zviki Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 You say potejto I say potato. A se hitro posuši linija, po ti voziš?
biker77 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 ful! ...je pa 'približek' pol tut na grobniku ni idealne linije.. sej se ne pogovarjamo o 25 centimetrih.. meter in pol pa je idelana linija široka..
butko Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 S telimi izjavami o idealni liniji se pa ne strinjam. Idealna linija je samo ena in se ne imenuje linija zastonj. Če to ne bi bilo tako, bi ji rekli idealni pas.
Dolenc™ Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 (popravljeno) No naj kašen strokovnjak nariše na skici marofa kako naj bi ta idealna linija zgledala, ker se mi zdi da je marof mal taka specifična zadeva in vsakemu paše malo drugačna linija. Evo slikco: Popravljeno Julij 2, 2009. Popravil Dolenc™
VmasIna Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 (popravljeno) No nehite že teme kar naprej smetit z brezveznimi rečmi kot je tale o idealni liniji. Pojdite dol, se vozite in boste naštudirali idealno linjo! Še nasvet za vse filozofe te teme: V prvem ovinku zapeljite naravnost (ne prehitro), čez travo do bifeja, postavite motor na tačko in naročite pir. Popravljeno Julij 2, 2009. Popravil VmasIna
danci1973 Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 S telimi izjavami o idealni liniji se pa ne strinjam. Idealna linija je samo ena in se ne imenuje linija zastonj. Če to ne bi bilo tako, bi ji rekli idealni pas.
Dolenc™ Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 (popravljeno) Evo nekak tko jo jst probam odvozen, notri so urisane vse moje greške Opisano, tahiter del se mi zdi da odvozim solidno, sicer nisem pri 140kmh tko kot eni tukaj, pridem pa nekje do 120, prvi počasni ovink si jst zelo pozno uzamem, ker drugače me zmer vn za robnik zabriše, ostali sem vidu da lepo speljejo, men enostavno ne gre, ne vem kaj delam narobe, že tko se zmer mal po robniku zapelem . Potem nasledna dva počasna mislem da sem zgruntu, zaplete se pri temu kateremu sledi šikanca, tle pojma nimam kje bi noter šel v šikanco, tko da gre več ali manj zmer na blef. Po šikanci sledita dva zaprta, tle jih falim čist, če si prvega lepo uzamem me zabriše vn in nimam časa potem na zunanji rob it in počem naslednega direktivo , če si pa prvega počasneje uzamem pa nekak sfolgam, ampak še zmer ne tko kot bi si želu. Nasledni je ok, potem se pa spet zalomi pri predzadnjem, ki ima ob robu zjeban asvalt, jst grem počasi izven tistga zjebanga, ampak res počasi pa me še zmer potem nakonc skor do trave nese. Zadn mi pol pa spet gre. Teoretična pomoč kakega praktika dobrodošla , sem tle do 16tih Popravljeno Julij 2, 2009. Popravil Dolenc™
biker77 Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 (popravljeno) sem naložil en filmček od včeraj.. Sicer ne vem kam je izginil zvok..pa bolj za probo je bilo..kamera malo prenizko pa slabo pritrjena..bo drugič bolje.. Časi na posnetku pa takole: 1. krog: ogrevalni 2. krog: 1.13.45 3. krog: 1.11.92 4. krog: 1.11.59 5. krog: 1.12.34 6. krog: 1.12.45 pomoje najbolš da si ogledaš..sploh ker mava skor enak moped.. aja..pa končna brzina je 143-148 na tistem delu pred prvim zaprtim ovinkom Popravljeno Julij 2, 2009. Popravil biker77
Dolenc™ Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Super, hvala, par stvari je bol jasnih, še zmer mi pa ni jasen kako ti tist del ko sta dva zaprta en za drugim rata tko lepo odvozit, bo treba zgleda da večkrat kot enkrat na let gor pridet
biker77 Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Super, hvala, par stvari je bol jasnih, še zmer mi pa ni jasen kako ti tist del ko sta dva zaprta en za drugim rata tko lepo odvozit, bo treba zgleda da večkrat kot enkrat na let gor pridet ne vem katera dva misliš ker si v notranjem delu skos sledijo
biker77 Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 izhod iz levega končaš na sredini ali še malo bolj levo (začneš ga dovolj po desni strani) pa imaš potem dost lufta za odpeljat desnega..
Kawl Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Gre kdo za vikend kej dol pelat? Se priporočam za prevoz seveda primaknem kak evro za bencin! LP, Rok
zviki Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 (popravljeno) Datum 3.7.2009, ura cca. 10.30 Kaj sem prvo videl, ko sva s kolegom prišla tja. Mislil sem, da bom znorel. Šel mi je dan dopusta, 3 ure vožnje do tja. Še 3 nazaj za brezveze. No, pa sem le poklical na številko, dano v tej temi in mi je gospodič rekel, da bo nekdo prišel odpret. Čeprav je bil le en motor . Res prijazno od njega. Postavitev baznega kampa. Pozer Pa še par mojih slikic. Dobronamerne kritike dobrodošle Gužva na parkirišču Pa še en pozer Povzetek. Super dan. Bilo je skoraj prevroče. Sam na pisti . Na koncu mi je v ciljni ravnini zadek malo zaplesal, vendar nič drastičnega. Ne vem, ali so gume spustile ali pa sem bil preagresiven na gasu. Drugače so pa za mene, kot čistega začetnike RR-ke super. Zavore so na koncu čisto popustile. Ozirome cevi. Že imam naročene opletene cevi. Pa še zobnike bom zamenjal. Škoda, da ni bilo koga od vas. Se moramo drugič zmenititi. O času še ne bi govoril javno Se je pa konstantno izboljševal. Tolko iz moje strani. LP, Popravljeno Julij 4, 2009. Popravil zviki
Jure Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 Super, samo da si užival Ql fotke, ampak ker si že zaprosil za dobronamerno kritiko, ti priporočam, da si pogledaš tri filmčke o pozicioniranju telesa v zavojih, oziroma pri vožnji na koleno, ki so bili objavljeni v temi Po Kolenu --> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...p;#entry1630659 Če za okviren prikaz uporabim kar tvojo sliko: glava in telo mora bit pozicionirana v smer ovinka in sicer moraš imet glavo praviloma nekje tam, kjer pride notranje ogledalo. Pri presedanju pa ne smeš dati samo riti dol in imeti linijo telesa v bokih v nasprotno smer ovinka (rdeča črta), ampak mora bit zgodnji del telesa čimbolj poravnan in imeti že iz bokov linijo v ovinek. Če to narediš, imaš avtomatsko tudi glavo tam kjer mora bit, pri notranjem ogledalu. Jaz se tudi še velikokrat dobim, da delam isto napako.. Ampak se zavestno probam odpravit to, ker se je res lažje peljat, ko se enkrat navadiš prave pozicije.. Je pa tako, da je pri nakedu malop težje se res idealno postavit, tako kot prikazujejo tisti posnetki, zato ker ima pač višjo balanco. Ampak princip je vseeno isti. Prav tako se je malo težje tako "pravilno" držat v zelo zaprtih počasnih ovinkih, kot je marof, je lažje pri hitrejših, kjer deluje tudi več sil, ampak neglede na to, se lahko tu na Marofu učiš in seveda tudi prakticiraš pravilno pozicioniranje telesa. Poglej tiste clipe zgoraj, so res ok
m@dness Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 (popravljeno) sem vaju videl včeraj v mb ko sta se vračala iz marofa... lepo da si okusil čare kolenčkanja.. dobronamerna kritika.. probaj se s celim telesom nagnit v smeri zavoja ne samo riti ven tiščat... edit... me je jure prehitel.. Popravljeno Julij 4, 2009. Popravil m@dness
zviki Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 To kritiko sem pričakoval. Sem vedel, da nekaj ni vredu Opažam, da na vseh slikah delam isto. Bom popravil do naslednjič. Bi šel kar zdaj sprobat, samo imam motor še na prikolici.
biker77 Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 (popravljeno) Dobronamerne kritike dobrodošle Zavore so na koncu čisto popustile. Ozirome cevi. Že imam naročene opletene cevi. Pa še zobnike bom zamenjal. Si že dobil nasvet in ne kritiko..noben se ni rodil znalac..okej razen enega Kar se zavor tiče, je vprašanje koliko boš z menjavo cevi pridobil..mogoče bi bilo bolje zaenkrat menjat samo ploščice za sintrirane..predvidevam da so diski plavi.. Zakaj menjava zobnikov? Kaj bi rad naredil s tem posegom? Glede na to, da je gsr že dost na kratko zračunam, predvidevam da ne 2. ne 3. prestave še ne zvrtiš do rdečega polja.. Ko boš še enkrat ali dvakrat šel dol in bo tvoja hitrost večja, pa bo v zaprtih ovinkih tudi druga že v dovolj visokih vrtljajih Je pa tako, da je pri nakedu malop težje se res idealno postavit, tako kot prikazujejo tisti posnetki, zato ker ima pač višjo balanco. Ampak princip je vseeno isti. Jap..pri nakedu je kar dost drugače.. Zato ti predlagam @zviki, da se ne trudiš se tolk naprej držat..ker imaš potem še manj placa..sem tudi sam sprobal..se ne obnese.. Ena moja slikca, da vidiš da je bolje bit malo bolj pokonci, mogoče ne čist pravilno vendar pa sproščen.. Potem tudi motor lepše gre..oziroma gre tako kot ti hočeš, skoraj sam.. Aja..pogled je pomemben..dlje naprej ne 5 metrov pred kolo.. Popravljeno Julij 4, 2009. Popravil biker77
zviki Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 Glede drže. Šele pred kratkim sem se začel naprej držati. In je veliko boljši občutek kot prej. Bom probal naslednjič neko vmesno varijanto. Zavore so še primle, samo si moral ročko skoraj do konca stisnit. Predvidevam, da je to zaradi cevi. Pa cvilit so začele že po enih parih krogih. Sintrane ploščice že imam doma, samo zamenjat jih moram. So pa neka RSQ varijanta. Pitaj boga kaj je to Samo, da ne bo diskov prehitro pobralo. Je pa tako, zdaj ko sem šele 3000 km na pravem motorju. Na cesti še gre sportski lagano. Samo na Marofu pa tolko vsega zraven študiram, da je težko potem samo odpeljat. Kako naj imam roke iztegnjene, kam naj dam rit. Kako zaboga pravilno nogo držat, da ne bom podrsal po tleh. Tudi z gledanjem še imam težave. Poskušam, samo še ne gre vedno . Pač začetnik. Ene 4x bom še letos probal iti gor, da se navadim. Vaja dela mojstra, a ne Z vašimi nasveti, bo pa itak šlo veliko bolj hitro.
Dolenc™ Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 Ti se samo vozi, manj ko imaš v glavi med vožnjo, hitreje bo šlo. Glej samo da se ne zaletavaš, da vse teče gladko, pa da se udobno počutiš na motorju in da voziš po pravilni liniji. Drža pa to pa pride kasneje samo od sebe, tko kot si zgruntu da ti bolj odgovarja da se naprej držiš. Sicer tle sem pameten, v praksi delam ravno obratno, tud mene muči preveč stvari med vožnjo, namest da bi se samo gasu posvečal , ampak včasih pomaga če ti kdo drug pove.
AJ Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Pozdrav! Namerava kdo v tem tednu na marof? Jaz načrtujem nekaj za četrtek, ko bi naj bi bilo malo lepše vreme, pa da nisem čisto sam doli...?
Jure Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Če v sredno naredim en izpit, se najverjetneje vidimo
BeniNorc47 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 prejšnji teden nisem mogel it, zato računam da bi šel ta teden, v sredo ali v četrtek. še kak kandidat?
MatexDeLuxe46 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 ima kdo še kaj prostora v kombiju ali pa na prikolici? (sem iz okolice Ljubljane)... De Luxe*
Priporočene objave