gsx750f Objavljeno November 24, 2009 Deli Objavljeno November 24, 2009 Ha, je pa dolga letošnja sezona prav v konec novembra. Mimogrede, ne sodi v to temo, pa vseeno: koliko Marofov pa zdržijo uporabljene gume na Daizy? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exe`FZS Objavljeno November 24, 2009 Deli Objavljeno November 24, 2009 To je bilo z Dey-Zi (CBR600), se pa je dalo peljati (za moje pojme) kar konkretno - moj best lap je bil 1:17.38, Gody-ev pa 1:18.59 (merjeno z QStarz BT-Q818X GPS in RaceChrono). Spredaj sva imela GP211, zadaj pa Pirelli Superbike SC2. D. izjemen čas glede na trenutno stanje podnebja, če sklepam po tem času se sezona sploh ne bo končala. Koliko imaš pa z SV-jem čas? Katera od teh dveh aplikacij, ki si jih zgoraj omenil pa se ti zdi bolj natančna? Sam uporabljam Racechrono pa se mi zdi dokaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 24, 2009 Deli Objavljeno November 24, 2009 izjemen čas glede na trenutno stanje podnebja, če sklepam po tem času se sezona sploh ne bo končala. Koliko imaš pa z SV-jem čas? Katera od teh dveh aplikacij, ki si jih zgoraj omenil pa se ti zdi bolj natančna? Sam uporabljam Racechrono pa se mi zdi dokaj. QStarz BT-Q818X GPS je zunanji bluetooth GPS sprejemnik, ki ga uporabljam z RaceChrono namesto v telefon vgrajenega GPS-a - QStarz je bistveno boljši - ima mnogo bolj občutljiv sprejemnik (tudi v spodnji etaži hiše 'lovi' 4 satelite), pogosteje zajema in pošilja podatke. RaceChrono pa se mi zdi 'zmagovalna' aplikacija. Predvidevam, da bodo v prihodnosti na voljo tudi GPS sprejemniki, ki bodo podatke pošiljali še hitreje (10Hz ali 50Hz), tako da bo še boljši... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exe`FZS Objavljeno November 24, 2009 Deli Objavljeno November 24, 2009 QStarz BT-Q818X GPS je zunanji bluetooth GPS sprejemnik, ki ga uporabljam z RaceChrono namesto v telefon vgrajenega GPS-a - QStarz je bistveno boljši - ima mnogo bolj občutljiv sprejemnik (tudi v spodnji etaži hiše 'lovi' 4 satelite), pogosteje zajema in pošilja podatke. RaceChrono pa se mi zdi 'zmagovalna' aplikacija. Predvidevam, da bodo v prihodnosti na voljo tudi GPS sprejemniki, ki bodo podatke pošiljali še hitreje (10Hz ali 50Hz), tako da bo še boljši... D. zajebo.. nisem niti poklikal linkov. RaceChrono tudi jaz uporabljam in ponavadi tudi z zunanjim GPSom. Sem pa prepričan, da že sedaj s temi hoby gps sprejemniki pridobivamo veliko bolj natančne meritve, kot če bi si postavil neko zadevo, ki deluje na principu prekinitve. Ker ko sma z Vmashino razvijala svoj lap timer se je pokazalo veliko lukenj pri meritvah na ta način. Tako da če nimaš tistega res top of the top, so merjenja z ostalimi popolnoma trivialna. btw: verjetno si na tekočem s tem, koliko je še kaj prostih mest na Dey-zi Days? Razmišljam o dirki v počasnem razredu, kljub temu da še nisem vozil na panonii. klimbra 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 24, 2009 Deli Objavljeno November 24, 2009 zajebo.. nisem niti poklikal linkov. RaceChrono tudi jaz uporabljam in ponavadi tudi z zunanjim GPSom. Sem pa prepričan, da že sedaj s temi hoby gps sprejemniki pridobivamo veliko bolj natančne meritve, kot če bi si postavil neko zadevo, ki deluje na principu prekinitve. Ker ko sma z Vmashino razvijala svoj lap timer se je pokazalo veliko lukenj pri meritvah na ta način. Tako da če nimaš tistega res top of the top, so merjenja z ostalimi popolnoma trivialna. btw: verjetno si na tekočem s tem, koliko je še kaj prostih mest na Dey-zi Days? Razmišljam o dirki v počasnem razredu, kljub temu da še nisem vozil na panonii. Zaenkrat je prostih mest še dovolj... :naughty: Ponavadi se te zadeve napolnijo proti koncu... Kar se dirke v počasnem razredu tiče - tudi če se prijaviš v 'počasno' skupino, se še vedno lahko zgodi, da se boš (glede na tvoj najhitrejši čas kroga v kvalifikacijah pred dirko) uvrstil na 'hitro' dirko... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenn46 Objavljeno December 3, 2009 Deli Objavljeno December 3, 2009 (popravljeno) Zdravo fantje, zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z gumo Continental Race Attack Competition na Marofu?sam bi jo, če bi jo uporabljal na Yamahi R6! hvala za odg. že vnaprej in lep pozdrav!Alen Popravljeno December 3, 2009. Popravil alenn46 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
casper7 Objavljeno December 3, 2009 Deli Objavljeno December 3, 2009 Zdravo fantje, zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z gumo Continental Race Attack Competition na Marofu?sam bi jo, če bi jo uporabljal na Yamahi R6! hvala za odg. že vnaprej in lep pozdrav!Alen Lepi k prbit žeblj v dilo, no res da sm meu conti race attack slick, ampak vseen, sprednjo mi je do žice pobralo po dveh obiskih marofa....Zadnja pa bo še za ene dvakrat sem pa meu spredaj soft in zadaj medium... Lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 3, 2009 Deli Objavljeno December 3, 2009 Bil viden in celo slikan priloga - rumeni LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 3, 2009 Deli Objavljeno December 3, 2009 Lepi k prbit žeblj v dilo, no res da sm meu conti race attack slick, ampak vseen, sprednjo mi je do žice pobralo po dveh obiskih marofa....Zadnja pa bo še za ene dvakrat sem pa meu spredaj soft in zadaj medium... Lp. to je pa v bistvu..SLABO!! d211 sprednja je še skoraj ko nova po štirih obiskih.. casper7, roko, svobodnaptica01 in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 SLABO, zraven pa še DRAGO. Koliko Marofov pa zdrži zadnja D211? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petroladdict Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Koliko Marofov pa zdrži zadnja D211? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 SLABO, zraven pa še DRAGO. Koliko Marofov pa zdrži zadnja D211? lahko tudi samo pol če maš napačno trdoto klimbra 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marko55 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 lahko tudi samo pol če maš napačno trdoto Jap, to je bila draga lekcija (vsaj zate), ki jo na srečo nisem izkusil na lastni koži. Še sreča da imamo ta forum... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Pričakoval sem tako konkreten odgovor, tak kot je bil podan za prednjo gumo:OK:. Tisto o goniš je jasno in so besede brez pomena. Zaenkrat sem vozil s QRR nazadnje 1:22. Je pa na pregretje bit pozoren! Sem bil večkrat opozorjen (še posebno za Grobnik). Niso prijazne tako kot race gume, ki po izjavah izkušenejših opozorijo, da si blizu meje in pri tem te ne spustijo na tuchdown. S QRR sem naredu 5 Marofov ne povsem polnih dni (ali 3 skupine ali pa ne prišelo ob 9:00) in 5000km ceste. Prve take gume in v prvo s takim motorjem (R1 99). Mislim, da ni slabo po samo 2 sezonah na ta zaresnejšem tipu motorja, ta zaresnem, pa šele od septembra. QRR - Price performance ni slabo, po branju tu nasprotno dobro. Sem pa dobil en rabljen komplet D211. Se pa postavlja ekonomsko vprašanje kako lahko gre to naprej. Zato sem tud postavil vprašanje tu za izkušnje drugih. Seveda ne bom nikogar za besedo prjel:whistle:, če se pri meni ne bo izšla njegova iskušnja. Je pa fino vsaj malo občutka imet, kaj lahko pričakuješ oz. planiraš. Ni mi do postavljanja absolutnih rekordov, ampak do izboljšanja tehnike vožnje skozi zavoje (na varnejši način) in posledično postopnega skrajševanja časa na krog s katerim se ne obremenjujem. Glede na to, da sem starostno izven 3 desetletke in je desna roka v glavnem kar dobro pod kontrolo. Aja, pa grelci so že. Izkušnje še zaželjene. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marko55 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Pričakoval sem tako konkreten odgovor, tak kot je bil podan za prednjo gumo:OK:. Tisto o goniš je jasno in so besede brez pomena. Zaenkrat sem vozil s QRR nazadnje 1:22. Je pa na pregretje bit pozoren! Sem bil večkrat opozorjen (še posebno za Grobnik). Niso prijazne tako kot race gume, ki po izjavah izkušenejših opozorijo, da si blizu meje in pri tem te ne spustijo na tuchdown. S QRR sem naredu 5 Marofov ne povsem polnih dni (ali 3 skupine ali pa ne prišelo ob 9:00) in 5000km ceste. Prve take gume in v prvo s takim motorjem (R1 99). Mislim, da ni slabo po samo 2 sezonah na ta zaresnejšem tipu motorja, ta zaresnem, pa šele od septembra. QRR - Price performance ni slabo, po branju tu nasprotno dobro. Sem pa dobil en rabljen komplet D211. Se pa postavlja ekonomsko vprašanje kako lahko gre to naprej. Zato sem tud postavil vprašanje tu za izkušnje drugih. Seveda ne bom nikogar za besedo prjel:whistle:, če se pri meni ne bo izšla njegova iskušnja. Je pa fino vsaj malo občutka imet, kaj lahko pričakuješ oz. planiraš. Ni mi do postavljanja absolutnih rekordov, ampak do izboljšanja tehnike vožnje skozi zavoje (na varnejši način) in posledično postopnega skrajševanja časa na krog s katerim se ne obremenjujem. Glede na to, da sem starostno izven 3 desetletke in je desna roka v glavnem kar dobro pod kontrolo. Aja, pa grelci so že. Izkušnje še zaželjene. Sam sem zaenkrat vozil D211 samo par krogov po Marofu z DejZi (od Gody-ja) in moram rečt, da je bil občutek na njih zelo dober. Motor je bil v zavojih zelo miren, kot na tračnicah, kar na BT003 ni bilo (je pa potrebno vzeti v zakup, da gre obakrat za CBR 600 RR zadnje generacije vendar pa je vzmetenje pri obeh bilo različno nastavljeno). So pa po izkušnjah drugih ki sem jih pridno srkal, precej občutljive na zunanjo temperaturo; z drugimi besedami potrebno je imeti pravo trdoto za trenutno temperaturo ker če tukaj zafrkneš gre lahko guma zeloooooo hitro v maloro. če pa voziš s pravo trdoto pa baje gume zdržijo zelooo dolgo (baje tudi do 3 dneve na pravih dirkališčih in še cca 5 marofov) Tudi na Marofu se je izkazalo pravilo, da ob hladnem vremenu obuješ bolj trdo gumo, bolj vroče kot je pa izbereš mehkejšo gumo. Vse zgoraj napisano naj bi veljalo za zadnjo D211GP. Prvo pa vsi itak vozijo Medium in naj bi zdržala tudi do pol sezone. Imam pa tudi jaz v garaži že ene D211 za zvozit in so ravno pravšnje trdote za spomlad. Ali pa za kakšen jesenki ali zimski sončen Grobnik... Kar pa se tiče dileme ali imeti na pisti dirkalne ali cestne športne gume... To kar se gremo je itak tako drag špas, da imam raje najboljše kar se da imeti (čeprav tega verjetno ne bom nikoli izkoristil niti do 80%) in potem vem, da so vse napake le napake voznika in mi ni treba nikoli skrbeti, ali bo guma "spustila" ali pa ne bo. sesir, suzuki in gsx750f 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gody01 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 ... Sem pa dobil en rabljen komplet D211. Se pa postavlja ekonomsko vprašanje kako lahko gre to naprej. Zato sem tud postavil vprašanje tu za izkušnje drugih. Seveda ne bom nikogar za besedo prjel:whistle:, če se pri meni ne bo izšla njegova iskušnja. Je pa fino vsaj malo občutka imet, kaj lahko pričakuješ oz. planiraš. Ni mi do postavljanja absolutnih rekordov, ampak do izboljšanja tehnike vožnje skozi zavoje (na varnejši način) in posledično postopnega skrajševanja časa na krog s katerim se ne obremenjujem. Glede na to, da sem starostno izven 3 desetletke in je desna roka v glavnem kar dobro pod kontrolo. Aja, pa grelci so že. Izkušnje še zaželjene. Pri res dobrih gumah (in D211 so trenutno najboljše) je problem, ker potem greš zelooo težko nazaj. In postane vse skupaj znaten strošek. OK, če se res zavedaš omejitev, potem lahko tudi s slabšimi gumami kasneje voziš, ampak nikakor ne smeš vozit na isti način (recimo, rečt saj zandjič je šlo tak nagnit, bom pa še danes), ker razlika v tem kar zmore D221 NTEC in recimo že Pirelli superbike je znatna. Če pa prideš od D221 naslednjič s QRR pa je ta razlika še toliko večja. Je pa z dobro gumo res veliko večji špas casper7, gsx750f, gandi in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Jap, to je bila draga lekcija (vsaj zate), ki jo na srečo nisem izkusil na lastni koži. Še sreča da imamo ta forum... pa..jebat ga.. sicer je pa tut s popolnoma uničeno zadnjo D211 šlo normalno 1.12.60 do 1.13.50.. in to 15 krogov zapored..samo levi ovinek okoli piste je bil malo čuden občutek.. Prednjo se vsekakor splača kupit..zadnja je pa tut GP racer dobra in se da z njo vozit 1.13.xx...pa še manj občutljiva je na različne temperature.. sesir, gsx750f in gandi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zoki461 Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 A kdo rabi zadnjo 190 gp racer, rabljeno, cca. polovico jo je še, zvožena po cesti, ugodno.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Koliko Marofov pa zdrži zadnja D211? Odvisno koliko ga goniš Če se vozis samo po marofu in nič po cesti je najboljše imet slikse, dalj zdržijo od narezanih (s profilom) pa nej bo to kirakoli guma. Pa zadnjo gumo komot obračaš, če jo preveč obrabiš recimo samo po levi. Če men neb blo škoda dat za novo gumo bi si najraj KR 108 zadaj pa KR106 spredi kupoval. Tko moram pa rabljene gume kupvat da čez pridem, da denarnica ni hitro prazna. Je pa res da če hočeš čase izboljševat moraš potem čedalje boljše gume tudi kupovat. Jst se vozim okoli 1:15 in zaenkrat rabljene gume še kar dobro služijo svojemu namenu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 4, 2009 Deli Objavljeno December 4, 2009 Se zahvaljujem za izkušnje. Srkanje informacij je bilo lepo napisano. Ja prav dobro je, da obstaja ta forum. sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
casper7 Objavljeno December 6, 2009 Deli Objavljeno December 6, 2009 to je pa v bistvu..SLABO!! d211 sprednja je še skoraj ko nova po štirih obiskih.. To je v bistvu ZLO ZLO slabo...Zdej ne vem kaj je blo, al je treba se spet z fedri poigrat, ali pa sem meu preveč spuščeno gumo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 6, 2009 Deli Objavljeno December 6, 2009 To je v bistvu ZLO ZLO slabo...Zdej ne vem kaj je blo, al je treba se spet z fedri poigrat, ali pa sem meu preveč spuščeno gumo... ni nujno..lahko da ji pač podlaga na marofu ne paše.. sej prednja gp racer tut ni dobra za tam.. klimbra 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 6, 2009 Deli Objavljeno December 6, 2009 Rude pravi, da soft prednja "se ne razume z Marofom". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno December 6, 2009 Deli Objavljeno December 6, 2009 Je blo namenjeno Casper-ju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 6, 2009 Deli Objavljeno December 6, 2009 Rude pravi, da soft prednja "se ne razume z Marofom". soft prednja 211-ka? ker gp racer se ne soft ne medium ne razumeti z marofom.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave