AREA Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 No, jaz se pa nikakor ne morem znebit avta ki je res v totalnem badu - tukaj pa res vsak laik vidi da nekaj ne štima, samo jaz nisem :evil: :evil: :evil: :evil: :x Ne vem kaj mi je blo, zadet nisem bil, pijan tud ne,...:fist: P.S: POCENI PRODAM, KUPI KDO? :roll:
moped Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 Rabljeni res držijo ceno. Jaz sem kupil novega, in ga pa dobrih štirih letih in 80.000 km prodal samo za slabih 15% manj od nabavne cene... :D
johan Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 Rabljeni res držijo ceno. Jaz sem kupil novega, in ga pa dobrih štirih letih in 80.000 km prodal samo za slabih 15% manj od nabavne cene... :D Avto ali motor?
johan Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 Tako je.Eni bi radi za pol cene novega ,kupli rabljen motor,ki mora zgledat kot nov.Takim jaz rečem ,pa si idi po novega v trgovino. Pri avtih je praksa da dobiš praktično novega, nekaj let starega za dosti manj kot pol cene. Pri motorjih bi bilo logično da bi bile cene še nižje ( glede na krajšo življensko dobo ) ampak na našem trgu rabljenih motorjev ( mogoče tudi zunaj ) temu sploh ni tako. Pred kratkim prodal motor ( v okvari ) in sem to občutil še kot prodajalec in je bilo neverjetno veliko zanimanja. @stari : lahko še meni kot laiku razložiš kako vidiš da je motor pred generalko brez serviserja ? Me res zanima ,če bi ti kupil novi motor ,odštel za njega npr.: 2 mil.sit in ga čez dve ali pa tri leta prodajal za 1 mil.sit.Po moje NE.
klemens Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 Rabljeni res držijo ceno. Jaz sem kupil novega, in ga pa dobrih štirih letih in 80.000 km prodal samo za slabih 15% manj od nabavne cene... :D Avto ali motor? Skoraj definitivno motor :) ? Jaz sem npr. za 4 leta star avto z 90kkm dal 30% ! cene novega, s tem da je bil praktično nov, na novo registriran, po servisu z novimi gumami. In avto, ki ga še vedno prodajajo, tako da res ni bilo razlike če bi kupil novega razen v ceni :)
moped Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 Rabljeni res držijo ceno. Jaz sem kupil novega' date=' in ga pa dobrih štirih letih in 80.000 km prodal samo za slabih 15% manj od nabavne cene... :D[/quote'] Avto ali motor? Moped valjda !
johan Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Kakšno pa je bilo stanje kilometrov na dan prodaje?
klemens Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Po mojem si pozabil vzel revalorizirano ceno motorja na dan prodaje. Če pa temu ni res pa pridem k tebi ko bom kaj prodajal :) LP, Klemen
Ice Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 tudi na nevarnost,da se zdim vzvisen,snobovski,pa se kaksen....... ISCI-funcija sameva (HINT HINT)...... vpisi rabljeni motor in se cudi. :lol:
Sanda7 Objavljeno Januar 7, 2003 Opozori Objavljeno Januar 7, 2003 Najboljš da sabo uzameš kakšnega ki se na zadeve spozna,čeprav ti noben me more garantirat 100%
Gianni Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 (popravljeno) Serbuss... :yea2: Ja hmm....tko je...na horuk ni pametno kupovati motorja, nobenega, sploh pa ne starejšega 10 in več let. Tezko recem..(sm pogledu slikco)..po sliki soditi je tezko, bi ga mogu vidit. Lahko pa nekaj nasvetov...kot prvo poglej, baje ima račun o servisu...se pozanimaj o servisiranju na servisu....problem je ce je serviser v "najboljsih odnosih" z omenjenim prodajalcem motorja, v tem primeru je tezko dobiti pametne informacije...opazuj njun odnos ali dobi nekoga, ko mu zaupaš in po moznosti servisira kawasaki...Sicer pa kot prvo : kilometri niso realni in ne bodi naiven, kot so nekateri in verjamejo, da bo mel 11 let star motor nekaj cez dvajset tisoč prevozenih, povprečen motorist naredi na leto od sedem do deset tisoc kilometrov. Kot drugo : cena je previsoka, realna je okoli 380 tisoč....kot tretje : izpuhi po vsej verjetnosti niso original, torej je bil motor vsaj enkrat na tleh. Ce je bil na tleh je bil tudi strihan...kako to ugotovis? Lastnik si po vsej verjetnosti ni delal stroskov z original nalepkami, ker so nenormalno drage...ce so nalepke narejene..gres s prstom narahlo cez nalepko in ugotovis, da so crke limane ena za drugo...ko vleces s konico prsta (narahlo) obcutis kot bi bile crke malce izbocene...je se druga moznost, da je dal nalepke delat kot airbrush....v tem primeru je "nalepka" popolnoma zlita z lakom..logicno saj je narisana...prelivi barv so zabrisani in ni posameznih sitotisk pikic. Potem poglej iz strani.. notranjost oklepa..nekateri strihnejo samo od zunaj, na znotraj se jim pa ne da...Potem : prednje ploscice (imajo indikatorje izrabljenosti), ce jih od spodaj pogledas vidis po indikatorjih kolk so znucane (verjetno so slabe ali zanič, če so se nove je pa sumljivo, zakaj le prodaja potem motor v zacetku sezone z novimi ploscicami?..v vednost..za prednje kolo pridejo okol 20.ksit)..Zadaj ima GPZ..boben...vprašanje je kako še kej prime?...potrebno probat. Potem..poglej znotraj tank, ce je kej porjavel..ce je hudo porjavel, se ti bojo filtri zabijal ali ti celo prerusta..kolk stane nov..v vednost..okol 140 tisoč. Poglej ketno...kolk ima hoda gor in dol, ter na kerem zobu je sponar ketne...ce ima prevelik hod in je sponar na zadnjem zobu, je ketna zanič..v vednost: pride okol 30 ksit. Koliksna je debelina prednjih diskov?...z kljunastim merilom pomeri in more pridit vsaj 3,8 milimetra..novi diski pridejo okol 90 tisoč sit (par)..Potem ko se peljes je potrebno spustit krmilo, da vidis ce motor kam vlece?...ce ga vlece, ga lahko zaradi neenakomerne obrabljenosti gum, ali pa je bil sesut in zvit okvir ter slabo popravljen. Drugace more it kot puščica naravnost, brez kakrsnega koli tresenja belance..ce trese belanco je lahko prednja guma slabo centrirana ali udarjena felga. Potem ga je treba poslusat in ugotovit ce je slucajno ketnca v masini zanič (to more poslusat dober serviser) Pri kawasakiju se obicajno menjajo na okol 40 tisoč kilometrov. v vednost : z delom vred bo menjava prisla okoli 40-50 tisoč tolarjev. Nato ga je potrebno priklopt in izmerit kompresijo, preverit in nastavit ventile ter frgazarje..okol 30 tisoč sit...pa ugotovit kolk pije kej olja...ce je 2,5 deci na tisoč je še v mejah tolerance...ce se ga priganja v rdece, potem bo spil vec. Poglej se prednje vilice, ce so kej mastne.(obicajno prodajalec obrise olje dol)..dobro preveri kolk se kej podajo..malce jih pomatraj in poglej ce bodo kej mastne..ce so..so zanič semeringi...spet cirka 15 tisoč sit z popravilom vred...nato poglej pri glavi motorja je tesnilo...dobro ogrej motor..se pelji, ga naturiraj in poglej ce tesnilo kej pusca...Potem je tu se akumulator (nov okol 10 tisoč), ce je slab ti lahko crkne regler kar pomeni 35 tisoč tolarjev. Ce je pa masina zelo znucana...lahko "zapoka" in grejo klackalice in gred, kar pomeni z delom in materialom vred malo manj kot dvesto tisočakov...pristej se fiksne stroske..registracija in gume. Sestevaj stroske in ugotovi, ce si lahko privoscis vse mozne scenarije potovanja z studentskim zepom naprej v svet motociklizma. Ufff..spet sm se razpisal :wacko: ....ne me vec izzivat :kva2: :zzz: Popravljeno Maj 3, 2004. Popravil Gianni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se