Skoči na vsebino

Nosilnost motorja - preobremenitev?


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

Skratka,

prej ali slej je morala priti tudi ta tema:

ima kdo kaj izkušenj s preobremjevanjem motocikla? Konkretno - če ima motor, kot je Ducati Multistrada, nosilnost 180 kilogramov, pa nanj napokaš recimo za 220 kilogramov tovora (2 osebi + tovor v kovčkih) ...

Jasno mi je, da sta šibka elementa predvsem vzmet/blažilnik ter nosilec zadnjega konca motorja.

Ampak - a ima kdo kaj izkušenj, ste kaj podobnega za kako daljšo pot ušpičili tudi sami?

Se je komu zaradi tega že kdaj kaj pripetilo?

Je komu odtrgalo zadek?

Je komu uscalo amortizer?

Lp, S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka,

prej ali slej je morala priti tudi ta tema:

ima kdo kaj izkušenj s preobremjevanjem motocikla? Konkretno - če ima motor, kot je Ducati Multistrada, nosilnost 180 kilogramov, pa nanj napokaš recimo za 220 kilogramov tovora (2 osebi + tovor v kovčkih) ...

Jasno mi je, da sta šibka elementa predvsem vzmet/blažilnik ter nosilec zadnjega konca motorja.

Ampak - a ima kdo kaj izkušenj, ste kaj podobnega za kako daljšo pot ušpičili tudi sami?

Se je komu zaradi tega že kdaj kaj pripetilo?

Je komu odtrgalo zadek?

Je komu uscalo amortizer?

Lp, S.

ja. Meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A solo al u dvoje? Je blo med vožno? Je blo kaj nevarno? :P

u dvoje. precej naložen motor, amortizer pa obnovljen eno sezono prej. užgal sem v lukno/jarek na cesti mim anhovega, pol sm vozu počasnej, in filing je bil, da je motor mehkejši in juga se. de bi padu zarad tega ne, kr je počasi vn olje metalo. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da je Brumerju Er5 enkrat počepnil zadaj :) Če nisem zamešal s kom drugim, bo že povedal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom tukaj vprašal do kolikšne mere je "pametno" preobremeniti motor preko njegove nosilnosti? kot je napisal Mashina nosilnost 180 kg, za kolk % je še ok v +?

Bral sem potopis Igorja B. ki je potoval po severni Afriki z enduro motorjem, skupna teža je bila okoli 600 kg :eek: zadnji del motorja je bil pa dodatno ojačan s profilnimi cevmi.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih sva se furala s pokojnim prijatlom na MZ 125 2 kosa (80+60) + 2 rukzaka cca vsak po 20 kg in to Starigrad Paklenica, Dolomiti ...

MZ je vse zdržal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600kg??? Kaj je pa vozil sabo? :D

Del potopisa je objavljen v reviji Motorist mislim da št. 35, maj 2002. Motor je z vsemi dodatki in polnimi "kanistri" ter rezervno gumo tehtal 450 kg, potem prištej še 2 normalna človeka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nosilnosti je poleg očitnih zadev (rear subframe) treba upoštevat tudi obremenitev bolj skritih komponent - ležaji v kolesu, nihajki, nosilec amortizera, ... pri katerih pa težava verjetno ni nenadna katastrofalna odpoved, ampak prekomerno povečana obraba.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je v Grciji spustu dušo zadnji amortizer na Gsx-r 1100

Nalozen na polno tanktorba, stranske torbe, kufr, 2 persone...

Cist je ratal mehko, nevarno ni blo preveč ker smo vozili razmeroma počas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem.

Tudi motor je potem slabše vozen zaradi neenakomernega težišča.. Prednja guma je preveč razbremenjena, posledično lahko to pomeni slabši oprijem, siljenje na zadnjo če malo bolj odpreš plin, ipd.. Je kar fajn probat najt eno čimbolj enakomerno razporeditev teže..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi motor je potem slabše vozen zaradi neenakomernega težišča.. Prednja guma je preveč razbremenjena, posledično lahko to pomeni slabši oprijem, siljenje na zadnjo če malo bolj odpreš plin, ipd.. Je kar fajn probat najt eno čimbolj enakomerno razporeditev teže..

To je men use jasno in tudi izkušeno že večkrat ...

zanimajo me predvsem možnosti 'tehničnih zapletov' na zadnjem koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni bilo to tebi namenjeno, sem samo dodal k splošni debati, ki se je razvila :)

Pomoje je najbolj ziher opcija, če se motor zadaj večkrat preobremenjuje, da se pač reskira nekaj €€ in namontira bolj oreng zadnji amortizer. Ti zna prihranit kar precej morebitnih nevščenosti na potovanju.. Ker če ti amortizer spusti olje se potem verjetno pri polni obremenitvi motorja čez vsako luknjo guncaš kot ladja u viharju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga že misliš toliko naložit, je fajn da malo razdeliš težo še na tank torbo in mogoče torbe ob strani rezervarja. Če vse na zadnji del napokaš zan bit problem.

Da malo obrazložim kolko se vidi iz slike, kanistra za gorivo in vodo sta nad cilindroma - box mašina, tank torba na svojem mestu, nad sprednijm blatnikom nek bag, da se luči sploh ne vidi, ostala teža je zadaj.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blush: i'm not fat i'm bigboned!!! :D

Dinosaurs have big bones !

40 kil čez "dovoljeno" obremenitev načelno gre, le športnih performans ni več za pričakovati. Pa pred luknjo vstaneš na tačke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI Purple Igor B. to je menda tale možak.Sem ga prehitel na njegovi poti preko hrvaške nazaj domov proti Pragi. Fant je naše gore list vozi pa motor z imenom JUNC.

Zakaj je skupna teža motorja bila skoraj omenjenih 600kg pa bo jasno po ogledu slik.

PS, vozi ALPOS-e :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!