Skoči na vsebino

Novi Marof 09'


jose

Priporočene objave

Neee.. jaz pa sem tokrat mislil kaj prigriznit :whistle:

Hola stari,

sej si mel priliko zadnjič, pa si zayeb* :rolleyes: a ti nisem vedno govoril da jej kadar maš priliko, ne kadar si lačen?? zdej pa trpi :P

sicer je pa itak čist preveč ekstramegafinofajn če je še piknik na koncu, je že težko zdržat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Prix,

glede na odziv zgleda da piknika tokrat ne bo :unsure:

Oj, suzuki, štajerska naveza je razkropljena po Evropi, jaz pa še zdaj v službi tezgarim (it's festival time! :evilgrin: :angry: ) in jutri bo ziher kaj bolj umirjenega na sporedu, kakor pa Marof.

Se pa vsekakor kmalu zmenimo. Duo Disatser sta nabavila kombi!!! :worship: Pa trije (mogoče celo več) motorji grejo not. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Prix,

glede na odziv zgleda da piknika tokrat ne bo :unsure:

Ma bejž no....pa piknik.....družba,kolenčanje in podiranje rekordov je jutri No.1.. :naughty:

Ti sam Suziko pripelji....pa nafilaj si kakšen sendvič s sabo...da ne boš slabe volje...., ker s tabo se kar dogaja na Marofu.... :worship:

Matr nas bo jutri... :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola marofoljupci,

@ Igorr: lepo da nam boš naklonil svojo družbo :OK:

@ Muti: sem slišal za kombi, ja - no, zdej vam je zmanjkalo izgovorov, naslednjič ma da je cela Štajerska naveza na broju :naughty:

@ Prix: ma ja, sej tud snedviči delajo - samo da žakelj ni prazen ;)

evo oprema je pripravljena, Seven tud že komaj čaka - lahko noč in se vidmo čez mal uric v peskovniku :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes bom pa jaz ta prvi mal pokomentiral.

Dan na Marofu je bil super kot vedno. Hvala Bikerju77 za prevoz in družbo. Seveda je tudi spet dokazal to kar smo itak že vedeli in sicer, da zna hitro peljati katerikoli motor. Z časi se bo že sam pohvalil drugače pa, spoštovanje.

Moj čas se je sicer ustavil pri novem Pb 1:14:79 ampak to pa je bilo tudi vse, saj je bilo povprečje bolj kilavo. :unsure:

Bo treba mal kondicije, da bodo časi bolj konstantni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no no @mojgap

mislim da maš z mille kr rekord..vsaj mislim da se noben drug ne spravi na tako zaprte ovinke z motorjem ki svoje prave kvalitete pokaže na dolgih ovinkih..

treba bo pa mal kondicije še nabrat ja :D

no, moj dan se je končal z nasmeškom, vedno bolj sem zadovoljen s svojo tuno in čeprav ima 25 konjev manj kot gixer750 pa še naked je (to je un moped za penzioniste) se je čas ustavil na zadovoljivih 95 stotink sekunde za PB-jem ki sem ga naredil z gixerjem.

fino fajn in vse kul...

sam roštilj je falil in sharpninjine dobrote..

aja..niti ne, ker je mojca nardila svetovne sendviče..mljask

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super dan je bil. Z MZ-jem sem se najbrž kar za vedno "nadirkal"- bo VFR as soon as possible stopila v akcijo, da bom lažje konkuriral "tavelkim" in manj gužve delal. :)

.. in hvala vsem prisotnim za družbo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

evo, spet doma, zadovoljno utrujen (ali utrujeno zadovoljen, se še nisem odločil :P ) u bistvu ni blo dvoma da bo prav zabaven dan, to je blo jasno takoj po tem ko me je rude - jasno čist na silo - spet zvlekel na obisk Marofa :oK.

prvi znaki da bo to tudi en poseben dan pa so bli že takoj po prihodu na pisto, ko mi je rude povedal, da je na Netu našel rešitev za grobo, sunkovito prijemajoč gas - Seven je treba drugače nastaviti TPS in pol bo OK!! tako sva takoj ko je bla Seven na stojalih in grelci na gumah, razstavila pol motorčka, da sva prišla do TPSja, rude je izvedel svojo čarovnijo, probala sva če Seven še vžge - in ker je, jo hitro sestavila nazaj in se našemila v usnje za test (medtem so uleteli še Igorr, biker77 in mojgap, pa še nekaj domorodcev, z motorji, karti in SMji)

najprej sploh nisem mogel verjet da je odziv na ročko za gas lahko tako mehek, sem potreboval cel session da sem se vsaj malo navadil na novi, božanski občutek, saj mi ni blo treba več kompenzirati grobega odziva na dodajanje gasa :OK: v naslednjem sessionu pa mi ni preostalo drugega kot da sem, kljub totalno zmatrani in zato veselo driftajoči zadnji gumi, odpeljal svoj najboljši čas na Marofu, ever :OK: kaj bo šele z dobrimi gumicami :naughty: (no, to bom izvedel kmalu, hehe)

ne smem pozabit povedat da je Igorr (čist nepresenetljivo) z MiZo krožil suvereno in hitreje kot marsikak obiskovalec Marofa na boljšem stroju :worship: nekje tu je uletel Prix (s prijateljem), malo kasneje še DenisR, tako da je bil Marof spet večinoma slovenski :evilgrin: se opravičujem če sem koga pozabil :blush: tale čisto nova dimenzija drajsanja je bla čez vse - hvala, rude :worship: nisem in nisem mogel nehat krožit po tistih 1650 metrih, tolk je blo luštno; baterija lap-timerja je umrla že kmalu popoldne, jst pa sem odnehal šele ko je Seven malo pred 18 uri zmanjkalo bencinčkov in je razgreta zadnja guma poslušno driftala že ob dokaj nežnem vlečenju zajl gasa :rolleyes:

evo, takole je minil še en superdupermegafinofajn dan drajsanja na Marofu - do popolnosti je manjkala le Štajerska naveza in omamne vonjave iz Gostione kod Dančia :naughty: vsem sotrpinom hvala za prijetno družbo :worship: ekstra zahvala rudetu za prevoz in... se najdemo spet, kmalu, prav tu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: lepo da ste se meli fajn...

@ suzuki.. modifikacija na motorju je bila zaradi sunkovitega prehoda ko iz 0 dodaš gas

in tisti prvi moment full zagrabi?

če je to to pol bi prosil da opišeš kaj sta naredila.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vedno je bilo spet super.

Spet smo prevladovali slovencelji oz. bom kar napisal motosvetovci :)

Glede na mojo kondicijsko pripravljenost je bilo veselje videt, da sem se približal mojemu rekordu na manj kot sekundo.

Pa baje gume (qualifier), ki jih uporabljam niso dobre - točnega citata Suzukija se ne spomnim - je čas kar dober.

Še zahvala mojstru Rude-ju :worship: , ki mi je na hitro razložil kako se nastavlja motor in mi potem tudi malce spremenil nastavitve, ker pa sem že zamujal na en drug dogodek žal nisem mogel dodobra testirat nastavitve. Bomo videli ob naslednjem obisku, kako se obnese in kaj še je potrebno nastavit.

Najlepše pa je bilo videt, kako si je svojo mašinco nastavljal Rude. Pripelje v "bokse", vzame prenosnik, ga priklopi, se prikaže milijon številk, spremeni ene dve tri, pa gasa še en krog, pa spet v "bokse", naštela, pa spet en krog itd. :kva2:

V glavnem upam da se vidimo spet pa to čim prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, matr sm vam fovš........enkrat maja se spet vidimo dol....zdej je kolo v akciji, v soboto brcam do Paga :naughty:

Pa upam da bo kdo mel ključ za zategovanje zadnjega fedra sabo.......če se bo dal še kej na mojem oldy-u nardit, da ne bo tako hitro zaplužil :unsure: ......je kar jeba iz hudih motorjev prešaltat na starodobnika :evilgrin: ....pa še spredno gumo ma od skuterja :whistle:

Suzuki....mislim da bi se tud z mojimi čevapi zadovoljil ta vikend......raje vidim da pozabim motor, ko grem na marof kot roštilj :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: lepo da ste se meli fajn...

@ suzuki.. modifikacija na motorju je bila zaradi sunkovitega prehoda ko iz 0 dodaš gas

in tisti prvi moment full zagrabi?

če je to to pol bi prosil da opišeš kaj sta naredila.

LP

Hola mojster,

ja, točno ta problem reši nastavitev TPSa... najprej je treba mašinco spravit v service mode (z žičko skleneš dva kontakta, kot je že blo opisano v temo o GSX-Rjih), display pokaže C00 in črtico, zdejšnjo pozicijo TPSja - pri Seven je bila na vrhu, rude je premaknil senzor tako da je šla črtica na sredino in zdej dela bp :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Jure,

IMHo je osnovna fora ista pri vseh Gixxerjih z vbrizgavanjem goriva, ker za to vsi rabijo TPS, le TPSji bodo najbrž različni pri različnih modelih... mal pobrskaj po Netu... ne vem kateri link je našel rude, jst sem našel npr tole

PS no zdej se je pa oglasu taprav... hvala rude :worship:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: lepo da ste se meli fajn...

@ suzuki.. modifikacija na motorju je bila zaradi sunkovitega prehoda ko iz 0 dodaš gas

in tisti prvi moment full zagrabi?

če je to to pol bi prosil da opišeš kaj sta naredila.

LP

Ni čisto tako kot je Suzuki opisal. Točen postopek najdeš tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej nisem rekel da bom štelal, samo da bom pregledal kaj je treba nardit, če bo treba kdaj štelat :) Zaenkrat mi ni delalo nobenih težav tole :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Pa baje gume (qualifier), ki jih uporabljam niso dobre - točnega citata Suzukija se ne spomnim - je čas kar dober.

...

Hola mojster,

da poskušam enkart za vselej napisat to, kar se zgleda tko rado pozabi:

nobene gume niso že a priori "zanič", le neprimerne za to kar želimo od njih!!! konkretno: Qualifier je IMHO čist fajn za Marof, če se drajsaš okoli 1:25 (ali še več), ko pa časi padejo pod 1:20 pa bi jst mel veliko več zaupanja v Qualifier RR, ali seveda kako še bolj "racetrack oriented" gumo - se je že večkrat izkazalo za zlo kruto resnično, žal

@ m@dness: sorry za zmedo, pozabil napisat da je rude premikal senzor dokler ni šla črtica na sredino, pol pa počasi nazaj na zgornjo točko

@ cb1300: ključ za nastavljanje zadnjega fedra majo najbrž na vseh Hondinih servisih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

pa še malo slikc od včeraj - ja, tokrat sem imel svoj (trotlbutlzihr) fotič s seboj :naughty:

post-163-1240140019_thumb.jpg post-163-1240140046_thumb.jpg

post-163-1240140250_thumb.jpg post-163-1240140265_thumb.jpg

post-163-1240140281_thumb.jpg post-163-1240140302_thumb.jpg

post-163-1240140353_thumb.jpg post-163-1240140617_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!