macak333 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Hola, hej, ne zdej izumljat neke hude znanosti, obnašanje na pisti je dokaj enostavno, a ni enako kot v prometu! tole velja za povsod, ne samo za Marof: - ko prideš prvič na pisto se vedno pozanimajte za pravila (naučite se pomen posameznih zastavic!!!), če kaj ne veste, vprašajte bolj izkušene; gušterji na veliko pistah oblečejo varnostne odsevne jopiče, da so ostali bolj pozorni nanje pri prehitevanju - vedno uporabljaj dobro varnostno opremo (čelado, usnjen kombinezon, usnjene rokavice, škornje, želvo, dodatne ščitnike... ) - vedno se voziš samo po liniji (razen če je kaj narobe in greš počasi proti boksom, to pokažeš z roko ali nogo) - enako nakažeš z roko ko greš dol, v bokse - nikoli ne zaviraš kr brez veze, ker ti bo zadaj vozeči priletel v rit, saj ti ne zna brati misli - odstranite ogledala in smernike z motorjev in/ali jih zaščitite z duct tapeom, na pisti nimaš kaj gledat v špegle + vir črepinj - zadaj vozeči pazi na sprednjega (kar seveda ne pomeni da sprednji lahko dela kar hoče, ampak vozi po liniji) - ne ustavljaš se na pisti, tudi če kdo pade, saj mu ne moreš pomagat (razen če tud svoj motor vržeš ob tla, saj nima stojala) pomagajo streckenpostni, zato so tam (OK, tega ni na Marofu ampak tle se vse vidi iz boksov) - nikomur se ne umikaš oz daješ prostor; hitrejši te bodo prehiteli, počasnejši bodo ostali za tabo, simpl ko pasulj - če nekdo nekajkrat pride vštric je najbrž hitrejši od tebe, a ne toliko da bi te prehitel; lahko ga spustiš naprej, al pa se zavedaš, da se bo prej ali slej na zaviranju nalimal na tvojo notranjo stran - zavedat se je treba da je to pista in na pisti se dirka, zna prit do kontakta, čeprav vsi pazimo da ne - padec je nezaželjen, a stalen sopotnik vožnje na meji; vsak pade, prej ali slej, to je že v ceni in ni treba posebej plačat (razen popravila sebe in motorja) zato se pri večkratnem obisku piste splača kupit poliestre, se neverjetno hitro izplačajo - ne izzivaj usode, tvoj motor in oprema naj bosta tehnično brezhibna (zlasti gume in zavore, puščanje tekočin!!), itak zna vsak od nas narest dovolj dobro napako da lahko kvalitetno pade - uradna literatura o dirkanju pravi, da se 80% nesreč na pistah zgodi kot posledica cestnih gum; to seveda ne pomeni da moramo met zdej pa vsi dirkalne gume gor, ampak da se zavedamo omejitve svojih gum tolkle se zdele spomnim, če sem kaj pozabil prosim dopolnite... in prosim brez slabe volje, na piste pridemo uživat, al ja :naughty: srečno, veselo in zabavno drajsanje želim, naj bodo vaši padci čim bolj redki in čim cenejši Dobro napisano , kratko in jedrnato.
exe`FZS Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 @suzuki: mi lahko poveš, na kak način imaš pripeta motorja? Če sem pravilno razbral iz slike imaš vmes gume, nato pa predvidevam da z gurtnami prišpanano vse skupaj? Pa je stabilno to? lp
gsx750f Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Suzuki lepo vkup dano. Se bo spravlo za "podsetnik" (so rekli v vojski). Pa naslednjim novincem se bo lahko dalo. Sam tega nisem najdu/prebrau predno sem šel lani prvič na Grobnik na zeleni dan. Bi bli prvi občutki mnogo lepši manj strahu pred "projektili". To je mimo in se vidmo kmalu na pisti . Hola, hej, ne zdej izumljat neke hude znanosti, obnašanje na pisti je dokaj enostavno, a ni enako kot v prometu! tole velja za povsod, ne samo za Marof: - ko prideš prvič na pisto se vedno pozanimajte za pravila (naučite se pomen posameznih zastavic!!!), če kaj ne veste, vprašajte bolj izkušene; gušterji na veliko pistah oblečejo varnostne odsevne jopiče, da so ostali bolj pozorni nanje pri prehitevanju - vedno uporabljaj dobro varnostno opremo (čelado, usnjen kombinezon, usnjene rokavice, škornje, želvo, dodatne ščitnike... ) - vedno se voziš samo po liniji (razen če je kaj narobe in greš počasi proti boksom, to pokažeš z roko ali nogo) - enako nakažeš z roko ko greš dol, v bokse - nikoli ne zaviraš kr brez veze, ker ti bo zadaj vozeči priletel v rit, saj ti ne zna brati misli - odstranite ogledala in smernike z motorjev in/ali jih zaščitite z duct tapeom, na pisti nimaš kaj gledat v špegle + vir črepinj - zadaj vozeči pazi na sprednjega (kar seveda ne pomeni da sprednji lahko dela kar hoče, ampak vozi po liniji) - ne ustavljaš se na pisti, tudi če kdo pade, saj mu ne moreš pomagat (razen če tud svoj motor vržeš ob tla, saj nima stojala) pomagajo streckenpostni, zato so tam (OK, tega ni na Marofu ampak tle se vse vidi iz boksov) - nikomur se ne umikaš oz daješ prostor; hitrejši te bodo prehiteli, počasnejši bodo ostali za tabo, simpl ko pasulj - če nekdo nekajkrat pride vštric je najbrž hitrejši od tebe, a ne toliko da bi te prehitel; lahko ga spustiš naprej, al pa se zavedaš, da se bo prej ali slej na zaviranju nalimal na tvojo notranjo stran - zavedat se je treba da je to pista in na pisti se dirka, zna prit do kontakta, čeprav vsi pazimo da ne - padec je nezaželjen, a stalen sopotnik vožnje na meji; vsak pade, prej ali slej, to je že v ceni in ni treba posebej plačat (razen popravila sebe in motorja) zato se pri večkratnem obisku piste splača kupit poliestre, se neverjetno hitro izplačajo - ne izzivaj usode, tvoj motor in oprema naj bosta tehnično brezhibna (zlasti gume in zavore, puščanje tekočin!!), itak zna vsak od nas narest dovolj dobro napako da lahko kvalitetno pade - uradna literatura o dirkanju pravi, da se 80% nesreč na pistah zgodi kot posledica cestnih gum; to seveda ne pomeni da moramo met zdej pa vsi dirkalne gume gor, ampak da se zavedamo omejitve svojih gum tolkle se zdele spomnim, če sem kaj pozabil prosim dopolnite... in prosim brez slabe volje, na piste pridemo uživat, al ja :naughty: srečno, veselo in zabavno drajsanje želim, naj bodo vaši padci čim bolj redki in čim cenejši
domina Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Domina, ti si tista z rdečim nakedom? Al kako? Sploh ne vem kater motor je O:-) Ja. Ti verjamem, da ne veš... tako brutalnih motorjev je bolj malo v Sloveniji.
suzuki Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 @suzuki: mi lahko poveš, na kak način imaš pripeta motorja? Če sem pravilno razbral iz slike imaš vmes gume, nato pa predvidevam da z gurtnami prišpanano vse skupaj? Pa je stabilno to? lp Hola mojster, vsak motorček držita spredaj dve gurtni, iz spodnjih križev vilic na rinke v kombiju; dve gurtni sta tudi zadaj, iz zadnjih vilic spet na rinke v kombiju, a skrbita samo da se rit ne premika, motorček praktično v celoti držita sprednji gurtni... gume so tam kar tako, ker jih je bilo treba nekam dat da se ne kotalijo po kombiju, in za dodatno zaščito če bi se motorčka slučajno prevrnila; če maš dobre gurtne postane tko zavezan motorček nepremičnina Cupo, Milunka, Krejzi in 1 other 4
biker77 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Mogoče ne bi bilo odveč v izogib kaki sceni naredit kategorije . Pa s tem ločit oba ekstrema (ta hitro in "počasno"). Pa kakega intruktorja/mentorja občasno za počasnejše. Bodo radi dali za pijačo al pa čevape recimo. En zdrs, padec se mi zdi preveč. kategorije ne bojo šle skozi..razen če zakupiš stezo in organiziraš po svoje.. kar pa se tiče pomoči.. še noben ni "dal" več kot hvala.. in od nobenga nisem nikoli nič več pričakoval.. pomagam kolikor lahko.. če pa nekdo samo pride in reče "ej, (po možnosti da zraven "stari") kako bi jest šu hitrej?" mu pa NALAŠČ NE MISLIM ODGOVORIT.. zakaj? ker, če ne znaš povedat kaj te matra tut hitrejši ne rabiš bit..
Burnout Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Blagor, čist sem vam fouš :closedeyes: Jst pa bil skoraj celo soboto v drvih in rezanju ter spravljanju le teh In ta teden kakor zgleda bo več ali manj podobno delavno cel teden Ma enkrat mi bo že ratalo, pol vas bom pa malo preganjal tam gor ... al pa vi mene P.S. Iščem zadnjo gumo za svojo eriko: Dimenzije 130/70-17, rabil bi čim bolj mehko, oz. da je čim bolj racing, pa za vredi ceno Našel sem sicer zanimive Savine TL 62S MC25 RACING SOFT, tut mal mejle okol pošiljal, pa zaenkrat še nobenega odgovora dobil, ve mogoče kdo koga poklicat, da bi se kej zmenil? Vsake info, bom zelo vesel
Frips Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 @biker77: Ti ta star...eno vprašajne?! Kaku bi jst šu hitrej na Marofu? Vse mi neki pajtla, pa potleh vleče, pa brusi, pa iskri..... ja ja sj vem..orglce moram zamenjat NOT PS.: Aja, pa drgač ne vem kok mam cajt Mislim, da je 1: neki približno :lol:
Dolenc™ Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Če ti ustreza ti dam jst svojo superkorso 120/70, ma še 4mm profila od skupnih 5mm novih, kako je to ratal ne vem, k zadna je fuč
biker77 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Če ti ustreza ti dam jst svojo superkorso 120/70, ma še 4mm profila od skupnih 5mm novih, kako je to ratal ne vem, k zadna je fuč sicer pa išče zadnjo ne prvo pnevmatiko.. kdo še pride v sredo?
FrigoFrops Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 (popravljeno) js pridem, pa še dva Popravljeno Julij 27, 2009. Popravil FrigoFrops
exe`FZS Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Hola mojster, vsak motorček držita spredaj dve gurtni, iz spodnjih križev vilic na rinke v kombiju; dve gurtni sta tudi zadaj, iz zadnjih vilic spet na rinke v kombiju, a skrbita samo da se rit ne premika, motorček praktično v celoti držita sprednji gurtni... gume so tam kar tako, ker jih je bilo treba nekam dat da se ne kotalijo po kombiju, in za dodatno zaščito če bi se motorčka slučajno prevrnila; če maš dobre gurtne postane tko zavezan motorček nepremičnina aaaa iz slike sploh ni razvidno, hvala za razlago.. no na tak način, oz. podoben način, kot si opisal tudi jaz vežem svojo lubico. lp
zviki Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Ja. Ti verjamem, da ne veš... tako brutalnih motorjev je bolj malo v Sloveniji. Katera pa? 910 ali 989?
biker77 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Katera pa? 910 ali 989? 989 je od ene bejbe - sharpninja.. 910 pa od druge bejbe..mihaj
biker77 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 aja.. @domina..se je @suzuki že nehal vozit k si ti slikala?
SharpNinja Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Še en fotosešn....posing as Zoki 84
SharpNinja Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Črni Ninji sta dobr rohneli :krneki: Milka je pa dobr mukala .)
SharpNinja Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Pa še mal Sluzukijev Pa še en lep brutalc
SharpNinja Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Ninjaaaaa....ktera je hitrejša??? :naughty:
Zoki461 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Še en fotosešn....posing as Zoki 84 Tenk ju!! Hudo hude fotke!! Hvala ti Evo štart za dolomite
tomazinjo Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 no še link od albuma: http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1877 zakon slikce! hvala!
domina Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 aja.. @domina..se je @suzuki že nehal vozit k si ti slikala? suzuki je bil čist prehitr zame... če pa že na manjka pol motorja na fotki, je pa čist blury. no sej je blo še nekaj drugih fotografov z malce bolj "hardcore" tehnologijo... verjamem, da je njim šlo precej bolje. zakon slikce! hvala! ah tebe sploh ni blo problem slikat... očitno fotoaparat zelo dobro zaznava tako modro barvo, kot je na tvoji maski, tako da so bile skoraj vse fotke lepe. :yes:
Priporočene objave