moto rider Objavljeno Januar 28, 2009 Deli Objavljeno Januar 28, 2009 (popravljeno) Bob7 se je obrnil name, ker ima v Jordaniji težave z BMW-jem. Sem odreagiral in ga skontaktiral z Avtoval-om (BMW servis). Vas pa prosim, ker "vsi ljudje vse vedo", če mu lahko kdo pomaga, morda s kakšnim naslovom, ali konkretno v zvezi z okvaro. Prilagam njegov tekst, kjer opisuje težavo; Se Vam v njegovem imenu zahvaljujem in upam, da s skupnimi močmi rešimo falota! hej... Najprej en lep pozdrav iz Jordanije vSlovenijo No tokrat te kontaktiram ker imam majhen problem z svojim motorjem in ga skusam urediti... V bistvu mi je masina danes med voznjo ko sem obrnil po 300m kar sasma crknila in ne vzge vec.. sem kontaktiral bmw v slo in po nihovih napotkih razdru pol motorja a tezave se ne opravil.. sumim da gre za problem vbrizga goriva v motor ko sem poskusil z uzigalnikom na max vbrizgavati plin zraven teh cevi kjer ubrizgava bencin mi je motor skoraj vzgal.. rastavil sem plastiko in odstranil rezervar in potegnil pumpo ven, jo odklopil in na baterijo previrir da deluje ..previril tudi stanje bencina in nasploh cistoco v rezervarju tudi ok.. Naceloma bi moral slisati ko dam kontakt da pumpa napolni pritisk z niskim tonom a tega ni slisati.. odklopil sem tudi stikalo tacke ki ponavadi povzroca probleme in prekine tok in motor ugasne .. atudi to ni nic pokazalo... odvil sem svecke in previril iiskro tako da to tudi deluje normalno.. previril sem vbrizgavanje v motor tako da sem cevi izvlekel in pritisnil na start ki pa se mi zdi da ne ubrizgava dovol skoraj nic nevem... nisem mehanih na nekaj stvari se ze spoznam a na na vse.. ze pred nekaj dnevi ko sembil v libanonu in v rezervarju siriski bencin mi je motor kar med voznjo ugasnil in po nekaj minutah nazaj uzgal .... natocil sem libanonski bencin in je delovalo breshibmo tri dnikasneje pa ponovno isti problem ko mi masina je komaj uzgala.... zadnji premeri so sepojavljali zjutraj ko jemotor bil se hladen in dvakrtat po 1urnem matranju le na tek uzgal.. potem pa normalno uzigal... cudno ..naceloma nimam nobenega problema z samim motorjem le nekaj je narobe in skusam ugotoviti zakaj gre... jutri ga bomz avto vleko odpeljal do Amanain nekje probal stakniti mehanika ker naceloma bmw nima servisa za motorje v jordaniji... Ce imas kaksen koristen nasvet bi ti bil zelo hvalezen in loh to sporocilo posljes naprej tistim ki bi vedel da loh kaj svetujejo.. ne bi pa tega objavljal na forumu da ne bo kdo zacel kakega nopvega posta... sej razumes... in tudi ce mogoce ma kdo kaksen koristen naslov primerne mehanicne delavnice v amanu bom res hvalezen pomoci hvala hvala hvala lp... Bostjan Popravljeno Januar 28, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 28, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 28, 2009 (popravljeno) Za vsak slučaj! Še mobi številka od "bob7" (Boštjan) +386-41-757-255 Popravljeno Januar 28, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojanv Objavljeno Januar 28, 2009 Deli Objavljeno Januar 28, 2009 (popravljeno) Sem ti poslal PM Drugače pa sem jaz, ko mi je motor crknil, odvlekel zverino na BMW servis za avte. Imajo navodilo, da spravijo motor v vozno stanje, kljub temu, da nimajo servisa za motorje. Se povežejo z Nemčijo in od tam dobijo navodila in rezervne dele iz najbližjega skladišča. lp bv Popravljeno Januar 28, 2009. Popravil Bojanv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Januar 28, 2009 Deli Objavljeno Januar 28, 2009 Bom poizkusil nekako pomagati..... Če se ne motim, ima v bencinskem tanku poleg pumpe tudi bencinski filter , kateri se lahko ob umazanem bencinu zapaca (ponavadi je na dveh "hitrih" klemah, tako da ga ni problem vzeti dol in spihati)....potem naj poizkusi dati kontakt preden natakne cevke rezervoarja nazaj, saj bi takrat moral bencin špricat iz cevke (tako lahko izloči napako na pumpi,oziroma da pumpa ne daje dosti pritiska)....nadalje naj preveri regulator tlaka bencina (mislim da je lociran pred akumulatorjem).In zadnja, vendar glupa fora je injektor sam. Pred injektorjem je ena taka tanka mrežica, ki ravno tako ne pusti bencinu naprej, če je zapacana. Injektor stakne ven, ga spiha in nazaj natakne.Če se še kaj spomnim, napišem. PS :Če se ne motim, v novemberski številki motoristične revije piše nekaj o vpoklicih za R1200GS zaradi napake na bencinskih pumpah in čitalcu kodnega ključa, vendar je to v Angliji... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2009 Deli Objavljeno Januar 28, 2009 Naceloma bi moral slisati ko dam kontakt da pumpa napolni pritisk z niskim tonom a tega ni slisati..odklopil sem tudi stikalo tacke ki ponavadi povzroca probleme in prekine tok in motor ugasne To mi je sumljivo - stikalo tačke ponavadi sklene tokogrog, ki potem omogoči delovanje črpalke za gorivo (in ostalih zadev), ko je tačka pospravljena. Če je s stikalom kaj narobe, je potrebno oba kabla, ki gresta na stikalo, skleniti - ne pa odklopiti! Tako je vsaj pri mojem Suzukiju, če pa ima BMW tu kaj drugače, pa ne vem (našel sem sicer servisna navodila, v katerem pa ni električne sheme povezav). :slap: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 tokokrog za pumpo sklene "senzor prestave".....če motor ni v nevtralni prestavi, pumpa ne zalaufa.Pa seveda "kill switch". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 odklopil sem tudi stikalo tacke ki ponavadi povzroca probleme in prekine tok in motor ugasne .. atudi to ni nic pokazalo... Kolikor je meni znano okvarjeno stikalo tačke rešiš le z zamenjavo stikala, ne moreš narediti bypassa ali ga preprosto odklopiti. Vsaj kolikor mi je to razložil eden izmed popotnikov ki je z GS650 obrnil svet in je imel to težavo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mack Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Kaj pa katalizator (al ga je že doma ven uzel)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Kje v Jordaniji se nahaja?? Če je kje na severu mu mogoče lahko kaj pomagamo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mack Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Kje v Jordaniji se nahaja?? Če je kje na severu mu mogoče lahko kaj pomagamo. Croatia?? :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Jep. Če ne drugega bo premagana jezikovna bariera pa cenovno po zadeva sigurno najugodnejša če bo ''lokalc'' zraven. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 29, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) bob7! Čekiraj tole temo, ker je napeljanih en kup povezav, ki se znajo tule stekati! Pa tudi telefoni in PM-i bodo laufali. Srečno! LPM Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 bob7!Čekiraj tole temo, ker je napeljanih en kup povezav, ki se znajo tule stekati! Pa tudi telefoni in PM-i bodo laufali. Srečno! LPM počakajmo, da se oglasi in vidimo, če je kaj uredil... :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZD€N€ Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 počakajmo, da se oglasi in vidimo, če je kaj uredil... :naughty: ti motoristek, si mel nekaj podobnega na 1150 GS-u Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pip Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Si preveril regulator pritiska? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pip Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Imel podoben primer k mi je crknu in je bila kriva elektronika benz pumpe. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 29, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Imel podoben primer k mi je crknu in je bila kriva elektronika benz pumpe. Ja, točno to mi je rekel tudi Valentinčič! In sta v kontaktu. Sicer pa bob7 pelje motor (s tovornjakom) v Aman. LPM Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kölm Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Po izkušnjah nekaterih popotnikov probaj tole zamenat: Drugače pa: http://www.bmw-jordan.com/jo/en/ Ole Automotive Trading CoService Centre Address Ole Automotive Trading Co. Bayader Wadi El-seer Industrial Zone Amman 11118 Jordan Phone: +962 (06) 580 2700 E-mail: BMWservice@sbigholdings.com Postal Address Service Centre Ole Automotive Trading Co. P.O.Box 851703 Amman 11185 Jordan Opening Hours: Service Centre Saturday to Wednesday 08.00 AM - 06.00 PM Thursday 08.00 AM - 02.00 PM The BMW Middle East Mobility Service http://www.portal-me.com/BMW/me/bmw/jordan/jordan/home.htm Srečno! Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil Kölm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Hej... Lepo pozdravljeni in hvala za vaso pomoc... Sem ravno kar prispel na bmw servis v Aman ki pa nimajo servisa za motorje a so mi obljubili da bodo pogledali in se nekako povezali z nemcijo. Problem je le v tem da moram pocakati do sobote ker jutri ne delajo danes so pa ze zakljucili... Motor ma na parkiriscu pred bmw stavbo in bom se enkrat poskusil znova... Glede stikala tacke sem ga po vodenju bmw avto selekta najprej odrezal nato se sklopil .. nisem siguren da je to lih ok ce ma kdo kaj vec informaci glede tega stikala ce se ga sploh da sklopiti ima pa tri zice.... To sem naredil kot zadnjo stvar!!!! Danes zjutraj sem se enkrat obrnil klhjuc in pumpa ni dala nobenega glasu... Skusal bom previriti vse kar ste mi napisali le da ne obvladam vsega ma bom nekaj skombiniral... Kot sem ze napisal mi je motor kar na lepem ugasnil in ni nic cukal ali kazal kaksnih simptomov da bi bilo kaj zamaseno, filter ki je na crpalki je cist, pomoje gre kaj v zvezi z elektroniko le da mi racunalnik ne pokaze napake... vse je ugibanje pa tudi orodja za previrjanje toka nimam in si bom skusal nabavit nekaj primernega... Do vecera bom brez interneta in ne bom mogel previriti poste tako da najbolje ce ima kdo konkreten nasvet da me kar poklice bo tudi zame lazje in bol enostavno... Se enkrat hvala vsem skupaj ..... :worship: :worship: :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bica Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Poglej, da ni napaka v "kill switch-u", da je ostal kej v stiku. "Kill switch" ti kot se mi zdi izklopi tudi pumpo. Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil bica Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist_ Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Po izkušnjah nekaterih popotnikov probaj tole zamenat: . . . . . . Madonca, se je že spet začel' . . . ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojanv Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Meni so v Novosibirsku na BMW servisu dva dni ugotavljali, če so sploh pristojni za popravilo motorja, potem so ga popravili v dveh urah... Bil je nevozen, rezervne dele sem imel pri sebi, tako da je bilo treba samo naredit. Bile je servis samo za avte. lp bv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Vse ,ki dajate bedaste pripombe prosim da se vživite v kožo osebe s pokvarjenim motorjem v treh krasnih in PRENEHATE s tem !!! Hvala. Drugače pa bob7 upam da ni šel kodirni ključ oz. da ga moped ne spozna več.Ali je motor čisto tiho? Ali štarter sploh zaganja?Ne vem pa kaj bi ti bilo storiti če je tako. Obilo sreče pri popravilu in nadaljni poti!!Bambi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Glede na to, da ni zvoka črpalke je mogoče vzrok pav tu. Okvara črpalke kako preizkusiti so že opisali. Kill switch ali pa stikalo bočne opore sta tudi lahko vzrok, če na FID (Informacija o temp. motorja, količini goriva in pa št. trenutne prestave) ne gori nič. Preveriš tako, da pri kontaktu odpreš in zapreš bočno oporo ali vklopiš kill sw na krmilu, vsaj tako je na 1150. Naj poskusi nekdo na 1200 v garaži in sporoči. Nabrž je zadeva podobna, da bob7 ne bo preveč rezal in flikal žice. ima lahko zaradi tega probleme kasneje. Je pa o podobnih problemih (kodirni ključ) veliko na ADV napisanega, ko najdem prilimam bližnjico. lp in srečno bob7 mina Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil MiNa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 Tule nekaj o teževah in tudi o rešitvah Jim-ova stran JVB. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se