moto rider Objavljeno Januar 29, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 29, 2009 bob7! NUJNO mi pošlji tvoj E-mail naslov, da ti pošljem skico pripadajočo zadevo o napaki, ki mi jo je posredoval Avtoval! Stane pa 118 EUR. Po tvojem opisu, pravi Tone, da je elektronika bencinske črpalke! ČAKAM!!! LPM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rrrr Objavljeno Januar 29, 2009 Deli Objavljeno Januar 29, 2009 bob7, veliko ti ne morem pomagati, kot berem tvoje opise, pa mislim, da si s napake pravilno lotil. Motor v Amman, potem pa naprej. Po moji oceni gre za elektriko, zadevo kljub vsemu poskušam povezati s tistimi znaki, ki si jih že opisal (prekinitev delovanja v Libanonu, pa neštartanje v hladnem). Od tu naprej le ugibam - slab stik in oknčno prekinitev kakega od vodnikov, ali pa stik tam, kjer ga ne bi smelo biti (kill swtch?). Motoristov doli nimaš veliko, nekaj jih je pa vendarle - je vredo poskusiti. Žal sem Amman obvozil in tam nimam stika. Malo pa le še povprašam. rrrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pip Objavljeno Januar 30, 2009 Deli Objavljeno Januar 30, 2009 Več o elektronki pumpe imaš na UKGSer.com,ki opisujejo kako narediti baypass v robriki fuel pump controler workarund. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Hej… No zaceli smo z raziskavo napake mojega motoraja…. Bambi61- mislim da kodirni ključ ni šel ker motor normalno zaganja in ima tudi iskro. Načeloma ko gre kodirni ključ začne utripati lučka na računalniku motorja in neda nobenega znaka iskre ali vžiga.. ko sem opravil servis v Nemčiji so mi ga tudi zamenjali ampak nikoli ne veš… Sedaj tudi ko sem dobro razmislil o podrobnostih začetja problemov ki sem jih spustil.. kot sem napisal se je med vožnjo enkrat kar ustavil pol pa nazaj normalno vžgal po nekaj minutah… 3 dni kasneje ko sem prečkal Sirisko Jordansko mejo sem se ustavil v enem Internet kafeju za kake 3 ali cello 4 ure.. med tem ko sem čekiral maile se je ne kup mulcev začelo vesit po mojem motorju in sem uklopil alarm katerega so mi tudi enkrat sprožili. Po tem sem ga ponovno uključil in dokončal stvari… ko sem sključil alarem in hotel vžgati mofo mi ni hotela več vžgati a po 15-20 poskusi je stežavo vžgal… (motor je bil tudi hladen saj je stal 3-4-ure)po par minutah sem ugasnil motor in ponovno preiskusil in je brez problema užgal… Drugo jutro isti problem… Razdru sem nekaj delov motorja in spraznil akumulator motorja ker semga toliko časa martral z užigom… priklopili smog a na kabel in ga potiskal levo in desno misleč da gre kaj narobe v zvezi z bencinom, ker smo poizkusili ubrizgavati plin in je dal znake užiga. Po kaki uri in pol je motor užgal… ponovil sem ponovni užig in brez problema… Naslednje jutro ista zgodba, le tokrat ni in ni hotel vžgati in sem ga spravil v tek po hribu in komajda ga vžag . Imel sem še kakih slabih 7 litrov goriva v rezervarju (siriskega) ga porabil in natočil 95 jordanskega… prevozil sem kakih 150km in naslednje jutro mi je vžgal brez problema do sedaj… Večer preded okvaro ko sem hotel zapustiti vas in prenočiti v puščavi mi je zadnja guma spustila. izvlekel sem kompresor in ga priklopil na vtičnico pod sedežem in po 5 sekundah je kompresor prenehal delovati ..(slišati je bil kratek stik) zamenjal sem vtičnico in uporabil te ki sem si jih nadgradil pri krmilu in napumpal gumo… Vrnil sem se do prve delavnice in kar tam prenočil… zjutraj sem previril zadnjo pnevmatiko in ugotovil da je spustila kjer sem jo že nekaj časa nazaj zkrpal … No tej vaščani se lih niso spoznali kako jo odstraniti iz platišča tako da sem kar sam vse postoril in mi oni skušali zakrpati luknjo … prvič je držalo za kako uro in spustilo nato sem pa zavil do bol izkušenega in zadevo opravil v 10 minutak…. Še dobro da mi je odpovedal še preden sem se podal v puščavo kamor sem bil namenjen za dva dni (se bi namartral ga privleči do prve ceste heheh) Zapustil sem vas in čez slab kilometer obrnil z močnim nagibom in po 300m pri 80-90km hitrosti motor ugasnil … skušal sem ga še na tek ponovno zagnati a brez odziva… kakor da mu bi nekaj odrezal… Zvlekel sem ga do prve mehanične delavnice in se lotil dela…. Kot sem že opisal da ne bom ponavljal… nekaj sem le spustil pri opisu na armaturni plošči ko vtaknem ključ zasveti le rdeča lučka ki je ponavadi za alarm a le ko motor miruje nekaj ur potem ponovno… nevem če ma kaj veze stem..…. Previrjamo kontakte in elektriko motorja … Zaenkrat kaže res da je šla elektronika črpalke bomo še mal previrili … istaknili so varovalke in kontakte prešpricali ker so bili oksidirani …. No otem mal več kasneje ko ugotovimo glavni razlog… No glede zamenjave BMW pa niti ne pomislim…. Do sedaj je prevozil 41 000km te poti v vseh mogočih razmirah od vode, snega, peska do nizkih tempartur pri -20 stopinjah je vžgal brez problema, četudi mu je sledilna naprava požrla pol akumulatorja ko je stal par dni… in same teže ki jo prenaša nimam kaj pripomniti… Vsak motor ma pač nek defekt in vsaka mašina se loh pokvari. Nič ni večno, tako pač je ni kaj… Res HVALA :worship: :worship: :worship: vsem da ste si vzeli čas in mi podali nasvete in vaše iskušnje ki mi bodo mogoče še v prihodnjosti koristile… Veliko novega ste me naučili… Pred odhodom sem imel namen preživeti en mesec v mehanični delavnici a mi je zmankalo časa in se le na nekaj stvari pripravil… Bom nadoknadil v USA ali Kanadi … Ko se vrnem se vam bom odolžil... :beer2: :beer1: javim kako in kaj napredujemo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 (popravljeno) Če ni preveli strošek in če ne rabiš predolgo čakat zamenjaj črpalko in boš imel mir... in odklopi čim več "balastne" elektronike od alarma dalje po vrsti, zamenjaj še akumulator in bo šlo... Srečno še naprej, lp z Obale Popravljeno Januar 31, 2009. Popravil bernardek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 31, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 31, 2009 (popravljeno) Hej….........pripravil… Bom nadoknadil v USA ali Kanadi … Ko se vrnem se vam bom odolžil... :beer2: :beer1: Ne verjamem. Nas bo preveč! :D :P Popravljeno Januar 31, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pip Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Meni je ta elektronika pumpe delala iste probleme,ni užigal in pol je spet užigal med vožnjo ugašal vse skup čudno.Glede ključa pa ti na armaturi izpiše EWS falur,tko da to ni.Upam da boš odpravil težavo in pol gasa naprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nk84 Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Če maš mogoče prek alarma še kakšno blokado motorja, pa ti mogoče alarm kej šteka če so se ti mulci po motorji obešal pa alarm sprožil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojanv Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Do sedaj je prevozil 41 000km te poti v vseh mogočih razmirah od vode, snega, peska do nizkih tempartur pri -20 stopinjah je vžgal brez problema, četudi mu je sledilna naprava požrla pol akumulatorja ko je stal par dni… in same teže ki jo prenaša nimam kaj pripomniti… Vsak motor ma pač nek defekt in vsaka mašina se loh pokvari. Nič ni večno, tako pač je ni kaj… Ko boš naredil naslednjih 40.000 km, boš zmetal dol vse GPS, sledilne naprave, alarme in ostalo navlako. Še vedno je veljalo, da zadeve bolje delajo, če imajo manj elektronike, vsaj servis lahko naredi vsakdo. Take zadeve koristijo samo na relacijah kjer imaš na vsakih 100 km original servis z vso elektronsko opremo, da crknjeno elektroniko zamenjajo... Vsaj moje izkušnje so take... lp bv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 31, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Ko boš naredil naslednjih 40.000 km, boš zmetal dol vse GPS, sledilne naprave, alarme in ostalo navlako. Še vedno je veljalo, da zadeve bolje delajo, če imajo manj elektronike, vsaj servis lahko naredi vsakdo. Take zadeve koristijo samo na relacijah kjer imaš na vsakih 100 km original servis z vso elektronsko opremo, da crknjeno elektroniko zamenjajo...Vsaj moje izkušnje so take... lp bv Tank & gorivo - "prosti pad" - svečka - cilinder & auspuh! To je za na pot naboljša kombinacija! Pa vem, da je :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 (popravljeno) Ne verjamem.Nas bo preveč! :D :P Hej... Napaka je najdena in lako potrdim da je šla eletronika pumpe... ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal... Sem se že dogovoril z Valentinčičem za nadomestni del ki še spada pod garanciji pa še dodatnega za rezervo (nikoli neveš) No sedaj mi ostane samo še to da dobim nadomestni del in upam da v čimkrajšem času... Alarmni sistem in nepotrbne kable bom pa odklopil... Šenkrat hvala vsem skupaj.... se vam bom odolžil... pa breskrbi nebo vas preveč saj sem iz pravega konca in tekočine se ne manjka!!!! :OK: lp. Popravljeno Januar 31, 2009. Popravil bob7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 31, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 31, 2009 (popravljeno) Hej...Napaka je najdena in lako potrdim da je šla eletronika pumpe... ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal... ............ No sedaj mi ostane samo še to da dobim nadomestni del in upam da v čimkrajšem času... Šenkrat hvala vsem skupaj.... se vam bom odolžil... pa breskrbi nebo vas preveč saj sem iz pravega konca in tekočine se ne manjka!!!! :OK: lp. Nas veseli!! Sedaj pa veselo naprej! Te pozdravlja; :yea1: "foušljivec"...hehe!!! :P :D Popravljeno Januar 31, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Hej...Napaka je najdena in lako potrdim da je šla eletronika pumpe... ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal... Sem se že dogovoril z Valentinčičem za nadomestni del ki še spada pod garanciji pa še dodatnega za rezervo (nikoli neveš) No sedaj mi ostane samo še to da dobim nadomestni del in upam da v čimkrajšem času... Alarmni sistem in nepotrbne kable bom pa odklopil... Šenkrat hvala vsem skupaj.... se vam bom odolžil... pa breskrbi nebo vas preveč saj sem iz pravega konca in tekočine se ne manjka!!!! :OK: lp. To je super novica :OK: Medtem ko dele čakaš, pa malo lokalne znamenitosti spoznavaj :beer1: :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 Hej...Napaka je najdena in lako potrdim da je šla eletronika pumpe... ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal... Sem se že dogovoril z Valentinčičem za nadomestni del ki še spada pod garanciji pa še dodatnega za rezervo (nikoli neveš) No sedaj mi ostane samo še to da dobim nadomestni del in upam da v čimkrajšem času... Alarmni sistem in nepotrbne kable bom pa odklopil... Šenkrat hvala vsem skupaj.... se vam bom odolžil... pa breskrbi nebo vas preveč saj sem iz pravega konca in tekočine se ne manjka!!!! :OK: lp. Držimo pesti, javljaj se in nam poročaj še naprej... :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Januar 31, 2009 Deli Objavljeno Januar 31, 2009 (popravljeno) Hej... Alarmni sistem in nepotrbne kable bom pa odklopil... Za božjo voljo NE ODKLAPLJAJ ALARMA , SAJ NE BOŠ VEČ VŽGAL MOTORJA.....alarm je vezan preko računalnika in v slučaju odklopa tudi računalnik odpove poslušnost....zna se celo zgoditi, da tudi ko ga priklopiš nazaj zadeva ne bo več vžgala. Popravljeno Januar 31, 2009. Popravil bmw Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 BOB7 ,bravo sedaj pa gas!!!!! :010 :010 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 Evo pa se slikca dela ki je crknil.... No nekaj dni bo trebas le pocakati tako da bom med tem casom objavil Sirijo, Libanon in nekaj Jordanije... Se enkrat hvala vsem skupaj in lep pozdrav iz Amana... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZD€N€ Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 Evo pa se slikca dela ki je crknil.... No nekaj dni bo trebas le pocakati tako da bom med tem casom objavil Sirijo, Libanon in nekaj Jordanije... Se enkrat hvala vsem skupaj in lep pozdrav iz Amana... Srečno pot naprej, ko boš popravil motor :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 Za božjo voljo NE ODKLAPLJAJ ALARMA , SAJ NE BOŠ VEČ VŽGAL MOTORJA.....alarm je vezan preko računalnika in v slučaju odklopa tudi računalnik odpove poslušnost....zna se celo zgoditi, da tudi ko ga priklopiš nazaj zadeva ne bo več vžgala. Bmw hvala za klic in opozorilo za alarmni sistem.. Nisem vedel tega in bom uposteval... :worship: Ko se pa vrnem nazaj v bol ciliviziran svet bom opravil se nekaj stvari z elektroniko , za katero mi je zmankalo casa... pa se ena slikca ko sem iskal napako motorja... lp.. :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 Hej...Napaka je najdena in lako potrdim da je šla eletronika pumpe... ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal... A pumpe ni mogoče 'za stalno' vezati brez elektronike?? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pip Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 BOB7 probi si nabavt še EWS anteno ključa, če jo že nimaš,rade odpovejo ko je najman potrebno.Stane okrog 60eur.Drugač pa kot je rekel BMW ne odklapli alarma.LP pa srečno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 1, 2009 Avtor Deli Objavljeno Februar 1, 2009 (popravljeno) Evo pa se slikca dela ki je crknil.... ....Se enkrat hvala vsem skupaj in lep pozdrav iz Amana... Jaz sem pa (glede na težave) prebral iz Amen-a! :slap: :P Popravljeno Februar 1, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojanv Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 BOB7 probi si nabavt še EWS anteno ključa, če jo že nimaš,rade odpovejo ko je najman potrebno.Stane okrog 60eur.Drugač pa kot je rekel BMW ne odklapli alarma.LP pa srečno Hm, skoraj bi rekel, da je tale alarm moja žena... Pravijo, da kar je človek naredil, lahko tudi uniči. Tako je tudi z alarmom in vem ostalim. Glede na to da hodi po servisih, je vprašanje kako se ga odklopi, ne pa ali odklopiti ali ne... lp bv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bob7 Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 BOB7 probi si nabavt še EWS anteno ključa, če jo že nimaš,rade odpovejo ko je najman potrebno.Stane okrog 60eur.Drugač pa kot je rekel BMW ne odklapli alarma.LP pa srečno hej.. Tega dela se nimam, sem ga pa narocil in mi ga bo deklica dostavila v Egipt... V Nemciji so mi pri 41 000km zamenjali EWS anteno kluca, ki naj bi bila defekt mojega letnika motorja (2007).... Ko sem ze pri elektroniki mam se eno prosnjo in sicer glede stikal sklopke, ki pri vzigu ko je v prestavi ne uzge... le ko je v prostem teku.. Rad bi se to sklopil ce je mozno... Ce ima kdo iskusnje stem se priporocam... hvala in lep pozdrav.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pips Objavljeno Februar 1, 2009 Deli Objavljeno Februar 1, 2009 Zdravo bob7,ko stiskaš ročko za kuplungo moraš slišati prekinjanje mikrostikala, ki je pod ročko,če ga ne slišiš ga moraš z malim imbus klučem mislim,da je 1,5mm nastavit tako,da čuješ prekinjanje in to je to. Obilo sreče!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se