Skoči na vsebino

bob7 ima težave!!!


Priporočene objave

Objavljeno
Sicer pa se na tržišču dobijo tudi motorji ki jim elektronika ne povzroča preglavic in zadeve lepo funkcionirajo, če ima pač eden proizvajalec nenehno težave z elektroniko pač ne moremo narediti zaključka da je elektronika kurac, ravno tako kot bi sklepali da je yamahin kardan ali sklopka jajc ker jih na BMW-jih menjajo skoraj kot zračne filtre.

Uff, ta pa kr speče ;)

Še dobro, da vozim enega od tistih :)

Objavljeno
Pozabite na vplinjače, teh ne bomo več videli......žal.

V avtomobilski in moto industriji tehnika ni nikoli stopila korak nazaj v razvoju. Vedno se teži k izboljšavam, novostim in po svoje je prav tako drugače bi se še vedno vozili v kočijah ker pač pri konju se ne more nič pokvarit, se mu ne more zamašit diza v vplinjaču ali mu crkniti can bus sistem.... :)

Sicer pa se na tržišču dobijo tudi motorji ki jim elektronika ne povzroča preglavic in zadeve lepo funkcionirajo, če ima pač eden proizvajalec nenehno težave z elektroniko pač ne moremo narediti zaključka da je elektronika kurac, ravno tako kot bi sklepali da je yamahin kardan ali sklopka jajc ker jih na BMW-jih menjajo skoraj kot zračne filtre.

če bi malo bolj poznal zadeve bi vedel, da CANBUS sistem ne "crkne".....crknejo komponente, ki so vezane na canbus sistem.

in od kje ti podatek, da na BMW-jih menjajo kardane in sklopke kot zračne filtre?imaš kakšno statistiko mogoče?glede na število izdelanih in prodanih motorjev je okvar še zelo malo.

Meni osebno še ni crknil niti kardan niti sklopka, pa imam kar nekaj kilometrov z BMW-ji.....samo redno vzdrževanje

Objavljeno
če bi malo bolj poznal zadeve bi vedel, da CANBUS sistem ne "crkne".....crknejo komponente, ki so vezane na canbus sistem.

In očitno crkne tisti del komponent, ki skrbi za CANBUS komunikacijo. Kar je rahlo bedasto - imaš črpalko, ki dela, moped pa nevozen samo zato, ker CANBUS ne 'vidi' črpalke.

Z uvedbo CANBUS-a BMW prihrani kak ojro pri proizvodnih stroških in tako zasluži nekaj več - čipi so dandanes cenejša kot kabli. Tu se pa koristnost CANBUS-a tudi neha. :slap:

Verjetno ne-verniki niti ne želimo bolje poznati teh zadev.

in od kje ti podatek, da na BMW-jih menjajo kardane in sklopke kot zračne filtre?imaš kakšno statistiko mogoče?glede na število izdelanih in prodanih motorjev je okvar še zelo malo.

:lol1:

Glede na to, koliko je prodanih BMW-jev in koliko, recimo, Fazerjev, je težav z BMW-ji ogromno, Fazerji pa so praktično popolni. :slap:

Meni osebno še ni crknil niti kardan niti sklopka, pa imam kar nekaj kilometrov z BMW-ji.....samo redno vzdrževanje

Zelo podobno temo smo na tem forumu že imeli - in 3x lahko ugibaš, za kateri moped in za kateri del tega mopeda je šlo...

D.

Objavljeno

Eni še vedno ne morejo nehati pljuvati čez najpogosteje vozen potovalni motor. (Običajno kritizirajo tisti, ki so potovali za pljunek daleč :whistle: ).

Le kaj vidi taka množica motoristov po svetu, da izberejo ravno ta jajc od jajcev za potovanja ?!?! :naughty:

Sicer se pa popolnoma strinjam s spodaj napisanem !

Tole temo bo treba preimenovati v: "bob7 nima več težav".

Ko (če) jih bo imel, pa vedeli ne bomo, ker bomo (z mano vred!) še kar naprej "pametovali :yes:

Srečno vsem na potovanjah s takimi ali drugačnimi jajci. :yea1:

Objavljeno
Eni še vedno ne morejo nehati pljuvati čez najpogosteje vozen potovalni motor. (Običajno kritizirajo tisti, ki so potovali za pljunek daleč :whistle: ).

Tisti, ki so potovali malo dlje, pa so modro tiho... :unsure:

Le kaj vidi taka množica motoristov po svetu, da izberejo ravno ta jajc od jajcev za potovanja ?!?! :naughty:

To se sprašujejo predvsem tisti, ki potem po Jordaniji, Iranu in še kje bogu za hrbtom iščejo pooblaščene, kvalificirane in primerno opremljene BMW servise. In prosijo za pomoč strokovnjake na Motosvetu. :hmm:

Nad kritiko pa se najbolj usajajo prav tisti, ki ta jajc od jajcev kupijo zato, ker morajo celemu svetu pokazat, kolko 'špage' pa oni imajo. Potovali pa niso še niti za pljunek...

D.

Objavljeno

Danci, predlagam, da nisi žaljiv.

Še enkrat o sebi. Po 40.000 km prevoženih na 2 dolgih poteh z motorjem (vsega skupaj s kratkimi - nekajkrat Kijev, nekajkrat Beograd in še kaj drugega) in po cca 450 k km poti z drugimi prevoznimi sredstvi (helikopterji, avti, konjski hrbet, ladje, čolni, kanuji, peš,...) mislim da lahko rečem, da imam nekaj potovalnih izkušenj.

Tudi sam imam BMW 650. Razlog je v tem, ker so mi zagotovili, da pot med Evropo in Vladivostokom zdržita edino BMW in KTM motorja. Izkazalo se je, da tudi moj BMW noi zdrža. Šla je sklopka (nazadnje). Iskanje original servisov pa je nujno, saj je v motorju toliko elektronike, da ga brez računalnika ni možno popravljat.

Zato sem tako v Iranu kot Rusiji iskal original BMW servise.

Če mi kdorkoli pove, da ima izkušenj oz. "kilometrine" več, mu bom z veseljem prisluhnil, do tedaj pa bom vesel, če kdo pove kaj o svoji resnični izkušnji.

Prepisovat in modrovat okrog testov in člankov v časopisih pa tako ni nič težkega. Pa še vsak je prepričan, da je napisal nekaj tehtnega...

lp

bv

Objavljeno
Tisti, ki so potovali malo dlje, pa so modro tiho... :unsure:

To se sprašujejo predvsem tisti, ki potem po Jordaniji, Iranu in še kje bogu za hrbtom iščejo pooblaščene, kvalificirane in primerno opremljene BMW servise. In prosijo za pomoč strokovnjake na Motosvetu. :hmm:

Nad kritiko pa se najbolj usajajo prav tisti, ki ta jajc od jajcev kupijo zato, ker morajo celemu svetu pokazat, kolko 'špage' pa oni imajo. Potovali pa niso še niti za pljunek...

D.

In najbolj zanimivo je, da se oglašajo tisti, ki teh jajc nimajo, ne ? :naughty:

Vsakič, ko se zgodi nek problem se pojavi tisoč in en stric, ki z bmwji nima izkušenj sploh in na dolgo in široko razpravlja, kaj je dobro in kaj ni.

In potem dobimo to, da vsak, ki ima GSa misli, da ima kanto.

Objavljeno
In očitno crkne tisti del komponent, ki skrbi za CANBUS komunikacijo. Kar je rahlo bedasto - imaš črpalko, ki dela, moped pa nevozen samo zato, ker CANBUS ne 'vidi' črpalke.

verjetno nisi dobro prebral, kar sem napisal, oziroma si to ne razlagaš pravilno....pa ti bom poskusil pojasniti kolikor je le mogoče preprosto....

če bi na črpalki "crknil" del, ki skrbi za CANBUS komunikacijo , bi to računalnik takoj zaznal in mu ustrezno javil na displeju....zato ko crkne del za komunikacijo, je napaka jasna....CANBUS komunikacija pa ne more vedeti, ali pumpa daje zadosti pritiska bencina ali pa je morebiti že zmahana....je to dovolj jasno napisano?

Z uvedbo CANBUS-a BMW prihrani kak ojro pri proizvodnih stroških in tako zasluži nekaj več - čipi so dandanes cenejša kot kabli. Tu se pa koristnost CANBUS-a tudi neha. :slap:

bučke do nezavesti....primerjaš 100m več žice ter par relejev z izdelavo dveh računalnikov,razvojem in izdelavo novih servisnih orodij, novim softwareom....matematika ti ni bila ravno priljubljen predmet v šoli, kajne?

očitno si nisi ravno podrobno prebral linka o prednostih CANBUS sistema

Verjetno ne-verniki niti ne želimo bolje poznati teh zadev.

in v to te nihče ne sili....imaš internet, torej če te bo kaj več zanimalo v tej smeri si boš lahko prebral....nekakšne trditve tja v tri krasne so pa lahko zelo moteče, saj bi te lahko kdo resno vzel.....

:lol1:

Glede na to, koliko je prodanih BMW-jev in koliko, recimo, Fazerjev, je težav z BMW-ji ogromno, Fazerji pa so praktično popolni. :slap:

Zelo podobno temo smo na tem forumu že imeli - in 3x lahko ugibaš, za kateri moped in za kateri del tega mopeda je šlo...

D.

Res?...pa imaš kakšne podatke, ali kar na slepo?....in koliko fazerjev je bilo prodanih(pa ne mešat 600 in 1000.....govoriva samo o enem tipu)?...pri GS-u so cifre preko 100.000 kos....statistiko ali verjetnostni izračun prepuščam tebi

Objavljeno
Tisti, ki so potovali malo dlje, pa so modro tiho... :unsure:

To se sprašujejo predvsem tisti, ki potem po Jordaniji, Iranu in še kje bogu za hrbtom iščejo pooblaščene, kvalificirane in primerno opremljene BMW servise. In prosijo za pomoč strokovnjake na Motosvetu. :hmm:

Nad kritiko pa se najbolj usajajo prav tisti, ki ta jajc od jajcev kupijo zato, ker morajo celemu svetu pokazat, kolko 'špage' pa oni imajo. Potovali pa niso še niti za pljunek...

D.

in če ni skrivnost, koliko "dlje" si pa ti potoval s svojim motorjem (ali bi bilo mogoče bolje če bi napisal koliko si ti "prepotoval" z ISTIM motorjem)? glede na to, da imam dva "jajca od jajc" in potujem samo "pljunek", me prav zanima koliko zaostajam za "malo dlje" potovanjem...(tukaj KLIK za en jajc-danes jih ima 20.000 več, da ne bo pomote......drugi "jajc" je pa lansko sezono naredil 25.000 km po vukojebinah)

tako da če bi lahko svoja "malo dlje" potovanja delil z nami, bi bil zelo vesel....

Objavljeno
. Iskanje original servisov pa je nujno, saj je v motorju toliko elektronike, da ga brez računalnika ni možno popravljat.

dovoli, da te malo popravim....od sedaj je tudi to možno....KLIK TUKAJ....posebno zanimiv demo filmček o delovanju in diagnosticiranju napake. Me pa zanima, kako bo nekdo s kawasakijem, suzukijem ali katerikoli drugim novejšim motorjem to lahko ugotovil, kateri senzor mu je šel, da motor noče vžgat....

Objavljeno (popravljeno)

Hvala BMW. Ampak to me spominja na zgodbo o Windovsih. Najprej so bili narejeni za olajšanje dela z računaniki, potem pa si je vsak ki ima 5 minut čassa zmišljeval vedno nove možnosti in kombinacije. Na koncu so zahtevali veno močnejše računalnike, ki so omogočali vedno močnejša Okna. In z rastjo Windowsov so postajali vedno bolj neobvladljivi, dokler jih ne bo nekdo enkrat vrgel v smeti.

Še vedno pa delujejo na 8-bitni kodi, kot pred 30 leti...

In potrebuješ vedno več znanja, da popravljaš tisto, kar itak ne uporabljaš...

Nisem proti tehniki apriori, nek razumen razlog za nadgradnje pa le mora biti.

lp

bv

Popravljeno . Popravil Bojanv
Objavljeno
Hvala BMW. Ampak to me spominja na zgodbo o Windovsih. Najprej so bili narejeni za olajšanje dela z računaniki, potem pa si je vsak ki ima 5 minut čassa zmišljeval vedno nove možnosti in kombinacije. Na koncu so zahtevali veno močnejše računalnike, ki so omogočali vedno močnejša Okna. In z rastjo Windowsov so postajali vedno bolj neobvladljivi, dokler jih ne bo nekdo enkrat vrgel v smeti.

Še vedno pa delujejo na 8-bitni kodi, kot pred 30 leti...

In potrebuješ vedno več znanja, da popravljaš tisto, kar itak ne uporabljaš...

Nisem proti tehniki apriori, nek razumen razlog za nadgradnje pa le mora biti.

lp

bv

te popolnoma razumem...ta zadeva je samo kot diagnostični pripomoček, saj ko si enkrat v "vukojebini" in ti motor moče vžgat (deluje pa vse normalno,tudi bencin brizga...)pa pride zelo prav, sploh če ni nikjer v bližini kakšnega servisa...če ne drugače lahko vsaj dignosticiraš (ali bolje rečeno lociraš) nedelujoč del na elektroniki , katerega ti lahko potem po pošti pošlje kolega....odšraufati 2-3 vijake in zamenjati pokvarjen senzor ali tipalo pa tudi ne bi smela biti kakšna atomska znanost.

brez takšnega pripomočka si pri ostalih motorjih mrzel, saj lahko kar menjaš eno po eno stikalo in senzor ter iščeš slabe stike....in upaš, da naletiš na okvarjen del...

ta zadeva ni "wonder stick" da se razumemo....je le orodje za diagnosticiranje

ena od dosti pogostih napak pri BMW bokserjih , ki imajo preko 100.000 km je slab stik na električnem konektorju injektorja elektronskega vbrizga....sindrom je dokaj preprost , saj motor vžge brez problema,sicer trese pod štandgasom,za nianso slabše vleče in manjša končna hitrost....možne napake pa so crknjena svečka , crknjena cinšpula oziroma slab stik na konektorju....mar ni dobro da priključiš takšno napravico, poženeš diagnostiko,uporabiš WD40 za kontakte in pelješ naprej, namesto da iščeš servis....

kot sem pa že omenil....ni čudežna palčka.

Objavljeno

Torej bi lahko rekli da so werkli hudo dobri motorji z eno samo majceno napakico da radi crkujejo :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Torej bi lahko rekli da so werkli hudo dobri motorji z eno samo majceno napakico da radi crkujejo :rolleyes:

Arriba! Vse štima! Nekaj bi te pa vseeno popravil; :hmm:

Pred "da" je vejica... :naughty: :P

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

ste ze ugotovili kdo ima daljsega/debelejsega/bolj hrapavega ?

naslov teme je "bob7 ima tezave" in ne "1001 zgodba iz vukojebine". pa naj si bodo teme se tako PODOBNE, NISO iste. hvala za razumevanje.

BTW je bob7 baje ze ugotovil in odpravil (ali dal odpraviti) napako....... toliko o tem.

Objavljeno

Hej..

Lep pozdrav v Slovenijo iz zimskega Amana da nebote mislili da je sam vaših koncih zima je danes za spremembo tudi tu mal snežilo..

Končno sem danes zjutraj po skoraj 10 dneh dvignil pošilko po tolikšnem klicanju in dogovarjanju z DHLom mi je le uspelo prevzeti rezervni del. (no comment!!! :headbang: )

Hvala avtovalu ki mi je del takoj poslal in prepisal na garancijo :worship: :worship:

No zadevo sem takoj zašraufal in po dolgem času spet užgal svoj motor. :naughty:

Ko sem se hotel odpeljati je mašina crknila pri menjavi v 1 prestavo…razlog pa, da ni dovol odklopiti stikalo ali prerezati žice tačke, treba jih je povezat(kako pa še nevem?). Priklopil sem stikalo in povezal prerezane žice, ki sem jih odrezal pri iskanju napake po napotkih mehanikov iz n.g. saj stikalo dela.Tako da sedaj deluje in je v ponovno v voznem stanju.

Če ima mogoče kdo iskušnje pri elektroniki tega stikala bi res prosil za konkretno info, ker pot je še dolga in bi v prihodnje rad sklopil to zadevo.

BMW mi je šel na roko in zaračunal le eno uro dela poleg tega so mi še ojačali varjeni del ogrodja ki sem ga poškodoval v Turčiji pri padcu.

Nato še čiščenje motorja z posebnimi detrgenti za odstranjevanje katrma in ostalih pizdari ki se mi nabirajo med potjo.

Juti bom skušal še urediti z taxami ki so prišle skorajda toliko kot sam kos, katere naj bi neuradno dobil povrnjene. :hmm: A ne verjamem in se pustim presenetiti..

Še enkrat havala vsem skupaj za pomoč in kot obljubleno se vam odolžim :beer2: čez nekaj let... :yea1:

LP.

Objavljeno

Srečno ti želim še naprej :yea1:

Objavljeno

Vesel sem,da ti je uspelo SREČNO!!!

Objavljeno

Srečno vožnjo in čim manj takih pripetljajev v bodoče :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen bob7.

Veseli me, da si le uredil zadeve.....

glede stikala stranske tačke...

če rdečo žico priklopiš na rjavo, motor (oziroma Engine Control Unit ) smatra, da je stransko stojalo pospravljeno...

če pa rdečo žico priklopiš na belo, takrat motor smatra , da je na stranskem stojalu in NO-GO...

seveda so to barvne kode na kablu iz stikala...

Dručače je pa zaporedje sledeče:

na stikalu.................na konektorju, kamor je stikalo priklopljeno s kablom

rdeča.......................rjavo-zelena-rumena (kontakt 17 na konektorju ECU)

rjava.......................zeleno-rumena (kontakt 46 na konektorju ECU)

bela........................sivo-zelena (kontakt 23 na konektorju ECU)

bi prilepil sliko, pa ne znam......

drugače pa še opozorilo....vsa stikala,tipala,žarnice in ostale stvari so priklopljene na računalnik (in posledično tudi na CANBUS), tako da jih ne odklapljaj, saj ti bo v primeru napake displej svetil kot božična smrekca....

Popravljeno . Popravil bmw
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Hej..

Lep pozdrav v Slovenijo iz zimskega Amana da nebote mislili da je sam vaših koncih zima je danes za spremembo tudi tu mal snežilo..

Končno sem danes zjutraj po skoraj 10 dneh dvignil pošilko po tolikšnem klicanju in dogovarjanju z DHLom mi je le uspelo prevzeti rezervni del. (no comment!!! :headbang: )

Hvala avtovalu ki mi je del takoj poslal in prepisal na garancijo :worship: :worship:

No zadevo sem takoj zašraufal in po dolgem času spet užgal svoj motor. :naughty:

Ko sem se hotel odpeljati je mašina crknila pri menjavi v 1 prestavo…razlog pa, da ni dovol odklopiti stikalo ali prerezati žice tačke, treba jih je povezat(kako pa še nevem?). Priklopil sem stikalo in povezal prerezane žice, ki sem jih odrezal pri iskanju napake po napotkih mehanikov iz n.g. saj stikalo dela.Tako da sedaj deluje in je v ponovno v voznem stanju.

Če ima mogoče kdo iskušnje pri elektroniki tega stikala bi res prosil za konkretno info, ker pot je še dolga in bi v prihodnje rad sklopil to zadevo.

BMW mi je šel na roko in zaračunal le eno uro dela poleg tega so mi še ojačali varjeni del ogrodja ki sem ga poškodoval v Turčiji pri padcu.

Nato še čiščenje motorja z posebnimi detrgenti za odstranjevanje katrma in ostalih pizdari ki se mi nabirajo med potjo.

Juti bom skušal še urediti z taxami ki so prišle skorajda toliko kot sam kos, katere naj bi neuradno dobil povrnjene. :hmm: A ne verjamem in se pustim presenetiti..

Še enkrat havala vsem skupaj za pomoč in kot obljubleno se vam odolžim :beer2: čez nekaj let... :yea1:

LP.

.

.

.kje je zdaj bob7 '????????????????

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
.kje je zdaj bob7 '????????????????

V Franciji (polž)!

Ravno danes se mi je javil in rekel, da ureja prevoz za nadaljno prekooceansko pot.

Jaz sem mu pa rekel naj pove, če mu bo kdaj zagustilo na poti.

Sem se odbro zmenil?? :hmm:

Potepuhom v težavah je treba pomagati! :grim

Zaenkrat mu gre vse po sreči! :010 :010

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno
V Franciji (polž)!

Ravno danes se mi je javil in rekel, da ureja prevoz za nadaljno prekooceansko pot.

Jaz sem mu pa rekel naj pove, če mu bo kdaj zagustilo na poti.

Sem se odbro zmenil?? :hmm:

Potepuhom v težavah je treba pomagati! :grim

Zaenkrat mu gre vse po sreči! :010:010

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1617808 :whistle:

Objavljeno
V Franciji (polž)!

Ravno danes se mi je javil in rekel, da ureja prevoz za nadaljno prekooceansko pot.

Jaz sem mu pa rekel naj pove, če mu bo kdaj zagustilo na poti.

Sem se odbro zmenil?? :hmm:

Potepuhom v težavah je treba pomagati! :grim

Zaenkrat mu gre vse po sreči! :010:010

hvala za info :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!