Skoči na vsebino

DUCATI MONSTER 696 VS 1100


pete

Priporočene objave

Po dimenzijah ne, po zmogljivostih pa ZELO. :evilgrin: :rolleyes:

Tudi tipi z majhnimi baje pravijo, da je važna predvsem tehnika ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tipi z majhnimi baje pravijo, da je važna predvsem tehnika ...

Hahaha, dobro da si dodal "BAJE"!!! :bounce: :kva2: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoji filozofiji pa potem jaz nisem še dovolj odrasel-prerasel ali kaj vem kaj, ko v življenju nisem imel več kot 600 ccm in 100 KM ... ampak meni pač to zadostuje (mogoče, ker na mnenja prijateljev ne dam prav veliko in se pred nakupom vedno vprašam kaj potrebujem in za kakšen namen) ...

Pa saj gotovo poznaš tisto: kdor z majhnim ni zadovoljen, večjega ......

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoji filozofiji pa potem jaz nisem še dovolj odrasel-prerasel ali kaj vem kaj, ko v življenju nisem imel več kot 600 ccm in 100 KM ... ampak meni pač to zadostuje (mogoče, ker na mnenja prijateljev ne dam prav veliko in se pred nakupom vedno vprašam kaj potrebujem in za kakšen namen) ...

Pa saj gotovo poznaš tisto: kdor z majhnim ni zadovoljen, večjega ......

LP

Preberi par postov nad tvojim... Me ponavljaš... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tipo sprasuje kaj mu priporocate in zakaj in ne kdo ima manjsega tica. ergo ste spet zabluzili.

:topic:

nadalje v duhu teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je lani kot prvi motor nabavil 1000cc monstra, prej vse kar je naredil je izpit, kot šoferja bi ga nekako tko lahko opredeliv kot si ti sebe opisal.

Po enem mescu se je prov fajn pelov, po eni sezoni ni imel nesreče, pelje se fino, uglavnem kot prvi motor ga priporoča, je reku da če bi še enkrat kupoval da bi najbrš isto uzel. Zdej ga prodaja ker je kupil cestaka(tudi v2).

Jst kar sem ga malega vozil je bil zlo simpatičen motor, igrača v pravem pomenu besede, pač meni se je zdel malo švoh, ker sem presedlal z par konjev več. Ampak lepo porazdeljena moč in nič kaj brutalna. Za po mest velik bol zabavno k moj cegu :)

Moraš računat da motor(ducati) že da je močen(ajde recimo no :D) ampak je tudi zelo lepo vodljiv in ima odlične zavore in menjalnik, tako da je vsekako fajn za začetnika.

Moč motorja je odvisna od desnega zapestja, ne od podatkov :)

Kar hočem povedat je, da ni 1000cc+ nič bav bav za začetnika, ampak je ravno prav za v2 mašino. V dveh ali treh tednih se boš navadil na motor(pač na začetku se ti bo zdelo da potegne k zmešan :D), kak prjatu ti bo še kak nasvet potalal pa se boš pelu k profi, tko da ti kar 1100cc uzem pa maš mir :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem par dni nazaj kupil tuonota od nekoga ki je prej "samo izpit naredil"

torej: dobil sem odličen motor, ohranjen, ki je zadnje 3 leta stal v garaži..

torej napotek:

če ne veš kaj bi lahko od enega ali drugega motocikla pričakoval, potem kupi manjšega (696)

če ne veš, kaj sploh točno želiš od motocikla, potem kupi enega rabljenega za par tisoč evrov. ravno toliko da pogruntaš kaj sploh hočeš

če maš preveč denarja, kupi večjega (1100), je velika verjetnost da ti ne bo všeč in boš potem rabljenega prodal enemu srečnežu :D

še kak napotek:

ti vzemi kar ti je všeč..nenazadnje je to tvoja "igrača" in edino pomembno je to, da je tebi in samo tebi všeč, pa četudi ti nevem kater majstr reče da to ni zate

pa uživaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit sem naredil komaj lani jeseni..nikoli nisem resno vozil vecjih motorjev..recimo da imam v zivljenju kakih 10h prevozenih na tezkih motorjih. Sicer sem dost dovzeten tip, sportnik, vajen adrenalina in se ne ustrasim hudega, vendar zato se ne mislim divjat brezglavo in testirat svoje meje. Visok 173, tezak 80kg, star 32(recimo da imam ze nekaj pameti v glavi :rolleyes: ), vozil se bi vecino sam..vsaj na zacetku dokler se ne navadim, da ne reskiram poleg mojega se zivljenja koga drugega..jasno bi vcasih tudi kako punco gor dal, vendar bi se pretezno vozil sam. Full ti hvala za pomoc!

lpp

Nebom vsega bral ampak kot tale tvoj post razumem si kar kupi močnejši motor.Meni so kot prvi motor UTURILI čoperja 750 po dveh mesecih sem bil zelo razočaran in po dveh letih sem presedlal na V-maxa in užival 9 let zdaj pa še precej bolj pa nebom znamke omenjal,ker bodo dotični spet preveč pljuvali. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi resen :hmm: motor je bil monster 600. Odličen za začetnika, vendar je podhranjen. To se pozna pri prehitevanju pri višjih hitrostih zato pomoje neboš zgrešil, če kupiš močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj prvi nasploh je bil monster ms2r 1000.

v naselju oziroma mestu je bil motor okoren in neuporaben, vsaj meni... pod 30km/h je rital in cukal,... to je bil tudi razlog da sem ga prodal.

izven mesta se je peljal zelo dobro in stabilno.

problemov s prehitevanji ni, moči je bilo dovolj. maksimalna hitrost pa je bila nekje 220kmh, z glavo za vetrnim ščitom.

če bi moral izbirati med tema, ponuje nima v temi, bi izbral 1100. je vseeno več monsterja kot 696...

l.p.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj prvi nasploh je bil monster ms2r 1000.

v naselju oziroma mestu je bil motor okoren in neuporaben, vsaj meni... pod 30km/h je rital in cukal,... to je bil tudi razlog da sem ga prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa je novi monster 1100 dosti bolj agilen od ms2r, namreč težišče je pomaknjeno bolj naprej. pa vseeno... to ni to...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Full hvala vsem za na svete..ko kupim javim zakaj sem se odlocil..bom pa realiziral zadevo se ta mesec in dal gor sliko lepotca katerikoli bo ze izbran hehe ;)

P.S. Elo..cisto iz firbca...zakaj pravis, da to ni to.. thanx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po "to ni to" sem mislil okretnost, kot jo občutim jaz.

ne vem kaj je krivo, mogoče kaj z geometrijo, toda dosti lažje sem na poligonu prelagal kak 100+kg težji motor kot je ducatijev monster.

sicer pa, ducati je ducati... edinole harleyašem srce tako igra na čustvene strune kot dukatistom... tako da kar se teh čustev tiče, z dukatijem ne moreš zgrešiti!

javi, kaj in kako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jamrate ko kake princeske na zrnu graha.

Monster je resen stroj, glede okretnosti pa vas je verjetn mal zbegala trda hidravlična sklopka, ne najbolj 'širok' hod krmila, tresenje in mal cukanja pri nižjih obratih in potreba po tem, da mal po pameti delaš s sklopko, drgač lahk pač motor ugasne.

Kolkr sm preživu kilometrov z Ducatiji po mestu (Monster, Multistrada) ni blo nikol kaj velik narobe. Ok, je pa res, da je Multistrada ful okretna, sploh za svoje mere.

Mislim, da normalno motorično spretnemu vozniku Monster ne bi smel delati težav. In če se upošteva še užitek ob vožnji po cestah izven mesta ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!