Skoči na vsebino

Zahteva novega motornega kolesa pod garancijo


Priporočene objave

Objavljeno

se strinjam z Brumerjem, samo zato, ker je motor še vedno vozen in dvomim v menjavo za novega, no way, je pa najbolj žalostno, da na servisu in zraven tudi generalni uvoznik še kar naprej štrika, halo, pa saj ta motor ni bil samo 3 eure kot štruca kruha, ampak kar precej več, pizda morjo met polne riti, da se takole norca delajo, žalostno in sramotno !

srečno in ne zapravljaj preveč za odvetnike, raje še malo počakaj !

Objavljeno
Malo tole berem pa mi gre kar na smeh....

Sva že dva. Se vidi, da je že kar dolgo pod 0 st.C (se pač ne da vozit po dveh kolesih) in potem se rodijo take teme ..

Razumem težavo lastnika in njegovo jezo, ampak nov motor ... no ta je pa le malo prehuda. In še vsem, ki so vas polna usta zakonov: malo pobrskajte po spominu in se spomnite, kolikokrat ste na cesti v pretekli sezoni kršili ZVCP ...

Objavljeno
Malo tole berem pa mi gre kar na smeh.Neven da nekateri tako neumno razmišljate,da bo zaradi kazalca benzina-plovka dobil kar nov motor,dajte ga no srat saj je ja motor v voznem stanju,pri res kakšni hujši napaki npr.da bi mašina zablokirala ali menjalnik potem bi lahko zahteval drug nov motor seveda,pa bi vsak prevožen kilometer,izrabo gum,manj vrednost motorja,prepis itd.plačal lastnik predno bi dobil drug-nov motor.

Saj je vseeno kakšna napaka je. Napake niso popravili v zakonskem roku in pika. Gre se za princip in čisto nič drugega.

Ne bi rekel, da bi bilo res ne vem kaj kompliciranega in ne vem kaj vse.....lahko pa jih je sram, da za takšno malenkost ne morejo poskrbeti prej kot v 45 dneh.

Pa še en primer v zvezi z podobnimi, vendar mnogo manj vrednimi zadevami. Kolegu je crknil laserski tiskalnik. Ker je bil še v garanciji, ga je nesel na servis, kjer so se dogovorili, da ga pokličejo, ko bo popravljen. Po več kot 45 dneh ni dobil klica. Šel je na servis in zahteval novi tiskalni. Tam so pa mutili, da je že nekaj časa popravljen samo so ga pozabili poklicat pa da si zgubili njegovo telefonsko številko.

Pred tem se je že na tržnem inšpektoratu pozanimal kaj in kako...ko mu niso hoteli dati novega, potem pa je samo pred njimi v telefon vtipkal številko od inšpektorja in v istem trenutku so mu iz skladišča prinesli nov tiskalnik.

Vem, da je težko primerjat, saj je razlika med izdelki za nekaj sto ali pa nekaj tisoč evrov velika. Princip in zakonodaja pa sta enaka, če se ne motim.

Objavljeno

Dadi ni več tako pomembno, nov motor ali ne. Pač pa da za popravilo plovčka (oziroma dobavo novega plovčka) rabijo čez dva meseca... Po zakonu ti pa pripada novo vozilo, če ti ga v 45 dneh ne morejo ali znajo popraviti. To, da na Deltateamu ''pozabijo'' naročiti nov del, je pa šlamparija. A ni?

Saj je že jure sam povedal, da hoče brezhibno vozilo (ki ga je pošteno plačal), pa ni važno -popravljeno ali pa novo.

Objavljeno
Sva že dva. Se vidi, da je že kar dolgo pod 0 st.C (se pač ne da vozit po dveh kolesih) in potem se rodijo take teme ..

Razumem težavo lastnika in njegovo jezo, ampak nov motor ... no ta je pa le malo prehuda. In še vsem, ki so vas polna usta zakonov: malo pobrskajte po spominu in se spomnite, kolikokrat ste na cesti v pretekli sezoni kršili ZVCP ...

ZVCP je verjetno vsak od nas nekajkrat prekršil. Večkrat nekaznovano, ko te pa dobijo pač moreš plačat. Pred zakonom bi naj bili vsi enaki.

Verjetno tudi razni servisi večkrat štrikajo več kot 45 dni, a njihove stranke niso poučene o svojih pravicah ali pa se jim pač ne da ukvarjat z "malenkostmi".

Včasih pa se pač najde kdo, ki take stvari razjezijo in stopi na prste takšni serviserjem oz. trgovcem. Pa tudi prav je tako, da se vsake tolko časa najde kdo....da se odzivnost serviserjev in podobnih malo izboljša.

Objavljeno
Malo tole berem pa mi gre kar na smeh.Neven da nekateri tako neumno razmišljate,da bo zaradi kazalca benzina-plovka dobil kar nov motor,dajte ga no srat saj je ja motor v voznem stanju,pri res kakšni hujši napaki npr.da bi mašina zablokirala ali menjalnik potem bi lahko zahteval drug nov motor seveda,pa bi vsak prevožen kilometer,izrabo gum,manj vrednost motorja,prepis itd.plačal lastnik predno bi dobil drug-nov motor.

Ni potrebno, da ti gre na smeh, zakon je jasen in velja tudi za DTK.

ZVPot

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Napaka ni bila odpravljena v zakonsko določenem roku, lastnik je zaradi tega brez motocikla že 2 meseca in ima pravico do novega brezhibnega izdelka. Torej takega kjer kazalec za gorivo dela.

Sicer v konkretnem primeru ni dejanske potrebe po novem motociklu, ampak nima veze, jaz bi ga zahteval v poduk, da s tem ko nek nov motor dobro plačaš, ne plačaš samo plastičnih in kovinskih kosov zmetanih skupaj v obliko motorja ampak plačaš tudi zagotovilo, da bodo ti kosi toliko časa brezhibno funkcionirali, oziroma zagotovilo, da bodo morebitne napake odpravljene v roku!

Tu gre za indikator goriva in zimski čas. Lahko bi šlo pa za kakšno bolj resno okvaro sredi sezone, kar bi ob takem odnosu uvoznika pomenilo za kupca pol zgubljene sezone. In to pač enostavno ni sprejemljivo, ker je plačal zato, da do tega ne bo prišlo. Če bi hotel bit brez motorja toliko časa, bi si raje kupil neko 20let staro kripo za 200eur, ki vsak drug dan crkne, ne pa nov motor z garancijo.

Skratka 45 dni je mimo, potrdilo imaš, sproži vse ustrezne postopke, jih prijavi tržni inšpekciji in zahtevaj nov izdelek. Boš mogoče pa komu drugemu prihranil sive lase v prihodnje

Objavljeno

Dex daj ga no nedraži,ker nima šanse samo stroške si bo naredi v najboljšem primiru bo dobil nadomestni moped - skuter ali kaj podobnega,katerega pa zdaj po tem mrazu sploh nerabi,bolje se je lepo obnašat,kajti servis bo verjetno še velikokrat potreboval.Jaz vedno pravim lepa beseda lepo mesto najde.Z Delta-timom se da lepo sodelovati in naj mu nabavijo nov plovek in če bo potrebno še urico z elektroniko na servisu mu bojo lepo zmontirali in stvar bo rešena.Namreč,če se hočeš tožit potem mora cel postopek teči po regelcih imeti moraš tudi potrdilo kdaj si motor dal na poblaščen servis in vsakič,ko motor zapelješ ponovno imajo spet rok 45 dni itd.itd. :whistle:

Objavljeno

Glede na to da zdaj ni moto sezone se ti niti ne splača kregat za take malenkosti kot so plovčki, bolj bi bilo nadležno če bi ti kazalo poln rezervar pa bi ti zmanjkalo bencina nekje recimo 20km od najbližje pumpe. Šparaj živce, zdaj se tako ali tako z motorjem ne voziš ko je povprečna temperatura -10 stopinj. Do sezone je pa tako ali tako še vsaj 2 meseca.

Objavljeno
Dex daj ga no nedraži,ker nima šanse samo stroške si bo naredi v najboljšem primiru bo dobil nadomestni moped - skuter ali kaj podobnega,katerega pa zdaj po tem mrazu sploh nerabi,bolje se je lepo obnašat,kajti servis bo verjetno še velikokrat potreboval.Jaz vedno pravim lepa beseda lepo mesto najde.Z Delta-timom se da lepo sodelovati in naj mu nabavijo nov plovek in če bo potrebno še urico z elektroniko na servisu mu bojo lepo zmontirali in stvar bo rešena.Namreč,če se hočeš tožit potem mora cel postopek teči po regelcih imeti moraš tudi potrdilo kdaj si motor dal na poblaščen servis in vsakič,ko motor zapelješ ponovno imajo spet rok 45 dni itd.itd. :whistle:

No ja, ne vem če so šanse tako slabe, glede na to, da potrdilo kdaj je motor dal na pooblaščeni servis IMA, 45 dni je pa tudi že MINILO :)

Tak drastičen ukrep (kljub temu, da vem, da je v tem primeru nepotreben) pa zagovarjam zgolj zaradi tega, ker si nekateri uvozniki, pa tudi serviserji enostavno privoščijo preveč in je edino prav, da se vsake toliko časa ponajde nekdo, ki jih postavi na trdna tla.

Še enkrat, zakon je jasen in velja enako če gre za plovček, ali pa fentano motorno gred. Dolžni so zrihtat, ker je tudi to všeto v ceni. Tako pač je.

Argument, da mora bit pa kao "ponižen" oz se lepo obnašat, ker bo servis še potreboval je pa bosa. Če se pustiš "jebat" te bodo "jebali", če se pa postaviš zase, te bodo pa nasledič grdo gledali, ampak bo narejeno tako kot je treba.

Sicer žalostno, da stvari v življenju tako funkcionirajo, ampak sem kljub mladosti že večkrat sprobal, da se v nekaterih primerih enostavno ne splača bit preveč prijazen in potrpežljiv, ker so ljudje, ki to izkoriščajo in te imajo za norca.

Objavljeno

Je pa seveda čisto od posameznika odvisno koliko se mu da jahat s temi zadevami, ter kako bo to vplivalo nanjga. Če se bo zaradi tega žrl in spravljal ob živce, se vsekakor ni vredno trpinčit zato, da boš nekomu nekaj dokazal iz principa.. So pa ljudje, ki jim ni problem uveljavit svojih pravic in se zaradi tega ne bodo žrli, ampak jim bo v zadovoljstvo, da je bilo pravici zadoščeno. In hvala bogu, da niso vsi ponižne ovčke, ki vse požrejo in potrpijo, ker potem bi bilo stanje še slabše kot je. Pa ne govorim samo za ta primer, ampak na splošno za življenje.

Objavljeno

Po tem prispevku so me klicali iz DTK da bo jutri rezervni del na servisu v Konjicah. Sicer ga niso dobili,kot so ga naročili ampak ga bodo baje iz novega Midnight star-ja v DTK dol vzeli in ga poslai v Konjice. Svašta

No sam da bo in upam da jim lahko verjemem ker je bil rečeno iz njihove strani že ne vem kolko krat da bo "jutri " prispel rezervni del.

Objavljeno
Po tem prispevku so me klicali iz DTK da bo jutri rezervni del na servisu v Konjicah. Sicer ga niso dobili,kot so ga naročili ampak ga bodo baje iz novega Midnight star-ja v DTK dol vzeli in ga poslai v Konjice. Svašta

No sam da bo in upam da jim lahko verjemem ker je bil rečeno iz njihove strani že ne vem kolko krat da bo "jutri " prispel rezervni del.

Hehe, no nekaj pa si vseeno dosegel z pisanjem tu gor. Zgleda, da tudi na DTK prebirajo forum, ali pa jih je kdo drug obvestil o razpravi. No možno pa je, da so te čisto slučajno ravno danes klicali :whistle:

Objavljeno

Me veseli, da je premik v pozitivno smer :)

Objavljeno

Zanimivo je, kako populacija, ki si na moč svobodnjaško tolmači denimo vožnjo po predpisih, postane nepopustljiva, kadar gre za pravice iz naslova reklamacij. Res pa je, da je pokvarjen plovec že marsikoga dotolkel. Zlasti pozimi, ko so razmere že itaq zajebane. S tega vidika ima populacija vsekakor prav.

Objavljeno
Res pa je, da je pokvarjen plovec že marsikoga dotolkel. Zlasti pozimi, ko so razmere že itaq zajebane. S tega vidika ima populacija vsekakor prav.

Eni se vozimo tudi pozimi.

Meni se zdi zahteva po novem motorju povsem OK in tudi namera po prijavi inšpekciji. Ni pa reba, da na tem vztrajaš.

V mojem primeru je nov enoprostorec 8 dan po nakupu na predstavitveni vožnji familiji v tujini zaribal. Jasno, da v tak avto ne moreš imet več zaupanja in sem takoj šel k prodajalcu/uvozniku in zahteval denar nazaj, kot je to možno po zakonu. Pri nas je avto/moto lobi prekleto močen in je težko doseči kaj samo po črki zakona. Na koncu smo se pogodili za brezplačno servisiranje v času garancije, kar naj bi dokazalo, da je avto OK (in je verjetno ceneje kot inšpektorjeva kazen). Tri leta je bil strošek le gorivo, po tem pa je šel od bajte.

Objavljeno

Po zakonih naj bi mu pripadal nov motor. Čisto podpiram idejo, da jih ''zahwataš za kroglc'' ampak je pa res, da ti bodo sigurno odbijali za gume, zavore, obrabo itd.

Recimo, da to požreš ampak konec koncev ta motor ni Fazerka, ki jih je na tone, ampak motor, ki jih je v SLO samo nekaj. Vedno bodo vedeli: ''Aaaa-to je pa tisti...'' in vsakič bo lahko trajalo 44 dni preden ga boš dobil nazaj iz delavnice. Raje posakusi na lep način, ker tudi, če dobiš nov motor bo bolje zate, da ga potem takoj prodaš.

Še to-dokler bo toliko takih, ki rečejo ''Ja kaj se pa buniš, saj se pelje?!'' si bodo serviserji in trgovci tudi obnašali temu primerno... Na splošno je znano, da se slovenci premalo pritožujemo, saj to ni nujno slabo. Na tak način dober in samokritičen trgovec lahko odkrije napake pri sebi in jih popravi. Če se nihče ne pritoži lahko misli, da je vse OK. :rolleyes:

Objavljeno

Podpiram, da se z vsemi sredstvi spravi nad 1) serviserja, ki mu ni uspel dobavit pravočasno rezervni del in 2) prodajalca motorja. Ampak, ali je Delta team bil tudi neposredni prodajalec motorja? Če ni, je ta problem zgolj problem neposrednega prodajalca ali serviserja, ki moram nadalje sam urejati odnos med njim (prodajalcem/serviserjem) in DT. Kolikor jaz razumem štorijo, je tu kriv serviser, ker ni uspel pravočasno izterjati del od DT in v ta odnos se stranka nima kaj vpletat, ker itak ne ve, kakšen so pogodbena določila za take primere med njima. Mislim, da te je tu serviser izkoristil, da zanj opraviš dirty work za njega. Verjetno se odnos še bolj zakomplicira, če neposredni prodajalec in serviser nista ista pravna oseba, ker je tu vprašanje pravočasnega obveščanja pravega naslovnika o problemu. Skratka, mislim, da je pametno s tem groziti, da pospešiš situacijo, če pa se boš z odvetnikom spopadel, potem je pa za premisliti, ker te bo ena seansa z odvetnikom upalila po žepu več, kot je to vredno (razen, če ti princip toliko pomeni). Preceni situacijo, če bi se šlo za genaralni feler na mašini ali okvirju, bi se jaz spravil na njih, če je zadeva manjša in še sredi zime, pa ne.

Da ne bo kdo mislil, da zagovarjam DT, jaz sem predlani kupoval novo FJR, šel se zanimat v Krško, pa so me odslovili kot kakega mulca (ne vem, ali slučajno mislijo, da mlajši pa ne znamo zaslužit za malo jaća muda). Sem pač kupil preko drugega prodajalca, kjer sem dobil še dodatke in še naprej konstantno dobivam zelo dobre popuste na opremo. Nima smisla, da se mi znamka zameri zaradi katastrofalnega odnosa do strank v trgovini v Krškem (servis je OK).

Objavljeno

Po zakonu kot so nekateri že ugotovili, lahko zahtevaš nov motor in pika, ker ga v predevidenem roku niso popravili pa nima veze ali je serviser Miha ali uvoznik Klepec..........če pa se hočeš klečeplazit še naprej, pa je tvoj problem :hmm: ....................(in to se bo dogajalo tako dolgo dokler se ne bo nekdo našel, ki ima kaj v hlačah in jim dal vetra... :kva2:....)

Objavljeno

Cca 10 let sem delal v avtomobilski poprodaji in sem sodeloval v kar nekaj primerih zahtevkov po novem vozilu ali kupnini. Dečko bi lahko zahteval in dobil ali kupnino ali nov motocikel. Vse je lepo že napisal Dex, kaj je potrebno za to.

Tko da če se mu da, lepo odvetnika pa na Delta Team, obiskat g.Tomšeta pa ga vprašat kako kaj. Je pa fino videt da tud berejo tale forum, pa da so se mal zmigal. Ampak mogli bi se zmigat prej, ne zdaj ko jim teče voda v grlo.

Objavljeno
Po tem prispevku so me klicali iz DTK da bo jutri rezervni del na servisu v Konjicah. Sicer ga niso dobili,kot so ga naročili ampak ga bodo baje iz novega Midnight star-ja v DTK dol vzeli in ga poslai v Konjice. Svašta

No sam da bo in upam da jim lahko verjemem ker je bil rečeno iz njihove strani že ne vem kolko krat da bo "jutri " prispel rezervni del.

Me veseli da se je nekaj premaknilo, ampak jaz definitivno ne bi pristal na takšno "balkan" rešitev, da bodo kot navajaš iz enga dol odšraufal in na tvojga zmontiral... to je sicer kul če bo potem vse o.k., vendar zame to ni nov "kos", ker se je že potapljal v gorivu.... Vstrajaj pri tem da dobiš ali nov del kot to mora biti, ali pa da ti zamenjajo motor....

Objavljeno
Ni potrebno, da ti gre na smeh, zakon je jasen in velja tudi za DTK.

ZVPot

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Napaka ni bila odpravljena v zakonsko določenem roku, lastnik je zaradi tega brez motocikla že 2 meseca in ima pravico do novega brezhibnega izdelka. Torej takega kjer kazalec za gorivo dela.

Sicer v konkretnem primeru ni dejanske potrebe po novem motociklu, ampak nima veze, jaz bi ga zahteval v poduk, da s tem ko nek nov motor dobro plačaš, ne plačaš samo plastičnih in kovinskih kosov zmetanih skupaj v obliko motorja ampak plačaš tudi zagotovilo, da bodo ti kosi toliko časa brezhibno funkcionirali, oziroma zagotovilo, da bodo morebitne napake odpravljene v roku!

Tu gre za indikator goriva in zimski čas. Lahko bi šlo pa za kakšno bolj resno okvaro sredi sezone, kar bi ob takem odnosu uvoznika pomenilo za kupca pol zgubljene sezone. In to pač enostavno ni sprejemljivo, ker je plačal zato, da do tega ne bo prišlo. Če bi hotel bit brez motorja toliko časa, bi si raje kupil neko 20let staro kripo za 200eur, ki vsak drug dan crkne, ne pa nov motor z garancijo.

Skratka 45 dni je mimo, potrdilo imaš, sproži vse ustrezne postopke, jih prijavi tržni inšpekciji in zahtevaj nov izdelek. Boš mogoče pa komu drugemu prihranil sive lase v prihodnje

Se v celoti strinjam z Dex-om :worship:

Nek red pa mora bit ( pa če tudi slab :D ) med vsem kaos-om, ki nas oblega.

Že itak vsak trgovec gleda samo na to kako bo "užel" potencialnega kupca. Odnos do le tega pa izgleda, da dan danes ni več pomemben ( kupi, pa adijo, da te ne vidim več ). Razmišljanje novodobnih trgovcev, ker je prisotna velika konkurenca na trgu. Namesto, da bi razmišljali kako je pomembno obdržati "zadovoljno" stranko jim v glavi šumijo samo €.

Ko pa pride do situacije za uveljavljanje garancije pa so vsi gluhi.

Če res ne bi nekateri posamezniki uveljavljali svojih pravic po črki zakona bi se kaj hitro lahko zgodilo, da bi bilo takih

"kao" trgovcev še več ( Sej verjamem, da je pot trnova na poti do cilja, pa vseeno ).

Za take trgovce pa je vseeno če odidejo nekam v "južne" kraje. ( ne vem, mogoče obirat banane al pa past ovce, odvisno kolk južneje sega domišljija :P :D )

Drugače pa upam, da boš mel čim prej zrihtan motor, pa lep pozdrav :yea1:

Objavljeno

Tukaj je potem še ena fora,ki sem jo preveril na tržni inšpekciji. Če bi dosegel,da bi mi zamenjali motor za novega,ni nikjer predpisanega zakona,do katerega roka ti morajo zagotovit nov motor. Lahk me zajebejo, pa mi dobavijo nov motor npr. šele meseca avgusta. In sezona gre po gobe.

Tukaj je variant še in še.

Če bi zahteval nov motor in bi skoraj 100% šlo vse preko odvetnikov,bi jih lahko še tožil po 20. členu zakona o varstvu potrošnikov ki govori:

3. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Vprašanje je pa res ali si s tem, ko bi šel v tožbo nebi naredil sam sebi škodo,stroške... Zjeban sem pa že tak od teh pizdarij,da si nenazadnje samo želim imet motor (pa ali je to popravljen,ki sem ga jst kupil ali nov) v garaži in da je pripravljen na sezono!

Še 1x pa povem, da je sramotno kaj vse si lahko privoščijo neke velike firme v SLO pa tudi če si dal npr. 10k € za motor kot v mojem primeru,te obravnavajo kot da si kupil štruco kruha za 1€. V glavnem ne jebejo te!!!

Objavljeno
Novo motorno kolo ti pripada po zakonu, jaz bi ga zahteval, pa ne zaradi tistega števčka, ampak zaradi odnosa, ki ga imajo do tebe. Bodo pa drugič bolj previdni. Nekateri enostavno mislijo da so vsemogočni. Sem imel tudi jaz en kup problemov z uvoznikom in odpravljanjem serijskih napak pod garancijo pri prejšnjem motorju in vem kakšni znajo bit in koli živcov ti gre lahko.. Glede na to da je zima, se malce pozabavaj pa jim pokaži, da moraju tudi taveliki spoštovat zakon in pravila. Med sezono se zaradi tega ne bi splačalo zajebavat, ampak sedaj se pa itak ne moreš vozit :D

Dex načeloma se s tem strinjam, ampak, ne tako goreče kot ti. Nikoli ne veš, kaj se je na servisu dogajalo, in kakšni so bili dogovori. ko sm jez enkat pelal motor na servis, (samoplačniško, ne pod garancijo) so me lepo opozorili, da kosa nebo vsaj mesec. . . . .tako de teoretiziranje je popolnoma brezpredmetno. . . . .

IMHO tako banalijo pograbiš iz čistega pohlepa, in ne z željo kokmurkoli pomagati.

Dopuščam pa tudi drugo možnost, in si "kazen" zaslužijo

Objavljeno (popravljeno)

@ jure981: No-zadnjega posta jaz na tvojem mestu nebi napisal :krneki:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

kako dokažeš kakšno škodo si imel zaradi neuporabe motorja?

Te podpiram, ampak pripravi se dobro (pa skrivaj adute in slabosti).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!