Skoči na vsebino

WISECO hi-comp bati ali drugi


Priporočene objave

Objavljeno

wiseco ima skor ziher tut kovane, zdržijo pa kar nekaj ur več kot litina

v katalogih so oznake kovanih PRO in podobni izrazi, ter par 10€ višje cene

sem pa imel priliko videt stolčen SRS kovan bat (in cilinder), kjer je bila uporabljena stara šplenta (varovalka) sornika zato svetujem vedno novo

se pravi, bati razreda 28.000 sit so najverjetneje litina, ki pa vsaj na pogled zgledajo malo bolje kot originalni (kinder jajc look)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

:devil: Wiseco in JE dela samo kovane bate,kateri so kvalitetno 10x boljši od originalnih litih.le vedeti morate eno stvar,kovani bati rabijo večjo toleranco,zato so pri zagonu glasnejši in motor je VEDNO treba zagret na delovno temperaturo preden se lahko polno obremeni.kovani bati z višjo kompresijo so športni proizvod in so namenjeni za ''športne'' voznike,kateri vedno zagrejejo motor!!! :devil:

post-4-1068650762.jpg

Objavljeno

OK, se pravi, da je boljs ce dam not wiseco bat.

Kaj pa glede mer? Sem gleda mal po spletnih trgovin, pa se da sam eno mero bata kupit(Bore x Stroke (mm): 66.4x72, Size (mm): 66.40, PRO-LITE, Nikasil Bore). Jaz mam original B bat trenutno not.

Objavljeno

zmeri al pa dej zmerit svoj cilinder in daj noter kovan bat v mejah toleranc, nimaš kej zgrešit, če je viktorjeva trditev OK

samo bati na slikci so za 4-T, za 2T je mogoče še vedno verjetnost, da dobiš wiseco litino??

  • 7 let pozneje...
Objavljeno

Stara tema ko zemlja.

Zanima me, če se v Sloveniji sploh kje da naročit bate (če bi jih slučajno rabil)? Do sedaj sem zasledil samo znamko WISECO (usa), ki jo zastopa podjetje na Ptuju, ti pa imajo v online katalogu samo produkte za motokros in peščico drugih motorjev. Kaj pa ART PISTONS (japonska firma), kje se to naroča ali da naročit, še online kataloga nimajo...

Recimo za cbr600rr so štirje bati wiseco tam okol 400-500eur (v USA). To so kovani bati, away boljši od originalnih.

Objavljeno

Ce kdo rabi eno predelavo za ttrca/xt ja naj mi javi...imam delov na pretek (vecinoma novi oz. z manj kot 1000km!)

Objavljeno

Sicer sem pozabil omenit, da so tovrstni deli namenjeni več ali manj dirkanju (sploh kovani bati, da ne govorimo o utekanju motorja), mi je pa žal, da se na tem forumu o tem premalo ali pa sploh nič ne govori. Če ne drugega samo kot zanimivost.

Je pa seveda to tuning na nekoliko višjem nivoju, kot samo menjava izpuha, vžigalne enote in 'dihtunge' glave.

Primer: vgradnja lažjih, višjekompresijskih 'overbore' batov ter posledično močnejših in lažjih ojnic se konkretno pozna na vsakem motorju.

Ceneje pa je seveda na enem cilindru, na nekem SS zna bit cena X4 in še precej več ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!