Skoči na vsebino

ljubljana - whatever - istanbul


ETV1000

Priporočene objave

S kolegi se menimo za pot proti Istanbulu. Stvar je zaenkrat dokaj odprta in upam, da bomo v tej temi prišli do približnega plana potovanja. Če imate predloge ali povzetke posameznih delov poti jih bom z veseljem prebral. Tisti, ki imate interes, preštejte se. Tisti ki bodo dejansko štartali se bodo prešteli na dan odhoda.

Moj predlog po dnevih je:

1. Ljubljana banja luka jajce sarajevo.

2. Sarjajevo dubrovnik podgorica

3. podgorica tirana ohrid bitola.

4. bitola solun kavala.

5. kavala istanbul

S prstom po zemljevidu je to dokaj izi :rolleyes: . Sej je ane?

Samo enkrat sem se spustila v to, da sem organizirala (prvomajsko) popotovanje večje skupine motoristov; izkušnje?

NIKOLI VEČ! Ampak res nepreklicno in odločno NIKOLI VEČ!

:grrr

Če te pa zanima zakaj, pa na PM, ker ne želim o tem javno razpravljat.

In veliko uživanja... pa nikar prevelike skupine.

1) ETV1000! Ne vabi jih preveč, ker veliko ljudi, pomeni veliko interesov, veliko lepega, ali veliko pizdarij!?! Posebno, če gre kaj narobe!

2) Kakšno pivo fantje?? :hmm: A potujete z motorji?!? :slap:

3) Čutim veliko puhlega veselja.

Pa SREČNO!

Natanko tako. Pa niti ni nujno, da nastopi kakšna kriza ... dovolj, da je nekdo malo bolj "pameten", pa se začne. In potem gre po sistemu domin. Se samo še vali. Slaba volja namreč.

Moja izkušnja dokler so sam desci še nekako gre,če so pa ženske zraven kot sopotnice slej ko prej katastrofa.

:hmm:

Težko bi rekla, da ni res ... ni ravno katastrofa, je pa težje obvladljivo, recimo.

Poznam tudi moške, ki so takšni komplikatorji, da jim ženske do kolen ne sežejo. :slap:

Najbrž je ključnega pomena to, koliko se med seboj poznajo tisti, ki skupaj potujejo in koliko so seznanjeni s tem, kakšne reakcije naj v skupini, posebej še ob kakšni težji situaciji, sploh pričakujejo.

In kako so jih pripravljeni prebavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam tudi moške, ki so takšni komplikatorji, da jim ženske do kolen ne sežejo. :slap:

Mutika....v enem stavku se dvakrat zmotiš....ccc....moški pa komplikatorji..nemogoče

Razen, če so bili fantki, to pa ja.... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kolegi se menimo za pot proti Istanbulu. Stvar je zaenkrat dokaj odprta in upam, da bomo v tej temi prišli do približnega plana potovanja. Če imate predloge ali povzetke posameznih delov poti jih bom z veseljem prebral. Tisti, ki imate interes, preštejte se. Tisti ki bodo dejansko štartali se bodo prešteli na dan odhoda.

Moj predlog po dnevih je:

1. Ljubljana banja luka jajce sarajevo.

2. Sarjajevo dubrovnik podgorica

3. podgorica tirana ohrid bitola.

4. bitola solun kavala.

5. kavala istanbul

S prstom po zemljevidu je to dokaj izi :rolleyes: . Sej je ane?

Zdravo!

Super tura , edino točka 3 ti verjetno ne bo uspela!Zakaj,ker ne boš prevozil A v tako kratkem času.Drugače pa ti predlagam pot sarajevo-ohrid-drač-saranda in grčija!lepo ,zanimivo in z moje strani že 3X prevoženo.Uživajte!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Super tura , edino točka 3 ti verjetno ne bo uspela!Zakaj,ker ne boš prevozil A v tako kratkem času.Drugače pa ti predlagam pot sarajevo-ohrid-drač-saranda in grčija!lepo ,zanimivo in z moje strani že 3X prevoženo.Uživajte!!!

In zakaj ne???? Albanijo sem prevozil lani in predlani v slabem dnevu, s tem da sem predlani rabil več kot 2 uri da sem prišel iz Tirane, lansko leto pa sem se jo izognil in šel čez Dures. Bili pa smo s tremi motrji in še pauzo si lahko privoščiš vmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Super tura , edino točka 3 ti verjetno ne bo uspela!Zakaj,ker ne boš prevozil A v tako kratkem času.Drugače pa ti predlagam pot sarajevo-ohrid-drač-saranda in grčija!lepo ,zanimivo in z moje strani že 3X prevoženo.Uživajte!!!

To vprašanje sem imel že natipkano, pa nisem hotel ispast neučakan. Koliko časa s po splošni oceni bi rabil za prečkanje točke 3. Vzemimo da je vreme bajno, in da gledamo samo na teževe s tehniko. (moj motoristični talent je pa tudi že dokumentiran na tem forumu :blush: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vprašanje sem imel že natipkano, pa nisem hotel ispast neučakan. Koliko časa s po splošni oceni bi rabil za prečkanje točke 3. Vzemimo da je vreme bajno, in da gledamo samo na teževe s tehniko. (moj motoristični talent je pa tudi že dokumentiran na tem forumu :blush: )

Če te bo prijela žeja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo enkrat sem se spustila v to, da sem organizirala (prvomajsko) popotovanje večje skupine motoristov; izkušnje?

NIKOLI VEČ! Ampak res nepreklicno in odločno NIKOLI VEČ!

:grrr

Če te pa zanima zakaj, pa na PM, ker ne želim o tem javno razpravljat.

In veliko uživanja... pa nikar prevelike skupine.

Natanko tako. Pa niti ni nujno, da nastopi kakšna kriza ... dovolj, da je nekdo malo bolj "pameten", pa se začne. In potem gre po sistemu domin. Se samo še vali. Slaba volja namreč.

:hmm:

Težko bi rekla, da ni res ... ni ravno katastrofa, je pa težje obvladljivo, recimo.

Poznam tudi moške, ki so takšni komplikatorji, da jim ženske do kolen ne sežejo. :slap:

Najbrž je ključnega pomena to, koliko se med seboj poznajo tisti, ki skupaj potujejo in koliko so seznanjeni s tem, kakšne reakcije naj v skupini, posebej še ob kakšni težji situaciji, sploh pričakujejo.

In kako so jih pripravljeni prebavit.

Tole bi pa mene zelo zanimalo kaj se dogaja na takšnih potovanjih. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen ETV1000

Praktično si vse pomembne informacije že dobil. Moto rider ima na področju potovanj z motociklom veliko izkušenj in jih vsekakor upoštevaj, čeprav res drži, da se na napakah drugih težko kaj naučiš.

Večkrat sem se spraševal zakaj večina popotnikov na motorjih potuje samih. Mislim, da sem odgovor v letih, ko tudi sam vozim motor že dobil. Lepo je s kolegi, prijatli in znanci deliti kakšno skupno pot še posebno če znaš in znajo pomagati, ko so težave. Drugače pa je tudi, če si sam na poti vedno mogoče najti ljudi, ki so pripravljeni pomagat, če je potrebno. Lažje se tudi posvetiš stvarem, ki te zanimajo in ni vedno tiste dirke koliko je še potrebno prevoziti, da bo planirana pot končana v nekih določenih časovnih okvirih. Jaz si na vsakih par dni na poti vedno dodam vsaj kakšen dan rezerve.

Nekaj malega o poti po kateri boš tudi delno vozil pa najdeš na moji strani.

Želim ti lepo vreme in srečno pot! MiNa.

PS, Marja letnik na pivu mi je še posebej všeč!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja teorijo smo oddelali Hvala vsem za input. Od tu naprej je smiselno nadaljevati s konkretnimi stvarmi. Najbrž način kako živiš vsak dan pogojuje kaj hočeš za spremembo. Eni bežijo od dnenih obveznosti in iščejo duševni mir, drugi iščejo quality time s prijatelji ki jih večino časa "vidijo" samo po telefonu in MSN.

Kako planirate stroške? Moja ocena je 100 ojro na dan. + bencin seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ocena je 100 ojro na dan. + bencin seveda.

Si pa zaokrožu :) pa lepo da za zihr navzgor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja teorijo smo oddelali Hvala vsem za input. Od tu naprej je smiselno nadaljevati s konkretnimi stvarmi. Najbrž način kako živiš vsak dan pogojuje kaj hočeš za spremembo. Eni bežijo od dnenih obveznosti in iščejo duševni mir, drugi iščejo quality time s prijatelji ki jih večino časa "vidijo" samo po telefonu in MSN.

Kako planirate stroške? Moja ocena je 100 ojro na dan. + bencin seveda.

Jaz sem pred 3 leti za Turčijo ( 14 dni ) z vsemi stroški vred ( spanje, hrana, bencin ) + 2 na motorju zapravu okol 1400 €. V Turčiji je bencin drag k hudič. Tko da se mi zdi 100 € na dan + bencin mal velik al pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cen bencina; za budget; 95 oktanski, za liter:

Slovenija: 0.96 EUR

Hrvaška: 0.92 EUR

Bosna: 0.77 EUR

Albanija: 0.89 EUR

Makedonija: 0.85 EUR

Grčija: 0.86 EUR

Turčija: 1.39 EUR

Bolgarija: 0.91 EUR

Srbija: 0.99 EUR

A.

Popravljeno . Popravil Aky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cen bencina; za budget; 95 oktanski, za liter:

Slovenija: 0.96 EUR

Hrvaška: 0.92 EUR

Bosna: 0.77 EUR

Albanija: 0.89 EUR

Makedonija: 0.85 EUR

Grčija: 0.86 EUR

Turčija: 1.39 EUR

Bolgarija: 0.91 EUR

Srbija: 0.99 EUR

A.

Imam podatek za Turčijo:

bencinske postaje so v zahodnem delu Turčije pogoste, cena neosvinčenega super bencina je pribl. 1,60 EUR za liter, eurodizla pa 1,3 EUR,

<LI>ker za prevoz po Turčiji ne morete uporabiti najeti avtomobil iz večine evropskih držav, je dobro poznati nekaj naslovov v Turčiji, kamor se lahko obrnete po dodatne informacije.

Pa še to ne vem za kater čas se gre, ker sem mislil, da je še dražji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

V moj post se mi je prikradla majhna napaka; priporočam namreč turo Sarajevo-Trebinje-Ulcinj-Drač-Saranda-Grčija.Turo Ulcinj-Saranda-Grčija je možno prevoziti v enem dnevu / sem že prevozil //toliko dirkačem v odgovor/ vendar priporočam za to pot dva dni oz, počitek v Sarandi!!Po poti kopanje po prečkanju prelaza v kraju Dhermi in obvezno postrv v gorski gostilni kjer teče potok pod njo /dobesedno / pred krajem Himare! To je grško mesto, kjer govorijo vsi grško ! Po spanju v Sarandi priporočam ogled " plave oke " izvir vode globok 100m približno 15 km iz Sarande ter na poti proti Grčiji ogled antičnih ruševin velemesta Butrint. Nato s splavom preko reke in makadamska cesta do grčije kjer prideš na 4 pasovnico.Takoj za grško mejo po bregu dol je lep zaliv za kopanje in malo oddiha.Nato po grčiji oziroma njenem goratem delu proti Solunu !! Ovinki in prelazi da ti je slabo!

Matr še jaz bi šou!

Več ,če boš kaj rabil na PM!

Uživajte 100 na uro !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj ; na meji ne daj več kot 2 EUR po glavi čeprav zahtevajo 5-10X več,reči da gre za tranzit. Obvezno zahtevaj " diplomo " za moped, ki jo moraš imeti pri izhodu drugače je frka!Tam spet 2 EUR odvzem diplome!!Svinjskemu mesu se reče giš mici, vulkanizerju pa gumista! To je to ! Spanje za dva 20-25, hrana za dva do 10 EVRONOV !

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj ; na meji ne daj več kot 2 EUR po glavi čeprav zahtevajo 5-10X več,reči da gre za tranzit. Obvezno zahtevaj " diplomo " za moped, ki jo moraš imeti pri izhodu drugače je frka!Tam spet 2 EUR odvzem diplome!!Svinjskemu mesu se reče giš mici, vulkanizerju pa gumista! To je to ! Spanje za dva 20-25, hrana za dva do 10 EVRONOV !

Evo takih odgovorov sem se nadejal. Hvala fantje.

Kako zgleda to pregovarjanje na meji? Je koreografija znana (kot npr pri policajih na hrvaškem)

ali je to bolj podobno izraznemu plesu in je odvisno od posameznega carinika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo takih odgovorov sem se nadejal. Hvala fantje.

Kako zgleda to pregovarjanje na meji? Je koreografija znana (kot npr pri policajih na hrvaškem)

ali je to bolj podobno izraznemu plesu in je odvisno od posameznega carinika?

Ne vem če te bojo za 2€ po glavi spustil v Albanijo ( http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=7&...va=1&info=0 ), kajti vstopna taksa je uradno 10€ po glavi. Če ne znaš italijansko se pogovarjaš z rokami pa še mal glas povzdigneš, tako k jaz lansko leto, vsekakor pa zahtevaj magari s povišanim glasom papir za motor, ki ga ob izhodu zahtevajo nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če te bojo za 2€ po glavi spustil v Albanijo ( http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=7&...va=1&info=0 ), kajti vstopna taksa je uradno 10€ po glavi. Če ne znaš italijansko se pogovarjaš z rokami pa še mal glas povzdigneš, tako k jaz lansko leto, vsekakor pa zahtevaj magari s povišanim glasom papir za motor, ki ga ob izhodu zahtevajo nazaj.

Za dva ojrota greš preko 100 %. Sem bil 3X doli in je klapalo.Prvo sploh ne razumeš kaj hočejo, potem pa daš na pult 2 evra kakor jih je dal tvoj kolega ki je bil pred mesecem doli!!! Vstopno takso si tako ali tako vtaknejo v svoj žep! In dva evra je doli kar denar- mislim za njih!Vztrajaj da greš samo skozi v Grčijo !No da omenim, enkrat sem bil doli z ženo in avtodomom- isto 2 EUR za vse "tri " !!

Tolaži se z mislijo da 10 še vedno lahko daš !

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na AMZS piše, da za Turčijo obvezno rabiš mednarodno vozniško dovoljenje.

Na forumih berem (sicer za kakšne 2 ali 3 leta nazaj) da to ni potrebno.

Kakšne so vaše izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na AMZS piše, da za Turčijo obvezno rabiš mednarodno vozniško dovoljenje.

Na forumih berem (sicer za kakšne 2 ali 3 leta nazaj) da to ni potrebno.

Kakšne so vaše izkušnje?

jaz tega nisem nikjer zasledil :whistle:

Za pridobitev MVD je potrebno predložiti

  • veljavno slovensko vozniško dovoljenje,
  • potni list ali osebno izkaznico,
  • fotografijo velikosti 35x45mm.

Cena: 22,96 EUR

Cena za člane AMZS: 20,66 EUR

Dokumente za izdelavo mednarodnega vozniškega dovoljenja lahko prinese tudi druga oseba, mednarodno vozniško dovoljenje izdelamo takoj.

Če je oseba že v tujini, mora za pridobitev MVD poslati v Slovenijo originalno vozniško dovoljenje in osebni dokument ali kopijo, ki jo žigosa Slovenski konzulat v državi, kjer se nahaja.

MVD ne morete pridobiti, če imate v nacionalnem vozniškem dovoljenju vpisano prepoved in v primeru, če imate zaradi izgube ali kraje slovenskega vozniškega dovoljenja le začasno potrdilo.

Nekatere države, ki niso podpisnice Konvencije o cestnem prometu (1968) in ki poleg nacionalnega dovoljenja zahtevajo tudi MVD:

Angola, Argentina, Avstralija, Barbados, Bangladeš, Čile, Dominikanska republika, Egipt, Indija, Indonezija, Jamajka, *Japonska, Jordanija, Kanada, Kenija, Koreja, Libanon, Malezija, Mehika, Namibija, Nigerija, Nova Zelandija, Panama, Peru, Singapur, Sudan, Sirija, Tajska, Tunizija, Venezuela, ZDA.

*Japonska - prizna le MVD, izdana v skladu z ženevsko konvencijo (1949). Slovenski vozniki, ki bi radi vozili ali najeli motorno vozilo na Japonskem, morajo zamenjati slovensko dovoljenje za japonsko pri enem izmed centrov za vozniške izpite prefekture, ki je najbližja njegovemu prebivališču. To lahko storijo brez dodatnega praktičnega ali teoretičnega izpita, predložiti pa morajo naslednje dokumente:

  • potni list
  • veljavno slovensko vozniško dovoljenje,
  • uradni prevod slovenskega dovoljenja v japonščino (izda ga naše veleposlaništvo v Tokiju),
  • dokaz, da je v Sloveniji prebival še najmanj 3 mesece od dneva izdaje slovenskega vozniškega dovoljenja,
  • registrsko kartico za tujce (Aliens' Registration Card),
  • eno fotografijo velikosti 3 cm x 2,4 cm.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MVD je vsekakor pametno imeti s seboj. Sam ga še nikoli nisem uporabil, nikjer me za VD sploh vprašali niso, razen v Egiptu, kjer je bil mladenič zadovoljen s slovenskim in se pol minute delal, da razume, kaj v njem piše. V praksi bo večinoma verjetno dovolj slovensko, lahko pa je potovanje brez MVD odlična pot za zaslužek policistov, ki si bodo za "odkupnino" zmišljevali, da potrebuješ na motorju verige, vlečni drog in MVD. Še Albanec, ki ga na izstopu nisem hotel podmazati, se je spomnil MVD, ko sem mu ga (slučajno sem ga imel s seboj) pokazal, pa mi je razložil, da moram po uradni poti izstopno pristojbino plačati na banki 20km nazaj, a je danes že zaprta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajmo iti še malo naprej.

Kako je z zavarovanji? Kaj se najbolj splača?

Torej, če razbiješ motor in/ali sebe. Da so kriti transportni stroški in manipulativno/operativni stroški v tujih deželah...

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno imam s Corisom dobre izkušnje (3x na tuji, 2x na lastni koži), na voljo še Elvia, Merkur Asistance,... Naj bo asistenca, ne le zavarovanje. Pogoje si poglej sam. Toliko o bitju.

Stroj pa ti bodo verjetno najbolje Nemci ali Angleži zavarovali (če). Pri nas bo težka. Ko sem pred leti plužil z avtomobilom naokrog, sem za celoten kasko brez odb. franšize in s kopico delnih kombinacij (praktično je bil POPOLNOMA zavaraovan) za celo leto plačal 180.000 SIT, za razširitev polnega kaska, stekel in vandalizma za 45 dni na ves svet, pa sem doplačal še 196.000 SIT. Zavarovanja, ki jih imaš (kasko), ti veljajo v Evropi geografsko gledano. Kaj je to, najdeš v pogojih zavarovanja ali v srednješolskem učbeniku, veljavnem v trenutku sklenitve zavarovanja. Če že širiš zavarovanje, se pisno pozanimaj ali je repatriacija poškodovanega vozila krita in v katerih primerih. Po lastnih izkušnjah se v teh primerih splača plačati dražje zavarovanje. Poceni zavarovanje je v redu, dokler ni težav. Takrat pa se razkrije, zakaj je bila polica cenejša. Niso vse asistence enake, niso vsi nadomestni avtomobili enaki, niso vse totalke isto. Reklame ne bom delal za nobeno hišo, niso pa veliki po naključju veliki.

Popravljeno . Popravil Desert Soul
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!