Skoči na vsebino

DUCATI MONSTER 696 VS 1100


pete

Priporočene objave

Pozdravljeni in hvala za pomoc v naprej. Prvic kupujem motor resnih kubikaz in me zanima vase mnenje med 696 in 1100. Nekateri mi pravijo naj si raje kupim 696 da ne bom sel prehitro na velike kubikaze drugi pa pravijo da se bom hitro navelical 696 in naj raje kupim 1100. Kaj si vi mislite? Thanx again icon_e_wink.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako dolgo imaš izpit za motor?

Koliko imaš izkušenj?

Kakšna je tvoja motorična spretnost?

Kako velik/debel/visok si?

Se boš vozil sam ali s punco?

Mali monster je sicer odličen začetniški motor in z njim zagotovo ne usekaš v temo. Če greš na 1100, zna to biti kdaj tudi nevarno, ker tako resna zadeva odpušča manj napak, ki jih kot začetnik zagotovo narediš v prvih dveh sezonah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit sem naredil komaj lani jeseni..nikoli nisem resno vozil vecjih motorjev..recimo da imam v zivljenju kakih 10h prevozenih na tezkih motorjih. Sicer sem dost dovzeten tip, sportnik, vajen adrenalina in se ne ustrasim hudega, vendar zato se ne mislim divjat brezglavo in testirat svoje meje. Visok 173, tezak 80kg, star 32(recimo da imam ze nekaj pameti v glavi :rolleyes: ), vozil se bi vecino sam..vsaj na zacetku dokler se ne navadim, da ne reskiram poleg mojega se zivljenja koga drugega..jasno bi vcasih tudi kako punco gor dal, vendar bi se pretezno vozil sam. Full ti hvala za pomoc!

lpp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se spomnem,ko sem kupoval nov motor,sem bil prepričan s strani prijateljev,da naj si raj kupim 600cmm kot pa 1000ccm,ker je 1000ccm kao preveč ipd,itd :whistle: Sam imam poštimano glavo,in desno roko,in mi je žal,da nisem šel takoj na 1000ccm.

Sam presodi a si norc ali normalen driver,in če maš oboje urejeno, potem kar lepo 1100ccm.

Ubiješ se lahko z 696 ali pa 1100ccm, če pa boš odpiral 1100 z glavo-po pameti, se boš enako peljal kot z 696.

Sam osebno pa mislim,da je Ducati že sam po sebi močen motor,in morda sploh nebi potreboval 1100ccm ampak nikol ni zadost moči,vedno bi človek rad imel več,zato tudi mogoče 1100 na začetku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za začetnika je 696 čist dost močan ;) tud navora mu niti ne primanjkuje...pa še dost bl ugodno ga boš trenutno dobil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hytech..hvala za odgovor..se zelo strinjam..ubijes se lahko z katerimkoli motorjem..pameten mislim, da sem dost da ne bom divjal brezveze..malo sem se vseeno zamislil ob prejsnjem komentarju, ko smiselno omeni, da 1100 dopusca manj napak...verjetno na ovinkih etc.. Sam po sebi bi ze pazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se spomnem,ko sem kupoval nov motor,sem bil prepričan s strani prijateljev,da naj si raj kupim 600cmm kot pa 1000ccm,ker je 1000ccm kao preveč ipd,itd :whistle: Sam imam poštimano glavo,in desno roko,in mi je žal,da nisem šel takoj na 1000ccm.

Sam presodi a si norc ali normalen driver,in če maš oboje urejeno, potem kar lepo 1100ccm.

Ubiješ se lahko z 696 ali pa 1100ccm, če pa boš odpiral 1100 z glavo-po pameti, se boš enako peljal kot z 696.

Sam osebno pa mislim,da je Ducati že sam po sebi močen motor,in morda sploh nebi potreboval 1100ccm ampak nikol ni zadost moči,vedno bi človek rad imel več,zato tudi mogoče 1100 na začetku :)

POPOLNOMA se strinjam z zgoraj napisanim! Sam sem naredil enako napako in si kot prvi motor kupil 600 ccm. Do 2000 kilometrov je bil dovolj, potem pa je že bil PREMALO!! Napako sem popravil letos, ampak z veliko truda in precej "stran" vrženega denarja. Verjemi, "od viška ne boli glava", zato si kar lepo privošči močnejšega, in verjemi, NEBO ti žal! Oba sta pa dovolj hitra, da si lahko z njima kaj narediš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kađiva..edino zvok je na 696 bolj bogi ;) By the way a se ga bolj splaca kupiti v Slo ali v Ital?

če nimaš res izostrenega sluha in dobrega poznavanja dučetov, pol pri Ducatiju razlike med 696 in 1100 tud slučajno ne boš slišal :grrr

p.s. drgač pa klikn na link v mojmu podpisu pa boš tm loh prebral tud neki o 696 :whistle:

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Demon!

Ni zakaj! Verjemi pa mi, če te motor res veseli, ti bo 696 ZELO hitro prešibak, ob tem pa se boš lepše in lažje vozil s 1100. Problem pa nastane tudi, če želiš skoraj novega 696 prodati in ugotoviš, da si zaradi bedarije izgubil VELIKO denarja.... Je pa le rabljen, a ne? Verjemi, z 1100 neboš brcnil v temo! :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cool..thanx Demon. Lepse vozil verjetno, ker masina lepse tece..zakaj pa lazje?

Lepše in lažje, ker je motor močnejši, ima večji navor, sama teža motornega kolesa, pa razlika tistih par kilogramov med vožnjo ne igra vloge, je neboš čutil. Manj prestavljanja menjalnika pri dinamični vožnji, manj dela za tebe, bolj tekoča, mirnejša vožnja. Zdaj se bodo spet našli pametnjakoviči, ki bodo rekli, da je šaltavanje čar motorja. Mogoče res. Razlika pa je v tem, da pri 696 boš MORAL prestavljati, če se boš želel dinamično peljat, pa četudi se ti nebo ljubilo, pri 1100 pa boš samo obrnil gas in VVRRRRUUUUUUUMMMMM! Verjemi mi, sem 102 konjsko Honretko zamenjal za Fireblade. Pa kljub temu, da je Fireblade čisti SS motor, ti povem da v 6 prestavi vleče od 2000 obratov naprej močno kot medved. Pri 600 ccm pa se ni nič zgodilo ko si pri 2000 obratih v šesti odprl gas, tako da si moral šaltat v četrto ali celo tretjo.... Sploh, če je sopotnica gor. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni zakaj! Verjemi pa mi, če te motor res veseli, ti bo 696 ZELO hitro prešibak, ob tem pa se boš lepše in lažje vozil s 1100. Problem pa nastane tudi, če želiš skoraj novega 696 prodati in ugotoviš, da si zaradi bedarije izgubil VELIKO denarja.... Je pa le rabljen, a ne? Verjemi, z 1100 neboš brcnil v temo! :rolleyes:

če ga nisi še vozil 696, pol raj ne govori takih neumnosti in ne primerjaj 4valjnega 600 japonca z dvovaljnim 696ccm, ker je to drug svet...tastari 600 modeli so bli res zelo podhranjeni, ta 696 z 80 konji pa tud slučajno ni ;) sej 1100 jih ma pa samo 15 več ob tem da ima osnovni 1100 skoraj enako vzmetenje, okvir je pa tako in tako enak, in ne vem zakaj bi se s 1100 lepše in lažje vozil, ko se že s 696 lahko za 4-5k eur manj, pa verjemi, da če mu bo prešvoh ratal ga bojo v SLO kupljenega tud pri prodajalcu vzeli v račun za novega 1100

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ga nisi še vozil 696, pol raj ne govori takih neumnosti...tastari 600 modeli so bli res zelo podhranjeni, ta 696 z 80 konji pa tud slučajno ni ;) sej 1100 jih ma pa samo 15 več ob tem da ima osnovni 1100 skoraj enako vzmetenje, okvir je pa tako in tako enak, in ne vem zakaj bi se s 1100 lepše in lažje vozil, ko se že s 696 lahko za 4-5k eur manj, pa verjemi, da če mu bo prešvoh ratal ga bojo v SLO kupljenega tud pri prodajalcu vzeli v račun za novega 1100

Daj ne klobasaj bedarij, 1100 v navoru popapca 696! O konjih pa ni nihče nič pisal, ker pri Nakedu NISO PRVOTNEGA pomena, je prvoten NAVOR! To, da ga mu bodo vzeli v trgovini staro za novo ve vsak osnovnošolček, koliko pa bo izgubil denarja pri taki prodaji pa si očitno ne znaš sam izračunati... No ja, sicer pa ne gre za tvoj denar, a ne? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj..brez kreganja, da ne rata to tipicna forum debata/prerekanje... itaq, da ima vsaka stvar svoje +&-,hvalezen sem vsem za pomoc in odgovore..raje ko kupim karkoli ze povabim vse na cocacolo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalno da ga ima 1100 več, sam hočem povedat, da tud 696 ga ima dovolj in ni tko mrtev pri nižjih obratih kot 4 cilindrski japonc 600 ;)

sej se ne kregamo, le naglas se pogovarjamo :D

v glavnem kateregakoli boš kupil ne boš brcnil v temo :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalno da ga ima 1100 več, sam hočem povedat, da tud 696 ga ima dovolj in ni tko mrtev pri nižjih obratih kot 4 cilindrski japonc 600 ;)

sej se ne kregamo, le naglas se pogovarjamo :D

v glavnem kateregakoli boš kupil ne boš brcnil v temo :)

lp

Glej, whatever.... Eni ste pač z "majhnim" zadovoljni.... (ker velikega nimate) :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni in hvala za pomoc v naprej. Prvic kupujem motor resnih kubikaz in me zanima vase mnenje med 696 in 1100. Nekateri mi pravijo naj si raje kupim 696 da ne bom sel prehitro na velike kubikaze drugi pa pravijo da se bom hitro navelical 696 in naj raje kupim 1100. Kaj si vi mislite? Thanx again icon_e_wink.gif

Nimaš izkušenj, kar se tiče tehnike vožnje, sploh pa nimaš izkušenj s tem, kaj točno želiš od motorja.

Zato je moje skromno mnenje, da kupiš rabljen motor, ki ti bo dobro služil vsaj kakšno leto, medtem pa boš s pridobivanjem izkušenj ugotavljal, kaj si želiš od motorja.

Mislim, da je to dober nasvet ter najcenejša in najbolj razumna pot... seveda pa čisto tvoja stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gremo primerjat samo gole cifre iz MS kataloga: KM/navor/teža: 80 KM / 69 Nm /163 kg proti 95 KM / 103 Nm / 169 kg : v vsem je glede na to napisano večji v prednosti - ampak za moje pojme je za začetnika kljub temu bolj primeren šibkejši; za mene je najvažnejše potem to, da motor ni v garaži ampak da ga koristiš za to, kar je namenjen; in po celodnevni furi mi je vseeno, ali ima 80 ali 95 konjev. Je pa res, da bo za pred kava bar xyx počasi že 200 KM premalo :krneki:

In sedaj tvegam zopet plaz prerekanja ampak vseeno: pri samem izboru znamke mi tudi veliko pomeni predvsem zanesljivost, servis, dobava rez. delov in št. pooblaščenih serviserjev ... to pa vemo, kako je Ducatiji pri nas :whistle:

LP in dober nakup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepše in lažje, ker je motor močnejši, ima večji navor, sama teža motornega kolesa, pa razlika tistih par kilogramov med vožnjo ne igra vloge, je neboš čutil. Manj prestavljanja menjalnika pri dinamični vožnji, manj dela za tebe, bolj tekoča, mirnejša vožnja. Zdaj se bodo spet našli pametnjakoviči, ki bodo rekli, da je šaltavanje čar motorja. Mogoče res. Razlika pa je v tem, da pri 696 boš MORAL prestavljati, če se boš želel dinamično peljat, pa četudi se ti nebo ljubilo, pri 1100 pa boš samo obrnil gas in VVRRRRUUUUUUUMMMMM! Verjemi mi, sem 102 konjsko Honretko zamenjal za Fireblade. Pa kljub temu, da je Fireblade čisti SS motor, ti povem da v 6 prestavi vleče od 2000 obratov naprej močno kot medved. Pri 600 ccm pa se ni nič zgodilo ko si pri 2000 obratih v šesti odprl gas, tako da si moral šaltat v četrto ali celo tretjo.... Sploh, če je sopotnica gor. :whistle:

Očitno še nisi vozil dvovaljnika, kjer lahko tudi pri dobrih 600ccm samo obrneš plin in se odpelješ naprej ne da bi prestavljal navzdol, saj je navor lepo razporejen skozi celo delovno območje. Kakor vidim si imel pred tem Hornet 600, ta se pa res obanša kot mrtev konj v nizkih obratih in zahteva veliko prestavljanja ob morebitnih prehitevanjih itd....

Menim, da je za prvi motor 696 več kot dovolj močan in odpušča dosti več napak, kot močnejši brat, kjer bog ne daj, da se "zašaltaš" v prenisko prestavo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno še nisi vozil dvovaljnika, kjer lahko tudi pri dobrih 600ccm samo obrneš plin in se odpelješ naprej ne da bi prestavljal navzdol, saj je navor lepo razporejen skozi celo delovno območje. Kakor vidim si imel pred tem Hornet 600, ta se pa res obanša kot mrtev konj v nizkih obratih in zahteva veliko prestavljanja ob morebitnih prehitevanjih itd....

Menim, da je za prvi motor 696 več kot dovolj močan in odpušča dosti več napak, kot močnejši brat, kjer bog ne daj, da se "zašaltaš" v prenisko prestavo.....

No, potem pa se bom drugače izrazil, MOJE mnenje je, da srednje kubikaže motorja ZELO hitro prerasteš, zato se ti zelo hitro lahko zgodi, da zaradi tega izgubiš veliko denarja pri nadaljni menjavi. Vse kar mi vi tukaj pišete, so meni prijatelji govorili, zato pa sem se odločil za nakup 600 ccm. Ker pa sam dobro vem kako in kaj to je, nebi take vsaj zame NAPAKE nikoli več naredil. Čeprav mu bo to prvi motor, sem prepričan, da mu bo bolje služil, o takoimenovanem odpuščanju napak pa samo toliko, glede na to, da je nov voznik, bo toliko bolj pazil, da nebo naredil napake. Zaradi mene pa si lahko kupi tudi 50 ccm motor... :whistle: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!