Skoči na vsebino

Novi Marof 09'


jose

Priporočene objave

Predvidevam, da te je želel spomniti, da se "premza" pred ovinkom, ker v kolikor zaviraš v ovinku, se motor začne dvigovat in potem greš po traviiii :)

ok ok

tako pa spet ne

počakjamo da vidimo kaj bo skofk povedal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne ?

pa če si v ovinku in prihaja še večji ovinek ti ne boš premzal ??

Bremzu bi že ...samo ne preklemano bremzu ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si v ovinku..in se ti zdi da si prehiter..kaj in kako pol to rešit?

pa k smo lih v temi novi marof..

po ciljni "ravnini maš dva leva ovinka relativno hitra..rečmo da si v drugem prehiter..kaj narest?

mogoče bremzat ko si že polno nagnjen?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K je že glih najlažje bit pameten v teoriji :naughty:. Keith Code na tanovem DVDju pravi nekaj v tem smislu: Ne sunkovito spustit gasa (prva guma gre papa), ampak samo nehaš odpirat in poskušaš še malo nagnit sebe in motor v ovinek. Praktični prikazi sledijo drugo leto, pa prosim ne fotkat na izletnih conah :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hola Marofoljupci,

posredujem: ata Rauš nam želi lepe praznike in srečno novo leto :hooray:

lepo, jst itak komaj čakam da gremo spet :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Marofoljupci,

posredujem: ata Rauš nam želi lepe praznike in srečno novo leto hooray.gif

lepo, jst itak komaj čakam da gremo spet trance_40_thumbup.gif

Hvala enakoworship.gif ,se že ve,če se kaj dela na pisti al bo ostala enakawhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Eno vprasanje.

Kdaj bodo povecali to pisto, enkrat se je govorilo da bo daljsi krog ???

Zelo me zanima, kaksen asfalt je na tej progi in kaksne gume se dovoljuje? Koliko je najvisja hitrost in prestava?

Interesira me ta proga in Panoniaring. Grobnik sem po premisleku in nasvetih odlozil "zaenkrat", saj je glavni razlog

strah da bi pretiraval pa sebe razbil, predvsem zaradi gum, ker je cornerspeed pri hondi zlo velik.

Kar tukaj vprasam, isto vprasanje kot za Marof se za Panonio. Argumenti za in proti?

Dejstvo je da slickov niti racing gum ne morem dobiti, se pol sploh splaca na track? Al se bomo spet po cesti lomili...?.

Kolk pa je povprecna brzina za marof, da nisi glih pr tapocasnih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj ne vem kaj je za tebe ravno velik cornerspeed ampak zelo hitro se da peljat že z kakšno boljšo čisto serijsko cestno gumo. pregreješ je tudi ne hitro ker moreš toliko delat, da prej tebe zmatra kot motor in greš na pavzo.

za rekorde podirat ti bo pa suzuki povedal katere (slick verjetno) gume rabiš ampak je ša marsikaj bolj pomembnega od gume.

vsekakor je marof boljši od ceste, za hitre čase pa rabiš tudi jajce pa čeprav top speed ne gre kaj dosti preko 150. no bodo suzuki in ostali, ki napadajo rekorde povedali koliko gre najhitreje do konca "ciljne" :whistle:

no evo med pisanjem je že padel odgovor o top speedu :blush:

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne dimenzije pa maš?

Če še nisi bil na pisti, ti sigurno prej priporočam marof, da dobiš malo občutek kako to zgleda, kako se obnašati na stezi, pa še motor boš preiskusil če bo zdržal cel dan naganjanja. Čeprov je počasna proga, delata z motorjem kar precej :), za trening je res super zadeva.

Če dobiš rang gume Q rr, bo za začetek vrh glave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ta Marof je kot bi se po enem dvorišču vozil. Motor sploh ne zadiha. To je bolj supermoto steza pa za tiste, k nimajo (nimamo) denarja za pannonio al pa grobnik vsak teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

prenova piste bi se morala začeti pozno jeseni, a je bila prestavljena zaradi obilnega deževja (lokacija je že tko dokaj močvirnata) in se bo začela takoj ko bo vreme dopuščalo - to je uradna razlaga, kaj bo zares bomo videli v nekaj mesecih

sicer pa je pista (IMHO) zelo primerna za začetnike, saj so hitrosti dokaj majhne (do nekje 150 km/h, povprečje okoli 77 km/h), zame je to druga in tretja prestava (ker sem pussy ;) ), se pa prav zaredi majhnih hitrosti naučiš izjemno veliko tehnike, zato obisk priporočam vsem, ne samo takim in drugačnim rejserjem (mimogrede: je tudi idealen poligon za učenje kolenčkanja :whistle: )

za prve obiske so gume v rangu Q RR popolnoma dovolj, naslednja stopnja so lahko npr BT-003 ali športne Pirelli (Corsa III, Rosso Corsa, SuperCorsa), za špico pa dirkalne D211 GP in/ali Dunlopova KR serija

asfalt: nekateri so imeli nekaj težav z gripom Metzelerk M3, opazili smo da hitro poje prednjo GP Racer (model D209, ne glede na trdoto), ostalo zgleda OK

prvič priporočam malce previdnosti, da se navadiš na feeling (motorja, gum, asfalta), potem pa bo samo še veselje :OK:

se vidimo :naughty:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ta Marof je kot bi se po enem dvorišču vozil. Motor sploh ne zadiha. To je bolj supermoto steza pa za tiste, k nimajo (nimamo) denarja za pannonio al pa grobnik vsak teden.

pelji se 1.10 pa boš mel "dvorišče"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma to veze s časom gor?

Če je proga majhna in počasna, pač ni za supersport. Je le en beden kompromis.

Sej je res, da Marof ni "taprau" dirkališče sam za kondicijski trening in spoznavat motor, gume, stil... je pa dobr ker niso tok ekstremne brzine, da bi človeka blo hitr strah in bi se ti lahko kej hudga zgodil. Drgač pa, če na čas pelješ se pač primerjaš s " svojo klaso" ( supersport, naked, supermoto..)in je za vse podobn zajeban.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!