OrangePower Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Zdravo Imam težavo na KTM SMC 07. Pred časom sem imel gor zadnjo gumo Dunlop Mutant. Vse lepo in prav, guma se pelje lepo... Potem je bilo treba gumo zamenjat in ker nisem dobil prednje Dunlop Mutant sem pogledal malo ostale modele. Ker sem imel že nekaj izkušenj z Qualifier. Pa sem rekel dajmo probat pa ker smo že tle pa dajmo Wualifier RR probat. Damo gumo gor, se odpeljem in potem pogruntam da mi ketna drsa po robu gume. Menda je ta guma malo širša od svojih vrstnic z istimi dimenzijami. Tako sem se potem nekaj časa fural, gumo je obrusilo in potem nehalo. Na koncu mi gre vse skup malo na jetra in nabavim navadno Qualifier in gremo merit. Guma je na feltni za pol cm ožja. Si rečem super zdej pa bo. Jok, nič ne bo. Dam kolo gor, vendar vem za problematiko in pregledam odmik od ketne. Guma se spet dotika ketne... Pa kaj K***a ima ta moped tako ozko nihajko al kaj. Predpisane gume ne morem dati gor... :headbang: Ali je že imel kdo podoben primer? Kako ste ga rešili? Katee gume vozite na omenjenem mopedu? Lp P.S. Pa ravno sonček je posijal, JAUUU :headbang:
bna Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 kolega že par let vozi tako pa ga čist nič ne moti več :evilgrin:
Anzee Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Meni na 620 LC4 drajsa 160/60 Continentalova SM guma, kolegu na Duku II drajsa 160/60 qualifier,... mogoce bi mogu robcek od gume mal pobrat s cim drugim kot ketno (smirgl,...)
OrangePower Objavljeno April 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2009 (popravljeno) Jo grem kar do konca namontirat pa naj brusi če hoče... Ma jutr se malo zapelem na probo, v nedelo pa če bo sončk kot pravijo jih pade vsaj 400... Gremo na morjeeee :yea1: Popravljeno April 3, 2009. Popravil OrangePower
Fabo Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Meni na 620 LC4 drajsa 160/60 Continentalova SM guma, kolegu na Duku II drajsa 160/60 qualifier,... mogoce bi mogu robcek od gume mal pobrat s cim drugim kot ketno (smirgl,...) Jst nism mel problemov z nobeno gumo.......
EAST Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Meni na 620 LC4 drajsa 160/60 Continentalova SM guma, kolegu na Duku II drajsa 160/60 qualifier,... mogoce bi mogu robcek od gume mal pobrat s cim drugim kot ketno (smirgl,.. .) Poreži rob (nož,....).
Anzee Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 Jst nism mel problemov z nobeno gumo....... Kok mas pa siroke feltne? Torej razmerje sirina feltne-sirina gume.. Poreži rob (nož,... .) . Ma ni se panike, nimam takih nagibov da bi prsu do tega obmocja ki coha :) sicer pa potem verjetno motor na stojalo, zalaufat v prvi pa odbrusit mal stran :)
TadejP Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 Kakšna je ta continetal guma? Meni ne drsa niti danlop slick 165 Ktere gume so vam najbolš za SM
Prevtzer Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 Kakšna je ta continetal guma?Meni ne drsa niti danlop slick 165 Ktere gume so vam najbolš za SM ContiForce SM!
Jure Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 Zdravo Imam težavo na KTM SMC 07. Pred časom sem imel gor zadnjo gumo Dunlop Mutant. Vse lepo in prav, guma se pelje lepo... Potem je bilo treba gumo zamenjat in ker nisem dobil prednje Dunlop Mutant sem pogledal malo ostale modele. Ker sem imel že nekaj izkušenj z Qualifier. Pa sem rekel dajmo probat pa ker smo že tle pa dajmo Wualifier RR probat. Damo gumo gor, se odpeljem in potem pogruntam da mi ketna drsa po robu gume. Menda je ta guma malo širša od svojih vrstnic z istimi dimenzijami. Tako sem se potem nekaj časa fural, gumo je obrusilo in potem nehalo. Na koncu mi gre vse skup malo na jetra in nabavim navadno Qualifier in gremo merit. Guma je na feltni za pol cm ožja. Si rečem super zdej pa bo. Jok, nič ne bo. Dam kolo gor, vendar vem za problematiko in pregledam odmik od ketne. Guma se spet dotika ketne... Pa kaj K***a ima ta moped tako ozko nihajko al kaj. Predpisane gume ne morem dati gor... :headbang: Ali je že imel kdo podoben primer? Kako ste ga rešili? Katee gume vozite na omenjenem mopedu? Lp P.S. Pa ravno sonček je posijal, JAUUU :headbang: Moj prejšnji motor je bil Hyosung comet gt 650, ki ima tudi zadno dimenzijo 160. Po mojih izkušnjah so Dunlopke tudi 10 ali več mm širše od konkurence, ko so enkrat zmontirane. Merjeno s šublerjem. Dimenzija pa identična. Skratka čw povem konkretno, Qualifier je bila ene 8mm širša od Michelin Pilot Power in 12mm od Pirelli Diablo. Kot rečeno, dimenzije identične. Sicer pri meni ni bilo problema, ni nikjer nič drsalo, sem pa postal pozoren na to, ker so bile različne gume že na uč drugačne, oziroma nekatere je bolj čudno zvilo, tako da ni šans da bi prišel do roba. Pri Qualifierci je stalno ostajalo cca 5-6mm nezvoženega roba, pri Pilot Power, pa sem pa takoj zvozil rob. Pa gre za gume istega segmenta in dimenzije. Skratka Dunlopke so mal širše, če te moti drgnjenje prešaltaj na Michelin Pilot Power ali Power Race, ali pa kakšne Pirelli, Bo ziher boljše.
Jure Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 (popravljeno) Kakšna je ta continetal guma?Meni ne drsa niti danlop slick 165 Ktere gume so vam najbolš za SM Jaz sem tudi vozil Dunlop slick 165 in sicer KR108. zmontirana na feltni je bila 1 cm ožja kakor 160 Qualifier. Čudne ima te oznake Dunlop.. Prav tako pri prvih dirkalnih gumah.. Kr 106 125/80 je na uč ista kot kakšna druga 120/70. Celo eno Michelin slick 120/60 sem imel, ki je bila dejansko višja od Dunlop KR106 120/70.. Sicer ne vem kako je danes, ker tole so bile gume dot06, lahko da so kaj spremenili, ampak vem da sem se čudil tem dimenzijam.. Popravljeno April 5, 2009. Popravil Jure
GUMY Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Širina zmontirane gume, je odvisna tudi od dimenzij platišča! Na gumo je treba pogledat za kakšne dimenzije platišča je narejena.
OrangePower Objavljeno April 7, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2009 Moj prejšnji motor je bil Hyosung comet gt 650, ki ima tudi zadno dimenzijo 160. Po mojih izkušnjah so Dunlopke tudi 10 ali več mm širše od konkurence, ko so enkrat zmontirane. Merjeno s šublerjem. Dimenzija pa identična. Skratka čw povem konkretno, Qualifier je bila ene 8mm širša od Michelin Pilot Power in 12mm od Pirelli Diablo. Kot rečeno, dimenzije identične. Sicer pri meni ni bilo problema, ni nikjer nič drsalo, sem pa postal pozoren na to, ker so bile različne gume že na uč drugačne, oziroma nekatere je bolj čudno zvilo, tako da ni šans da bi prišel do roba. Pri Qualifierci je stalno ostajalo cca 5-6mm nezvoženega roba, pri Pilot Power, pa sem pa takoj zvozil rob. Pa gre za gume istega segmenta in dimenzije. Skratka Dunlopke so mal širše, če te moti drgnjenje prešaltaj na Michelin Pilot Power ali Power Race, ali pa kakšne Pirelli, Bo ziher boljše. Ja dejansko je tudi med qualifier rr in navadno qualifier 5mm razlike v širini. Pa tudi je res da sem prišel pri prednji gumi kakšenega pol cm od roba (vroč asvalt :worship: ) s tem da je na zadnji gumi manjkalo še kakšen cm do roba, med tem ko pa pri Dunlop Mutant in original SMCjevi gumi (Scorpion če se ne motim) pa sem bil zadaj takoj na robu... Ma zaenkrat se furam, malo jo je pobruslo ampak mislim da bo v redu, če pridem do roba pa bom videl ko bo cesta za to...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se