Delta team Krško,kjer mi povejo,da so rezervni del naročili šele konec decembra 2008. Istočasno pokličem tržni inšpektorat,kjer mi zagotovijo,da morajo po zakonu vsak izdelek v garanciji popravit v roku 45 dni,se pravi da bi moral motor dobit popravljen nazaj že 17.decembra 2008,drugače sem upravičen do novega identičnega motornega kolesa. Delta team Krško noče niti slišati o kakšnem novem motorju,edino kar je,so se mi upravičili za neljubi dogodek in mi v sredo 7.januarja garantirali da bo rezervni del v petek 9 januarja na servisu kjer imam motorno kolo. Tega dela do danes pri Moto Mirči niso videli. Zanima me,če je že kdo imel enako situacijo in kako je prišel do novega motorja,ali če mi kdorkoli lahko kako pomaga? Po zakonu tržne inšpekcije moram sedaj napisat priporočeno pismo Delta teamu za novo motorno kolo,ki mi po zakonu pripada. Če mi pisno ne odpišejo ali ne odobrijo novega motorja,jih prijavim na tržno inšpekcijo,kjer bodo morali plačat kar visoko denarno kazen. Poleg tega jih bi najraje še tožil,dal v kakšen časopis ali na televizijo! Za kakšne koli informacije se vam v naprej zahvaljujem. LP Jure
Miki Mauss Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 (popravljeno) Pravilno!!! jebat jih je treba, bando zaslužkarsko. Držim pesti za novo polnočno zvezdico. Popravljeno Januar 12, 2009. Popravil Miki Mauss
HyperJack Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Če imaš čas, se malo pozajebavaj z njimi. Če je po zakonu, da morajo to urediti v določenem času, naj to naredijo, drugače jim j*** mater. Imel tudi jaz probleme z Delta Teamom, zato sem zamenjal blagovno znamko motorja (hvala bogu). lp
simonsi Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Kul. Jaz bi tut rad nov motor, ker je sedanjemu crknila žarnica pod garancijo. :) Da se ti da. :worship: Bodi vesel da nimaš kakšnih drugih, pomembnejših problemov, pa ne glede motorja.
TomAAAz Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Istočasno pokličem tržni inšpektorat,kjer mi zagotovijo,da morajo po zakonu vsak izdelek v garanciji popravit v roku 45 dni,se pravi da bi moral motor dobit popravljen nazaj že 17.decembra 2008,drugače sem upravičen do novega identičnega motornega kolesa. Delta team Krško noče niti slišati o kakšnem novem motorju,edino kar je,so se mi upravičili za neljubi dogodek in mi v sredo 7.januarja garantirali da bo rezervni del v petek 9 januarja na servisu kjer imam motorno kolo. Tega dela do danes pri Moto Mirči niso videli. Zanima me,če je že kdo imel enako situacijo in kako je prišel do novega motorja,ali če mi kdorkoli lahko kako pomaga? Po zakonu tržne inšpekcije moram sedaj napisat priporočeno pismo Delta teamu za novo motorno kolo,ki mi po zakonu pripada. Če mi pisno ne odpišejo ali ne odobrijo novega motorja,jih prijavim na tržno inšpekcijo,kjer bodo morali plačat kar visoko denarno kazen. Poleg tega jih bi najraje še tožil,dal v kakšen časopis ali na televizijo! Za kakšne koli informacije se vam v naprej zahvaljujem. LP Jure Jaz na tvojem mestu nebi odstopal od zakona! Vse kaže tebi v korist in če se nebo izvršilo po črki ZAKONA je spet padla pravna država kot že velikokrat! Iz garancijskih pravil ti torej pripada NOV MOTOR!!!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 In pol bojo slučajn pogruntal, da je itak konstrukcijska napaka in da vsem tko slabo kaže količino goriva (tko k recimo na Ducatijevi Multistradi) :-) Dokler motor pelje ... tisti števci pa cajgarji so itak povečini odveč :-) special749 1
HyperJack Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Dokler motor pelje ... tisti števci pa cajgarji so itak povečini odveč :-) Vse lepo in prav, vendar se s tem ne strinjam. Če ti kupiš motor, ima, da dela vse, kaj da bo zdaj crknila cela armaturka, in bom rekel, ahh dokler dela mašina, je še dober. Ni res to. Če kupiš motor za neko vsoto, se pričakuje, da bo to tudi brez napake delovalo. Če pa ne, pa naj nehajo vgrajevati merilnike bencina :trance_33_sleep: . Da ne govorim kakšne probleme sem imel jaz. Predlagam, ti ta zadevo čim prej rešiš, drugače se bo vlekla v nedogled, vedno se bodo iukali novi izgovori. Sicer, pa je to lahko še nevem kakšen uvoznik. Zakoni so zato, da se takšne stvari ne bi dogajale. Želim ti uspešen razplet. Lp
Ice Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 cudno se mi zdi razmisljanje "ka se te sekiras ce narobe kaze; pelji in pusti pri miru". tipson je motorcikel placal in lahko pricakuje, da vsi deli delujejo brezhibno v casu garancijske dobe. za to tudi obstaja garancijska doba. ce nekaj ne spila, dvakrat se popravlja, tretjic menja celotna zadeva (v tem primeru vozilo). v obratnem primeru ima proizvajalec moznost to odvecno navlako ne montirati na motorcikel. s tem se tudi spremeni cena artikla, manj bo problemov itd. ergo ce se nekdo odloci za nekaj, kupi novo, lahko in ima pravico pricakovati, da zadeva deluje kot opisano. me zanima kaj bi nekdo svetoval kupcu avtomobila, kateremu gretje ne dela. "kaj se sekiras, saj se pelje. pusti pri miru" ?! nekako rahlo dvomim v to.
Jure Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Novo motorno kolo ti pripada po zakonu, jaz bi ga zahteval, pa ne zaradi tistega števčka, ampak zaradi odnosa, ki ga imajo do tebe. Bodo pa drugič bolj previdni. Nekateri enostavno mislijo da so vsemogočni. Sem imel tudi jaz en kup problemov z uvoznikom in odpravljanjem serijskih napak pod garancijo pri prejšnjem motorju in vem kakšni znajo bit in koli živcov ti gre lahko.. Glede na to da je zima, se malce pozabavaj pa jim pokaži, da moraju tudi taveliki spoštovat zakon in pravila. Med sezono se zaradi tega ne bi splačalo zajebavat, ampak sedaj se pa itak ne moreš vozit :D
Piksna Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Kul. Jaz bi tut rad nov motor, ker je sedanjemu crknila žarnica pod garancijo. :) Da se ti da. :worship: Bodi vesel da nimaš kakšnih drugih, pomembnejših problemov, pa ne glede motorja. Al se je lušno zajebavat pa smejat na"nesrečo"drugih,a ?! Morda te sreča... ,... še letos. Človek išče pomoč in nasvete, ti pa tako off-topic serješ. Kaj si s svojim postom sploh hotu doseč ?! Pa na žarnice ni garancije. To bi pa že lahko vedu, ker baje nekaj šraufaš... Svašta. Jaz na tvojem mestu nebi odstopal od zakona! Vse kaže tebi v korist in če se nebo izvršilo po črki ZAKONA je spet padla pravna država kot že velikokrat! Iz garancijskih pravil ti torej pripada NOV MOTOR!!! To je vse lepo in prav a Delta Team je takooo "tog", kar se takih "uslug" tiče, da še nisem slišal dobre besede o njem od kar sem prisoten v moto krogih. Je pa problem v tem, da v zakonu piše marsikaj - praksa pa je vse prej kot rožnata. O novem motorju sem prepričan, da nikoli ne bo govora. Nikoli. Če ne drugač, kaj zmutijo, da presežeš garancijsko obdobje pa se še kaj pokaže in te pol tam 2x ocolajo.. Samo lepo počas in zber čimveč pisne dokumentacije, če misliš it v pravdo ipd. Ali pa osnuj Klub nezadovoljnih kupcev Yamahe Slovenije. Niti to ni slaba ideja,a?! Kot sem že pisal na PM - probaj morda najt servis v Avstriji - če je opcija, ti zrihtajo nov del v nekaj tednih. 100%. To šlamparijo pa daj v časopise in še kamor koli je možno, da bodo še drugi ljudje slišali, pa če koristi vsaj enemu, pa si že nekaj storil, če ne že uspel. Srečno.
sesir Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 (popravljeno) Kolikor je men razvidno iz napisanega,ni bil kriv uvoznik ampak serviser! Sam sem imel z yamaho tzr 125 probleme v garanciji.Odpeljal sem jo na servis Češek iz Krškega,ki je od Delta team oddaljen le 200metrov!Ker je to bilo med sezono sem jih seveda klical na 14 dni prej manj!Ko po enem mesecu oz. tretjem klicu ni bilo nobenega napredka oz. mi še vedno niso znali povedat sem se vsedel v avto in odpeljal v Krško.Ko sem videl,da se mojega motorja niso niti lotili,pa sem odšel v Delta team in jim razložil situacijo.Oni so takoj poklicali tja.Potem pa mi je trgovec zagotovil,da bodo še danes vedeli kaj je narobe.Jz pa ne bi bil jz,če ne bi šel popoldne še enkrat vprašat.In ne moreš verjet!Res se je vedelo kaj je narobe in del so naročili :worship: Del se spomnim,da je prišel na torek in motor je bil popravljen v četrtek :worship: :worship: Od takrat naprej vse stvari razen rednih servisov urejam v direktno v Delta team s katerimi imam res same dobre izkušnje :worship: Naslednjič sem jo peljal tja in v 14dneh je bilo vse urejeno :worship: Tudi,če bom kdaj v bodoče imel kakršnekoli probleme z yamaho v garanciji ste lahko sigurni,da bom motor takoj zapeljal direktno v delta team. Popravljeno Januar 12, 2009. Popravil sesir
gusti Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 (popravljeno) Kul. Jaz bi tut rad nov motor, ker je sedanjemu crknila žarnica pod garancijo. :) Da se ti da. :worship: Bodi vesel da nimaš kakšnih drugih, pomembnejših problemov, pa ne glede motorja. In če ti žarnice nebi bili sposobni zamenjati v 45 dneh ... in to mogoče sredi moto sezone. Brez nje se pelat nesmeš. Mislim, da ti potem nebi šlo več na smeh. Dobro ajde žarnica je rahlo banalni primer, pa tisti merilec goriva tudi. Sam treba je pa tej pa tej piknit ta velike tam ko najbolj boli ... in to je v denarnico. Pa naj se potem sami zmenijo med sabo kdo ni dobavil dela in kdo bo plačal nov motor. Če se jim enkrat to zgodi, bodo deli prihajali do potrošnikov že naslednji delovni dan z hitro pošto. VW je sposoben v enem delovnem dnevu spravit rezervni del iz skladišča v evropi, do serviserja v USA (če da serviser zraven naročila štempelj, da je nujno). Popravljeno Januar 12, 2009. Popravil gusti
bernardek Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Če je zakon na tvoji strani kar po njih zaradi principa in odnosa do kupcev in še lepo pisemce napiši na Yamaha consumer service (EU ali Japan) pa se bo sigurno kaj premaknilo... morda pa še kakšnega pravnika angažiraj da bo vse 100% legal
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Pozdravljeni, Rabim nekaj informacij glede motornih koles,ki so še pod garancijo... Lansko leto meseca avgusta sem kupil pri pooblaščenem prodajalcu Yamaha novo motorno kolo Yamaha XVS 1300A Midnight Star. Kar hitro po nakupu sem začel opažat,da mi merilec goriva narobe javlja količino goriva v rezervoarju. Motor sem odpeljal na Yamaha servis PROMOTOR,Drešinja vas,kjer mi napake niso znali odpraviti. Z merilcem goriva je bilo vedno huje,tako da se mi je lučka za rezervo prižigala že pri prevoženih 120km,bencina je pa bilo v rezervoarju več kot pol. Nato odpeljem 3.NOVEMBRA 2008 motor na popravilo pooblaščenem serviserju Moto Mirči,Slovenjske Konjice,kjer mi napako takoj ugotovijo,okvara plovca in elektronike ki je povezana z njim. Rezervi del tudi takoj naročijo,vendar ga še do DANES 12. JANUARJA NISO DOBILI. Prejšnji teden pokličem generalnega uvoznika za Yamaha Delta team Krško,kjer mi povejo,da so rezervni del naročili šele konec decembra 2008. Istočasno pokličem tržni inšpektorat,kjer mi zagotovijo,da morajo po zakonu vsak izdelek v garanciji popravit v roku 45 dni,se pravi da bi moral motor dobit popravljen nazaj že 17.decembra 2008,drugače sem upravičen do novega identičnega motornega kolesa. Delta team Krško noče niti slišati o kakšnem novem motorju,edino kar je,so se mi upravičili za neljubi dogodek in mi v sredo 7.januarja garantirali da bo rezervni del v petek 9 januarja na servisu kjer imam motorno kolo. Tega dela do danes pri Moto Mirči niso videli. Zanima me,če je že kdo imel enako situacijo in kako je prišel do novega motorja,ali če mi kdorkoli lahko kako pomaga? Po zakonu tržne inšpekcije moram sedaj napisat priporočeno pismo Delta teamu za novo motorno kolo,ki mi po zakonu pripada. Če mi pisno ne odpišejo ali ne odobrijo novega motorja,jih prijavim na tržno inšpekcijo,kjer bodo morali plačat kar visoko denarno kazen. Poleg tega jih bi najraje še tožil,dal v kakšen časopis ali na televizijo! Za kakšne koli informacije se vam v naprej zahvaljujem. skratka - saj če so konec decembra naročili del, bo verjetno prej ali slej prišel, se strinjamo? Potem ti ga bodo zmontirali in boš zadovoljen, le grenak priokus bo ostal ... Če imaš pa čas in energijo, pa kontaktiraj pač odvetnike, ampak v tem primeru se ti lahko res še kje ta motor zafržmaga, ker lahko dobiš kakega, ki bo imel kako drug okvaro, ali pa se ti bo zafržmagala cela blagovna znamka. Resno pa tudi na morebitnih specializiranih forumih preveri, če ne gre slučajno za kakšno serijsko napako, ki je izdelovalec morda še ni odpravil sploh. Da ne boš po nepotrebnem izgubljal energije. special749 1
nduro Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Pozdravljen, Ker si že toliko energije vložil, ti predlagam da priporočeno pošlješ zahtevo o zamenjavi izdelka oziroma takojšnji odpravi napake. Dokazilo o zahtevi je po moji oceni bistveno za uveljavljanje pravice do zamenjave v nadaljevanju. Še vedno pa imaš možnost, da od dejanske prijave odstopiš v primeru ustrezne rešitve. Vsekakor se je pametno poravnat, na kar bo zastopnik skoraj gotovo pristal, če pa ne gre, imaš odprte vse možnosti. GoodLuck, nduro Pozdravljeni, Rabim nekaj informacij glede motornih koles,ki so še pod garancijo... Lansko leto meseca avgusta sem kupil pri pooblaščenem prodajalcu Yamaha novo motorno kolo Yamaha XVS 1300A Midnight Star. Kar hitro po nakupu sem začel opažat,da mi merilec goriva narobe javlja količino goriva v rezervoarju. Motor sem odpeljal na Yamaha servis PROMOTOR,Drešinja vas,kjer mi napake niso znali odpraviti. Z merilcem goriva je bilo vedno huje,tako da se mi je lučka za rezervo prižigala že pri prevoženih 120km,bencina je pa bilo v rezervoarju več kot pol. Nato odpeljem 3.NOVEMBRA 2008 motor na popravilo pooblaščenem serviserju Moto Mirči,Slovenjske Konjice,kjer mi napako takoj ugotovijo,okvara plovca in elektronike ki je povezana z njim. Rezervi del tudi takoj naročijo,vendar ga še do DANES 12. JANUARJA NISO DOBILI. Prejšnji teden pokličem generalnega uvoznika za Yamaha Delta team Krško,kjer mi povejo,da so rezervni del naročili šele konec decembra 2008. Istočasno pokličem tržni inšpektorat,kjer mi zagotovijo,da morajo po zakonu vsak izdelek v garanciji popravit v roku 45 dni,se pravi da bi moral motor dobit popravljen nazaj že 17.decembra 2008,drugače sem upravičen do novega identičnega motornega kolesa. Delta team Krško noče niti slišati o kakšnem novem motorju,edino kar je,so se mi upravičili za neljubi dogodek in mi v sredo 7.januarja garantirali da bo rezervni del v petek 9 januarja na servisu kjer imam motorno kolo. Tega dela do danes pri Moto Mirči niso videli. Zanima me,če je že kdo imel enako situacijo in kako je prišel do novega motorja,ali če mi kdorkoli lahko kako pomaga? Po zakonu tržne inšpekcije moram sedaj napisat priporočeno pismo Delta teamu za novo motorno kolo,ki mi po zakonu pripada. Če mi pisno ne odpišejo ali ne odobrijo novega motorja,jih prijavim na tržno inšpekcijo,kjer bodo morali plačat kar visoko denarno kazen. Poleg tega jih bi najraje še tožil,dal v kakšen časopis ali na televizijo! Za kakšne koli informacije se vam v naprej zahvaljujem. LP Jure
Trdonja Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Zanimiva življenjska tema. Bistven je odnos, ki so ga odgovorni imeli do tebe kot kupca, lastnika vozila pod garancijo. Primer, eden od večih, žal. Moj prvi zaresni bicikl, kupljen s prišparanim denarjem od dela in štipendije. Garancija na okvir 5 let, po 4ih letih in nekaj mesecih poči. Ni bil udarjen, prodajalca poznal, glede na to da sem mu večkrat rihtal komputere, brezplačno seveda. Komu pa jih nisem. Pripeljal nazaj, mountain bike, vožen bil po hribin logično, seveda da sem skakal po travi, saj pa ni cestno, prva zajebancija. Po kamnih si skakal blabla... Ugotovili da ni udarjen, napaka pri zvaru. Mučkal 2x več od predvidenega roka rešitve. Vmes ideje o lastnem varjenju itd. Nazadnje sem pristal na drug okvir (nižjega ranga). No po vseh pravilih bi že zdavnaj moral dobiti povrnjeno ali kupnino ali novo kolo. Občutek ni bil nikoli več isti, nazadnje so mi ga sredi belega dne spizdili na Partizanski v MB. Pred meseci slučajno slišim kako sem ga napizdil ko sem bil mlajši, češ da sem dobil nov okvir. Svašta. Kaj želim povedat? Kot lastnik poslovnega subjekta, nikoli ne bi si dovolil takšnega odnosa do stranke. V primeru da so si to dovolili in občutek ni dober, zahtevaj vse po predpisih. Naj se ljudje začnejo obnašati letom primerno, se pravi zrelo in odgovorno. LP, Boštjan
norc 16 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 moje osebno mnenje. naj si slovenske trgovine jemljejo vzgled po austriji. naročil sem delov za 2k(od palstik do nekih zajebanih šraufov) eurov za gsx-r 600 k7 ob 16 uri popoldan. drugi dan ob 9 me kličejo da že imajo dele. prvo jim nisem mogel verjet sploh. v slo pa 3 tedne čakajo da se naberejo naročila. in šele potem naročijo. če bom še kdaj mel motor ga bom ziher gor vozil šraufat. garancija tak velja povsod.
vuk76 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 moje osebno mnenje. naj si slovenske trgovine jemljejo vzgled po austriji. naročil sem delov za 2k(od palstik do nekih zajebanih šraufov) eurov za gsx-r 600 k7 ob 16 uri popoldan. drugi dan ob 9 me kličejo da že imajo dele. prvo jim nisem mogel verjet sploh. v slo pa 3 tedne čakajo da se naberejo naročila. in šele potem naročijo. če bom še kdaj mel motor ga bom ziher gor vozil šraufat. garancija tak velja povsod. Ne pozabi,da majo mehaniki malce vecje urne postavke zgoraj. Same cene rezervnih delov so pa nekje iste, ponavadi so celo nizje kot pri nas.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 PS: seveda imaš potrdilo, da so ti pred 2 mesecema vzeli motor v šraufanje? Ali si takrat samo naročil tisti del? Kolikor vem, mora biti motor na servisu 45 dni, ne pa, da je 45 dni preteklo od tega, ko si najavil napako in so naročili manjkajoči del, ti si pa vmes imel vozilo doma? special749 1
jure981 Objavljeno Januar 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 PS: seveda imaš potrdilo, da so ti pred 2 mesecema vzeli motor v šraufanje? Ali si takrat samo naročil tisti del? Kolikor vem, mora biti motor na servisu 45 dni, ne pa, da je 45 dni preteklo od tega, ko si najavil napako in so naročili manjkajoči del, ti si pa vmes imel vozilo doma? Imam štemplano potrdilo servisa v Konjicah, da sem motor pripeljal na servis 3 novembra 2008
Jure Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Zahtevaj nov motor in nič drugega :) Ko jih j****.
TADEJ46 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 ma sama banda je je povsod.. :headbang: meu sm motor pod garancijo pa je crknu stikalo za zadno in spredno bremzo. in je bilo treba plačat,sploh niso hotl nč slišat(upoštevat) da je to v garanciji. Tomos pač sej bi ustrajou da to krijejo oni ampak je blo sredi sezone in je bilo brez veze se pregovarjat. :unsure: enostavno me tm nebojo več vidl.
Guest Brumer Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Malo tole berem pa mi gre kar na smeh.Neven da nekateri tako neumno razmišljate,da bo zaradi kazalca benzina-plovka dobil kar nov motor,dajte ga no srat saj je ja motor v voznem stanju,pri res kakšni hujši napaki npr.da bi mašina zablokirala ali menjalnik potem bi lahko zahteval drug nov motor seveda,pa bi vsak prevožen kilometer,izrabo gum,manj vrednost motorja,prepis itd.plačal lastnik predno bi dobil drug-nov motor. special749 1
NejcZ Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Čudno, jaz pa imam z Delta Teamom same dobre izkušnje. Vedno ko sem naročal kak rezervni del sem dobil v roku par dni :) Pa še poceni so bili za Yamahco hehe
motofrik Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Mogoče malo iz teme, ali pa tudi ne.. Ko sem še imel R65, mi je crknil akomulator. Kličem na servis v LJ, bi moral čez 14 dni čakati nanj... :eek: Potem se pa zapeljem v Wolfsberg na BMW servis (popoldan v petek). Trgovec pokliče nekam, verjetno centralno skladišče, reče da bo jutri ob desetih akomulator tam. Ga opomnim, da jutri je pa ja sobota. Je rekel ''Ja..., kje je problem?'' Dejansko je bil drugi dan točno ob uri tam. Toliko o tem. Pa še veliko cenejši je bil, kot bi zanj dal pri nas.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se