Skoči na vsebino

Motoristični staž in kubatura/moč/navor


ELO

Priporočene objave

torej, k pisanju me je vzpodbudilo prebiranje tem, kjer izkušeni motoristi delijo nasvete nam zelencem.

povsod je možno prebrati nasvete, da naj si začetniki omislimo vglavnem pod 1000ccm zadeve, z ne preveliko navora in ne preveliko moči.

tudi sam sem lani začel biti motorist, narejenih imam zgolj par tisoč kilometrov. začel sem na ducatijevem monstru s2r, nadaljeval na yamahi mt-01, sedaj imam poleg slednjega tudi yamahinega vmaxa.

glede na prebrano v nasvetih bi me moral stresti vsaj mt-01, če me že monster ni. pa temu ni tako, niti z enim niti z drugim nisem imel težav z recimo zdrsovanjem pri speljevanju ali oddrsavanjem zaradi navora (150Nm pri mt-01). vmaxa pa žal še nisem peljal...

in sedaj sem v dilemi! ali naj vmaxa sploh odpeljem iz salona v domačo garažo ali naj ga pustim raje tam??? koneckoncev se še ne bi rad poslovil od življenja in celih kosti...

sam sem mnenja da motor vozi voznik in njegova pamet, ne pa da motor pelje voznika. zagovarjam torej dejstvo, da je potrebno zavestno voziti svojim sposobnostim primerno, ne pa da si delaš utvare, da če si kupiš stažu primeren motocikel da te bo le-ta obvaroval vseh nevšečnosti prometa...

jpriznam, da sem si vmaxa, če ga izpostavim kot najekstremnejši primer mojega voznega parka, kupil zato, ker mi je všeč, ker ima ABS in zdrsno sklopko, kar sta zagotovo varnostna pripomočka, ki ju mt-01 žal ne premore...

že res, da po vsej verjetnosti v naslednjih dveh leteh ne bom izkoristil niti 50% potenciala, ki ga ta motor nudi, vseeno pa se raje peljem na motorju, ki mi je všeč, kot na motorju, ki bi mi moral biti všeč.

pa me zanima sedaj, kako vi gledate na to???

je torej možno, da začetnik, ki ni več tako mlad in neumen, vozi in preživi z motorjem, ki naj bi po karakteristikah bil primeren zgolj za profesionalne dirkače, ko se le-ti upokojijo???

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je torej možno, da začetnik, ki ni več tako mlad in neumen, vozi in preživi z motorjem, ki naj bi po karakteristikah bil primeren zgolj za profesionalne dirkače, ko se le-ti upokojijo???

Absolutno je možno. Sam sem se prve mesece 'učil' na sv650 in FZS600, potem se mi je zasvetila Yamaha FZ1/FZS1000 - tak motor sem potem vozil 2 leti brez kakih težav. Marsikdaj je šlo po jajcih zaradi svaril drugih, tudi zaradi trdih/turing gum, ker pa sem imel enega divjega prijatelja, sem na vožnjah z njim tudi začel izgubljati strah pred ročico za plin. Takrat so se užitki šele zares začeli ... :-) Motor ni imel ABS-a in ni imel ESP-ja in ne antihop sklopke in ... ok, je pa res imel samo nekih 130 al nekaj takega konjev ... V tistem času sem se včasih ukvarjal tudi z enim ful napiljenim V-maxom in ... kaj naj rečem ... takrat sem se ga bal bistveno bolj, kot danes ... zato je danes več možnosti, da bi se z njim stresel ... (pa je minilo 5 let).

Nevarni si postanemo, ko začnemo izgubljati spoštovanjem do performans mašine. Je pa res, da bolj huda mašina lahko v neki nepredvideni situaciji odpušča manj (pomotoma/v nepredvideni shock situaciji recimo zaviješ ročico za gas do amena, pa si tam, kjer ni muh ...).

Uživaj z V-maxom. V končni fazi ga lahko morda pelješ na tuning in mu zmanjšaš moč/navor? Vse drugo pa je na tisti mrcini povsem obvladljivo, sploh, če si "normalno" raščen Pohorc (185cm+, 100kg+). :-)

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je torej možno, da začetnik, ki ni več tako mlad in neumen, vozi in preživi z motorjem, ki naj bi po karakteristikah bil primeren zgolj za profesionalne dirkače, ko se le-ti upokojijo???

Seveda 100%

Pa Vmax ni glih za dirkače!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor maš prav, če ti pelješ motor ne on tebe lahko začneš s katerim koli motorjem. Tut sam sem začel s 135km cestakom in še nisem imel nobenih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole je...nekako...

Recimo, da sem na račun staža in kilometrov (nekako) izkušen motorist, ki je preživel kar nekaj faz v motorizmu. V "naših časih" je imel "najhujš" motor 90 - 95 KM, pa smo se še pobijali. Ceste so bile relativno nove. Prometa v sorazmerju z danes, pa za vzorec. Ko sem njega dni zašibal v Ljubljano (cca 35 km), sem prehitel 20 - 30 avtomobilov. Danes jih moraš najmanj 300 in verjamem, da te bo enkrat eden sklatil kakor tiča!

Imam že toliko staža, da se na motorju počutim kot v dnevni sobi. Bojim pa se DRUGIH, ker nikoli ne veš, kakšen genialec je v avtu. Zato se BOJIM ZA MLADE FANTE IN DEKLETA, ki se spuščajo v motorizem. Zakaj? Ker, če so vsaj približno taki,kot sem bil sam, danes v prometu ne moreš preživeti!!!

Opažam npr (vožnjo proti morju) v kolonah (pa ne mislite, da sem mazač). Vsi po vrsti smo prehitri. Kolone se prehiteva, če se jo že, po enega in enega. In vsakega čekiraj, kako se "obnaša" v vozilu. Kajti, za preživetje v prometu, moraš biti pravi "psiholog"!

Pa še nekaj je: Spoštuj moč motorja, ker te ravno ta (in kak nabrušen motorist), kaj hitro potegneta v "prepovedane obrate".

Je pa fino. .. Danes so motorji vodljivi, prožni, da ga pelje vsaka punca, kar je fajn. Zavedati se je potrebno le moči, ki kaj hitro postane goljufiva.

No, ne vem, če sem povedal ravno bistvo, ampak tudi to je nekaj, kar bi moralo vplivati "zelencem", kot je rekel "član", ki je odprl tole temo.

Moje mnenje je, da ko začetnik kupuje motor, naj le začne z ne preveč močnimi motorji. Če pogledam črno statistiko (od 90-tih let naprej), ugotavljam slednje;

Poobijali so se v glavnem mladi, neizkušeni vozniki. Potem tisti, ki so že imeli nekaj izkušenj in so začeli precenjevati svoje "znanje" in izkušnje!

Tretji pa so bili, ne boš verjel, tastari, ki so v motorizem zabredli na stara leta, ko so prišli nekoliko "k sebi" (pa tudi v socializmu včasih ni bilo pogojev za nakup). - Ponavadi je šlo v redu prvo leto, ko so bili pretirano previdni. Naslednje leto so peljali manj zadržano. V tretjem letu so spustili "vajeti" in motorizem je postal "veselje". V naslednjih letih, pa so se zaradi tega, ker je šlo tako lepo po sreči, začeli pobijati.

Motoristična sreča je silno opoteča. Je pa fajn, če imaš vsaj malo znanja, skuliranosti in veliko sreče!

* Družba, bojte se voznikov, ki prihajajo s stranske ceste, pa magari s kolovoza. Nikomur ne verjemi, da bo res ustavil!!!

* Zelena luč na semaforju, ni "nikoli zelena", dokler še enkrat ne sčekiraš, če je križišče prazno. In nikoli ne prehitevaj vozila tam, kjer je odcep, pa magar na stransko cesto, ker lahko brez smernika zavije levo. - Potem pa še veliko hakeljcev, katere najdete na temle forumu.

Osveščajmo se že sedaj, pozimi, (predvsem mladi vozniki), da nam pride do pomladi zadeva v podzavest , kajti pri avtu imaš pred sabo blatnik, motor itd. Pri motorju pa koleno...

Če imaš vsaj toliko nadzora nad seboj, da si sposoben z desnico krotiti konje pod seboj, je nakup močnejšega motorja vsaj malce bolj zanemarljiva. Sicer je bolje, da se odločiš za motor, ki je primernejši za začetnika.

Vsem želim veliko sreče in varnih kilometrov!!! Malo je pa le potrebno pogledati v lastne sposobnosti in moč motorja!

S spoštovanjem do vsakogar in vseh!!! :worship: Predvsem začetnikov na dveh kolesih.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetnika je bolj fino, če ima lažji moped, ker ima boljše manevrirne sposobnosti-načeloma! Ne mi zdaj primerjat kakšnega 125Viragota in recimo KLEja.

Drugače pa po tvojih postih sodeč si na dobri poti, da se nekoč postaraš! Bistvena je pospravljena podstreha.

Aja- Jst bi tudi 'mel tol'k gnarja :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem na Yamahi R6 in na začetku (prvih 10 dni) sem imel filing, da sedim na raketi. Čez 2 meseca sem se popolnoma navadil in vozil po kolenu BP. Pa dobro, če voziš po kolenu še ne pomeni, da obvladaš motor ampak to se mi zdi neka taka lepa ločnica. Govorim izključno za SS.

IMHO ni toliko odvisno od motorističnega staža kot pa od motoričnih sposobnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej, k pisanju me je vzpodbudilo prebiranje tem, kjer izkušeni motoristi delijo nasvete nam zelencem.

.....

.....

l.p.

Daleč od tega, da bi bil izkušen. Pa vendarle... Meni se dosti bolj nevaren zdi tisti "šus", ki je v višjih obratih značilen za motocikle brez pravega navora. Dosti bolj, kot pa prožnost agregata z obilico navora. Zato se mi včasih bolj smiselno in "varno" zdi za začetnika 1000ccm in 98KM, kot pa 600ccm in 98KM. A se motim, izkušeni?

Takole je...nekako...

...

...

Aye aye, sir!

... in hvala! :worship:

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole je...nekako...

Recimo, da sem na račun staža in kilometrov (nekako) izkušen motorist, ki je preživel kar nekaj faz v motorizmu. V "naših časih" je imel "najhujš" motor 90 - 95 KM, pa smo se še pobijali. Ceste so bile relativno nove. Prometa v sorazmerju z danes, pa za vzorec. Ko sem njega dni zašibal v Ljubljano (cca 35 km), sem prehitel 20 - 30 avtomobilov. Danes jih moraš najmanj 300 in verjamem, da te bo enkrat eden sklatil kakor tiča!

Imam že toliko staža, da se na motorju počutim kot v dnevni sobi. Bojim pa se DRUGIH, ker nikoli ne veš, kakšen genialec je v avtu. Zato se BOJIM ZA MLADE FANTE IN DEKLETA, ki se spuščajo v motorizem. Zakaj? Ker, če so vsaj približno taki,kot sem bil sam, danes v prometu ne moreš preživeti!!!

Opažam npr (vožnjo proti morju) v kolonah (pa ne mislite, da sem mazač). Vsi po vrsti smo prehitri. Kolone se prehiteva, če se jo že, po enega in enega. In vsakega čekiraj, kako se "obnaša" v vozilu. Kajti, za preživetje v prometu, moraš biti pravi "psiholog"!

Pa še nekaj je: Spoštuj moč motorja, ker te ravno ta (in kak nabrušen motorist), kaj hitro potegneta v "prepovedane obrate".

Je pa fino. .. Danes so motorji vodljivi, prožni, da ga pelje vsaka punca, kar je fajn. Zavedati se je potrebno le moči, ki kaj hitro postane goljufiva.

No, ne vem, če sem povedal ravno bistvo, ampak tudi to je nekaj, kar bi moralo vplivati "zelencem", kot je rekel "član", ki je odprl tole temo.

Moje mnenje je, da ko začetnik kupuje motor, naj le začne z ne preveč močnimi motorji. Če pogledam črno statistiko (od 90-tih let naprej), ugotavljam slednje;

Poobijali so se v glavnem mladi, neizkušeni vozniki. Potem tisti, ki so že imeli nekaj izkušenj in so začeli precenjevati svoje "znanje" in izkušnje!

Tretji pa so bili, ne boš verjel, tastari, ki so v motorizem zabredli na stara leta, ko so prišli nekoliko "k sebi" (pa tudi v socializmu včasih ni bilo pogojev za nakup). - Ponavadi je šlo v redu prvo leto, ko so bili pretirano previdni. Naslednje leto so peljali manj zadržano. V tretjem letu so spustili "vajeti" in motorizem je postal "veselje". V naslednjih letih, pa so se zaradi tega, ker je šlo tako lepo po sreči, začeli pobijati.

Motoristična sreča je silno opoteča. Je pa fajn, če imaš vsaj malo znanja, skuliranosti in veliko sreče!

* Družba, bojte se voznikov, ki prihajajo s stranske ceste, pa magari s kolovoza. Nikomur ne verjemi, da bo res ustavil!!!

* Zelena luč na semaforju, ni "nikoli zelena", dokler še enkrat ne sčekiraš, če je križišče prazno. In nikoli ne prehitevaj vozila tam, kjer je odcep, pa magar na stransko cesto, ker lahko brez smernika zavije levo. - Potem pa še veliko hakeljcev, katere najdete na temle forumu.

Osveščajmo se že sedaj, pozimi, (predvsem mladi vozniki), da nam pride do pomladi zadeva v podzavest , kajti pri avtu imaš pred sabo blatnik, motor itd. Pri motorju pa koleno...

Če imaš vsaj toliko nadzora nad seboj, da si sposoben z desnico krotiti konje pod seboj, je nakup močnejšega motorja vsaj malce bolj zanemarljiva. Sicer je bolje, da se odločiš za motor, ki je primernejši za začetnika.

Vsem želim veliko sreče in varnih kilometrov!!! Malo je pa le potrebno pogledati v lastne sposobnosti in moč motorja!

S spoštovanjem do vsakogar in vseh!!! :worship: Predvsem začetnikov na dveh kolesih.

Tole morajo prečitati začetniki in stari mački, če ne bo šlo "pa večkrat"... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam sem zagovornik mnenja, da linearna karakteristika navora v motorju bistveno prispeva k predvidljivosti vožnje motornega kolesa.

nizkokubaturni motorji, ki s pomočjo resonančnih izpuhov in spremembe v krmiljenju motorja dosežejo hipen prirast navora in moči zahtevajo, če že drugega ne, stoodstotno pripravljenost na to več ali manj opazno spremembo režima delovanja.

ena izmed pik v glavi mora torej ves čas paziti na to. problem nastane pri nas, z malo pikami, ki jih moramo zato prerazporejati... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato se mi včasih bolj smiselno in "varno" zdi za začetnika 1000ccm in 98KM, kot pa 600ccm in 98KM. A se motim, izkušeni?

Motiš? Ne čisto. A še en haklc je pr tem "navoru"!

Začetnik se vsede na 98PS in 600ccm in 200kg 4 valen moped. Štarta, da v drugo, tretjo...pride do 5 in lepo 100km/h gleda v svet. Želi prehitevat in vrže eno prestavo dol in gas do konca (navajen od APN 6 ali MZ 125 iz leta 87). Se ne zgodi bog ve kaj, saj pri 4500obratov ravno raketa ni! Nad 8000obrati ga tako ali tako prve pol leta ne upa vrtet, ker tako glasno ropoče, da ga je strah.

In ko gre začetnik na 1000ccm+ in 100PS. Iz 5 pri 100km/h da v 4 in gas do konca - konec, motor izjemno sunkovito potegne....kje konča? Ne vem. :unsure:

In še ena reč je - dež in prestavljanje navzdol. Tu je še večja razlika, če vozimo 2valjnik ali 4. In večji ccmji so tudi velik minus pri tem početju.

Sicer pa, če je glava pošlihtana in vse kot mora biti, normalna vožnja krepko nekaj časa, potem panike ni nobene! Sploh pa Vmax kot je že nekdo apisal športak ni, je samo izjemno zanimiva, pretežka krava, s preveč konji :) Strahu pred njo pa res škoda da bi bilo!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ELO

očitno maš preveč časa pa dnarja..

ne zdaj bučkat da si kupil motor za 20k zaradi abs-a in ESP.. daj no..

kupil si ga, ker ti je všeč in ker si ga pač lahko.. lahko da si ga iz čiste preserancije.. ne vem, ker te ne poznam..

iz svojih izkušenj ti lahko povem, da motor ni noben babvbav

mam tudi sam podobno konjušnico in je nevarna le takrat ko se mi v lastni nečimrnosti zazdi, da moje življenje pač ni dovolj razburljivo... :evilgrin:

v vsakem primeru ima to opraviti z mano in ne motorjem.. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav, me ne poznaš...

že res, da sem mogoče čudak, pa glej ga zlomka, kljub vsemu imava eno skupno lastnost. nečimrnost, hehe...

imaš prav, motor mi je dejansko bil všeč. v vmaxa sem se zagledal, ko je ta bil še v-max. morda se z abs, sklopko in kardanom le tolažim in opravičujem dejstvo, da sem šel v zamenjavo motorja...

sedaj pa tu gori še dodatno tolažbo in prikimavanje k moji odločitvi iščem...

kakorkoli že, menim da smo si skorajda enotni. večina varnosti je v naših glavah... predhodni kilometri in staž so samo še dodaten plus!

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

viš da veš... hehe.. :naughty:

želim veliko varnih kilometrov, in upam, da se srečamo kje na cesti oz. na postanku ob cesti ter kakšno rečemo..

sem pa danes sedel na maxu (najverjetneje tvojem) in je vsekakor impresiven.. všeč mi je predvsem to, da oblikovno izhaja iz legendarnega starega maxa in ni poln plastike kot recim B-King..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! po postu, ki ga je napisal moto-rider bi lahko to temo zaprli in postavili na PRVO Mesto.

Vse kar bo dodano bodo tako zoped same smeti kot tole moje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nono.. Ne da bi podcenjeval moto-riderja, verjamem, da je eden izmad najbolj izkušenih in modrih Motosvetovcev in dobro je napisal, ampak vsekakor pa ni edini z izkušnjami, zato je nekako nefer do ostalih starih mačkov, ki so dali že marsikaj skozi, reči, naj se tema zapre, ker bodo ostalo samo smeti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nono.. Ne da bi podcenjeval moto-riderja, verjamem, da je eden izmad najbolj izkušenih in modrih Motosvetovcev in dobro je napisal, ampak vsekakor pa ni edini z izkušnjami, zato je nekako nefer do ostalih starih mačkov, ki so dali že marsikaj skozi, reči, naj se tema zapre, ker bodo ostalo samo smeti..

DeX, p'rjatu moj!

No, saj mi paše, da me tlele malo hval'te, a kdor misli, da sem jaz brez "greha" naj mojo ženo vpraša. Napisala bi vam celo stran (A3 format) in to bi bile same kritike v zvezi z mojo vožnjo!

Samo toliko, da veste. :P :D Se je pa luštno t'kole mejčken poigravat' z besedami in miselnimi vzorčki! :010 :010 :OK:

Samo lepo vas prosim, ne zaprite tele teme!!! :slap: :grrr

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem na Yamahi R6 in na začetku (prvih 10 dni) sem imel filing, da sedim na raketi. Čez 2 meseca sem se popolnoma navadil in vozil po kolenu BP. Pa dobro, če voziš po kolenu še ne pomeni, da obvladaš motor ampak to se mi zdi neka taka lepa ločnica. Govorim izključno za SS.

IMHO ni toliko odvisno od motorističnega staža kot pa od motoričnih sposobnosti.

no, daj zgodbo tega kolenčkanja še nadaljuj do tiste točke, ko si motor razbil in ni več? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem že od malih nog povezan z dvemi kolesi, kljub neodobravanju bližnje okolice. Prvi resen motor, s katerim se je dalo peljat malce dlje, je bila Laverda 500. Takrat sem nanjo presedlal z BMW R26. Lahko rečem, da je motor vozil mene in ne obratno, kljub mojim čisto solidnim motoričnim sposobnostim. Kasneje sem vozil marsikaj, potem pa mi je pod roke prišel po neki čudni igri usodenajbolj navaden, neugleden tipičen avtošolski ER5. Tisti moment sem ugotovil, da mi je nudil precej več zabave, kot precej močnejše stvari, ki sem jih probal, ker enostavno ti nobena stvar ni dovolj, vedno jamraš da gre premalo, pa če bi ti dal dirkalnik s piste pa čez pol leta ne bi bil dober. To je bil moment, ko sem prenehal biti suženj motorja, on je postal moj. Z leti sem prišel do spoznanja, da je popolnoma nesmiselno imet motor s preveč moči, sploh pa navora, saj se da z manjšimi kubaturami čisto spodobno vozit, ne da bi te bilo strah, kako boš v dežju zaprl gas. Od takrat kupujem samo še nezahtevne, vozne in uporabne motorje, za tiste 3x na leto, KO SE MI ZDI, da bi rabil več moči pač potrpim, pa mirno lahko rečem, da je to pomanjkanje le v glavi. Z daljšim stažem stavim predvsem na uporabnost, udobje in užitek, pomembno mi je, da se peljem neobremenjen. Oblika in zmogljivosti mi niso več tako pomembne.

Človeška nečimernost je pač huda reč, k sreči mi ne pride več do živega. Če sosed misli da ima večjega, naj ga pa ima, jest lahko uživam tudi z majhnim, on bo pa vedno obremenjen z velikostjo, ker mu to vsak dan v ušesa tuli potrošniška družba...

Za konec pa tole... Najpomembneje je kupit motor, ki ga z lahkoto obvladuješ, tako v vožnji, kot po stroškovni plati. Zelo slabo je, da on obvladuje tebe. Ste kdaj poizkusili hodit v nekaj številk prevelikih čevljih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorčke vozm od svojga 6 leta

res da niso dosegl ubijalske hitrosti sam vseen sm spoznaval promet

hitrosti itak ne rabš preveč

kaj za boga vm rab hitrost 300 km/h

al 200 ni pomembn

vse je čez omejivtve

pa tud ta hitrost ti nč ne prinese

kaj noben od vas se ne usede na motor pa ga mal zakruza po sloveniji

pa mal po tujini

kaj, a morte divjat

najbolj se pa drugač bojte ljudi k si na stara leta kup cestake

k misljo da znajo ker so v mladosti fural kako bso al pa bmw mogoče dkw :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, daj zgodbo tega kolenčkanja še nadaljuj do tiste točke, ko si motor razbil in ni več? :)

Ni potrebe, se ne nanaša na temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! po postu, ki ga je napisal moto-rider bi lahko to temo zaprli in postavili na PRVO Mesto.

Vse kar bo dodano bodo tako zoped same smeti kot tole moje.

:unsure:

Zopet same smeti?

:eek:

Meni pa je pisanje do sedaj prav všeč in zanimivo je brat tako različna mnenja, ki pa imajo kljub temu nekaj tako značilno skupnega ... ljubezen do motorjev.

Motorider in Igorr ... :worship: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neda mi hudič mira - moram se malo oglasit.Namreč jaz sem že eden tistih,ki je v mladosti vozil Pucha,DKW-ja,Javo,Panonijo,Triumpha,pa še kakšen bi se našel,nato sem postal zagrižen Alfa voznik,danes vozim spet motor BMW-eja.Imam za sabo kar precej kilometrov z avti ca 2Mil.Km z motorji samo zadnjh 16 let ca 200 K kil. Lahko bi rekel veliko izkušenj v prometu,kar nekako največ pomaga seveda poleg obvladovanja dotičnega motorja in voznih sposobnosti.Moj največji problem je pač v tem,ker zelo rad hitro peljem in priznam negrem na AC da ga malo neprepucam pa tudi če je samo ena daljša ravnina,če nebi bil tak bi si sigurno spet nabavil (kup železa) čoperja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sedaj pa tu gori še dodatno tolažbo in prikimavanje k moji odločitvi iščem...

A tudi zato so forumi ?!? Svašta ... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@fazer:

preberi vse! predvsem to, na kaj se napisano nanaša...

kdo ve, mogoče pa to res iščem, pa čeprav nevede...bonk.gifbonk.gif

sicer pa... ja, forumi so tudi za to, pa še za marsikaj drugega! tudi slabšega...

pa da se vrnem na temo;

sem prebral o motoristični preventivi na sibirija.com

kvalitetno branje! koristno za pet zvezdic!

in iz tam pobrani sklepi so podobni tem, ki so bili napisani tudi tu.

to, da vozimo z glavo... od vsebine pa je zgleda da odvisen tudi način vožnje z obvladovanjem motorja vred...

homer-simpson-brain.jpg

pa srečno!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!