ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Skratka, prej ali slej je morala priti tudi ta tema: ima kdo kaj izkušenj s preobremjevanjem motocikla? Konkretno - če ima motor, kot je Ducati Multistrada, nosilnost 180 kilogramov, pa nanj napokaš recimo za 220 kilogramov tovora (2 osebi + tovor v kovčkih) ... Jasno mi je, da sta šibka elementa predvsem vzmet/blažilnik ter nosilec zadnjega konca motorja. Ampak - a ima kdo kaj izkušenj, ste kaj podobnega za kako daljšo pot ušpičili tudi sami? Se je komu zaradi tega že kdaj kaj pripetilo? Je komu odtrgalo zadek? Je komu uscalo amortizer? Lp, S.
Cartman Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Skratka, prej ali slej je morala priti tudi ta tema: ima kdo kaj izkušenj s preobremjevanjem motocikla? Konkretno - če ima motor, kot je Ducati Multistrada, nosilnost 180 kilogramov, pa nanj napokaš recimo za 220 kilogramov tovora (2 osebi + tovor v kovčkih) ... Jasno mi je, da sta šibka elementa predvsem vzmet/blažilnik ter nosilec zadnjega konca motorja. Ampak - a ima kdo kaj izkušenj, ste kaj podobnega za kako daljšo pot ušpičili tudi sami? Se je komu zaradi tega že kdaj kaj pripetilo? Je komu odtrgalo zadek? Je komu uscalo amortizer? Lp, S. ja. Meni.
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 ja. Meni. A solo al u dvoje? Je blo med vožno? Je blo kaj nevarno? :P
Cartman Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 A solo al u dvoje? Je blo med vožno? Je blo kaj nevarno? :P u dvoje. precej naložen motor, amortizer pa obnovljen eno sezono prej. užgal sem v lukno/jarek na cesti mim anhovega, pol sm vozu počasnej, in filing je bil, da je motor mehkejši in juga se. de bi padu zarad tega ne, kr je počasi vn olje metalo. . .
Jure Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Se mi zdi da je Brumerju Er5 enkrat počepnil zadaj :) Če nisem zamešal s kom drugim, bo že povedal :)
Cartman Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 shujšaj i'm not fat i'm bigboned!!! :D
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 shujšaj Nočem. Naslednji ...
PURPLE Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Bom tukaj vprašal do kolikšne mere je "pametno" preobremeniti motor preko njegove nosilnosti? kot je napisal Mashina nosilnost 180 kg, za kolk % je še ok v +? Bral sem potopis Igorja B. ki je potoval po severni Afriki z enduro motorjem, skupna teža je bila okoli 600 kg :eek: zadnji del motorja je bil pa dodatno ojačan s profilnimi cevmi. Popravljeno April 2, 2009. Popravil PURPLE
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 i'm not fat i'm bigboned!!! :D "and then he fires his 44 into the TeleVision ..." :D
bmwslo Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Včasih sva se furala s pokojnim prijatlom na MZ 125 2 kosa (80+60) + 2 rukzaka cca vsak po 20 kg in to Starigrad Paklenica, Dolomiti ... MZ je vse zdržal :whistle:
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 600kg??? Kaj je pa vozil sabo? :D Skuter? :-)
PURPLE Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 600kg??? Kaj je pa vozil sabo? :D Del potopisa je objavljen v reviji Motorist mislim da št. 35, maj 2002. Motor je z vsemi dodatki in polnimi "kanistri" ter rezervno gumo tehtal 450 kg, potem prištej še 2 normalna človeka.
danci1973 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Pri nosilnosti je poleg očitnih zadev (rear subframe) treba upoštevat tudi obremenitev bolj skritih komponent - ležaji v kolesu, nihajki, nosilec amortizera, ... pri katerih pa težava verjetno ni nenadna katastrofalna odpoved, ampak prekomerno povečana obraba. D.
simonsi Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem.
T Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Men je v Grciji spustu dušo zadnji amortizer na Gsx-r 1100 Nalozen na polno tanktorba, stranske torbe, kufr, 2 persone... Cist je ratal mehko, nevarno ni blo preveč ker smo vozili razmeroma počas.
Jure Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem. Tudi motor je potem slabše vozen zaradi neenakomernega težišča.. Prednja guma je preveč razbremenjena, posledično lahko to pomeni slabši oprijem, siljenje na zadnjo če malo bolj odpreš plin, ipd.. Je kar fajn probat najt eno čimbolj enakomerno razporeditev teže..
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 Tudi motor je potem slabše vozen zaradi neenakomernega težišča.. Prednja guma je preveč razbremenjena, posledično lahko to pomeni slabši oprijem, siljenje na zadnjo če malo bolj odpreš plin, ipd.. Je kar fajn probat najt eno čimbolj enakomerno razporeditev teže.. To je men use jasno in tudi izkušeno že večkrat ... zanimajo me predvsem možnosti 'tehničnih zapletov' na zadnjem koncu.
Jure Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Saj ni bilo to tebi namenjeno, sem samo dodal k splošni debati, ki se je razvila :) Pomoje je najbolj ziher opcija, če se motor zadaj večkrat preobremenjuje, da se pač reskira nekaj €€ in namontira bolj oreng zadnji amortizer. Ti zna prihranit kar precej morebitnih nevščenosti na potovanju.. Ker če ti amortizer spusti olje se potem verjetno pri polni obremenitvi motorja čez vsako luknjo guncaš kot ladja u viharju :D
PURPLE Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem. Da malo obrazložim kolko se vidi iz slike, kanistra za gorivo in vodo sta nad cilindroma - box mašina, tank torba na svojem mestu, nad sprednijm blatnikom nek bag, da se luči sploh ne vidi, ostala teža je zadaj. Popravljeno April 2, 2009. Popravil PURPLE
Arriba Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 najboljš da zadaj prihaklaš prikolico :naughty:
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2009 najboljš da zadaj prihaklaš prikolico :naughty: Al pa desno? :naughty:
lasagna Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 i'm not fat i'm bigboned!!! :D Dinosaurs have big bones ! 40 kil čez "dovoljeno" obremenitev načelno gre, le športnih performans ni več za pričakovati. Pa pred luknjo vstaneš na tačke.
MiNa Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 HI Purple Igor B. to je menda tale možak.Sem ga prehitel na njegovi poti preko hrvaške nazaj domov proti Pragi. Fant je naše gore list vozi pa motor z imenom JUNC. Zakaj je skupna teža motorja bila skoraj omenjenih 600kg pa bo jasno po ogledu slik. PS, vozi ALPOS-e :worship: .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se