Skoči na vsebino

Novi Marof 09'


jose

Priporočene objave

se bom ponovil..

če bi pnevmatiko videli in otipali bi svoje mnenje hitro spremenili..

sploh ker je bil asfalt že segret na več kot 37 stopinj bi se guma morala vsaj malo svaljkat kot se mora ne pa da zgleda kot da bi bila stara vsaj 5 let..

pa tiste 0.2 bara gor ali dol, nenazadnje nam vsem teli barometri tudi ne kažejo isto..

ker je pač @Igorr svojo hondico mal počohal in ni bila vozna se je potem vozil z mojim motorjem, z popolnoma znucano zadnjo pnevmatiko pa ni nikoli nič drselo..

in še enkrat..nisem rekel da je M3 zanič ampak da je njegova M3 zelo sumljiva..

M3 ne dela svaljkov tudi pri ostri vožji, postane pa taka kot goba!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M3 ne dela svaljkov tudi pri ostri vožji, postane pa taka kot goba!!!

prov kupu bom en komplet, jih fajn nasvaljkal in ti tiste svaljke serviral za zajtrk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

juhuhu, tole sobotno drajsanje je blo pa zlo kul, še posebej ker sploh nisem imel namena it in me je Gamma čist na silo zvlekel na Marof (sva morala zjutraj še zamenjat totalno plešasto prednjo slick gumo na Seven!!) in zato ker je trajalo še danes :naughty: kaj blazno novega itak ni za povedat, so že sodrajsalci napisali in objavili slikce, tko da samo spešl zahvala Gammi, ki naju je peljal na Marof in Kristjanu, ki naju je peljal domov, pa seveda zbrani družbi, ste mi ful polepšali vikend :worship:

sicer je bil v soboto bolj kratek delavni dan, saj sva z Gammo prišla na Marof šele malce po 12 uri, malo zaradi omenjen menjave prednje gume, bolj pa zato ker so bile na AC blazne kolone - sicer sva se uspela čisto vsem izognit, a sva zato porabila dobro uro po stranskih cestah (Bič-Trebnje-Mirna Peč-Novo Mesto-AC-tik pred mejo dol na mali prehod in po stranskih cestah skoraj do ZG in pol na AC do Marofa)

s Seven sva zato uspela do večera naredit le 52 krogov, ampak so bli pa ti športno poskočni in numerično uspešni :naughty: čeprav je tudi zadnji gumi že dodobra uhajala duša (kar sem opazil šele naslednje jutro :rolleyes: ) in ko smo bili že vsi spakirani za odhod, so me na večer prispeli Hondoljupci uspeli prav na grd način prepričat da ostanem še en dan - zrihtali so mi spanje, futr, prevoz domov (hvala, carji :worship: ) no pa cuba libre je mela tud kaka prst al dva (eee... kozarček al dva) vmes :whistle:

danes je bla bera krogov še manjša, le dva sessiona oz 29 mccoyevskih krogov, potem sem plesočo Seven po skoraj padcu v dvojki zapeljal v bokse in zaključil z drajsanjem - tudi vročina je bila skoraj neznosna, še ob 18:30 uri je toplometer kazal 34 Celzijev :wacko: res fajn, da smo imeli klimatiziran boks :naughty:

in ker je bil to v zadnjih osmih dneh že moj četrti dan na Marofu, je bil vikend kljub tako malo krogom extrafinofajnzabaven, tko da zdej tud če ne grem ene dva, tri dni bo čist kul :naughty: glih tolk da v miru zamenjam zadnjo gumo :P

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je pač @Igorr svojo hondico mal počohal in ni bila vozna se je potem vozil z mojim motorjem, z popolnoma znucano zadnjo pnevmatiko pa ni nikoli nič drselo..

... ogreto z grelci in napumpano na pravilen tlak. To po mojih izkušnjah veliko pomeni.

Da ne bo nesporazumov; nisem noben hud "rejser" da bi komu pamet solil, ampak meni se je tlak pri gumah M3 pod 2,3 po mojih izkušnjah zdel prenizek. In spomnil sem se še ene neprijetne izkušnje na cesti Kočevje - Ljubljana, ko mi je za kakšen mm zdrsela prva guma in sem se usr.... kot hudič. Ko sem preveril tlak, je bil 1,9 (kar je seveda hudo premalo).

Po mojih izkušnjah; race gume pumpajte (oziroma spuščajte)na okoli 2,0 (izjema je seveda NTEC ki se pumpa nekje na 1,2 do 1,4), pa še to z veliko mero previdnosti če nimate grelcev (v tem primeru raje kakšno desetinko več kot manj). SS gum pa nikar.

Seveda pa tudi obstaja možnost, da je s serijo pnevmatik M3, ki jo ima namontirano Igor, kaj narobe (in če ti rečeš da ti tu nekaj smrdi ti vsaj jaz osebno verjamem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fizike sem pa res imel že kr nekaj, pa matematike tudi :grim . Ja, sem vedel za to. Kaj pa se naredi, če se preveč segrejejo, če so preveč spuščene ;) ?

Tako daleč pa jst še nisem v svojih teoretičnih znanjih.

Kaj se pa zgodi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prov kupu bom en komplet, jih fajn nasvaljkal in ti tiste svaljke serviral za zajtrk

Sicer ne zastopim, zakaj si tako nesramen ampak z VFR jih ne bo nasvaljkal, lahko pa jih boš ti z Aprilio. Verjetno bi jih kje na Grobniku veliko prej, kot na Maforu. Pač meni jih ni uspelo še nikol, mi je pa uspelo nasvaljkat tvoj visokoleteč Dunlop, pa ne rečem da je Dunlop slab.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ogreto z grelci in napumpano na pravilen tlak. To po mojih izkušnjah veliko pomeni.

Da ne bo nesporazumov; nisem noben hud "rejser" da bi komu pamet solil, ampak meni se je tlak pri gumah M3 pod 2,3 po mojih izkušnjah zdel prenizek. In spomnil sem se še ene neprijetne izkušnje na cesti Kočevje - Ljubljana, ko mi je za kakšen mm zdrsela prva guma in sem se usr.... kot hudič. Ko sem preveril tlak, je bil 1,9 (kar je seveda hudo premalo).

Po mojih izkušnjah; race gume pumpajte (oziroma spuščajte)na okoli 2,0 (izjema je seveda NTEC ki se pumpa nekje na 1,2 do 1,4), pa še to z veliko mero previdnosti če nimate grelcev (v tem primeru raje kakšno desetinko več kot manj). SS gum pa nikar.

Seveda pa tudi obstaja možnost, da je s serijo pnevmatik M3, ki jo ima namontirano Igor, kaj narobe (in če ti rečeš da ti tu nekaj smrdi ti vsaj jaz osebno verjamem).

veš, fora je v tem, da je en sesion že odpeljal..in je blo okej..

sem ga opozoril da se zna zgodit da bo motor deloval težko v začetku zaradi (0.2 bara) nižjega tlaka pa ni bilo problemov.

ko je šel drugič gor, pnevmatike so bile še tople, pa je prva pnevmatika spustila s tem da ni šel po tačkah ampak pametno ogreval gume..

da ne bomo pameti si kupili..pnevmatika deluje sumljivo..pika in konec z moje strani glede tega..

@Suzuki..prehitr odnehaš..jest sm 211-ko vozu 1.14 ko je skoraj platno ven gledalo pa ni blo neke panike ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako daleč pa jst še nisem v svojih teoretičnih znanjih.

Kaj se pa zgodi?

Spusti tlak, pa pojdi parkrat čez ride pa boš videl. Lahko pa prideš teorijo in prakso o tlaku preverit k meni. Sem ravno v pogon prejšnji teden spravil sončne kolektorje, pa boš videl kaj se dogaja s tlakom s temperaturno diferenco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Suzuki..prehitr odnehaš..jest sm 211-ko vozu 1.14 ko je skoraj platno ven gledalo pa ni blo neke panike ;)

@FrigoFrops: poslikaj/opiši svojo zadnjo GP Racer.. me zanima, kakšna bodo kaj mnenjao tem, ali je še primerna za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@FrigoFrops: poslikaj/opiši svojo zadnjo GP Racer.. me zanima, kakšna bodo kaj mnenjao tem, ali je še primerna za vožnjo.

Kaj bodo potem še le rekli na mojo Conti Sport Attack na kateri so bili zunaj že droti... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nor dan je bil v soboto. Super družba. Podrl rekord, sicer samo za sekundo, tako da je sedaj 1:20:20. Sem pa tačke totalno zbrusil. Pa še bremz taco skrivil v 3. ovinku pred koncem :angry: . Menjava sledi v kratkem. Tako tace kot motorja :D.

Glede kregarije o gumah. Sicer pojma nimam o motorjih proti nekaterim mojstrom tu.. Vroče gume sem spustil na 2.1 2.3 pa so delovale odlično. Pred ponovnim filanjem pa so bile 2.3 prednja 2.4 zadnja. Če komu to kaj pove, bom srečen ;) Q RR.

@suzuki A nisi rekel, da nimaš več denarja za bencin :P. Jst bi tudi ostal, samo nisem imel nič za preoblečt s sabo. Je pa tolko bolj zanimivo bilo potovanje domov. Huda bejba za mano, od Celja naprej pa po temi z zatemnjenim okvirjem :whistle: . Pa še s čapljo sva imela skoraj bližnje srečanje :S. Enega gixxerja 600 grem gledat ta teden. Bom probal zdilat menjavo 1:1 za mojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem bil včeraj zelo zaskrbljen glede gume. Nekje na polovici vožnje po pisti mi je na levi strani zadnje gume popolnoma zlizalo gumo, tako da profil ni bil več viden. Vendar sem še potem parkrat šov na progo, res da nisem več vozil do konca svojih zmožnosti ampak guma je držala brez kakšnega večjega odrsavanja. Le na skrajnem robu se je naredil tako imenovani zvon, vejretno zaradi neprimernega motorja za pisto da bi se konstantno vozill po skrajnem robu. In me zanima če se je s takšno gumo dokaj varno voziti po pisti, za po cesti iz lastnih izkušenj vem da to ni dobro ker guma zdrsuje. Sedj pa nevem al sem imel včeraj srečo da ni zdrsnila al na pisti prime tudi potem ko že zmanka profila. Gume so pa bilel GP racer M.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spusti tlak, pa pojdi parkrat čez ride pa boš videl. Lahko pa prideš teorijo in prakso o tlaku preverit k meni. Sem ravno v pogon prejšnji teden spravil sončne kolektorje, pa boš videl kaj se dogaja s tlakom s temperaturno diferenco.

Aja, tist pojav, ko se stvar napihuje, napihuje, potem pa naenkrat, brez razloga, tlak upade in se zadeva implodira?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tist pojav, ko se stvar napihuje, napihuje, potem pa naenkrat, brez razloga, tlak upade in se zadeva implodira?

Ne, ne, nč se ne napihuje, neki si pobrkal tukaj. Mogoče si mislil ekspanzijsko posodo, ki se pravzaprav z naraščanjem tlaka stiska, jo je pa pred tem potrebno napihniti na malo manjši tlak kot ga imaš v sistemu. Ekspanzijska posoda ni nič drugega kot napihnjena zračnica, pravzaprav ublaži nihanje tlaka v sistemu.

Sicer pa da ti po domače razložim kaj je implozija in kje se pojavi.

Implozija se pojavi zaradi kavitacije, ki se pojavi pri hitrem lokalnem znižanju tlaka pri nadtlačnih turbinah ali pa pri črpalkah v kolikor so nepravilno narejene, ... Implozija je pravzaprav pojav, kjer vodni mehurček razpoči na pol in potem kot igla udarja v material z frekvenco od 20kHz dalje in povzroči poroznost materiala. Torej voda na lopaticah praktično zavre pri 20 ali manj stopinjah (pojav je opazen pri vodnih nadtlačnih turbinah: Kaplan, cevna, Francis, pri Pelton pa ne, ker je enakotlačna), pogoj pa je drastičen padec tlaka na tem delu.

Sicer kaj ima to veze z temperaturo in naraščanjem tlaka ne vem, je pa to posledica nepravilne konstrukcije.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čujta "poba", saj tudi mene zanimajo zgoraj opisane zadeve.. ampak vseeno, nista malo off topic? :)

Mogoče, pa bi se za takšno stvar že splačalo odpreti posebaj temo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čujta "poba", saj tudi mene zanimajo zgoraj opisane zadeve.. ampak vseeno, nista malo off topic? :)

Mogoče, pa bi se za takšno stvar že splačalo odpreti posebaj temo?

Prav imaš, vendar je bilo tako mimo, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bikez, zanima me odgovor na moje prejšnje vprašanje, kaj se zgodi z gumo ...

Sicer ne vem al se zajebavaš al pa si ... Vtakneš se v vsak post, tako da bi lahko tudi to na MS ponajdu, ker na MS je to sigurno napisano. Če se ne zajebavaš, si kupi kolo, kjer gume definitino ne boš pregrel, motor pa po hitrem postopku prodaj. Pa ne zarad sebe ampak zarad mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fizike sem pa res imel že kr nekaj, pa matematike tudi :grim . Ja, sem vedel za to. Kaj pa se naredi, če se preveč segrejejo, če so preveč spuščene ;) ?

Tako daleč pa jst še nisem v svojih teoretičnih znanjih.

Kaj se pa zgodi?

Sicer ne vem al se zajebavaš al pa si ... Vtakneš se v vsak post, tako da bi lahko tudi to na MS ponajdu, ker na MS je to sigurno napisano. Če se ne zajebavaš, si kupi kolo, kjer gume definitino ne boš pregrel, motor pa po hitrem postopku prodaj. Pa ne zarad sebe ampak zarad mene.

Lej, simpl - ne vem, kaj se zgodi, če pregreješ gume, ki si jih pred tem preveč spustil ... Gum običajno ne izpuščam, tudi, kadar jih potem močno ogrevam. Pač vprašam, ker očitno veš nekaj, česar jaz ne.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, simpl - ne vem, kaj se zgodi, če pregreješ gume, ki si jih pred tem preveč spustil ... Gum običajno ne izpuščam, tudi, kadar jih potem močno ogrevam. Pač vprašam, ker očitno veš nekaj, česar jaz ne.

Ker se zajebavaš je moj odgovor na tvoje vpašanje hladilnik. Beri: Glupo pitanje, glupi odgovor!

Drugače pa Klik (pri 3k+ postov, bi že lahko vedel kako se uporablja iskalnik, upam da se posti od prejšnjega tvojega nicka seštevajo k vsem tem postom).

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se zajebavaš je moj odgovor na tvoje vpašanje hladilnik. Beri: Glupo pitanje, glupi odgovor!

Drugače pa Klik (pri 3k+ postov, bi že lahko vedel kako se uporablja iskalnik, upam da se posti od prejšnjega tvojega nicka seštevajo k vsem tem postom).

Noben se ne dela norca. Namigoval si na nekaj 'posebnega' ...

Predvideval sem, da se v primeru, da pregreješ predhodno preveč spuščeno pnevmatiko, zgodi kaj posebnega, ko si tako poudaril to. In v tvojih odzivih, niti na tem famoznem KLIK-u, ni najti kakega posebnega 'odgovora'. A to pomeni, da se s pregreto preveč izpraznjeno pnevmatiko zgodi natanko isto, kot s pregreto ne preveč spraznjeno pnevmatiko?

No, dovolj bodi teoretiziranja. Očitno si samo nakladal ... Mojih 3k+ postov je itak posledica nakladanja drugih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben se ne dela norca. Namigoval si na nekaj 'posebnega' ...

Predvideval sem, da se v primeru, da pregreješ predhodno preveč spuščeno pnevmatiko, zgodi kaj posebnega, ko si tako poudaril to. In v tvojih odzivih, niti na tem famoznem KLIK-u, ni najti kakega posebnega 'odgovora'. A to pomeni, da se s pregreto preveč izpraznjeno pnevmatiko zgodi natanko isto, kot s pregreto ne preveč spraznjeno pnevmatiko?

No, dovolj bodi teoretiziranja. Očitno si samo nakladal ... Mojih 3k+ postov je itak posledica nakladanja drugih.

Kot sem ti rekel, motor prodaj in to čim prej ter si nabavi kolo! Direktnega odgovora ti nisem podal in ga tudi ne pričakuj, ker očitno nisi neved ampak neumen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

@ biker77: eh, saj veš da sem pussy, zato sem nehal že pri 1:16

@ FrigoFrops: mislim da midva natančno veva na kake okoliščine je letela tista moja pripomba, kajne :D

@ zviki: hja, teli Hondoljupci so imeli s seboj vse, čist vse :naughty:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ FrigoFrops: mislim da midva natančno veva na kake okoliščine je letela tista moja pripomba, kajne :D

Se razume :yes:

Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!