stuhec Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Predvidevam, da te je želel spomniti, da se "premza" pred ovinkom, ker v kolikor zaviraš v ovinku, se motor začne dvigovat in potem greš po traviiii ok ok tako pa spet ne počakjamo da vidimo kaj bo skofk povedal
skofk Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 zakaj ne ? pa če si v ovinku in prihaja še večji ovinek ti ne boš premzal ?? Bremzu bi že ...samo ne preklemano bremzu !
stuhec Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Bremzu bi že ...samo ne preklemano bremzu ! ok
biker77 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 če si v ovinku..in se ti zdi da si prehiter..kaj in kako pol to rešit? pa k smo lih v temi novi marof.. po ciljni "ravnini maš dva leva ovinka relativno hitra..rečmo da si v drugem prehiter..kaj narest? mogoče bremzat ko si že polno nagnjen? Cufa in klimbra 2
Dolenc™ Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 Še bl nagent pa zamižat Frips in malakai 2
lmperator Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 mal spustis gas. pr tok visokih obratih pa 2. prestavi ze motor dost Premza
svobodnaptica01 Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 K je že glih najlažje bit pameten v teoriji :naughty:. Keith Code na tanovem DVDju pravi nekaj v tem smislu: Ne sunkovito spustit gasa (prva guma gre papa), ampak samo nehaš odpirat in poskušaš še malo nagnit sebe in motor v ovinek. Praktični prikazi sledijo drugo leto, pa prosim ne fotkat na izletnih conah domina, gandi, cvetkamarjetka in 5 others 4 4
RVT Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 po ciljni "ravnini maš dva leva ovinka relativno hitra..rečmo da si v drugem prehiter..kaj narest? Fukneš tko k sm jest sesir, ImenitnaPriložnost, AJ in 2 others 5
tomazinjo Objavljeno December 16, 2009 Opozori Objavljeno December 16, 2009 Fukneš tko k sm jest Jaz pa u ta prvem-lagano sportski! gsx750f 1
suzuki Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Hola Marofoljupci, posredujem: ata Rauš nam želi lepe praznike in srečno novo leto :hooray: lepo, jst itak komaj čakam da gremo spet gsx750f, Milunka, cvetkamarjetka in 3 others 6
bagio Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Hola Marofoljupci, posredujem: ata Rauš nam želi lepe praznike in srečno novo leto lepo, jst itak komaj čakam da gremo spet Hvala enako ,se že ve,če se kaj dela na pisti al bo ostala enaka
RHonda Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Eno vprasanje. Kdaj bodo povecali to pisto, enkrat se je govorilo da bo daljsi krog ??? Zelo me zanima, kaksen asfalt je na tej progi in kaksne gume se dovoljuje? Koliko je najvisja hitrost in prestava? Interesira me ta proga in Panoniaring. Grobnik sem po premisleku in nasvetih odlozil "zaenkrat", saj je glavni razlog strah da bi pretiraval pa sebe razbil, predvsem zaradi gum, ker je cornerspeed pri hondi zlo velik. Kar tukaj vprasam, isto vprasanje kot za Marof se za Panonio. Argumenti za in proti? Dejstvo je da slickov niti racing gum ne morem dobiti, se pol sploh splaca na track? Al se bomo spet po cesti lomili...?. Kolk pa je povprecna brzina za marof, da nisi glih pr tapocasnih? roko in sjeng 1 1
lmperator Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Marof: 1. in 2. prestava, max speed tm cca 150 km/h. Pannonia: 2-6 prestava max speed cca 250 km/h (600cc).
Pervy Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 (popravljeno) zdaj ne vem kaj je za tebe ravno velik cornerspeed ampak zelo hitro se da peljat že z kakšno boljšo čisto serijsko cestno gumo. pregreješ je tudi ne hitro ker moreš toliko delat, da prej tebe zmatra kot motor in greš na pavzo. za rekorde podirat ti bo pa suzuki povedal katere (slick verjetno) gume rabiš ampak je ša marsikaj bolj pomembnega od gume. vsekakor je marof boljši od ceste, za hitre čase pa rabiš tudi jajce pa čeprav top speed ne gre kaj dosti preko 150. no bodo suzuki in ostali, ki napadajo rekorde povedali koliko gre najhitreje do konca "ciljne" no evo med pisanjem je že padel odgovor o top speedu Popravljeno Januar 17, 2010. Popravil PERVY
Dolenc™ Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Kakšne dimenzije pa maš? Če še nisi bil na pisti, ti sigurno prej priporočam marof, da dobiš malo občutek kako to zgleda, kako se obnašati na stezi, pa še motor boš preiskusil če bo zdržal cel dan naganjanja. Čeprov je počasna proga, delata z motorjem kar precej , za trening je res super zadeva. Če dobiš rang gume Q rr, bo za začetek vrh glave. casper7 1
lmperator Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Ma ta Marof je kot bi se po enem dvorišču vozil. Motor sploh ne zadiha. To je bolj supermoto steza pa za tiste, k nimajo (nimamo) denarja za pannonio al pa grobnik vsak teden. gsx750f in roko 1 1
suzuki Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 (popravljeno) Hola, prenova piste bi se morala začeti pozno jeseni, a je bila prestavljena zaradi obilnega deževja (lokacija je že tko dokaj močvirnata) in se bo začela takoj ko bo vreme dopuščalo - to je uradna razlaga, kaj bo zares bomo videli v nekaj mesecih sicer pa je pista (IMHO) zelo primerna za začetnike, saj so hitrosti dokaj majhne (do nekje 150 km/h, povprečje okoli 77 km/h), zame je to druga in tretja prestava (ker sem pussy ), se pa prav zaredi majhnih hitrosti naučiš izjemno veliko tehnike, zato obisk priporočam vsem, ne samo takim in drugačnim rejserjem (mimogrede: je tudi idealen poligon za učenje kolenčkanja ) za prve obiske so gume v rangu Q RR popolnoma dovolj, naslednja stopnja so lahko npr BT-003 ali športne Pirelli (Corsa III, Rosso Corsa, SuperCorsa), za špico pa dirkalne D211 GP in/ali Dunlopova KR serija asfalt: nekateri so imeli nekaj težav z gripom Metzelerk M3, opazili smo da hitro poje prednjo GP Racer (model D209, ne glede na trdoto), ostalo zgleda OK prvič priporočam malce previdnosti, da se navadiš na feeling (motorja, gum, asfalta), potem pa bo samo še veselje se vidimo :naughty: Popravljeno Januar 17, 2010. Popravil suzuki casper7, Milunka, Krejzi in 8 others 9 2
biker77 Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Ma ta Marof je kot bi se po enem dvorišču vozil. Motor sploh ne zadiha. To je bolj supermoto steza pa za tiste, k nimajo (nimamo) denarja za pannonio al pa grobnik vsak teden. pelji se 1.10 pa boš mel "dvorišče" AJ, casper7, P182 in 3 others 2 4
casper7 Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Se strinjam... Še mesec al pa mal več, pa gremo že žgt
lmperator Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 pelji se 1.10 pa boš mel "dvorišče" Kaj ma to veze s časom gor? Če je proga majhna in počasna, pač ni za supersport. Je le en beden kompromis. hilton, sesir, exe`FZS in 2 others 3 2
biker77 Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Kaj ma to veze s časom gor? Če je proga majhna in počasna, pač ni za supersport. Je le en beden kompromis. potem ti pa ride ostanejo.. dore, P182, -speedgirl- in 3 others 2 4
RVT Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Kaj ma to veze s časom gor? Če je proga majhna in počasna, pač ni za supersport. Je le en beden kompromis. Sej je res, da Marof ni "taprau" dirkališče sam za kondicijski trening in spoznavat motor, gume, stil... je pa dobr ker niso tok ekstremne brzine, da bi človeka blo hitr strah in bi se ti lahko kej hudga zgodil. Drgač pa, če na čas pelješ se pač primerjaš s " svojo klaso" ( supersport, naked, supermoto..)in je za vse podobn zajeban. gandi, rdeci_vragec, hilton in 4 others 7
Spider™ Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Pol če letos res mislijo kaj širit, bo pista zaprta predvidevam.
biker77 Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Pol če letos res mislijo kaj širit, bo pista zaprta predvidevam. nč bat, ne bo nič zaprto.. Miha27 in -speedgirl- 2
casper7 Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Otvoritvena? ČIM Prejjjj suzuki 1
Priporočene objave