Skoči na vsebino

WISECO hi-comp bati ali drugi


Priporočene objave

Objavljeno

počasi mi leze v glavo misel da je 43 KM premalo, zato bi menjal bat.

glede na izkušnje in priporočila drugih sem se nalimal na wiseco-made in u.s.a.

zadeva bi mi iz tovarniških 8.5:1 povečala komp na 11.5:1, no to ni tako pomembno

zanima me če ja v Slo kakšen uvoznik ali mutivodnik ki bi to reč pripeljal iz tujine ali pa info kje čez mejo (čim bližje) se to zadevo da nabavit

oz če je še kakšen drug proizvajalec batov ala vertex, srs prisoten na bogatem Slo. tržišču, pač za primerjavo cen, kvalitete itd

:) za 4-T 600 ccm yamaho :)

Objavljeno

Ti bi kar bat menjal :shock: A ni se nov?

a se ne bi dalo nekaj konjev in navora dobit z izpuhom, zracnim filtrom in sobami vplinjacev, oddusek za pare...

kolk $ pa pride bat v tujini in kolk moci bi dodal? sam mors pol super98 benz kurit, zarad kompresije :!:

Objavljeno

auspuh imam naročen (čakam ga že k budala 3 mesce) ampak to ni dost, je več al manj mini izboljšava nizkih in srednjih in kao 2-3 KM več, v glavnem je pa samo prdenje povečano

zračni filter bom menjal z TWIN-AIR-ovim, po fergazarju pa razen zaradi uskladitve z batom ne bi šaral

sam bat je pa druga pesem, v anti terror državi košta preračunano 36.000, v Evropi in Avstraliji okoli 40-45.000, je pa poglavje nizkih in srednjih vrtljajev precej izboljšano, to za bencin ne vem se bom pa pozanimal

Objavljeno

Poglej na rigoracing.com al nekej takega. Sem imel doma od te firme katalog, pa ga ne najdem več. Da se svašta nardit na ttr-ki.

Objavljeno
auspuh imam naročen (čakam ga že k budala 3 mesce) ampak to ni dost, je več al manj mini izboljšava nizkih in srednjih in kao 2-3 KM več, v glavnem je pa samo prdenje povečano  

zračni filter bom menjal z TWIN-AIR-ovim, po fergazarju pa razen zaradi uskladitve z batom ne bi šaral

sam bat je pa druga pesem, v anti terror državi košta preračunano 36.000, v Evropi in Avstraliji okoli 40-45.000, je pa poglavje nizkih in srednjih vrtljajev precej izboljšano, to za bencin ne vem se bom pa pozanimal

CENZURA!!! :twisted:

Objavljeno

mi zna kdo tocno razlozit funkcijo secondary air systema pri ktm?

je to zaradi katalizatorja in z tem cistejsega izpuha, bi kaj pridobil ali izgubil z odklopom tega?

Objavljeno
mi zna kdo tocno razlozit funkcijo secondary air systema pri ktm?

je to zaradi katalizatorja in z tem cistejsega izpuha, bi kaj pridobil ali izgubil z odklopom tega?

Kje pa je namontiran?

Objavljeno

Mini izboljšava 2-3 konje je kar velika izboljšava! A si ti mislu da boš katalog odpru in naložu notr kar se da kupit in boš imel potem šeenkrat več konj. Itak.

prehitevaš samga sebe,ker premal natančno bereš in prihajaš do enih svojih zaključkov, no ne bom reku da glih pri vseh stvareh

še zmeri stoji vprašanje za uvoznika ali vir v sosednjih državah za wiseco, za ostale težave bom že sam poskrbel

metanje na motor iz kataloga pač ni moj stil

Objavljeno

Mini izboljšava 2-3 konje je kar velika izboljšava! A si ti mislu da boš katalog odpru in naložu notr kar se da kupit in boš imel potem šeenkrat več konj. Itak.

prehitevaš samga sebe,ker premal natančno bereš in prihajaš do enih svojih zaključkov, no ne bom reku da glih pri vseh stvareh

še zmeri stoji vprašanje za uvoznika ali vir v sosednjih državah za wiseco, za ostale težave bom že sam poskrbel

metanje na motor iz kataloga pač ni moj stil

Sorči, sm ti hotu zmanjšat stroške, vidm da si pametn fant, pa sm zato tud umaknu zgornji post, kaj ti bodo nasveti tle enih mutivodnikov.

Net je zakon, and you are the man, you will find yourself best piston. :twisted:

Objavljeno
mi zna kdo tocno razlozit funkcijo secondary air systema pri ktm?

je to zaradi katalizatorja in z tem cistejsega izpuha, bi kaj pridobil ali izgubil z odklopom tega?

Kje pa je namontiran?

V glavo med izpusnima cevema pride cevka, ki preko sekundar-luft-ventil in steuerventil dovaja zrak iz posode zracnega filtra v izpusni kanal v glavi in od tam gre zrak naprej skozi izpusno cev ven.

Steuerventil je povezan se z sesalno cevjo vplinjaca.

Objavljeno
mi zna kdo tocno razlozit funkcijo secondary air systema pri ktm?

je to zaradi katalizatorja in z tem cistejsega izpuha, bi kaj pridobil ali izgubil z odklopom tega?

Kje pa je namontiran?

V glavo med izpusnima cevema pride cevka, ki preko sekundar-luft-ventil in steuerventil dovaja zrak iz posode zracnega filtra v izpusni kanal v glavi in od tam gre zrak naprej skozi izpusno cev ven.

Steuerventil je povezan se z sesalno cevjo vplinjaca.

Nism ravn poznavalc KTM-jev, ampak to kar si napisu je ene vrste ekologija. Skoz cev preko ventila iz Air boxa prihaja čist zrak za izgorevanje ispušnih plinov v ispuhu ki še niso izgorel (nimajo kisika in zato ni pogojev za izgorevanje). Če to odklopiš teoretično nič ne pridobiš, mogoče mal več uporabnega kisika v Air boxu, zarad katerga bi se znalo porušit ravnovesje zraka in goriva, tako da se zna zgodit (ni nujno) da boš mogu povečat glavno dizo da bi bilo ravnovesje spet pravo.Odklop pa boš vidu kaj se zgodi, če bo motor slabš šu zamenjaj glavno dizo za eno št. navzgor, če bo šu pa boljš pa pomen da si imel zdaj preveliko dizo, oz. premal zraka.

Objavljeno

gidl ne me narobe razumet, nasveti zmeri prov pridejo, tist text k si ga zbrisu je bil pa v vsakem primeru odvečen

če imaš možnost kej zrihtat, fino ; mudi se mi ne, če ne čez zimo pa na pomlad-se spustim v to

oznaka bata za 2003 je 4619MO9500, ta stara oznaka pa 4619PS

Objavljeno

Kolega je bate (mislim da so bli SRS) naročal pri Sitarju,sam to je blo dve leti nazaj,tak da zdaj ne vem ali se pri njemu še kej dobi.

Drugač je pa Gidl jack kar se motorjev in predelav tiče tak da ga je za poslušat.

LP

Leteči

Objavljeno
gidl ne me narobe razumet, nasveti zmeri prov pridejo, tist text k si ga zbrisu je bil pa v vsakem primeru odvečen  

če imaš možnost kej zrihtat, fino ; mudi se mi ne, če ne čez zimo pa na pomlad-se spustim v to  

oznaka bata za 2003 je 4619MO9500, ta stara oznaka pa 4619PS

jeKolben3.jpg

Wiseco_Kolben.jpg

Prox_Kolben.jpg

Objavljeno

bom vidu če mi bojo pr gw-racing odgovoril, zaenkrat thnx

Objavljeno

Mislim da tudi z hi-comp batom ne boš pridobil tistega, kar si želiš. Če že kupuješ nov bat raje malo povečaj tudi prostornino, cilinder od TTR lahko pobrusiš (v SLO to ni problem) vse do 97.5 mm. Nato drugi vplinjač (original je :( ). Izpuh pa ne bo prinesel veliko, kvečjemu samo 2-3 KM in še to pri visokih obratih. Najbolj poceni in hitra spremenba, ki jo občutiš je verjetno druga odmična gred. Glej www.abp-racing.de, verjetno pošljejo kaj tudi v Slovenijo.

Objavljeno

auspuh pri enduri poboljša nizke in sredne, sem preizkusil,(valjda minimalno, ostalo pa psihično naredi zvok)

z batom točno to tudi pričakujem, motor ne bo nikoli letel več kot 150 zarad blokade pri 6500 obratih in samih zobnikov, končno hitrost mu bom kvečjem zmanjšu z manjšim zobnikom spredi in večjim odzadi, ker po terenu je 120 že zelo velik,

druga gred sicer ne vem kako lahko pripomore, razen mogoče manjša teža in večja vzdržljivost, tud hi-comp bat je npr lažji od standardnega,

lahko bi menju še ventile pa fedre ventilov samo zaenkrat to ni moj namen

vem da se da kubaturo povečat na max 670 cc pri TTR, ampak več kot do 625 ne bi šel, bi rad mašino vsaj kolkr tolk dolg vozu

tist k je Gidl takrat napisu pa pol zbrisu, da se da tud z original batom povečat kompresijo, to je vse OK, samo bi rad obdržal originalne dele v originalnem stanju (nič brušenja itd), kvečjem kakšno poliranje

drugi fergazarji so tut dragi, baje pridobiš 12 KM, pol bom pa lohka z enim tankom še glih 50 km naredu

to sem napisu preden sem šu na link pogledat...

Objavljeno

SUZUKI 250 ne vem če si čist prov razumu k69mj, mislil je na ODMIČNE gredi, ti pa imaš v mislih verjetno glavno gred. Z odmičnimi ti garantiram, da kar se avtomoblilov tiče, veliko pridobiš (reccimo temu iz izkušenj :wink:, gre se pa za čas odprtosti ventilov). In da pri motorju ne bi?

Kar se pa unga bata PRO X na sliki tiče (rumena škatlca), men je bat tega proizvajalca na RM 125 zdržal ene 20 ur. najmanj od vseh batov, kar sem jih menjal. Pa sem vzdrževal filter redno, pa TTS, pa ogret motor pred gonjenjem itd.

Objavljeno

jst debil, valjda, slabo sem prebral, pri drugi odmični je verjetno fino še ventile pa fedre menjat

za bate sem pa mailal samo za wiseco in JE, prox sem spustil

bomo vidl- zdej počakam na ror, nastavim odpiranje 2 fergazarja mal prej, dvignem iglo, odzadi mal večji zobnik, twin air filter...

večje spremembe pa drugo sezono

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

A je kdo ze slisal za to znamko? Zanima me kok so kej dobri ti bati. A ma kdo morda izkusnje?

Objavljeno

neki sem že sprašvau pa sem na koncu raj motor zamenju

wiseco bati so tako kot vsaki drugi verjetno OK, predvsem pa boljši kot originalni-liti

najboljši kompromis pa so verjetno vertex bati, ker se jih vsaj da dobit

Objavljeno

Ker jaz mam moznost dobit wiseco bat(kit) za moj cross, pa se cenej je kot je original. A se splaca? Ker mi bo pa dalj casa zdrzal? Vertex, Wiseco, original, proX,...?

Objavljeno

normalno, da ne kupiš original dražjega primerjano s cenejšim in neoriginalnim

vsi so dobri in ti bojo garantirano zdržali obljubljene ure in še kako dalj, itak ti pa proizvajalci

konkurenčnih batov svetujejo isto število ur, kot z original batom

imaš pa še razliko med litim in kovanim batom, poznaimaj se, kakšen je ta wiseco

o tem smo meli fino lekcijo od k69mj

Objavljeno

če bo kdo dobil wiseco kit, se priporočam za info... me firbec matra za 1200 kit za yamahco...

Sicer jih pa hvalijo... vsaj na www.xs11.com

LP

Objavljeno

Kolk so pa kovani bati drazji od litih? Baje naj bi zdrzal tud 50 ur? To je skor se enkrat tolk kot liti. A vertex ma kovane? Ce ne, kdo jih ima?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!