Skoči na vsebino

bob7 ima težave!!!


moto rider

Priporočene objave

hej..

Tega dela se nimam, sem ga pa narocil in mi ga bo deklica dostavila v Egipt... V Nemciji so mi pri 41 000km zamenjali EWS anteno kluca, ki naj bi bila defekt mojega letnika motorja (2007)....

Ko sem ze pri elektroniki mam se eno prosnjo in sicer glede stikal sklopke, ki pri vzigu ko je v prestavi ne uzge... le ko je v prostem teku..

Rad bi se to sklopil ce je mozno... Ce ima kdo iskusnje stem se priporocam...

hvala in lep pozdrav..

za EWS upam da imaš s sabo tisti plastični ključ (rezerva).....

glede stikala sklopke....motor vžge če je v prestavi in stisnjena sklopka, pa TAČKA mora biti obvezno "pospravljena"....drugače ne gre...je kot nekakšen varnostni mehanizem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pumpe ni mogoče 'za stalno' vezati brez elektronike??

D.

problem je v tem, da je pumpa v sistemu CANBUS, tako da v primeru napake (odklopa) mu bo računalnik stalno javljal napako....pa mislim, da tudi vžati ne bo mogel, saj so na istem vodilu še senzorji in vžigalne tuljave....se zna zgoditi, da ko računalnik ne bo več zaznal pumpe, tudi ostalih stvari ne bo "vklapljal"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, skoraj bi rekel, da je tale alarm moja žena...

Pravijo, da kar je človek naredil, lahko tudi uniči. Tako je tudi z alarmom in vem ostalim. Glede na to da hodi po servisih, je vprašanje kako se ga odklopi, ne pa ali odklopiti ali ne...

lp

bv

odklopit ga ni problem,tudi dostop do njega no problem ....problem je v tem, da ga je potrebno prej "odprogramirat" z originalnim CD-jem iz sistema (pa še ta CD mislim da ga moraš naročiti v tovarni, saj je za vsak motor specifičen in vezan na VIN kodo....

kot pri montaži in programiranju alarma lahko potem ta tovarniški CD vržeš stran, saj ga ne moreš uporabiti na drugem motorju, čeprav je isti letnik,tip,z isto opremo......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odklopit ga ni problem,tudi dostop do njega no problem ....problem je v tem, da ga je potrebno prej "odprogramirat" z originalnim CD-jem iz sistema (pa še ta CD mislim da ga moraš naročiti v tovarni, saj je za vsak motor specifičen in vezan na VIN kodo....

kot pri montaži in programiranju alarma lahko potem ta tovarniški CD vržeš stran, saj ga ne moreš uporabiti na drugem motorju, čeprav je isti letnik,tip,z isto opremo......

Kolk sem jz nekje neki bral o alarmih oz.kako je zavarovan v primeru kraje je neki takega pisalo!Sam jim odklopa na poti ne bi dovolil!

Vso srečo,pa po dveh kolesih :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je v tem, da je pumpa v sistemu CANBUS, tako da v primeru napake (odklopa) mu bo računalnik stalno javljal napako....pa mislim, da tudi vžati ne bo mogel, saj so na istem vodilu še senzorji in vžigalne tuljave....se zna zgoditi, da ko računalnik ne bo več zaznal pumpe, tudi ostalih stvari ne bo "vklapljal"...

ko so dostranili elektroniko pumpe in povezali pumpo je motor takoj užgal...

Napako bi verjetno res javljal, bi se pa lahko peljal...

Pa še nekaj - zdaj, ko vemo, kaj je slaba stran canbus-a - a mi lahko kdo poskusi razložit, kaj bi naj bila dobra stran tega (s tem ne mislim dobra za BMW-jeve serviserje, ampak za uporabnike)?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napako bi verjetno res javljal, bi se pa lahko peljal...

Pa še nekaj - zdaj, ko vemo, kaj je slaba stran canbus-a - a mi lahko kdo poskusi razložit, kaj bi naj bila dobra stran tega (s tem ne mislim dobra za BMW-jeve serviserje, ampak za uporabnike)?

D.

nekaj o prednostih CANBUSA za uporabnike....predvsem je zanimiv zadnji odstavek....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj - zdaj, ko vemo, kaj je slaba stran canbus-a - a mi lahko kdo poskusi razložit, kaj bi naj bila dobra stran tega (s tem ne mislim dobra za BMW-jeve serviserje, ampak za uporabnike)?

Sej canbus je čisto v redu zadeva dokler dela, ima precej prednosti. Tudi ko gre kaj narobe je zadeva super če imaš pri roki servis.

Če pa se ti to zgodi na kraju kjer se trenutno nahaja bob pa nastane jeba. Pri klasičnem kabelskem spletu pač vzameš v roke multimeter in uporabiš osnove elektrotehnike pa sigurno lociraš napako, vzame ti nekaj časa a je rešljivo skorajda kjerkoli. Pri canbusu pa je situacija bogu iza nogu in brez servisa daleč naokoli takoj v stadiju FUBAR

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi gre res kar malo nasmeh,fantje počasi se bo potrebno sprijaznit z temi sistemi,kajti pri avtih se to že dolgo uporablja in zdaj počasi ampak sigurno prehaja tudi na motorje in tu sam popravljat nimaš šans.Popravit se bo dalo edino še pnevmatike,zavore,pa kakšen lek olja ali kake druge tekočine in bo konec z znanjem brez dodatnega vsaj vmesnika,ki ga lahko priklučiš tudi na prenosni računalnik.Pač na tako pot se sam neboš mogel podati treba bo sabo kakega mehanika,vsekakor pa v skupini in ne sam.Pa ne govorit in kupovat neke rezervne WGS in alarmne sisteme kajti vse te originalne zadevščine so programirane in nastavljene z delavniškim računalnikom.

Ps: zato moj nasvet čim manj odključuj,priklučuj,štelaj samo vsposobi,da bo laufalo in po najkrajši poti čimprej domov !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravzaprav žalostno, ampak Brumer, po svoje imaš prav. Le tista me skrbi, da bi moral poleg motorja še pol servisne delavnice kupiti in jo potem po svetu za seboj vlačit. 2000 km naprej od Boguizanogu je hudič okvare na skompliciranih zadevah reševat, zato si sam želim nekaj enostavnega, trpežnega in lahko popravljivega - če se le da z improvizacijo in zdravo logiko. Tista elektronska čudesa so verjetno bolj za okrog domačih vogalov primerna. Pa za na servis.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi gre res kar malo nasmeh,fantje počasi se bo potrebno sprijaznit z temi sistemi,kajti pri avtih se to že dolgo uporablja in zdaj počasi ampak sigurno prehaja tudi na motorje in tu sam popravljat nimaš šans.Popravit se bo dalo edino še pnevmatike,zavore,pa kakšen lek olja ali kake druge tekočine in bo konec z znanjem brez dodatnega vsaj vmesnika,ki ga lahko priklučiš tudi na prenosni računalnik.Pač na tako pot se sam neboš mogel podati treba bo sabo kakega mehanika,vsekakor pa v skupini in ne sam.Pa ne govorit in kupovat neke rezervne WGS in alarmne sisteme kajti vse te originalne zadevščine so programirane in nastavljene z delavniškim računalnikom.

Ps: zato moj nasvet čim manj odključuj,priklučuj,štelaj samo vsposobi,da bo laufalo in po najkrajši poti čimprej domov !!! :hmm:

Ja, Bremer. Dober nasvet. Posebej za Boba. Ko bo prečil Saharo in mu bo taka igračka onemogočila nadaljevanje vožnje, se bo zagotovo spomnil in odpeljal motor na najbližji servis.

lp

bv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so strojniki delali vozila je bilo vse vredu, odkar so pa štromarji in računalničarji vstopili na sceno je pa hudir. Človek se vpraša ali je tehnika šla en korak naprej ali dva nazaj?

Bob-čestitke, da ste odkrili napako in boš lahko nadaljeval pot!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mu celo sam svetoval kako naj išče napako samo so različni sistemi Npr.pri avtih je pred benzinsko črpalko reley(ki ga z minusom krmili računalnik) in od tam začneš iskat tok za črpalko je pa povsem logično,če črpalka odzunaj dela,ko je namontirana pa ne je očitno napaka na krmiljenju ali dovodu od krmiljenja do črpalke.

Pa še tole vsi ki mislite na stare koncepte motorjev(mašin) pozabljate na EU norme o izgorevanju,porabi,idealnemu navoru,kar je nemogoče narediti brez vseh teh dodatnih komponent imputov,ki jih potrebuje računalnik za idealno delovanje. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, samo nekaj lastnih primerov.

1. Bijsk, če veš kje je to... 600 km stran od Novosibirksa kot najbližjega servisa od BMW motorja, sredi ničesar. Motor mi je crknil. Hvala za EU norme in vse ostalo. Pozabil sem na vse in se na kolenih zahvaljeval trem tipom ki so prišli z macolo in montirnim železom, s čimer so popravljali motor, ker drugega ni bilo.

2. Habarovsk, crkne sklopka. Hvala za EU norme. motor sem dal na vlak in ga odpeljal do Vladivostoka.

3 Cesta Manali-Lech. Indija, Himalaja. Hval za EU norme. Avto crkne, v delavnici ga popravijo z macolo.

4. Iran, puščava, 300 km do Mashada, zraven Pakistanske meje. Motor popravljamo samo z izvijačem na 60 stopinjah zunanje temperature.

5. Prelaz med Uzbekistanom in Kirgizijo, 3000 m nadmorske višine, 400 km od Taškenta in 700 od Biškeka kot najbližjima servisoma. Avto crkne, serviser ga popravlja samo z varilnim aparatom in starimi rezervnimi deli, ki so na voljo, seveda ne ustrezajo mojem tipu avta. Pač, ljudje se znajdejo in ppravljajo brez vsega.

6. Srbija v času embarga. Alternator crkne, tip ga vzame ven in ročno popravlja kar je pač narobe. malo je navijal, malo brusil, pa je šlo...

Hvala za teoretična razglabljanja o EU normah, ki pa nimajo povezave z življenjem... Pač, če se voziš po Evropi kjer je najbližji servis za vsakim vogalom, lahko ponujaš najnovejše dosežke tehnike, kjer pa si odvisen od tega česar nimaš... Tam si lahko omisliš tudi najnovejši GPS in skačeš za zadnjo možno verzijo nadgradnje, da prideš do sosednje vasi.

No, pa dovolj te teme...

lp

bv

Popravljeno . Popravil Bojanv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je dovolj - ampak nepozabit na:porodne,pubertetne in polnoletne težave,po 20-setih letih pa je tako ali tako vsak motor in avto OLTEIMER!!!

Ps:seveda,če že prej nekonča karijero na dinosu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za "maratonce" bi morali že enkrat narediti motor, ki je ajnfoh, brez vse odvečne elektronike, senzorjev, katalizatorjev in kaj še vse... Kot sem že enkrat rekel; "Tank z gorivom - "prosti pad" - svečka - auspuh in orodje: Nekaj ključev, šraufenciger in montirajzel za menjavo pnevmatik in odganjanje barab!

Jebeš elektroniko, senzorje pa satelite in še kaj...

To je glih tako kot na kmetih; Najnovejši "elektronski" traktorji "privezani" na satelit... Crkne ti pa glih takrat, k' je mrva suha in se k dežju pripravlja! :P

Kaj ti nuca elektronika, če bi pa brez nje lahko mrvo spravu pred nevihto... :hmm:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je bla Africa zadnji tak motor! :worship:

(Pa Royal Enfield seveda)

O, pa je še.. za vse, ki jo imamo.

Daš bencinsko črpalko in regler pod sedež, pa gaaas!! :grim

Drugega pa tako nima kaj crkent... Aja, morda ležaj v zadnjem kolesu, ki pa v železnini stane 4 EUR-e.

Sicer pa je tole že malo, sorry :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je bla Africa zadnji tak motor! :worship:

(Pa Royal Enfield seveda)

Bi rekel, da poznam še najmanj enega, ki spada v to kategorijo "pravih" motorjev. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za "maratonce" bi morali že enkrat narediti motor, ki je ajnfoh, brez vse odvečne elektronike, senzorjev, katalizatorjev in kaj še vse... Kot sem že enkrat rekel; "Tank z gorivom - "prosti pad" - svečka - auspuh in orodje: Nekaj ključev, šraufenciger in montirajzel za menjavo pnevmatik in odganjanje barab!

Jebeš elektroniko, senzorje pa satelite in še kaj...

Načeloma ni problem predelat motor nazaj na vplinjače in poenostavljeno elektroniko. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ni problem predelat motor nazaj na vplinjače in poenostavljeno elektroniko. :hmm:

ali pa narediti dual system (s preklopom na gumb)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole temo bo treba preimenovati v: "bob7 nima več težav".

Ko (če) jih bo imel, pa vedeli ne bomo, ker bomo (z mano vred!) še kar naprej "pametovali :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko je odpravil napako si pomojem lahko privoščimo spet malo pošinfat bmw-ja. :whistle:

ampak po drugi strani me pa spet zanima kako, bi tole zgledalo s kakšnim japoncem ali kakim drugim evropejcem v glavni vlogi. Mislim da bmw-ja rešuje razvejana servisna mreža in dobra podpora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ni problem predelat motor nazaj na vplinjače in poenostavljeno elektroniko. :hmm:

:topic:

Leta 2001 ko so vozli Paris - Dakar z R900GS-RR, mislim da je bila mašina od 1150 predelana na vplinjače, le zakaj, hehe, kot je rekel motorider to bo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabite na vplinjače, teh ne bomo več videli......žal.

V avtomobilski in moto industriji tehnika ni nikoli stopila korak nazaj v razvoju. Vedno se teži k izboljšavam, novostim in po svoje je prav tako drugače bi se še vedno vozili v kočijah ker pač pri konju se ne more nič pokvarit, se mu ne more zamašit diza v vplinjaču ali mu crkniti can bus sistem :)

Sicer pa se na tržišču dobijo tudi motorji ki jim elektronika ne povzroča preglavic in zadeve lepo funkcionirajo, če ima pač eden proizvajalec nenehno težave z elektroniko pač ne moremo narediti zaključka da je elektronika kurac, ravno tako kot bi sklepali da je yamahin kardan ali sklopka jajc ker jih na BMW-jih menjajo skoraj kot zračne filtre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole temo bo treba preimenovati v: "bob7 nima več težav".

Ko (če) jih bo imel, pa vedeli ne bomo, ker bomo (z mano vred!) še kar naprej "pametovali :yes:

Se povsem strinjam! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!