Skoči na vsebino

Novi Marof 09'


jose

Priporočene objave

Ker zgleda še vsi včerajšnji udeleženci/motosvetovci rajsanja na marofu sestavljajo vtise, bo pa jaz povedal, da je spet za nami en vroč, lep, nepozaben, hiter, s novimi PB-ji začinjen, uživaško prijeten, s čevapčiči zaključen in z odlično družbo začinjen dan na marofski stezi(ci). :OK::OK::OK:

Točno tako; vredno čimprejšne ponovitve :yea1:

Celjska ekipa (fotoKatarina), kakšna the best fotka bi bila dobrodošla. :yes:

Vsem pa hvala za družbo.

Upam, da mi do večera uspe spraviti vseh 384 slik in filmčkov na splet :photo: .

A verjamete, da lahko natančno splanirano leenosobotno garanje na marofu zavzame ves vikend? :naughty:

Verjamemo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te pnevmatike (pa nočem rečt da so vse M3 take) so mi na pogled in otip izgledale isto "penaste" kot qualifier-ke od gospodične, ki ji je pred časom na marofu spustila pnevmatika praktično brezveze
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi nobene od navedenih ?

Da pridejo v poštev samo Dunlop GP 208,209,211 ?

Se pravi, da ne bom več pomislil na M3- pač pa bom probal Q RR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, da ne bom več pomislil na M3- pač pa bom probal Q RR.

Jaz sem pa na cesti kar zadovoljen z m3, edino ene parkrat mi je zdrsnilo na zalivkah tako da se le teh kar bojim. Mislim it pa v kratkem na marof malo pogledat, ampak bom po mojem prej zgonil tele metzlerke pa s čim drugim na marof šel.

Igorr a to si padel z vfr ali z mzjem?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil trikrat z M3 na Marofu, občutek vedno drugačen. Prvič z normalnim tlakom ni šlo do roba gume so prej distančniki drsali, drugič tlak 2,3 obe, zadnja čez rob z nje so se trgali celi kosi gume, z distančniki podrsal parkrat. Tretjič tlak 2,3 obe na začetku čist drugačna obraba kot prejšnič pri istem tlaku. Izgled obrabe je bil kot na mrežici za akvarij. Zadnja obrabljena čez rob, zopet nonstop na distančnikih.

Oprijem vedno dober, mel pa vednon rahel zdrs prednje v drugem krogu.

Je pa res da je zadnjič bla zunanja temp 34 C

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorr, ti si imel preveč spuščeno gumo!!! Pa, da ne bo spet kaj narobe, naj povem, da mi je to svetoval en rajser, ki ga vsi poznate. Pa ni važno kateri :)

Edit: seveda se gre za gumo M3

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še sam mal napišem okoli včerajšnjega dneva na marofu. Ja blo je vroče, skor preveč. Drugače pa idealen dan za vozit brez gužve. Podrl sem tudi osebni rekord enkrat "uradno" drugič "neuradno", čeprav mi je tist neuradno mal bolj ušeč. Družba odlična tak da se še vidmo kej.

Pa še izjava dneva: citiram Suzukija: tvoj motor je narjen da se z njim pelješ v trgovino po zelje, za na pisto si pa drug motor kup.

Bom suzuki, takoj ko bo to možno. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorr, ti si imel preveč spuščeno gumo!!! Pa, da ne bo spet kaj narobe, naj povem, da mi je to svetoval en rajser, ki ga vsi poznate. Pa ni važno kateri :)

Edit: seveda se gre za gumo M3

Ali pa jo je premalo ogrel ... :naughty:

namreč, gume se izpusti zato, ker se potem v njih zaradi visokega trenja močno ogrejejo in se v njih zaradi gretja tudi poveča tlak ... ali si res mislil, da tisti, ki gume spustijo na 1,9, imajo potem med vožnjo pri 200 km/h enak tlak v njih? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še izjava dneva: citiram Suzukija: tvoj motor je narjen da se z njim pelješ v trgovino po zelje, za na pisto si pa drug motor kup.

Bom suzuki, takoj ko bo to možno. LP

Lahko bi mu odgovoril, da ima vsak tele svoj vesele in da so za Marof bolj primerni supermotardi, kot pa razni GSX-R1000 in podobne, za 150 km/h in več optimizirane rakete :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sej to izjavo je suzuki podal kot nasvet, hrati pa še malo pokomentiral motor, kateri pa prav gotovo ni narejen za pisto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sej to izjavo je suzuki podal kot nasvet, hrati pa še malo pokomentiral motor, kateri pa prav gotovo ni narejen za pisto.

Ja, to pa on zna, baje ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorr, ti si imel preveč spuščeno gumo!!! Pa, da ne bo spet kaj narobe, naj povem, da mi je to svetoval en rajser, ki ga vsi poznate. Pa ni važno kateri :)

Edit: seveda se gre za gumo M3

Znanost odkrivat zdaj je brez veze- vkolikor je meni znano, veliko ljudi vozi tak tlak na Marofu.

P.S.: Če ne vemo kdo tako pravi, kakšne velike teže ta izjava nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorr, ti si imel preveč spuščeno gumo!!! Pa, da ne bo spet kaj narobe, naj povem, da mi je to svetoval en rajser, ki ga vsi poznate. Pa ni važno kateri :)

Edit: seveda se gre za gumo M3

in kakšen tlak priporoča takozvani neznani rejser?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, prijavljen narobe. Bom kar zbrisal komentar, da ne bo kdo dancija napadal ...

(gody01)

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, da ne bom več pomislil na M3- pač pa bom probal Q RR.

Ti dve gumi sta skoraj isti šmorn, ti povem iz izkušenj (pa ne slab šmorn).

Raje malo pomeditiraj in se probaj spomniti, kakšno napako si naredil.

Sprednja nikoli ne zdrsne kar tako, ne glede na to kaj ti stručkoti sugerirajo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Metzeler mam jest tud mal na sumu,sicer glih ne m3;lani sem svojo drvarnico ki sem jo kupu,dobil obuto v nove metzeler racetec k3 super duper copate.Gume so res držale ko prbite,prava racing replica,ker pa sem se bolj malo vozu,sem jih pršparu še za letos z več kot pol profila.Po parih furah,ko sem glih pršu v formo,so gume začele nenormalno drset že pr ne prehudih nagibih,tko da sem jo kr parkiru,preden spet vsiplem, pa čakam na nove-verjetn dunlop QRR.Res pa da govorim o cesti ne pa Marofu,tlak pa mam skoz tak kot je predpisan za motor 2,3 spredi/2,5 zadi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal. Upam, da ne bom preveč off topic...

Danes mi je v začetnem ovinku na Racelandu (tam kjer vstopaš na pisto-tisti ovinek) odneslo zadnjo gumo. No nevem če mi jo je odneslo, prav to je problem, ker me firbec matra, kaj je šlo narobe, da sem padel in sedaj hočem zvedeti vzrok, da napako odpravim-izboljšam. Ne morem dosti povedati, lahko pa povem, da ko sem vstopal v ovinek (relativno agresivno, no vsaj zame :D) me je zadnja guma kar od enkrat ''prehitela'' :rolleyes: . Nagib je bil...hmmm...še kar, ne vem ga povedati v stopinjah, samo sem se kr nagnil :D. Aja, ovinek je bil levi (za nepoznavalce piste) in guma je po staneh čisto zdrajsana, kot bi s ''šmirglom'' potegnil...ne znam razložiti, bom poslikal jutri in pokazal.

Torej če kdo ve kaj je možen vzrok, (čeprov ne vrjamem da boste iz mojih besed znali kaj povedati, samo probat ni greh) naj mi prosim pove. Gospod na dirkališču je rekel, naj bi bila majhna hitrost in velik nagib, sam pa krivim pesek na cesti in seveda krivim sebe, zakaj sem ga tok stiskal, butec. :headbang:

Hvala :rolleyes:

P.S.: Gume so nove tako sprednja, kot zadnja...niti 600km...so pa Dunlop qalifier rr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti dve gumi sta skoraj isti šmorn, ti povem iz izkušenj (pa ne slab šmorn).

Raje malo pomeditiraj in se probaj spomniti, kakšno napako si naredil.

Sprednja nikoli ne zdrsne kar tako, ne glede na to kaj ti stručkoti sugerirajo ...

jest mu kar vrjamem da ni kake bedastoče naredu..

če bi pnevmatiko videl in otipal bi bil mogoče drugega mnenja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa jo je premalo ogrel ... :naughty:

namreč, gume se izpusti zato, ker se potem v njih zaradi visokega trenja močno ogrejejo in se v njih zaradi gretja tudi poveča tlak ... ali si res mislil, da tisti, ki gume spustijo na 1,9, imajo potem med vožnjo pri 200 km/h enak tlak v njih? :whistle:

Fizike sem pa res imel že kr nekaj, pa matematike tudi :grim . Ja, sem vedel za to. Kaj pa se naredi, če se preveč segrejejo, če so preveč spuščene ;) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En session sem vozil 2.0 odspredaj in 2.1 odzadaj. V drugem krogu drugega sessiona, ko sem še ogreval gume in vozil čisto počasi, je prednja M3 zdrsnila ob vstopu v ovinek pri minimalnem(!!) nagibu- praktično čisto brez razloga. Popravljat nisem imel več kaj...

2.0 spredaj in 2.1 zadaj?

Z M3 sem prevozil nekaj več kot 1.000 km Marofa na M3. Motor je bil CBR 600 F, časi pa med 1:35 in 1:25 (torej ne pretirano hitro a tudi ne zelo počasi). Idealni tlak zame je bil 2,3 spredaj in zadaj. Ko sem vozil z 2.2. spredaj in 2.1 zadaj sem imel zelo slab občutek na sprednji gumi, kot da jo žveči. In verjetno je guma to tudi počela zaradi prenizkega tlaka, prav tako pa je žvečilo zadnjo gumo. Če bi šel še enkrat na pisto z istim motorjem in istimi gumami, bi jih verjetno pumpal celo na 2.3 sprednja in 2.5 zadnja.

Sploh mi ni jasno, odkod vam ideje, da bi SS gumo (Qualifier, M3, Bt016...) spuščali na 2.1 ali 2.0? In to po možnosti brez predhodnega gretja z grelci?

Moja sprednja guma(trenutno BT003) ima hladna za na Marof 2.1 bara, medtem ko ima segreta na grelcih 2,45 bara. In M3, ki ima na začetku 2.0 bara in se verjetno ne segreje kaj bolj kot na 60 stopinj jih sigurno SEGRETA nima več kot 2.3 bara, kar je po moji logiki občutno premalo.

No, seveda dopuščam možnost da se močno motim in se posipam s pepelom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.0 spredaj in 2.1 zadaj?

Z M3 sem prevozil nekaj več kot 1.000 km Marofa na M3. Motor je bil CBR 600 F, časi pa med 1:35 in 1:25 (torej ne pretirano hitro a tudi ne zelo počasi). Idealni tlak zame je bil 2,3 spredaj in zadaj. Ko sem vozil z 2.2. spredaj in 2.1 zadaj sem imel zelo slab občutek na sprednji gumi, kot da jo žveči. In verjetno je guma to tudi počela zaradi prenizkega tlaka, prav tako pa je žvečilo zadnjo gumo. Če bi šel še enkrat na pisto z istim motorjem in istimi gumami, bi jih verjetno pumpal celo na 2.3 sprednja in 2.5 zadnja.

Sploh mi ni jasno, odkod vam ideje, da bi SS gumo (Qualifier, M3, Bt016.. .) spuščali na 2.1 ali 2.0? In to po možnosti brez predhodnega gretja z grelci?

Moja sprednja guma(trenutno BT003) ima hladna za na Marof 2.1 bara, medtem ko ima segreta na grelcih 2,45 bara. In M3, ki ima na začetku 2.0 bara in se verjetno ne segreje kaj bolj kot na 60 stopinj jih sigurno SEGRETA nima več kot 2.3 bara, kar je po moji logiki občutno premalo.

No, seveda dopuščam možnost da se močno motim in se posipam s pepelom...

Natanko tako kot si napisal in pepel ne bo potreben. Vozil z M3, spredaj 2.3 zadaj 2.8. Zadnjo bi bilo potrebno malo spustiti na recimo 2.6. Prva ni zdrsela nikol!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se bom ponovil..

če bi pnevmatiko videli in otipali bi svoje mnenje hitro spremenili..

sploh ker je bil asfalt že segret na več kot 37 stopinj bi se guma morala vsaj malo svaljkat kot se mora ne pa da zgleda kot da bi bila stara vsaj 5 let..

pa tiste 0.2 bara gor ali dol, nenazadnje nam vsem teli barometri tudi ne kažejo isto..

ker je pač @Igorr svojo hondico mal počohal in ni bila vozna se je potem vozil z mojim motorjem, z popolnoma znucano zadnjo pnevmatiko pa ni nikoli nič drselo..

in še enkrat..nisem rekel da je M3 zanič ampak da je njegova M3 zelo sumljiva..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!